Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa dróg i sieci kanalizacji sanitarnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa dróg i sieci kanalizacji sanitarnych

Data zamieszczenia: 2024-04-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Zambrów
Fabryczna 3
18-300 Zambrów
powiat: zambrowski
862714616
ugz@ugzambrow.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/zambrow
Województwo: podlaskie
Miasto: Zambrów
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 862714616
Termin składania ofert: 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Budowa dróg i sieci kanalizacji sanitarnych na terenie gminy Zambrów"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Nazwa zadania:
o Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. nr 477/10,437/16 i 438/22 Ul. Działkowa w m. Wola Zambrowska.
o Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. nr 161/1 w m. Stare Wądołki.
o Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. 380 w m. Wola Zambrowska, Gmina Zambrów.
o Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. 209 w m. Wola Zambrzycka, Gmina Zambrów.
Wykonawca składa ofertę na część I składająca się z przebudowy 4 dróg.
2) Przebudowa dróg gminnych polegała będzie na wykonaniu:
- warstwy odsączającej z piasku lub pospółki,
- podbudowy z kruszywa łamanego,
- warstwy wiążącej z betonu asfaltowego,
- warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego ,
- poboczy z kruszywa łamanego.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres rzeczowy i ilościowy) zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, oraz elementy, które podane są do uwzględnienia przy obliczaniu ceny oferty w rozdziale IV i XIX niniejszej specyfikacji. Dokumentacja, na podstawie której należy wykonać przedmiot zamówienia stanowi załącznik do specyfikacji.
4) Przedmiar robót dołączony do SWZ stanowi wyłącznie element pomocniczy, ułatwiający sporządzenie oferty. Roboty budowlane ujęte w dokumentacji projektowej, a nie ujęte w przedmiarze nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i będą finansowane przez Zamawiającego w ramach wynagrodzenia ryczałtowego. Wykonawca zobowiązany jest dokonać kalkulacji w oparciu o załączoną dokumentację techniczną z uwzględnieniem zapisów SWZ.
5) Zamawiający, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga aby niniejsze zamówienie - jako zamówienie przeznaczone do użytku osób fizycznych, spełniało wymagania w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych.
6) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przepisami prawa budowlanego oraz sztuką budowlaną.
7) Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 i art. 101 ustawy Pzp, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia lub w innych dokumentach zamówienia, dopuszcza jednocześnie rozwiązania równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych nie gorszych od wskazanych w w/w dokumentacji pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych niż założone w dokumentacji.
8) Zamawiający zaleca zapoznanie się z terenem na którym odbędą się roboty budowlane - odbycie wizji lokalnej przez Wykonawcę oraz dokonanie w razie konieczności odpowiednich uzupełniających pomiarów do przygotowania oferty. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
9) Odbycie wizji lokalnej oraz sprawdzenie dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty. W niniejszym postępowaniu powyższe nie stanowi przesłanki odrzucenia oferty Wykonawcy, o której mowa w art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
10) Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45233140-2 Roboty drogowe
45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg
45233000-9 Roboty w zakresie wykonywania nawierzchni dróg
45233252-0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic
o Zadanie winno być realizowane w oparciu o zakres wynikający z:
Specyfikacji Warunków Zamówienia wraz z załącznikami,
Dokumentacji Technicznej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót budowlanych (zwanej dalej STWiORB),
Oferty Wykonawcy,
Warunków pozwolenia na budowę,
Obowiązujących przepisów i zasad wiedzy technicznej,
Harmonogramu Rzeczowo-Finansowego opracowanego przez Wykonawcę w terminie 10 dni od daty podpisania Umowy.
1) Nazwa zadania:
,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnych grawitacyjnych i tłocznych z przepompowniami oraz sieci wodociągowej rozdzielczej dla części obszaru geodezyjnego Cieciorki, Klimasze, Nagórki-Jabłoń gm. Zambrów".
Część IIA: ,,Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej dla części obszaru Nagórki-Jabłoń, Cieciorki.
Część IIB: ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnych grawitacyjnych i tłocznych z przepompowniami.
2) W ramach prac zakłada się:
Część IIA - budowa sieci wodociągowej rozdzielczej o łącznej długości 3800 mb,
- budowa hydrantów i zasuw odcinających,
- odbudowa nawierzchni.
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz wodociągowej będzie zlokalizowana w m. Nagórki-Jabłoń, Cieciorki, Klimasze. Projektowana sieć i odejścia boczne zlokalizowane będą na działkach będących własnością Gminy Zambrów dz. nr 447/10, 892, 893, 894, 896, 897, 898, 900, 445/2, Starostwa Powiatowego w Zambrowie dz. 421 oraz stanowiące własność prywatną dz. 437/8.
UWAGA: Odcinek sieci wodociągowej Wi-W3; W2-Hp23; W3-W49 Dn 160, 110 L=297,9m zrealizowano w 2023r. W dokumentacji technicznej do niniejszego SWZ załączono przedmiar wykonanego odcinka sieci wodociągowej.
Część IIB - budowę odcinków sieci kanalizacji sanitarnych wraz z odejściami bocznymi tej sieci do granic nieruchomości gruntowych, budową przepompowni ścieków (tłoczni 2szt.) i odprowadzeniem do istniejących sieci. Łączna długość sieci 4391 mb (grawitacyjnych i ciśnieniowych).
3) Szczegółowy zakres robót budowlanych i opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i STWIOR:
o Dokumentacja projektowa (załącznik nr 11):
o Przedmiar robót (załącznik nr 12):
o Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 13);
o UWAGA: Przedmiary robót są załącznikami do opisu przedmiotu zamówienia i stanowią dokument pomocniczy, dopełniający projekt i specyfikacje wykonania i odbioru robót, służącym wyłącznie celom informacyjnym. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają zobrazować skalę i technologię roboty budowlanej i służyć pomocą Wykonawcom w oszacowaniu kosztów realizacji inwestycji. W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę ewentualnych rozbieżności, w ilości robót pomiędzy przedmiarami, a dokumentacją projektową należy je uwzględnić w cenie oferty. Przy wynagrodzeniu ryczałtowym, wiążący jest zakres zamówienia, rodzaj i ilość robót wynikający z dokumentacji projektowej i SWZ. Ilość przedmiarowa zawarta w przedmiarze lub w nim pominięta, a występująca w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych będzie uznana, że jest ujęta w cenie ryczałtowej oferty i tym samym w wynagrodzeniu umownym.
o Za ustalenie ilości robót i innych świadczeń oraz sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji ofertowego wynagrodzenia ryczałtowego, odpowiada wyłącznie Wykonawca, na nim spoczywa obowiązek rzetelnego sprawdzenia, rzeczywistego zakresu zamówienia.
o Zadanie winno być realizowane w oparciu o zakres wynikający z:
Specyfikacji Warunków Zamówienia wraz z załącznikami,
Dokumentacji Technicznej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót budowlanych (zwanej dalej STWiORB),
Oferty Wykonawcy,
Warunków pozwolenia na budowę,
Obowiązujących przepisów i zasad wiedzy technicznej,
Harmonogramu Rzeczowo-Finansowego opracowanego przez Wykonawcę w terminie 10 dni od daty podpisania Umowy.
4) Pozostałe warunki na jakich Wykonawca będzie realizował zamówienie określa Wzór umowy stanowiący załącznik do SWZ.
5) Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia kompleksowo, w całości (,,pod klucz"), koordynując wszelkie działania związane z jego wykonaniem.
6) Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji na roboty budowlane na okres wskazany w ofercie, nie krótszy niż 36 m-cy oraz zapewni w ramach wynagrodzenia umownego wymagane przez producentów urządzeń przeglądy techniczne, konserwacje i naprawy gwarancyjne w okresie udzielonej gwarancji, prowadzone przez autoryzowany serwis.
7) Wykonawca zobowiązany jest posiadać w okresie obowiązywania umowy o zamówienie publiczne, umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia na wartość minimum wartości inwestycji - Polisę lub inny dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia wraz z dowodem opłaty należało będzie dostarczyć zamawiającemu przed podpisaniem umowy.

