Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5975z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa dróg gminnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa dróg gminnych

Data zamieszczenia: 2024-04-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Potworów
Radomska 2A
26-414 Potworów
powiat: przysuski
486713046, faks 486713046 w. 100
potworow@potworow.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Potworów
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: 486713046, faks 4867
Termin składania ofert: 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Potworów.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Zamówienie obejmuje przebudowę następujących odcinków dróg:
I. Droga gminna nr 330521W, Ul. Przejazdowa - długość przeznaczona do przebudowy 702,0 m, zakres robót obejmuje przebudowę jezdni, poboczy oraz skrzyżowania drogi gminnej nr 330521W z drogą powiatową nr 3326W i drogą gminną nr 330502W.
II. Droga gminna nr 330566W Kozieniec - Kozieniec Kolonia długość przeznaczona do przebudowy 420,0 m, zakres robót obejmuje przebudowę jezdni, poboczy oraz skrzyżowania drogi gminnej nr 330566W z drogą powiatową nr 3327W.
III. Droga gminna nr 330502W, Ul. Ogrodnicza w miejscowości Potworów - długość przeznaczona do przebudowy 840,0 m, zakres robót obejmuje przebudowę jezdni, poboczy oraz oczyszczenie istniejących rowów drogowych i przepustów pod drogą i pod zjazdami.
IV. Droga gminna nr 330518W Wymysłów - Długie - długość przeznaczona do przebudowy 600,0 m, zakres robót obejmuje przebudowę jezdni, poboczy oraz oczyszczenie istniejących rowów drogowych i przepustów pod drogą i pod zjazdami.
V. Droga gminna nr 330525W, Ul. Starowiejska w miejscowości Potworów - długość przeznaczona do przebudowy 840,0 m, zakres robót obejmuje przebudowę jezdni i zjazdów przez chodnik, wykonanie nowego docelowego oznakowania ulicy oraz oczyszczenie istniejących chodników przy jezdni.
VI. Droga gminna nr 330519W Wir - Kolonia - długość przeznaczona do przebudowy 995,0 m, zakres robót obejmuje przebudowę jezdni, poboczy oraz skrzyżowania drogi gminnej nr 330519W z drogą powiatową nr 3329W.
VII. Droga gminna nr 330524W dr woj. nr 729 - Rdzów - długość przeznaczona do przebudowy 1837,0 m, zakres robót obejmuje przebudowę jezdni, poboczy, budowę miejsc do wymijania się pojazdów, przebudowę skrzyżowania z drogą powiatową, korektę łuków poziomych, przebudowę zjazdów zwykłych na posesje prywatne i na drogi gruntowe, remont przepustu pod drogą, oczyszczenie istniejących rowów drogowych i przepustów pod drogą i pod zjazdami oraz wykonanie docelowego oznakowania.

CPV: 45233220-7, 45100000-8,45111200-0,45232452-5,45233000-9

Dokument nr: 2024/BZP 00271035, RGK.I.271.5.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-19 12:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-67edd6b5-f25b-11ee-b016-82aaee56c84c
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
2. Wymagane dokumenty elektroniczne, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki (Zamawiający dopuszcza także format RAR). W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy PZP, w/w regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
3. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w §2 ust.1 rozporządzenia, o którym mowa w pkt. 5 przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki (Zamawiający dopuszcza także format RAR), LUB
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści "Formularza do komunikacji").
4. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233 ze zm.), wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku "Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa".
5. Komunikacja w postępowaniu (z zastrzeżeniem, że sposób składania ofert opisano w §9 SWZ) odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce "Formularze" ("Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem "Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk "Dodaj załącznik"). W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail podany w §11 SWZ (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu).
6. Możliwość korzystania w postępowaniu z "Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta "Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z "Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
7. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce "Komunikacja".
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (rozporządzenie o ochronie danych osobowych), dalej "RODO", Zamawiający informuje, że:
a) administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Potworów Ul. Radomska 2A, 26-414 Potworów;
b) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: Bartłomiej Kida, adres e-mail: bodo@gmail.com;
c) dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań urzędu - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. oraz na podstawie Art. 9 ust 2 lit a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.;
d) odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa w tym m.in. osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy PZP;
e) dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną;
f) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu);
2. Zamawiający informuje, ze każdemu Wykonawca przysługuje:
a) prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych na podstawie art.15 RODO;
b) prawo do sprostowania danych osobowych na podstawie art. 16 RODO (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
d) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych);
3. Zamawiający informuje, że żadnemu Wykonawcy nie przysługuje:
a) prawo do usunięcia danych osobowych - w związku z art.17 ust.3 lit.b-e RODO;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
c) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO - gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO.
4. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować
zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
5. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-19 10:00
Miejsce składania ofert: 3. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem strony https://ezamowienia.gov.pl/pl/, na stronie internetowej prowadzonego postępowania

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Wymagania:
1. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 70.000,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt tysięcy).
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art.97 ust.7 ustawy PZP.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 56 9145 1037 1003 9066 2000 0005 w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek.
4. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz (np. gwarancje, poręczenia) należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu. Dokument wadium powinien zawierać następujące informacje:
a) nazwę i siedzibę dającego zlecenie (Wykonawcy);
b) nazwę i siedzibę beneficjenta gwarancji (Zamawiającego);
c) nazwę i siedzibę Gwaranta/Poręczyciela;
d) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem;
e) kwotę gwarancji/poręczenia;
f) termin ważności gwarancji/poręczenia;
g) zobowiązanie Gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.
5. Termin ważności wadium wnoszonego w innej formie niż pieniądz nie może być krótszy od terminu związania Wykonawcy ofertą wskazanego w §13 SWZ.
6. W przypadku gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.
7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 PZP.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami tylko na podstawie art. 98 ust. 6 PZP
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RGK.I.271.5.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Zamówienie obejmuje przebudowę następujących odcinków dróg:
I. Droga gminna nr 330521W, ul. Przejazdowa - długość przeznaczona do przebudowy 702,0 m, zakres robót obejmuje przebudowę jezdni, poboczy oraz skrzyżowania drogi gminnej nr 330521W z drogą powiatową nr 3326W i drogą gminną nr 330502W.
II. Droga gminna nr 330566W Kozieniec - Kozieniec Kolonia długość przeznaczona do przebudowy 420,0 m, zakres robót obejmuje przebudowę jezdni, poboczy oraz skrzyżowania drogi gminnej nr 330566W z drogą powiatową nr 3327W.
III. Droga gminna nr 330502W, ul. Ogrodnicza w miejscowości Potworów - długość przeznaczona do przebudowy 840,0 m, zakres robót obejmuje przebudowę jezdni, poboczy oraz oczyszczenie istniejących rowów drogowych i przepustów pod drogą i pod zjazdami.
IV. Droga gminna nr 330518W Wymysłów - Długie - długość przeznaczona do przebudowy 600,0 m, zakres robót obejmuje przebudowę jezdni, poboczy oraz oczyszczenie istniejących rowów drogowych i przepustów pod drogą i pod zjazdami.
V. Droga gminna nr 330525W, ul. Starowiejska w miejscowości Potworów - długość przeznaczona do przebudowy 840,0 m, zakres robót obejmuje przebudowę jezdni i zjazdów przez chodnik, wykonanie nowego docelowego oznakowania ulicy oraz oczyszczenie istniejących chodników przy jezdni.
VI. Droga gminna nr 330519W Wir - Kolonia - długość przeznaczona do przebudowy 995,0 m, zakres robót obejmuje przebudowę jezdni, poboczy oraz skrzyżowania drogi gminnej nr 330519W z drogą powiatową nr 3329W.
VII. Droga gminna nr 330524W dr woj. nr 729 - Rdzów - długość przeznaczona do przebudowy 1837,0 m, zakres robót obejmuje przebudowę jezdni, poboczy, budowę miejsc do wymijania się pojazdów, przebudowę skrzyżowania z drogą powiatową, korektę łuków poziomych, przebudowę zjazdów zwykłych na posesje prywatne i na drogi gruntowe, remont przepustu pod drogą, oczyszczenie istniejących rowów drogowych i przepustów pod drogą i pod zjazdami oraz wykonanie docelowego oznakowania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający zbada i oceni wyłącznie te oferty, które odpowiadać będą treści i wymogom SWZ i nie zostaną odrzucone w toku postępowania.
2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert na zasadach przewidzianych w ustawie PZP.
