Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5975z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie metodą obrotowo-udarową nowych otworów studziennych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie metodą obrotowo-udarową nowych otworów studziennych

Data zamieszczenia: 2024-04-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejski Zakład Komunalny Spółka z o. o. w Stalowej Woli
ul. Komunalna 1
37-450 Stalowa Wola
powiat: stalowowolski
48 (015) 842 34 11, 842 34, tel. +48 15/ 842-33-41 lub tel. +48 15 844-02 -74 wew. 27
tbednarowicz@mzk.stalowa-wola.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Stalowa Wola
Wadium: ---
Nr telefonu: 48 (015) 842 34 11,
Termin składania ofert: 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zarząd Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. z siedzibą w Stalowej Woli, zwany dalej Zamawiającym, zaprasza do złożenia oferty dla zamówienia pn.: ,,Wykonanie metodą obrotowo-udarową nowych otworów studziennych wchodzących w skład ,,Starego Ujęcia" w miejscowości Stalowa Wola".
§ 1. Określenie przedmiotu zamówienia.
1. Nazwa zadania: ,,Wykonanie metodą obrotowo-udarową nowych otworów studziennych wchodzących w skład ,,Starego Ujęcia" w miejscowości Stalowa Wola".
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i warunki realizacji zamówienia ujęte zostały w:
o Dokumentacji projektowej, specyfikacji wykonania robót oraz pozostałych załączonych dokumentach,
o Wzorze umowy,
stanowiących załączniki do niniejszego Zapytania ofertowego.
3. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia:
1) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych.
2) W ramach zadania Zamawiający przewiduje wykonanie 5 nowych otworów studziennych metodą obrotowo-udarową.
3) Zakres rzeczowy obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji technicznej
i sztuki budowlanej. Stosownie do treści art. 652 K.c. wykonawca ponosi odpowiedzialność, na zasadach ogólnych, za szkody wynikłe na terenie budowy od chwili przejęcia terenu budowy aż do chwili oddania obiektu. Koszty z tego tytułu są ujęte w kosztach pośrednich wykonawcy robót.
4) Roboty dodatkowe mogą być realizowane, tylko za pisemną zgodą Zamawiającego. Za roboty dodatkowe mogą być uznane te prace, które na etapie składania oferty nie można było przewidzieć przy dokonaniu aktu należytej staranności przez Oferenta.
5) Roboty, które błędnie nie zostały ujęte, a należy je wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami lub sztuką budowlaną, aby przedmiotowe dzieło zostało wykonane, odebrane i spełniało swoje funkcje nie zostaną zapłacone. W razie wątpliwości poczytuje się, iż wykonawca podjął się wszystkich robót objętych projektem (art. 649 Kodeksu cywilnego).
6) Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia wszelkich niezgodności w załączonej dokumentacji Zamawiającemu. Wprowadzenie zmian, bez zgody zamawiającego, zostanie uznane za zmianę przedmiotu zamówienia i będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
7) Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami.
8) Roboty muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacją projektową oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy oraz zachowaniem wymagań i obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż. I branżowych.
9) Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, atesty dopuszczające do stosowania.
10) Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów.
11) W ramach wyszczególnionych należy wykonać również:
a) wszelkie roboty-prace pomocnicze, tymczasowe i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania przez Wykonawcę robót ujętych w dokumentacji, w tym prace pomocnicze, tymczasowe
i towarzyszące wynikające ze specyfikacji technicznej;
b) wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia (projektu umowy, specyfikacji technicznej).
12) Materiały, wyroby budowlane, urządzenia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym przewidziane w specyfikacji technicznej zapewnia Wykonawca.
13) Odpady, śmieci powstałe w trakcie realizacji robót Wykonawca wywiezie poza teren robót i będzie
z nimi postępował zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j Dz. U.
z 2023 r. poz. 1587 ze zm.).

