Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5975z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont pomieszczeń biurowych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont pomieszczeń biurowych

Data zamieszczenia: 2024-04-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie
Ul. Dioga Męczenników Majdanka 12
20-325 Lublin
powiat: Lublin
T: +48 81 759 34 10, F +48 81 746 22 38, tel.: 81 759 34 28, 81 759 35 32, 81 759 35 35
katarzyna.wojtyla@krus.gov.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Lublin
Wadium: ---
Nr telefonu: T: +48 81 759 34 10,
Termin składania ofert: 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Ogłoszenie o zamówieniu
(dostawa/ustuga/robota budowlana)
na remont pomieszczeń biurowych (pokój nr 6, 15, 16 i 17) w budynku Placówki Terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Bychawie, Ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 65B, 23-100 Bychawa.
II. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń biurowych (pokój nr 6, 15, 16 i 17) w budynku Placówki Terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Bychawie, Ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 65B, 23-100 Bychawa.
1.1 Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi następujące zadania:
- zabezpieczenie, w tym prace przygotowawcze,
- demontaż, rozbiórkę,
- wykonanie, naprawę, montaż,
- prace porządkowo - wykończeniowe i zabezpieczające po zakończeniu prac,
- odbiór i utylizację odpadów budowlanych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do ogłoszenia o zamówieniu. Treść załącznika zawiera istotny dla Zamawiającego i Wykonawcy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia.
1. Wykonawca udziela gwarancji na okres minimum 60 miesięcy na użyte materiały i wykonane usługi stanowiące przedmiot umowy. Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania protokołu odbioru potwierdzającego odbiór całości przedmiotu zamówienia.

Dokument nr: 0800-OP.2300.2.38.2024

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej:
1. osobiście w siedzibie: Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie, Ul. Droga Męczenników Majdanka 12, 20-325 Lublin, pok. 240;
2. przesłać na adres: Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie, Ul. Droga Męczenników Majdanka 12, 20-325 Lublin, pok. 240;
Oferta taka może nie wziąć udziału w postępowaniu. 3. przesłać w wersji elektronicznej na e-mail: katarzyna.wojtyla@krus.gov.pl
w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 17.04.2024 r. do godz. 10

Miejsce i termin realizacji:
VII. Termin realizacji zamówienia:
30 dni od daty podpisania umowy
VIII. Miejsce wykonania zamówienia:
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Bychawie Ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 65B, 23-100 Bychawa