3. Zamawiający poprawi w badanej ofercie oczywiste omyłki pisarskie, omyłki rachunkowe oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z SWZ, nie powodujące istotnych zmian treści oferty niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
4. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany treści oferty za wyjątkiem poprawek opisanych w ust.3
5. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka odrzucenia unormowana w ustawie PZP.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji jakości i rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w SWZ oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na zasadach określonych w §6 SWZ.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 300 000,00 złotych (słownie: trzysta tysięcy trzysta 00/100 złotych).
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca winien wykazać, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), w sposób należyty wykonał (zakończył) dwie roboty budowlane odpowiadające swoim zakresem i rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości każdej z nich co najmniej 500 000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy 00/100 złotych brutto).
Uwaga:
Za wykonaną robotę budowlaną Zamawiający rozumie taką robotę, która została zrealizowana na rzecz podmiotu (Zamawiającego) w ramach jednej umowy i odebrana przez ten podmiot, jako wykonana należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego sprawdzenia prawdziwości przedstawionych danych, które będą wyszczególnione w ofercie. Przez ,,budowę" należy rozumieć wykonanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także jego odbudowę, rozbudowę, nadbudowę. Przez ,,przebudowę" należy rozumieć wykonywanie robót budowlanych, w wyniku których następuje zmiana parametrów użytkowych lub technicznych istniejącego obiektu budowlanego, z wyjątkiem charakterystycznych parametrów, jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysokość, długość, szerokość bądź liczba kondygnacji; w przypadku dróg są dopuszczalne zmiany charakterystycznych parametrów w zakresie niewymagającym zmiany granic pasa drogowego. Wartości podane w walutach innych niż PLN należy przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP na dzień podpisania protokołu końcowego odbioru robót. Wykonawca zobowiązany jest podać w wykazie kurs przeliczeniowy.
b) Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą, skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, legitymującą się kwalifikacjami zawodowymi i uprawnieniami, niezbędnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia oraz odpowiednimi do stanowiska jakie zostanie jej powierzone, tj. osobą na stanowisko kierownika robót budowlanych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania
2. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej
3. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
5. Zaświadczenie lub inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
6. Oświadczenie o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne - wzór oświadczenia stanowi Załącznik do SWZ;
7. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust.1 pkt 4;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
2. Wykaz wykonanych robót budowlanych - wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, dat i miejsc wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane; wraz z załączeniem dowodów, określających czy te roboty zostały wykonane należycie (dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty- wzór wykazu stanowi Załącznik do SWZ;
3. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu stanowi Załącznik do SWZ;
4. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia,
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 70.000,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt tysięcy).
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art.97 ust.7 ustawy PZP.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 56 9145 1037 1003 9066 2000 0005 w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek.
4. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz (np. gwarancje, poręczenia) należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu. Dokument wadium powinien zawierać następujące informacje:
a) nazwę i siedzibę dającego zlecenie (Wykonawcy);
b) nazwę i siedzibę beneficjenta gwarancji (Zamawiającego);
c) nazwę i siedzibę Gwaranta/Poręczyciela;
d) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem;
e) kwotę gwarancji/poręczenia;
f) termin ważności gwarancji/poręczenia;
g) zobowiązanie Gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.
5. Termin ważności wadium wnoszonego w innej formie niż pieniądz nie może być krótszy od terminu związania Wykonawcy ofertą wskazanego w §13 SWZ.
6. W przypadku gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.
7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 PZP.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami tylko na podstawie art. 98 ust. 6 PZP.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić i wskazać pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zostać załączone do oferty.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w §8 ust. 2 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
7. Oferta Wykonawców występujących wspólnie musi być podpisana i oznaczona w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w Projekcie Umowy, stanowiącym załącznik do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w PZP oraz wskazanym w Projekcie Umowy.
4. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający zbada i oceni wyłącznie te oferty, które odpowiadać będą treści i wymogom SWZ i nie zostaną odrzucone w toku postępowania.
2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert na zasadach przewidzianych w ustawie PZP.
3. Zamawiający poprawi w badanej ofercie oczywiste omyłki pisarskie, omyłki rachunkowe oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z SWZ, nie powodujące istotnych zmian treści oferty niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
4. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany treści oferty za wyjątkiem poprawek opisanych w ust.3
5. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka odrzucenia unormowana w ustawie PZP.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji jakości i rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.