CPV: 45000000-7, 45255110-3

Dokument nr: ZP.271.KC.10.2024

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert.
1. Zapoznanie się komisji z ofertami nastąpi w dniu 19.04.2024 r. o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego.

Składanie ofert:
Miejsce oraz termin składania ofert.
1. Ofertę należy złożyć do dnia 19.04.2024 r. do godz. 10:00 w postaci:
1) pisemnej w siedzibie Zamawiającego - w sekretariacie MZK Sp. z o.o., Ul. Komunalna 1,
37-450 Stalowa Wola.
Ofertę w formie pisemnej należy oznaczyć w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczający jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert (nieprzejrzysta, zamknięta koperta). Koperta/opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do Zamawiającego na adres:

Miejski Zakład Komunalny Sp. z o.o.
ul. Komunalna 1
37-450 Stalowa Wola
i opatrzone nazwą, dokładnym adresem Wykonawcy oraz oznaczone w sposób następujący:
,,Wykonanie metodą obrotowo-udarową nowych otworów studziennych wchodzących
w skład ,,Starego Ujęcia" w miejscowości Stalowa Wola".

Nr postępowania: ZP.271.KC.10.2024
nie otwierać przed terminem otwarcia ofert, tj. 19.04.2024 r. godz. 10:30
2) elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@mzk.stalowa-wola.pl.
Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert nie zostanie rozpatrzona.

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania umowy.
1. Termin całościowej realizacji przedmiotowego zamówienia dla wszystkich otworów studziennych
do 30.09.2024 r.
Termin zakończenia, jest rozumiany jako termin podpisania końcowego protokołu wykonania robót bez uwag.
2. Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu realizacji umowy w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia.

Wymagania:
Zamówienie objęte niniejszym postępowaniem dokonywane jest na zasadach w nim określonych, a także odpowiednio w szczególności na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny oraz na podstawie wewnętrznych przepisów, wytycznych. Odpowiednie stosowanie przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych dotyczy zasad opisu przedmiotu zamówienia, sposobu weryfikacji spełniania warunków udziału w postępowaniu i uzupełniania dokumentów, podstaw wykluczenia wykonawców z postępowania, podstaw odrzucenia ofert, zasad badania rażąco niskiej ceny, podstaw unieważniania postępowania - o ile odmienne zasady postępowania nie zostaną szczegółowo określone w niniejszym Zapytaniu ofertowym.
4. Zamawiający nie wyraża zgody na zlecenie przedmiotowych prac budowlano - montażowych firmie podwykonawczej za wyjątkiem:
a) usług geodezyjnych,
b) dostaw materiałów,
c) utylizacji odpadów.
5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 60-cio miesięcznej (5 lat) gwarancji na przedmiotowe roboty.
6. Warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia sektorowego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie,
c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej samodzielne wykonanie zamówienia,
e) cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty kompleksowego wykonania usługi/roboty budowlanej.
7. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty.
8. Wykonawca może złożyć tylko jedną Ofertę.
9. Nie dopuszcza się składania Ofert wariantowych.
10. Nie dopuszcza się składania Ofert częściowych.
11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zamówień uzupełniających dotyczących przedmiotu zamówienia po oferowanych cenach do 10% wartości brutto.
12. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do złożenia referencji potwierdzających samodzielne wykonanie tożsamych prac na ujęciach wody dla 1 studni zlokalizowanej na głębokości minimum 37 m, dla średnicy rur końcowej min. DN 400 mm.
13. Do oferty należy dołączyć pisemne potwierdzenie o zapoznaniu się z terenem planowanych robót.
14. Wykonawca, z którym, w wyniku przeprowadzonego postępowania, zostanie podpisana umowa, zobowiązany będzie do zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnego z wymaganiami opisanymi w zapytaniu ofertowym oraz zaoferowanych w formularzu ofertowym.
§ 3. Warunki współpracy i płatności.
1. Termin płatności: 14 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury.
2. Podstawą wystawienia faktury jest odbiór przedmiotu zamówienia potwierdzony na protokole odbioru bez stwierdzonych uwag.
3. Zamawiający zapłaci wynagrodzenie przelewem na wskazany w umowie rachunek bankowy Wykonawcy.
§ 4. Opis kryteriów.
1. Zamawiający wyznaczył następujące kryterium i jego znaczenie:
Cena ogólna za pozytywne wykonanie otworów Waga - 80 %
Cena ogólna za wykonanie i likwidację otworu Waga - 20 %
2. Zamawiający przyzna zamówienie Oferentowi, którego oferta odpowiada warunkom określonym w Zapytaniu ofertowym oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą w odniesieniu do kryterium.
3. Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o tej samej cenie, Zamawiający wezwie Oferentów, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
4. Oferenci składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
5. Zamawiający przyzna zamówienie Oferentowi, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów w ostatecznej ocenie punktowej oraz odpowiada warunkom określonym w Zapytaniu ofertowym.