Wymagania:
3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy którego oferta będzie odpowiadała wszystkim wymaganiom określonym w Ogłoszeniu oraz zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium oceny ofert.
III. Warunki konieczne:
Wykonawca musi posiadać odpowiednią wiedzę, doświadczenie, dysponować stosowną bazą sprzętową do wykonania przedmiotu umowy oraz zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy przy zachowaniu należytej staranności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
2. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnej naprawy przedmiotu umowy lub usunięcia wad i usterek powstałych w okresie jej obowiązywania, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
3. W przypadku nieusunięcia wad i usterek w terminie wskazanym w pkt 2, Zamawiający ma prawo powierzyć ich usunięcie osobom trzecim, a kosztami ich usunięcia obciążyć Wykonawcę. Niezależnie od obciążenia Wykonawcy powyższymi kosztami Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne przewidziane w § 4 wzoru umowy.
4. Wykonawca zobowiązuje się usunąć wady i usterki przedmiotu umowy bez względu na wysokość związanych z tym kosztów.
5. Wszystkie koszty związane z realizacją gwarancji, w szczególności koszty naprawy lub wymiany obciążają Wykonawcę.
V. Warunki płatności:
1. Wynagrodzenie winno uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania całości przedmiotu zamówienia, bez względu na okoliczności i źródła ich powstania.
2. Zamawiający nie przewiduje żadnych przedpłat ani zaliczek na poczet realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty Wykonawcy należnego wynagrodzenia, po wykonaniu przedmiotu zamówienia (lub jego części) w ciągu 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT, w formie papierowej lub ustrukturyzowanej faktury elektronicznej za pomocą platformy elektronicznego fakturowania przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze.
4. Podstawą wystawienia faktury VAT, będzie zatwierdzony przez upoważnionych przedstawicieli stron protokół potwierdzający prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy (jego części).
5. Za datę płatności przyjmuje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
VI. Inne szczegółowe informacje i wymagania Zamawiającego:
1. Przed przystąpieniem do przygotowania oferty w celu realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej, po uprzednim uzgodnieniu jej terminu z przedstawicielem Zamawiającego celem ustalenia dokładnych pomiarów, niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. Wizja lokalna może zostać dokonana w dni robocze, w godzinach od 800 do 1400.
2. Wizja lokalna ma na celu dokonanie stosownych pomiarów i wycenę kompletnego zakresu prac.
3. Oferta musi zawierać koszty wszystkich prac związanych z przedmiotem zamówienia pod względem technicznym oraz wizualnym.
4. Za prawidłowe ustalenie pomiarów przedmiotu zamówienia odpowiada wyłącznie Wykonawca. Zamawiający nie będzie akceptował - potwierdzał poprawności i prawidłowości ich wykonania.
5. Wszelkie materiały i urządzenia zastosowane w opisie przedmiotu zamówienia można zastąpić równoważnymi stosując minimum te same parametry techniczne i wymagania funkcjonalne.
6. Zamawiający zaznacza, że w przypadku nie ujęcia w wycenie pozycji koniecznych do wykonania z punktu widzenia kompletności zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną, Wykonawca zobowiązany jest do ich wykonania bez dodatkowego wynagrodzenia.
7. Zakres w/w prac obejmuje pracę wewnątrz obiektu, oznacza to, iż Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia miejsca prac przed ingerencją osób trzecich. Teren wykonywanych prac należy odpowiednio zabezpieczyć i oznaczyć, na czas trwania realizacji przedmiotu zamówienia, aż do zakończenia i ostatecznego odbioru robót.
8. Zamawiający nie przewiduje wyłączenia budynku z eksploatacji na czas wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca przy organizacji robót i sposobie ich wykonywania weźmie pod uwagę fakt, że prace odbywać się będą w funkcjonującym obiekcie Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego. W związku, z czym wszystkie prace muszą być wykonywane, tak, aby była możliwa pełna i bezpieczna obsługa interesantów i praca pracowników Zamawiającego.
9. Wykonawca może realizować przedmiot zamówienia od poniedziałku do piątku w godzinach od 730 do 1500, z wyłączeniem prac generujących duże hałasy. Prace o nadmiernym natężeniu dźwięku muszą być wykonane po godzinach pracy Placówki Terenowej, czyli po godz. 1515, w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym.
10. Wykonawca odpowiedzialny jest za przestrzeganie obowiązujących przepisów oraz powinien zabezpieczyć ochronę własności publicznej i prywatnej.
11. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wynikłe w trakcie realizacji robót z zakresu odpowiadającego ogłoszeniu.
12. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich przebywających w rejonie prowadzonych prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia na terenie Zamawiającego a także za szkody wynikające ze zniszczenia obiektów, materiałów, sprzętu i innego mienia, będących skutkiem realizacji przedmiotu zamówienia.
13. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji robót przy przestrzeganiu przepisów w zakresie bhp i p. poż. obowiązujących na terenie obiektu.
14. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie i na własny koszt wszystkie materiały i narzędzia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.
15. Wykonawca we własnym zakresie zapewni warunki socjalne (zaplecze) i inne przewidziane prawem świadczenia oraz niezbędny sprzęt i wszelkie dodatkowe wyposażenie w celu zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
16. Wykonawca po zakończeniu prac zobowiązany jest do przywrócenia porządku i czystości.
17. Wykonawca zachowa szczególną ostrożność w trakcie dowozu materiałów do w/w prac oraz wywozu materiałów pochodzących z demontażu. Wszelkie wątpliwości związane z organizacją prac należy konsultować z Kierownikiem Wydziału Administracyjno - Gospodarczego Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Lublinie lub osobami wskazanymi przez Zamawiającego.
18. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu wykazu osób upoważnionych do realizacji przedmiotu umowy.
X. Kryteria oceny:
1. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena brutto zawarta w Formularzu Oferty - waga 100%.
2. Ocenie poddane zostaną tylko oferty, które będą spełniały wszystkie wymogi określone w niniejszym Ogłoszeniu o zamówieniu.
3. Oferty nie spełniające wymogów:
oferta niezgodna z wymaganiami określonymi w Ogłoszeniu o zamówieniu, złożona po terminie,
przygotowana niezgodnie z punktem ,,Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin
składania ofert" oraz Informacje Ogłoszenia o zamówieniu - sposób przygotowania oferty
(np. edycja w zakresie zmiany, w tym zmniejszenia zakresu wymaganych informacji
w Formularzu oferty, brak załącznika, brak podpisów na załączniku, brak kompletnych
danych w załączniku, brak wymaganych dodatkowych dokumentów),
zawiera omyłki w obliczeniu ceny, których nie można poprawić jako oczywiste omyłki
rachunkowe;
zostaną odrzucone i nie będą brane pod uwagę przy ocenie ofert.
4. Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługuje roszczenie wobec Zamawiającego.
XI. Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania ofert:
1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość przedmiotu zamówienia, na załączonym do Ogłoszenia - Formularzu Oferty, stanowiącym załącznik nr 1. Wykonawca w Formularzu Oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia poda: wszystkie dane wymagane tabelą - Nazwa i adres wykonawcy - pozwalające na pełna identyfikację potencjalnego Wykonawcy, w tym bezwzględnie wymagane: firma / imię i nazwisko (jeśli dotyczy),
adres siedziby wykonawcy niebędącego osobą fizyczną / adres miejsca wykonywania działalności gospodarczej przez osobę fizyczną, adres e-mail, PESEL (jeśli dotyczy),
telefon kontaktowy,
- KRS/CEIDG,
- REGON, ~- NIP,
oferowaną cenę za wykonanie poszczególnych elementów składowych i całości przedmiotu zamówienia w rozbiciu na:
cenę netto,
wartość netto,
stawkę podatku VAT,
kwotę podatku VAT,
wartość brutto,
ceny i wartości tabeli kalkulacji,
oraz
oferowany okres gwarancjL
2. Zamawiający wymaga, aby w Formularzu Oferty wszystkie obliczenia dokonane zostały z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku - zaokrąglenia należy wykonywać zgodnie z zasadami matematycznymi.
3. Zamawiający odrzuci oferty, w których Wykonawcy zaoferują ceny jednostkowe netto o wartości ,,0" (definicję ceny zawiera ustawa z dnia 9 maja 2014r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2023 r. poz. 168)
4. W przypadku zastosowania stawki podatku od towarów i usług (VAT) innej niż stawka podstawowa lub zwolnienia z w/w podatku, Wykonawca zobowiązany jest podać podstawę prawną zastosowania innej stawki lub zwolnienia.
5. Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich niezależnie od wchodzących w jej skład elementów.
6. Cena, określona przez Wykonawcę, musi zawierać w sobie wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca w związku z realizacją niniejszego zamówienia.
7. Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w kalkulacji kosztów dokonanych przez Wykonawcę obciążają Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
8. Stawki jednostkowe będące podstawą wyliczenia cen pozostaną niezmienne przez cały okres realizacji zamówienia.
Oferty składane osobiście w siedzibie Zamawiającego lub za pośrednictwem operatora pocztowego/przesyłki kurierskiej należy składać w zamkniętej kopercie lub innym zamkniętym nieprzezroczystym opakowaniu i oznakować wyraźnie w następujący sposób:
Firma i siedziba Wykonawcy
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie Droga Męczenników Majdanka 12; 20-325 Lublin pok. 240
OFERTA W POSTĘPOWANIU 0800-OP.2300.2.38.2024
Nie otwierać przed...........godz............
W przypadku nieprawidłowego zaadresowania koperty, Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za złe skierowanie, niedoręczenie przesyłki lub jej przedterminowe otwarcie.
Oferty otrzymane po terminie składania ofert nie będą poddawane ocenie.
Do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty:
a) parafowany i podpisany wzór umowy (załącznik nr 3 do niniejszego ogłoszenia);
