Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie analizy studialnej wraz z koncepcją programowo - przestrzenną dla inwestycji pod...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie analizy studialnej wraz z koncepcją programowo - przestrzenną dla inwestycji pod nazwą Budowa nowego połączenia drogowego wraz z budową mostu

Data zamieszczenia: 2024-04-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA MIASTO ELBLĄG NA PRAWACH POWIATU
ul. Łączności 1
82-300 Elbląg
powiat: Elbląg
dzp@umelblag.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/906852
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Elbląg
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie analizy studialnej wraz z koncepcją programowo - przestrzenną
dla inwestycji pod nazwą Budowa nowego połączenia drogowego wraz z budową mostu przez rzekę Elbląg - poprawa (...)
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia:
Wykonanie analizy studialnej wraz z koncepcją programowo - przestrzenną dla inwestycji pod nazwą Budowa nowego połączenia drogowego wraz z budową mostu przez rzekę Elbląg - poprawa dostępności do węzła drogowego Elbląg Południe na skrzyżowaniu dróg S7 i S22
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie analizy studialnej wraz z koncepcją programowo - przestrzenną dla inwestycji pod nazwą Budowa nowego połączenia drogowego wraz z budową mostu przez rzekę Elbląg - poprawa dostępności do węzła drogowego Elbląg Południe na skrzyżowaniu dróg S7 i S22.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Sporządzenie opracowania studialnego w zakresie analizy wariantowej lokalizacji nowego mostu przez rzekę Elbląg wraz z drogami dojazdowymi stanowiącymi połączenie Alei Tysiąclecia (DW500) z Ul. Warszawską (DW500) przez Ul. Sopocką, Zagonową i Ul. Dojazdową w Elblągu wraz z opracowaniem koncepcji rozwiązań projektowych dla optymalnego, zaakceptowanego przez Zamawiającego. W ramach opracowania Wykonawca zobowiązany będzie do:
A. Pozyskania mapy do celów informacyjnych w zakresie koniecznym do sporządzenia opracowania
B. Pozyskania warunków brzegowych i wytycznych od Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Wody Polskie oraz Urzędu Morskiego w Gdyni w zakresie lokalizacji i parametrów technicznych mostu przez rzekę Elbląg uwzględniających żeglugę, w tym do terenu portu w Elblągu.
C. Pozyskania wstępnych warunków technicznych i wytycznych od właścicieli uzbrojenia podziemnego dotyczących zasilania w energię, odprowadzenia wód opadowych, przebudowy infrastruktury w związku z koniecznością usunięcia kolizji z projektowanymi elementami dróg.
D. Wykonania analizy wariantowych rozwiązań korytarzowych połączenia drogowego wraz z mostem przez rzekę Elbląg stanowiących nowe połączenie pomiędzy skrzyżowaniem Al. Tysiąclecia (DW500) z Ul. Rycerską (DW503), a Ul. Warszawską (DW500), z lokalizacją nowego mostu w rejonie węzła drogowego na skrzyżowaniu dróg S7 i S22 Elbląg - Południe (min. 2 warianty), z określeniem zakresu niezbędnej przebudowy lub rozbudowy istniejącego układu drogowego, analizą własnościową wraz z zakresem przejęcia nieruchomości gruntowych i wyburzeń obiektów kubaturowych. Wykonawca przedstawi wnioski z tej analizy i zarekomenduje rozwiązanie optymalne pod względem technicznym, ekonomicznym i funkcjonalnym.
E. Wykonania analizy w zakresie prognozowanego natężenia i rozkładu ruchu na skrzyżowaniach dla każdego z wariantów połączeń wraz z przedstawieniem wniosków z tej analizy i rekomendacji rozwiązania optymalnego pod względem przewidywanych warunków ruchu. W ramach analizy należy zaproponować wprowadzenie zmian w organizacji ruchu układu drogowego dla dróg i skrzyżowań i obszarze oddziaływania nowego połączenia drogowego wraz z mostem przez rzekę Elbląg w celu optymalizacji warunków ruchu i zapewnienia pełnej funkcjonalności układu drogowego. Obszar oddziaływania jw. przedstawiony przez Wykonawcę podlegać będzie zatwierdzeniu przez Zamawiającego.
F. Przedstawienia, w oparciu o w/w analizy, badania i wytyczne szacunkowych całkowitych kosztów realizacji możliwych wariantów zadania inwestycyjnego z podziałem na elementy kosztotwórcze, w tym m.in. odszkodowania za przejęcie nieruchomości gruntowe, roboty budowlane z podziałem na poszczególne obiekty i zakresy.
G. Przeanalizowania i opisania możliwych ryzyk na etapie prac projektowych oraz działań zapobiegawczych mogących mieć wpływ na uzyskanie uzgodnień, pozwoleń, decyzji i zgód realizacyjnych niezbędnych do wykonania inwestycji zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz ryzyk na etapie wykonywania robót budowlanych (techniczne, prawne, finansowe, terminowe).
2) Opracowanie koncepcji programowo - przestrzennej w zakresie rozwiązań dla zatwierdzonego przez Zamawiającego wariantu korytarzowego połączenia drogowego wraz z mostem i drogami dojazdowymi, obejmującą przynajmniej:
A. Plan sytuacyjny z elementami zagospodarowania terenu (geometria elementów dróg wraz z skrzyżowaniami i schematem organizacji ruchu),
B. Założenia w zakresie niezbędnej przebudowy i rozbudowy sygnalizacji świetlnych w obszarze skrzyżowań
C. Założenia konstrukcyjne i technologiczne dla dróg i obiektu mostowego wraz z oświetleniem, odwodnieniem i kanałem technologicznym)
D. Założenia w zakresie niwelety wysokościowej mostu wraz z odcinkami dróg dojazdowych i określeniem zakresu koniecznych robót ziemnych,
E. Przedstawienie szacowanego zakresu przebudowy infrastruktury technicznej w zakresie niezbędnym do usunięcia kolizji z nowym układem drogowym,
F. Oszacowanie kosztów realizacji inwestycji w oparciu o uszczegółowione rozwiązania koncepcyjne i programowe.
3) Wykonanie i przedstawienie prezentacji w wersji elektronicznej i papierowej stanowiącej wyciąg z opracowania studialnego i koncepcji programowo-przestrzennej, uwzględniając sporządzone analizy, badania, uwarunkowania oraz wnioski i rekomendacje proponowanych rozwiązań.