§ 5. Opis sposobu przygotowania oferty od strony formalnej.
1. Ofertę należy przygotować na załączonym formularzu ofertowym (załącznik nr 1).
2. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
3. Oferta oraz wymagane formularze składane wraz z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa.
4. Oferta podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymaga załączenia właściwego pełnomocnictwa lub innego umocowania prawnego.
5. Preferowana forma oferty - oferta w postaci elektronicznej (postać elektroniczna to każda forma wyrażenia woli w formie elektronicznej).
6. Dokumenty winny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez Zamawiającego wzorcami (załącznikami), zawierać informacje i dane określone w tych dokumentach.
7. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.
8. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim.
9. Oferty sporządzone wadliwie lub na niewłaściwym formularzu mogą zostać odrzucone.

§ 6. Dokumenty wymagane od Oferentów.
Do oferty sporządzonej na wymaganym formularzu ofertowym należy dołączyć następujące dokumenty, oświadczenia:
1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - w przypadku, gdy ww. dokumenty pozostają aktualne w wyznaczonym terminie składania ofert, prosimy o wskazanie bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych. W przeciwnym przypadku prosimy o dołączenie aktualnych dokumentów do oferty,
2. ewentualne pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy udzielone przez
Wykonawcę (imienne upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, jeżeli osoba podpisująca nie została wskazana do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej).
3. Ponadto Wykonawca wraz ofertą zobowiązany jest do złożenia referencji potwierdzających samodzielne wykonanie tożsamych prac na ujęciach wody dla 1 studni zlokalizowanej na głębokości minimum 35 m, dla średnicy rur końcowej min. DN 400 mm.
4. Informacja na temat zakresu wykluczenia :
Określone są w oświadczeniu w treści formularza ofertowego.
Oferta przesłana drogą elektroniczną powinna zostać przygotowana jak oferta w formie pisemnej- skany podpisanych dokumentów zapewniających ich pełną czytelność należy przesłać na wskazany powyżej adres mailowy Zamawiającego. W tytule maila należy wskazać numer postępowania oraz informacje, że mail zawiera ofertę na niniejsze zapytanie ofertowe. Wykonawca może również złożyć ofertę podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym (nie jest to wymagane). Dopuszczona jest postać elektroniczna oferty. ,,Dopuszczalna przez Zamawiającego wielkość wiadomości e-mail zawierająca ofertę wraz z załącznikami to 80 MB."
3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za skutki spowodowane niezachowaniem powyższych warunków.
§ 8. Opis sposobu obliczenia ceny oferty.
1. W ofercie należy podać ceny:
Cenę za wykonanie 1 mb kompletnej studni i cenę za wykonanie otworu studziennego i jego likwidację
w przypadku, gdy w studni nie będzie wody lub w warstwach wodonośnych będą występowały pyły, piaski pylaste, piaski z domieszką iłów, itp.
2. Cena końcowa będzie obliczona jako iloczyn ceny jednostkowej i wykonanych mb określonych
w protokole odbioru.
3. W związku z powyższym cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z dokumentacji jak również w niej nieujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia.
4. Skutki finansowe braku należytej staranności Wykonawcy składającego ofertę względem błędów
w dokumentacji obciążają Wykonawcę zamówienia, w przypadku nie poinformowania o nich Zamawiającego na etapie do terminu składania ofert. W związku z powyższym wymagane jest od Wykonawców bardzo szczegółowe sprawdzenie warunków wykonania zamówienia.
Uwaga!
Zaokrąglenia cen w złotych należy dokonać do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest niższa od 5, to druga cyfra po przecinku nie ulegnie zmianie.
5. W cenie ofertowej przedkładanej przez Wykonawcę będą zawarte wszelkie cła, podatki i inne należności płatne przez Wykonawcę, według stanu prawnego na dzień wszczęcia postępowania.
6. Cena ofertowa musi zawierać wszelkie wydatki oraz ryzyko związane z koniecznością zrealizowania przedmiotu zamówienia.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty oraz prowadzenia rozliczeń w walutach obcych. Wszelkie przyszłe rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w złotych polskich.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
9. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień.
10. Wszelkie ceny, podane w ofercie i innych dokumentach sporządzanych przez Wykonawcę, muszą być wyrażone w złotych polskich.
11. Wszelkie przyszłe rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w złotych polskich.

