Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja budynku pompowni wody H2 wraz z budową przyłącza kanalizacji deszczowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja budynku pompowni wody H2 wraz z budową przyłącza kanalizacji deszczowej

Data zamieszczenia: 2024-04-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Knurowie
ul. Szpitalna 11
44-194 Knurów
powiat: gliwicki
32/ 33 00 167, 32/ 33 00 170, 32/ 33 00 174
pwik@knurow.com.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Knurów
Wadium: 5 000,00 zł
Nr telefonu: 32/ 33 00 167, 32/ 3
Termin składania ofert: 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do składania ofert w postępowaniu pn.:
,,Modernizacja budynku pompowni wody H2 wraz z budową przyłącza kanalizacji deszczowej"
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku pompowni wody H2 wraz z budową
przyłącza kanalizacji deszczowej znajdującego się przy Ul. Szpitalnej w Knurowie dz. nr 1483/73.
2. Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do niniejszej
Instrukcji - Opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją projektową i przedmiarem robót.
3. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy, sposób realizacji zamówienia oraz rozliczenia za wykonane
prace określa Załącznik nr 4 - Projekt umowy.

Dokument nr: PZ/21/2024

Otwarcie ofert: OTWARCIE OFERT I SPOSÓB ICH OCENY
1. Otwarcie ofert jest niejawne.
2. Otwarcia ofert dokona Komisja Przetargowa.

Składanie ofert:
6. Miejsce i termin składania ofert:
1) Ofertę przygotowaną zgodnie z niniejszą Instrukcją należy złożyć w siedzibie Zamawiającego
w Knurowie, Ul. Szpitalna 11, Biuro Podawcze lub przesłać na adres pocztowy
Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie:
do dnia 18.04.2024 r., do godz. 15:00.
2) Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie (paczce).
Kopertę (paczkę) należy opisać następująco:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o.
44-194 Knurów, Ul. Szpitalna 11
Oferta w postępowaniu pn.: ,,Modernizacja budynku pompowni wody H2 wraz z budową przyłącza
kanalizacji deszczowej"

Miejsce i termin realizacji:
5. Termin realizacji zamówienia: wykonanie robót wraz z uporządkowaniem terenu prac:
do 30.07.2024 r.

