Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1215z dziś
7188z ostatnich 7 dni
24755z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja systemu ciepłowniczego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja systemu ciepłowniczego

Data zamieszczenia: 2024-04-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: AMW SINEVIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Paderewskiego 6
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki
powiat: nowodworski (mazowiecki)
biuro@amwsinevia.pl
https://platforma.eb2b.com.pl/auction/auction/preview-auction/id/431795
Województwo: mazowieckie
Miasto: Nowy Dwór Mazowiecki
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
SVA/U/4620-20/2024 Modernizacja systemu ciepłowniczego na terenie kompleksu wojskowego w m. Węgorzewo Ul. Bema 7
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Przebudowa sieci centralnego ogrzewania i budowa sieci ciepłej wody użytkowej z kotłowni w budynku nr 3 wraz z budową wewnętrznej instalacji ciepłej wody użytkowej w budynkach nr 2, 3, 4, 8 i 9 na terenie kompleksu wojskowego w m. Węgorzewo Ul. Bema 7.
Termin realizacji :
- do 150 dni od daty zawarcia umowy na realizacje całości robót budowlanych
- do 210 dni od daty zawarcia umowy na uzyskanie skutecznego zawiadomienia o zakończeniu budowy lub pozwolenia na użytkowanie wydane przez Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego.
Część 2: Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku koszarowego nr 3 w zakresie przebudowy pomieszczeń piwnicznych wraz ze zmiana technologii kotłowni na terenie kompleksu wojskowego w m. Węgorzewo Ul. Bema 7.
Termin realizacji :
- do 150 dni od daty zawarcia umowy na realizacje całości robót budowlanych
- do 210 dni od daty zawarcia umowy na uzyskanie skutecznego zawiadomienia o zakończeniu budowy lub pozwolenia na użytkowanie wydane przez Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego.