§ 9. Okres związania ofertą.
Oferenci są związani złożoną ofertą do czasu zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą, jednak nie dłużej niż 30 dni od dnia ostatecznego terminu składania ofert.
§ 10. Dodatkowe informacje.
1. Oferenci mogą zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego. Treść zapytań do niniejszego postępowania prosimy przesyłać na adres e-mail: sekretariat@mzk.stalowa-wola.pl. Pytania i odpowiedzi zostaną umieszczone na stronie https://bip.mzk.stalowa-wola.pl/sw/przetargi-mzk/aktualne.
2. Zamawiający udzieli Wykonawcy odpowiedzi umieszczając informacje na stronie internetowej https://bip.mzk.stalowa-wola.pl/sw/przetargi-mzk/aktualne, jeżeli wniosek wpłynie do niego
w terminie nie krótszym niż 2 dni robocze przed terminem złożenia ofert. W przypadku niedochowania ww. terminu, Zamawiający zastrzega sobie prawo do pozostawienia pytania bez odpowiedzi.
3. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert, powiadamiając o tym niezwłocznie wszystkich Oferentów, umieszczając informacje na stronie internetowej https://bip.mzk.stalowa-wola.pl/sw/przetargi-mzk/aktualne.
4. Jeśli taka sytuacja będzie miała miejsce, to wszystkie prawa i obowiązki Zamawiającego
i Oferentów odnoszące się do terminu pierwotnego będą odnosiły się do terminu zmienionego.
5. Oferenci mogą zastrzec w ofercie informacje poufne, Zamawiający nie ma prawa tych informacji ujawnić innym osobom. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, winny być zgrupowane stanowić oddzielną część oferty, opisaną w następujący sposób: ,,tajemnice przedsiębiorstwa - tylko do wglądu przez Zamawiającego".
2. Oferty złożone po terminie nie zostaną rozpatrzone.
3. Nie przewiduje się publicznego otwarcia ofert.
4. Zamawiający może nie podać do publicznej wiadomości kwoty, którą przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
5. W toku dokonywania oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać uzupełnienia dokumentów lub udzielenia przez Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert. Zamawiający odrzuca ofertę Oferenta, który nie uzupełnił dokumentów lub nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień nie spełnia wymagań Zamawiającego. Zamawiający może odstąpić od wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień lub uzupełnienia oferty, jeżeli oferta Wykonawcy nie będzie ofertą najkorzystniejszą.
6. W trakcie dokonywania oceny ofert Zamawiający ma prawo do poprawienia oczywistych omyłek w tekście oferty, o czym powinien niezwłocznie powiadomić Oferenta. Jeżeli Oferent nie wyrazi zgody na poprawienie oczywistych omyłek w tekście oferty, to jego oferta będzie odrzucona. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną liczbowo i słownie, przyjmuje się za prawidłową cenę podaną słownie.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia negocjacji z wybranymi Wykonawcami lub wezwania Wykonawców do ponownego złożenia ofert korzystniejszych dla Zamawiającego oraz unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny.