Wymagania:
Prosimy o uważne prześledzenie treści dokumentacji. Niedostosowanie się Wykonawcy
do wymogów niniejszej instrukcji jest jego własnym ryzykiem i będzie skutkować odrzuceniem
oferty.
I. INFORMACJE OGÓLNE
1. Warunki postępowania w wersji elektronicznej udostępnione są bezpłatnie na stronie internetowej
Zamawiającego pod adresem http://www.pwik.knurow.com.pl.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
4. Zamawiający wymaga wykonania przez Wykonawcę, przed złożeniem oferty, wizji w terenie,
po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu pod numerem: 32/ 33 00 170.
Wykonawca poda cenę oferty netto w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 2. Podając
cenę Wykonawca weźmie pod uwagę wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu
zamówienia wynikające z niniejszej Instrukcji wraz z załącznikami oraz koszty związane
z organizacją i ochroną zaplecza i placu budowy oraz wszelkie dostawy i roboty niezbędne
do wykonania kompletnego i zdolnego do funkcjonowania przedmiotu zamówienia. Cena oferty
stanowić będzie ryczałtowe i ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu
zamówienia.
III.
WYMAGANIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY ORAZ WYKAZ DOKUMENTÓW,
JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY WRAZ Z OFERTĄ, W CELU
POTWIERDZENIA ICH SPEŁNIENIA
1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące wymagania:
1) Posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie od 01.01.2019 r. do terminu
wyznaczonego na składanie ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie,
wykonał co najmniej dwa zadania polegające na wykonaniu robót budowlano - remontowych
o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia tj. zewnętrznych robót budowlano-
remontowych obejmujących termomodernizację budynków (wraz z robotami towarzyszącymi
tj. wykonanie przyłączy wod./kan.) o wartości co najmniej 100 tys. zł netto każde.
Nr sprawy: PZ/21/2024
Modernizacja budynku pompowni wody H2 wraz z budową przyłącza kanalizacji deszczowej
1Instrukcja dla Wykonawców
2) Posiadają odpowiednią wiedzę i umiejętności oraz dysponują sprzętem i osobami
posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zapewniając tym samym należyte wykonanie
zamówienia.
3) Do wykonania zamówienia skierują osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy
przez cały okres realizacji zamówienia i spełnia następujące wymagania:
a) posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
konstrukcyjno-budowlanej, wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów
prawa lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie
uprzednio obowiązujących przepisów,
b) jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego,
c) posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót
w branży konstrukcyjnej liczone od daty uzyskania określonych wyżej uprawnień
budowlanych.
4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego
zamówienia, a w szczególności posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż 200 tysięcy zł.
5) Nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne
lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu.
2. W celu potwierdzenia spełnienia powyższych wymagań Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć
następujące dokumenty:
1) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót wystawione przez Inwestora - w liczbie
i przedmiocie wystarczającym do wykazania spełnienia wymogu określonego
w pkt. III. 1. 1) niniejszej Instrukcji;
2) stosowne uprawnienia budowlane wraz z aktualnym wpisem do właściwej izby samorządu
zawodowego osób wyznaczonych do pełnienia funkcji kierownika budowy
zgodnie z pkt. III. 1. 3);
3) kserokopia polisy ubezpieczeniowej odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności w wysokości nie mniejszej niż 200 tysięcy zł wraz z dowodem jej opłacenia;
4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,
że Wykonawca (w przypadku spółek osobowych - spółka i wspólnicy) nie zalega
z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert;
5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
potwierdzające, że Wykonawca (w przypadku spółek osobowych - spółka i wspólnicy)
nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie,
że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu, wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
IV.
1.
2.
WARUNKI SKŁADANIA OFERT
Wymagania podstawowe:
1) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2) Wykonawcy przedstawią oferty zgodnie z wymaganiami Instrukcji dla Wykonawców.
Alternatywy nie będą brane pod uwagę.
3) Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
4) Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania powinno bezpośrednio wynikać