CPV: 45000000-7, 45400000-1,45233200-1,45112000-5,45232200-4,45332200-5,45331100-7,45320000-6,45332000-3,45321000-3

Dokument nr: 2024/BZP 00269409, SVA/U/4620-20/2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-19 10:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.amwsinevia.eb2b.com.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak.
3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia
Dla Części 1: Realizacja zadania wiąże się z dostępem oraz wytwarzaniem dokumentów oznaczonych klauzulą tajności,
w związku z czym wszystkie osoby przewidziane do dostępu do dokumentów niejawnych muszą posiadać poświadczenie bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ,,ZASTRZEŻONE" oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.
Projekt zagospodarowania terenu sieci ciepłowniczej z kotłowni w budynku nr 3 objęty jest klauzulą ,,ZASTRZEŻONE". Szczegółowe wymagania w zakresie ochrony informacji niejawnych określa załącznik nr 3 do umowy: ,,Szczegółowe wymagania w zakresie ochrony informacji niejawnych". Projekt zagospodarowania terenu niejawny - dostępny jest do wglądu w AMW SINEVIA KZB Wschód Ul. 3-go Maja 80d. Dostęp do dokumentacji mają tylko osoby, które przedłożą aktualne imienne upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ,,ZASTRZEŻONE" wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej lub aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego do dostępu o informacji niejawnych oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu przeszkolenia w zakresie informacji niejawnych. Wgląd do dokumentacji Wykonawca poprzedzi pisemnym wnioskiem do Zamawiającego - Kierownika Jednostki Organizacyjnej (email: biuro@sinevia.pl). Wraz z wnioskiem należy przesłać kserokopie dokumentów uprawniających do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ZASTRZEŻONE dotyczących osób, które chcą zapoznać się z dokumentacją. Wraz z wnioskiem należy przesłać:
- kserokopie dokumentów uprawniających do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ZASTRZEŻONE dotyczących osób, które chcą zapoznać się z dokumentacją.
Dodatkowo do wniosku należy dołączyć dokumenty potwierdzające:
- posiadanie lub dysponowanie komórką organizacyjną, w której rejestrowane są materiały niejawne o klauzuli ZASTRZEŻONE - zgodnie z art. 43 ust. 5 ustawy z 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych;
- posiadanie lub dysponowanie Kierownikiem Jednostki Organizacyjnej - zgodnie z art. 2 ust. 14 ustawy z 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych;
- posiadanie lub dysponowanie Pełnomocnikiem ds. Ochrony Informacji Niejawnych na zasadach określonych w art. 14 ustawy z 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych, posiadającym aktualne poświadczenie bezpieczeństwa dopuszczające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej POUFNE;
- posiadanie lub dysponowanie Kierownikiem kancelarii tajnej lub Kierownikiem komórki organizacyjnej innej niż kancelaria tajna (kierownik punktu ewidencyjnego) posiadającym ważne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych lub ważne upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE wydane przez Kierownika Jednostki Organizacyjnej oraz aktualne zaświadczenie stwierdzające odbycie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych;
- posiadanie lub dysponowanie akredytowanym systemem teleinformatycznym do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE;
- posiadanie lub dysponowanie administratorem systemu teleinformatycznego;
- posiadanie lub dysponowanie inspektorem bezpieczeństwa teleinformatycznego;
- kserokopię umowy Wykonawcy z innym podmiotem (podwykonawcą), potwierdzająca możliwość korzystania przez Wykonawcę z kancelarii tajnej lub komórki organizacyjnej innej niż kancelaria tajna przygotowanej do przechowywania informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE, a także dysponowania Pełnomocnikiem ds. Ochrony Informacji Niejawnych, Kierownikiem kancelarii tajnej lub Kierownikiem komórki organizacyjnej innej niż kancelaria tajna, kierownikiem jednostki organizacyjnej.
W sprawie terminu wglądu do dokumentacji należy kontaktować się z Kierownikiem Kancelarii Tajnej KZB Jarosław - p. Beatą PAWLAK - 606 319 690 lub p. Justyną MATYJA - 724 524 679.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.amwsinevia.eb2b.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W związku z korzystaniem ze środków komunikacji elektronicznej Zamawiający określa niezbędne informacje wynikające z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30.12.2020 r. sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie:
1) specyfikacja połączenia - wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
- Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
- Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, lub lepszej klasy, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10,4, Linux; lub ich nowsze wersje;
- Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
- Włączona obsługa JavaScript;
- Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny odczytujący pliki pdf.
2) Format przesyłanych danych:
a) w zakresie wielkości i formatu plików:
o pliki o wielkości do 50 MB w ogólnie dostępnych formatach.
b) w zakresie stosowania kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
o dokumenty w formacie ,,pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
o dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż ,,pdf", wtedy należy użyć formatu XAdES.
c) w przypadku niekorzystania z kwalifikowanego podpisu elektronicznego, należy używać podpisu zaufanego lub osobistego.
3) Szyfrowanie i oznaczenie czasu przesyłanych danych, w tym składanych ofert:
o plik załączony przez Wykonawcę na elektronicznej Platformie Zakupowej i o zapisany, jest w systemie zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.
Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie ,,Data przesłania".
2. Dokumenty zamówienia i ogłoszenia dostępna są na elektronicznej Platformie Zakupowej pod adresem amwsinevia.eb2b.com.pl/.
3. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń, w tym oświadczenia, o których mowa w Załączniku nr 2, 2a 3 i 3a odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. W tym zakresie Zamawiający korzysta z elektronicznej Platformy Zakupowej pod adresem amwsinevia.eb2b.com.pl.
4. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie za pomocą elektronicznej Platformy Zakupowej, poprzez wykorzystanie do tego celu zakładki ,,Pytania/ Informacje" (nie dotyczy składania ofert). W przypadku niestosowania przez Wykonawcę postanowień SWZ w tym zakresie (inny sposób lub narzędzia komunikacji) informacje przekazane przez Wykonawcę w inny sposób mogą nie zostać uwzględnione przez Zamawiającego, co w konsekwencji będzie równoznaczne z uznaniem, że nie zostały przekazane.
5. Ofertę, pod rygorem nieważności, należy sporządzić w formie elektronicznej, tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platforma.eb2b.com.pl/auction/auction/preview-auction/id/431795
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-19 09:30
Miejsce składania ofert: za pomocą Platformy Zakupowej w zakładce Złóż ofertę

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.