b) parafowany i podpisany szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia).
Wszystkie dokumenty składane w postępowaniu w formie kopii dokumentu należy potwierdzić klauzulą ,,zgodne z oryginałem" lub ,,za zgodność z oryginałem" umieszczoną na każdej stronie dokumentu wraz z pieczątką Wykonawcy, datą i czytelnym podpisem (lub podpisem nieczytelnym wraz z imienną pieczęcią) osoby (wraz ze wskazaniem pełnionej funkcji) uprawnionej do potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem. Poświadczenia (potwierdzenia) dokonuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy lub inna osoba upoważniona przez osobę uprawnioną do reprezentowania. Pełnomocnictwo (upoważnienie) wymaga formy pisemnej i powinno być dołączone w formie oryginału, z wyłączeniem ofert składanych drogą elektroniczną.
W przypadku składania oferty podpisywanej podpisem elektronicznym który wraz z innymi danymi, do których został dołączony lub z którymi jest logicznie powiązany, służy do identyfikacji osoby składającej podpis elektroniczny wymagane jest podpisanie oferty wraz z wymaganymi załącznikami zgodnie z wymogami Ogłoszenia o zamówieniu.
Wszystkie składane dokumenty muszą umożliwiać Zamawiającemu dokładne i swobodne odczytanie zawartych w nich treści oraz identyfikację Wystawcy dokumentu w postaci nagłówka i osoby wystawiającej dokument.
Termin związania oferta: 30 dni
XII. Podstawy wykluczenia
Na podstawie art. 7 ust. ustawy o szczególnych rozwiązaniach zakresie przeciwdziałania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 z późn. zm.)z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu Zamawiający wykluczy:
1. Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2. Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
0 zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3. Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z późn. zm), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
1 rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
XIII. Istotne dla stron postanowienia umowy:
Postanowienia dotyczące realizacji zamówienia są zawarte w Załączniku nr 3 do ogłoszenia o zamówieniu - ,,Wzór umowy".
XV. Informacje
Zamawiający, informuje że zamówienie realizowane jest w trybie przeprowadzenia postępowania o udzielenie klasycznego zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000,00 zł, do którego, na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) nie stosuje się przepisów niniejszej ustawy, a w oparciu o wewnętrzne zarządzenia i procedury postępowań Zamawiającego, nieprzewidujące czynności publikacji z otwarcia ofert.
Pliki załączane w ofertach składanych w wersji elektronicznej nie mogą przekraczać maksymalnej pojemności 8 MB oraz muszą zostać zapisane w sposób umożliwiający Zamawiającemu zapoznanie się z jego treścią, stanowiąc skuteczne złożenie oferty w postępowaniu (zalecane: scan, pdf).
Zamawiający nie dopuszcza jednocześnie w postępowaniu przesłania oferty w formie elektronicznej ze wskazaniem adresu pobrania z dysku zewnętrznego.
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści postępowania, pod warunkiem, że wniosek wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Złożenie wyjaśnień nie obliguje Zamawiającego do zmiany terminu składania ofert a ewentualne przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na przedłużenie terminu składania wniosków o wyjaśnienie treści postępowania.
Zamawiający udzieli wyjaśnień treści postępowań wyłącznie podmiotom gdzie dane będą pozwalały na identyfikację pytającego, jako potencjalnego Wykonawcy, najpóźniej na dwa dni przed terminem składania ofert.
Formularz oferty z załącznikami musi odpowiadać treści Ogłoszenia o zamówieniu i zawierać WSZYSTKIE wymagane przez Zamawiającego dane oraz warunki złożenia oferty umieszczone w niniejszym Ogłoszeniu (nie podlega edycji w zakresie zmiany, w tym zmniejszenia zakresu wymaganych informacji) zawarte w tabeli ,,Nazwa i adres wykonawcy", kalkulacji cenowej za wykonanie całości przedmiotu zamówienia, kalkulacji szczegółowej przedmiotu zamówienia i innych związanych z przedmiotem zamówienia niezbędnych informacji takich jak cenniki, czas udzielonej gwarancji, parametry techniczne, producent, model urządzenia itp. Dokumenty składane w postępowaniu w tym Formularz oferty muszą spełniać podstawowe zasady składania ofert, w tym zasadę ,,gwarancji nienaruszalności złożonej oferty" -niedopuszczalne jest złożenie oferty w formie edytowanej! a wymagane załączniki muszą być podpisane i parafowane zgodnie z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w Ogłoszeniu.

Uwagi:
XIV. Klauzula informacyjna
Klauzula informacyjna w zakresie ochrony danych osobowych w celu wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w ,,RODO" stanowi Załącznik nr 4 do niniejszego Ogłoszenia.

Kontakt:
IX. Osoby do kontaktu:
- w sprawach dotyczących procedury:
Katarzyna Wojtyła nr. tel.: 81 759 34 28, adres e-mail: katarzyna.wojtyla@krus.gov.pl
- w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia:
Grzegorz Wiśliński, nr. tel.: 81 759 35 32, adres e-mail: grzegorz.wislinski@krus.gov.pl Łukasz Kruzel, tel.: 81 759 35 35, adres e-mail: lukasz.kruzel@krus.gov.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.