CPV: 45233140-2, 45233120-6,45233000-9, 45233252-0, 45231300-8

Dokument nr: 2024/BZP 00270851, Rrg.271.7.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-23 10:05

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zambrow
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zambrow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Ofertę wraz załącznikami składa się poprzez platformę, dostępna pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zambrow
4. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują: poprzez Platformę, dostępną pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/zambrow
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych Wójt Gminy Zambrów, Ul. Fabryczna 3, 18-300 Zambrów tel. 86 271 46 16, mail: ugz@ugzambrow.pl.
2. Kontakt z IOD możliwy jest pod adresem mail:
inspektorochronydanych@kowalczyk.pro
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w oparciu o art. 6 ust. 1. lit c i b RODO w celu przeprowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji wynikającego z ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.
4. Pani / Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 4 lat (protokół z postępowania wraz z załącznikami). Natomiast umowy cywilno-prawne zawarte w trakcie postępowania wraz z dokumentacją dotyczącą ich realizacji przechowywane są przez okres 10 lat (zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt). Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku następnego od daty zakończenia sprawy. Po upływie okresu przechowywania dokumentacja niearchiwalna podlega, po uzyskaniu zgody dyrektora właściwego archiwum państwowego, brakowaniu.
5. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych oraz prawo ich sprostowania a także ograniczenia przetwarzania. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw Urzędu. W celu wykonania swoich praw należy skierować żądanie pod adres e-mail: inspektorochronydanych@kowalczyk.pro.
6. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne na podstawie art. 18 ust. 1 - Prawo zamówień publicznych. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być również organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa oraz inne podmioty na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Zambrów- jako podmioty współpracujące.
7. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
8. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
9. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych, które Państwa dotyczą narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.
10. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikającym z ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/zambrow
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-23 10:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zambrow

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.