CPV: 71320000-7

Dokument nr: 2024/BZP 00271106, DZP.271.19.2024.AD

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-19 09:45

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/906852
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem Platformy zakupowej (dalej jako Platforma)
https://platformazakupowa.pl/transakcja/906852.
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza składania oferty dostępnego dla niniejszego postępowania na stronie prowadzonego
postępowania.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż składane wraz z ofertą), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy i formularza ,,Wyślij wiadomość" znajdującego się na stronie prowadzonego postępowania.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) szyfrowanie na Platformie odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, sporządza się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Forma elektroniczna to postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Miasto Elbląg z siedzibą przy
ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, reprezentowana przez: Prezydenta Miasta Elbląg.
1) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych,
kontakt: tel. 55 239 33 28, e-mail: iod@umelblag.pl
2) Dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego DZP.271.19.2024.AD Wykonanie analizy studialnej wraz z koncepcją programowo - przestrzenną dla inwestycji pod nazwą: Budowa nowego połączenia drogowego wraz z budową mostu przez rzekę Elbląg - poprawa dostępności do węzła drogowego Elbląg Południe na skrzyżowaniu dróg S7 i S22 prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie ustawy Pzp.
3) Dane osobowe mogą być przekazywane wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, między innymi Krajowej Izbie Odwoławczej w ramach prowadzenia postępowania odwoławczego.
4) Dane osobowe przechowywane są przez okres niezbędny do realizacji wskazanych w ppkt 2) celów, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa.
5) Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, wynika z realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa, tj. ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego.
6) Posiadają Państwo prawo do:
- dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania*
- złożenia skargi do organu nadzorczego: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
Żądanie ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
Zamawiający dodatkowo informuje, że:
1) Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem
w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO,
w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał.
Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4).
2) Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
W związku z powyższym Zamawiający oczekuje, że Wykonawca złoży oświadczenie
o treści:
,,Oświadczamy, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu."
(Wykonawca nie musi składać ww. oświadczenia w przypadku gdy nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO).