z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika
wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy to do oferty należy dołączyć
pełnomocnictwo wystawione przez osoby do tego upoważnione.
5) Wzory dokumentów dołączonych do niniejszej Instrukcji powinny zostać wypełnione
przez Wykonawcę w formie zgodnej z niniejszą Instrukcją.
Forma oferty:
1) Oferta musi być sporządzona w języku polskim i mieć formę pisemną.
Nr sprawy: PZ/21/2024
Modernizacja budynku pompowni wody H2 wraz z budową przyłącza kanalizacji deszczowej
2Instrukcja dla Wykonawców
2) Stosowne wypełnienia we wzorach dokumentów stanowiących załączniki do niniejszej
Instrukcji i wchodzących następnie w skład oferty mogą być dokonane komputerowo,
maszynowo lub ręcznie.
3. Wymagania dotyczące wadium:
1) Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium.
2) Wysokość wadium wynosi 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
3) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium
w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne
tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki
przelew przed upływem terminu składania ofert.
4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego:
69 1020 2401 0000 0202 0180 2354 z dopiskiem: ,,Wadium - Modernizacja budynku
pompowni wody H2 wraz z budową przyłącza kanalizacji deszczowej".
5) Wadium wnoszone w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej, należy złożyć
w oryginale w siedzibie Zamawiającego w Knurowie, w kasie.
6) Wadium wnoszone w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej z podpisem
kwalifikowanym - do oferty należy dołączyć płytę CD z gwarancją ubezpieczeniową
lub bankową z podpisem kwalifikowanym oraz wydruk tego dokumentu.
7) Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej
lub unieważnieniu przetargu, za wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana.
W tym przypadku wadium zostanie zwrócone niezwłocznie po podpisaniu umowy przez tego
Wykonawcę.
8) Wadium zostanie zatrzymane w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana
odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie.
4. Zawartość oferty:
1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty stanowiący Załącznik nr 2 do niniejszej Instrukcji.
2) Dokumenty wymienione w pkt. III. 2. 1), 2) i 3) Instrukcji - kserokopie poświadczone
za zgodność z oryginałem.
3) Dokumenty wymienione w pkt. III. 2. 4) i 5) Instrukcji - oryginały lub kserokopie
poświadczone za zgodność z oryginałem.
4) Dowód wniesienia wadium (tj. potwierdzenie wykonania przelewu lub kserokopia gwarancji
ubezpieczeniowej lub bankowej uprzednio złożonej w kasie Zamawiającego a w przypadku
wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej z podpisem kwalifikowanym -
płyta CD z gwarancją ubezpieczeniową lub bankową z podpisem kwalifikowanym oraz
wydruk tego dokumentu).
5) Protokół potwierdzający wykonanie obowiązkowej wizji w terenie stanowiący
Załącznik nr 3 do niniejszej Instrukcji.
6) Zaparafowany Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 4 do Instrukcji.
7) Odpis z właściwego rejestru lub CEIDG.
8) W przypadku gdy oferta nie jest podpisywana przez osobę/osoby upoważnione
do reprezentowania Wykonawcy lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających
się o zamówienie - oryginał Pełnomocnictwa.
5. Wspólne ubieganie się o zamówienie:
1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie są zobowiązani przyjąć
następującą formę prawną: umowa cywilno - prawna (konsorcjum). Umowa musi być zawarta
na czas nie krótszy niż czas realizacji zamówienia.
2) Umowa musi zawierać w swojej treści następujące postanowienia:
a) Wykonawcy realizujący wspólnie zamówienie wyznaczają spośród siebie podmiot
(Lidera) upoważniony do zaciągania zobowiązań w imieniu wszystkich Wykonawców
realizujących wspólnie umowę.
b) Lider upoważniony będzie także do wystawienia faktury, przyjmowania płatności
od Zamawiającego i do przyjmowania oświadczeń i poleceń na rzecz i w imieniu
wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie zamówienie. Wszelka korespondencja
prowadzona będzie wyłącznie z Liderem.
c) Wykonawcy muszą zadeklarować solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie złożą wraz z ofertą:
a) Umowę cywilno - prawną, o której mowa w punkcie IV. 5. 1) i 2) - kserokopię
poświadczoną za zgodność z oryginałem przez każdego z Wykonawców.
b) Dokumenty zgodnie z zapisami pkt. IV. 4. 1), 4), 5), 6) i 8).
Nr sprawy: PZ/21/2024
Modernizacja budynku pompowni wody H2 wraz z budową przyłącza kanalizacji deszczowej
3Instrukcja dla Wykonawców
c) Dokument, o którym mowa w pkt. IV. 4. 7) - dla każdego z Wykonawców występujących
wspólnie.
d) Dokumenty zgodnie z zapisami pkt. III. 2. 1), 2) i 3) - dla tego/tych z Wykonawców,