§ 12. Wybór Wykonawcy.
1. Zamawiający dokona wyboru wykonawcy, który:
1) spełni warunki stawiane wykonawcom ubiegającym się o zamówienie,
2) nie podlega wykluczeniu z postępowania,
3) złoży najkorzystniejszą ofertą ocenioną na podstawie kryteriów oceny ofert.
2. Zamawiający wzywa, w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów.
3. Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwo zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym.
4. Zamawiający wezwanie, o którym mowa powyżej może skierować wyłącznie do Wykonawcy, który złożył ofertę najwyżej ocenioną, tj.:
1) ofertę z najniższą ceną, gdy jedynym kryterium oceny ofert jest cena,
2) ofertę, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert określonych
w postępowaniu, gdy cena nie jest jedynym kryterium oceny ofert,
chyba, że w wyniku złożenia, uzupełnienia lub poprawienia dokumentów lub udzielenia wyjaśnień przez pozostałych Wykonawców oferta innego Wykonawcy byłaby ofertą najwyżej ocenioną.
5. Jeżeli oferta najwyżej oceniona jest kompletna i nie budzi wątpliwości, Zamawiający nie musi skierować wezwania, do pozostałych Wykonawców chyba, że w wyniku złożenia, uzupełnienia lub poprawienia dokumentów lub udzielenia wyjaśnień przez pozostałych Wykonawców oferta innego Wykonawcy byłaby ofertą najwyżej ocenioną.
6. Jeżeli wykonawca nie złożył w wyznaczonym terminie oświadczeń, dokumentów i pełnomocnictw, nie złożył w wyznaczonym terminie wyjaśnień, lub wyjaśnienia budzą uzasadnione wątpliwości zamawiający wyklucza wykonawcę z postępowania przekazując wykluczonemu wykonawcy uzasadnienie pisemne dokonanego wykluczenia.

§ 13. Przesłanki wykluczenia Wykonawcy z postępowania.
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4), ustawy Pzp.
2. Wykonawca podlega wykluczeniu z postępowania, jeśli nie spełnia warunków udziału w postępowaniu podanych w postępowaniu.
3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
4. Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
5. Zamawiający informuje wykonawcę o wykluczeniu oferty podając uzasadnienie dokonanej czynności.

§ 14. Przesłanki odrzucenia ofert.
1. Zamawiający odrzuca ofertę:
1) Wykonawcy, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu,
2) Jeżeli jest niezgodna z wymaganiami zamawiającego określonymi w ogłoszeniu lub jeżeli jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego, z zastrzeżeniem § 15,
3) jeżeli jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
4) jeżeli zawiera błędy w obliczeniu ceny,
5) jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, jeżeli Zamawiający wymagał wniesienia wadium,
6) jeżeli Wykonawca nie wyraził zgody na przedłużenie terminu związania ofertą,
7) jeżeli została złożona w innej formie niż wymagana.
2. Zamawiający może odrzucić ofertę, co do której posiada uzasadnione obawy nienależytego wykonania zamówienia.
3. Zamawiający informuje wykonawcę o odrzuceniu oferty podając uzasadnienie dokonanej czynności.