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/906852
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-19 09:30
Miejsce składania ofert: drogą elektroniczną za pośrednictwem: (URL) https://platformazakupowa.pl/transakcja/906852

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.271.19.2024.AD
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia:
Wykonanie analizy studialnej wraz z koncepcją programowo - przestrzenną dla inwestycji pod nazwą Budowa nowego połączenia drogowego wraz z budową mostu przez rzekę Elbląg - poprawa dostępności do węzła drogowego Elbląg Południe na skrzyżowaniu dróg S7 i S22
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie analizy studialnej wraz z koncepcją programowo - przestrzenną dla inwestycji pod nazwą Budowa nowego połączenia drogowego wraz z budową mostu przez rzekę Elbląg - poprawa dostępności do węzła drogowego Elbląg Południe na skrzyżowaniu dróg S7 i S22.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Sporządzenie opracowania studialnego w zakresie analizy wariantowej lokalizacji nowego mostu przez rzekę Elbląg wraz z drogami dojazdowymi stanowiącymi połączenie Alei Tysiąclecia (DW500) z ul. Warszawską (DW500) przez ul. Sopocką, Zagonową i ul. Dojazdową w Elblągu wraz z opracowaniem koncepcji rozwiązań projektowych dla optymalnego, zaakceptowanego przez Zamawiającego. W ramach opracowania Wykonawca zobowiązany będzie do:
A. Pozyskania mapy do celów informacyjnych w zakresie koniecznym do sporządzenia opracowania
B. Pozyskania warunków brzegowych i wytycznych od Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Wody Polskie oraz Urzędu Morskiego w Gdyni w zakresie lokalizacji i parametrów technicznych mostu przez rzekę Elbląg uwzględniających żeglugę, w tym do terenu portu w Elblągu.
C. Pozyskania wstępnych warunków technicznych i wytycznych od właścicieli uzbrojenia podziemnego dotyczących zasilania w energię, odprowadzenia wód opadowych, przebudowy infrastruktury w związku z koniecznością usunięcia kolizji z projektowanymi elementami dróg.
D. Wykonania analizy wariantowych rozwiązań korytarzowych połączenia drogowego wraz z mostem przez rzekę Elbląg stanowiących nowe połączenie pomiędzy skrzyżowaniem Al. Tysiąclecia (DW500) z ul. Rycerską (DW503), a ul. Warszawską (DW500), z lokalizacją nowego mostu w rejonie węzła drogowego na skrzyżowaniu dróg S7 i S22 Elbląg - Południe (min. 2 warianty), z określeniem zakresu niezbędnej przebudowy lub rozbudowy istniejącego układu drogowego, analizą własnościową wraz z zakresem przejęcia nieruchomości gruntowych i wyburzeń obiektów kubaturowych. Wykonawca przedstawi wnioski z tej analizy i zarekomenduje rozwiązanie optymalne pod względem technicznym, ekonomicznym i funkcjonalnym.
E. Wykonania analizy w zakresie prognozowanego natężenia i rozkładu ruchu na skrzyżowaniach dla każdego z wariantów połączeń wraz z przedstawieniem wniosków z tej analizy i rekomendacji rozwiązania optymalnego pod względem przewidywanych warunków ruchu. W ramach analizy należy zaproponować wprowadzenie zmian w organizacji ruchu układu drogowego dla dróg i skrzyżowań i obszarze oddziaływania nowego połączenia drogowego wraz z mostem przez rzekę Elbląg w celu optymalizacji warunków ruchu i zapewnienia pełnej funkcjonalności układu drogowego. Obszar oddziaływania jw. przedstawiony przez Wykonawcę podlegać będzie zatwierdzeniu przez Zamawiającego.
F. Przedstawienia, w oparciu o w/w analizy, badania i wytyczne szacunkowych całkowitych kosztów realizacji możliwych wariantów zadania inwestycyjnego z podziałem na elementy kosztotwórcze, w tym m.in. odszkodowania za przejęcie nieruchomości gruntowe, roboty budowlane z podziałem na poszczególne obiekty i zakresy.
G. Przeanalizowania i opisania możliwych ryzyk na etapie prac projektowych oraz działań zapobiegawczych mogących mieć wpływ na uzyskanie uzgodnień, pozwoleń, decyzji i zgód realizacyjnych niezbędnych do wykonania inwestycji zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz ryzyk na etapie wykonywania robót budowlanych (techniczne, prawne, finansowe, terminowe).
2) Opracowanie koncepcji programowo - przestrzennej w zakresie rozwiązań dla zatwierdzonego przez Zamawiającego wariantu korytarzowego połączenia drogowego wraz z mostem i drogami dojazdowymi, obejmującą przynajmniej:
A. Plan sytuacyjny z elementami zagospodarowania terenu (geometria elementów dróg wraz z skrzyżowaniami i schematem organizacji ruchu),
B. Założenia w zakresie niezbędnej przebudowy i rozbudowy sygnalizacji świetlnych w obszarze skrzyżowań
C. Założenia konstrukcyjne i technologiczne dla dróg i obiektu mostowego wraz z oświetleniem, odwodnieniem i kanałem technologicznym)
D. Założenia w zakresie niwelety wysokościowej mostu wraz z odcinkami dróg dojazdowych i określeniem zakresu koniecznych robót ziemnych,
E. Przedstawienie szacowanego zakresu przebudowy infrastruktury technicznej w zakresie niezbędnym do usunięcia kolizji z nowym układem drogowym,
F. Oszacowanie kosztów realizacji inwestycji w oparciu o uszczegółowione rozwiązania koncepcyjne i programowe.