który/którzy w imieniu wszystkich wykazywać będzie/będą spełnienie wymogów
określonych w pkt. III. 1. 1) - 4).
e) Dokumenty zgodnie z zapisami pkt. III. 2. 4) i 5) - dla każdego z Wykonawców
występujących wspólnie.
3) Na kopercie (paczce) oprócz opisu jw. należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy.
4) Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego zostają własnością Zamawiającego.
W przypadku przesłania oferty pocztą będzie się ją uważać za złożoną w terminie, jeżeli
w wyznaczonym terminie zostanie doręczona do Zamawiającego. Pełne ryzyko nie doręczenia
oferty w terminie spoczywa na Wykonawcy.
5. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 45 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.
V.
WYJAŚNIENIA, MODYFIKACJE, WYCOFANIE, ZMIANY
1. Wykonawca może zwrócić się na piśmie do Zamawiającego o wyjaśnienie warunków zawartych
w Instrukcji. Zamawiający udzieli wyjaśnień, chyba że wniosek w tej sprawie wpłynął na mniej
niż 3 dni przed terminem składania ofert.
2. Pytania należy składać na adres e-mail Zamawiającego.
3. Informacje o zadanych pytaniach i treść wyjaśnień Zamawiający opublikuje na stronie
internetowej (http://www.pwik.knurow.com.pl).
4. Zamawiający może w każdym czasie przed upływem terminu składnia ofert zmodyfikować treść
dokumentów składających się na Instrukcję dla Wykonawców. Dokonaną w ten sposób
modyfikację Zamawiający niezwłocznie opublikuje na stronie internetowej.
5. Modyfikacje są każdorazowo wiążące dla Wykonawców.
6. Każda wprowadzona przez Zamawiającego zmiana stanie się częścią warunków postępowania.
7. Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert. Informację o przedłużeniu terminu
Zamawiający niezwłocznie zamieści na stronie internetowej. W takim przypadku wszelkie prawa
i zobowiązania Zamawiającego i Wykonawcy odnośnie wcześniej ustalonego terminu będą
podlegały nowemu terminowi.
8. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem,
że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu
przed terminem składnia ofert. Wykonawca nie może wycofać oferty lub wprowadzić zmian
w ofercie po upływie terminu składania ofert.
3. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana
za najkorzystniejszą. Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej jest najniższa cena netto oferty.
4. Sprawdzenie spełnienia wymogów stawianych Wykonawcy, następnie ocena merytoryczna treści
ofert dokonane będą przez Komisję w trakcie posiedzenia niejawnego. W toku dokonywania oceny
Nr sprawy: PZ/21/2024
Modernizacja budynku pompowni wody H2 wraz z budową przyłącza kanalizacji deszczowej
4Instrukcja dla Wykonawców
złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień
lub uzupełnienia dokumentów.
5. Informacja o wyniku postępowania zostanie przekazana na adres e-mail Wykonawców, którzy
złożyli oferty oraz zamieszczona na stronie internetowej niezwłocznie po rozstrzygnięciu
postępowania.
VII.
INFORMACJE KOŃCOWE
1. Integralną część niniejszej Instrukcji stanowią:
1) Opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją projektową i przedmiarem robót
(w wersji elektronicznej) - Załącznik nr 1,
2) Formularz oferty - Załącznik nr 2,
3) Protokół z przeprowadzenia wizji w terenie - Załącznik nr 3,
4) Projekt umowy - Załącznik nr 4.
2. Zaleca się, aby Wykonawca dokładnie zapoznał się z treścią ww. dokumentów oraz uzyskał
na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne
do przygotowania oferty.
UWAGI
? Zawarcie umowy z wybranym Wykonawcą następuje z datą zawiadomienia go o wyborze
jego oferty i na warunkach określonych w ofercie.
? Zawiadomienie o wyborze oferty zostanie przekazane drogą elektroniczną.
? Upoważnienie do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych
dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
? Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
? Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją w całości wymaganych warunków jako
wyłącznej podstawy zamówienia.
? Od uczestników oczekuje się starannego zapoznania z opisem przedmiotu zamówienia,
dostarczoną Instrukcją oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne
do przygotowania oferty i podpisania umowy.
? Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty.
Knurów, 03.04.2024 r.
Nr sprawy: PZ/21/2024
Modernizacja budynku pompowni wody H2 wraz z budową przyłącza kanalizacji deszczowej

Kontakt:
3. Osobami uprawnionymi ze strony Zamawiającego do bezpośredniego kontaktowania się
z Wykonawcami są:
1) w sprawach merytorycznych:
mgr inż. Małgorzata Derela - tel. 32/ 33 00 167,
mgr inż. Arkadiusz Tomczak - tel. 32/ 33 00 170.
2) w sprawach formalnych:
mgr Patrycja Krawiec - tel. 32/ 33 00 174.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.