§ 15. Poprawianie omyłek w ofertach.
1. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z ogłoszeniem o zamówieniu, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, z zastrzeżeniem ust. 2.
2. Zamawiający nie ma obowiązku poprawiania omyłek jeżeli:
1) oferta podlega odrzuceniu,
2) mimo poprawienia omyłek oferta nie będzie ofertą najwyżej ocenioną,
3) postępowanie podlega unieważnieniu.
§ 16. Ogłoszenie wyników i zawarcie umowy.
1. Oferenci biorący udział w postępowaniu powiadomieni zostaną o wyborze oferty pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Informacja powyższa zawierać będzie nazwę, adres wyłonionego Wykonawcy oraz cenę ofertową.
2. Oferent, którego oferta zostanie wybrana wraz z zawiadomieniem o wyniku postępowania otrzyma wskazówki dotyczące miejsca i terminu zawarcia umowy.
3. Jeżeli wybrany Oferent uchyli się od podpisania umowy (stanowiącej załącznik niniejszego zapytania ofertowego), wybór ofert zostanie przeprowadzony ponownie spośród ofert złożonych, o ile nie zostaną one odrzucone.
§ 17. Zamknięcie postępowania bez dokonania wyboru oferty
oraz postępowania przygotowującego umowę.
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania lub zakończenia postępowania, na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn. Oferentom w takiej sytuacji, nie przysługują żadne roszczenia z tytułu zamknięcia lub zakończenia postępowania.
2. Informację o zamknięciu postępowania Zamawiający zamieszcza na stronie:
https://bip.mzk.stalowa-wola.pl/sw/przetargi-mzk/aktualne.
§ 19. Regulacja prawna.
1. Postępowanie prowadzone jest w oparciu o ,,Regulamin udzielania zamówień publicznych w Miejskim Zakładzie Komunalnym Sp. z o.o. z siedzibą w Stalowej Woli, których wartość nie przekracza 130.000,00 zł i zamówień sektorowych o wartości nie przekraczającej progi unijne".
2. Sprawy nie ujęte w niniejszym Zapytaniu ofertowym regulują przepisy Kodeksu Cywilnego.

Uwagi:
§18. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
o Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Zakład Komunalny Sp. z o.o.
w Stalowej Woli przy ul. Komunalna 1.
o Informujemy, że powołaliśmy Inspektora Ochrony Danych. Jest to osoba, z którą może Pani/Pan kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres: iod@mzk.stalowa-wola.pl. lub listu tradycyjnego na adres Administratora:
ul. Komunalna 1, 37-450 Stalowa Wola.
o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania w oparciu o Prawo zamówień publicznych.
o ,,Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie osoby upoważnione przez Administratora, tj. pracownicy i współpracownicy Administratora, którzy z uwagi na wykonywane obowiązki służbowe, muszą mieć dostęp do danych; podmioty przetwarzające, którym Administrator zleci to zadanie, inni odbiorcy danych lub instytucje upoważnione z mocy prawa do otrzymania przedmiotowych danych. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą ponadto osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej."
o Pani/Pana dane osobowe w przypadku postępowań o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane nie krócej niż 4 lata i przez cały okres obowiązywania umowy. Jeżeli umowa jest zawierana na czas dłuższy niż 4 lata, to protokół wraz z załącznikami będzie przechowywany do czasu wykonania umowy.
o Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących, jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych.
o W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
o Posiada Pani/Pan:
o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma jednak zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego oraz nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
o Nie przysługuje Pani/Panu:
o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1
lit. c RODO.

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami prawa oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Kontakt:
Osobą ze strony Zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z Oferentami jest:
o Sprawy formalne - Ewa Woźniak, tel. +48 15/ 842 - 33 - 41 lub tel. +48 15 844 - 02 -74 wew. 27, e-mail: ewozniak@mzk.stalowa-wola.pl
o Sprawy merytoryczne - Tomasz Bednarowicz, tel. +48 15/ 842 34 11 wew. 321, e-mail: tbednarowicz@mzk.stalowa-wola.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.