3) Wykonanie i przedstawienie prezentacji w wersji elektronicznej i papierowej stanowiącej wyciąg z opracowania studialnego i koncepcji programowo-przestrzennej, uwzględniając sporządzone analizy, badania, uwarunkowania oraz wnioski i rekomendacje proponowanych rozwiązań.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie projektanta branży drogowej
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie projektanta branży mostowej
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunkiem udziału w postępowaniu jest:
a) wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia,
w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usług polegających na wykonaniu koncepcji programowo-przestrzennej lub dokumentacji projektowej związanej z budową lub przebudową dróg i obiektów mostowych w ciągu dróg publicznych.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga, aby co najmniej dwie usługi potwierdzające spełnienie przedmiotowego warunku zostały wykonane przez tego z Wykonawców wspólnie ubiegających się, który wykona usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania tego warunku udziału polega na zdolnościach innego podmiotu Zamawiający wymaga, aby co najmniej dwie usługi potwierdzające spełnienie przedmiotowego warunku zostały wykonane przez ten podmiot, który wykona usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
b) dysponowanie osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, tj.:
- projektantem branży drogowej, który musi posiadać uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej lub równoważnej, minimum 5 lat doświadczenia jako projektant,
- projektantem branży mostowej, który musi posiadać uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności mostowej lub równoważnej, minimum 5 lat doświadczenia jako projektant,
Doświadczenie należy liczyć od daty uzyskania uprawnień projektowych.
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji w ramach posiadanych uprawnień.
Zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane, będące członkami właściwych izb samorządu zawodowego.
Wydanie decyzji w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie nabytych w państwach członkowskich UE oraz wpis do stosownej izby odbywa się po przeprowadzeniu właściwego postępowania weryfikacyjnego przez odpowiedni organ samorządu zawodowego w Polsce na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
W odniesieniu do przedmiotowego warunku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
2) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
UWAGA:
1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami RP, zamiast zaświadczenia, o którym mowa w poz. 1), zaświadczenia albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, o których mowa w poz. 2), lub odpisu albo informacji z KRS lub z CEIDG, o których mowa w poz. 3) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
b) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 UWAGI, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 UWAGI, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć. Przepis pkt 2 stosuje się.
4. Powyższe przepisy stosuje się odpowiednio do podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawców wraz z ofertą:
1. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów.
2. oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
2. oświadczenia lub dokumenty, składane przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego:
1) wykaz usług, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączenie dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i składają wraz z ofertą pełnomocnictwo. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Szczegółowe informacje dotyczące niepodlegania wykluczeniu, spełniania warunków udziału w postępowaniu, składania dokumentów i oświadczeń zawarte są w pkt XII, XVII, XVIII SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający określa rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki wprowadzenia tych zmian:
1) zmiany wynagrodzenia:
A. w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego:
- zmianie ulegnie kwota wynagrodzenia brutto określona w § 2 ust. 2 umowy,
- zmiana wynagrodzenia nastąpi wyłącznie w stosunku do niezrealizowanej w dniu zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego części zamówienia,
- do określonego w ofercie wynagrodzenia w odniesieniu do niezrealizowanej części zamówienia zostanie zastosowana obowiązująca na dzień dokonania zmiany stawka podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
- zmiana wynagrodzenia nastąpi o kwotę wynikającą z różnicy między dotychczasową, a nową stawką podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
B. w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę:
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę przedmiotu umowy, każda ze stron umowy w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej strony o zmianę wynagrodzenia z uwagi na wyżej wymienioną okoliczność,
- obowiązek wykazania zmiany rzeczywiście ponoszonych kosztów z uwagi na wyżej wymienioną okoliczność należy do strony, która wystąpi z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia, z zastrzeżeniem zapisów § 10 ust. 7 pkt 5),
- wartość wynagrodzenia ulegnie zmianie o różnicę w kosztach ponoszonych przez Wykonawcę w odniesieniu do niezrealizowanej części zamówienia jedynie w przypadku zmiany wynagrodzenia osób, które bezpośrednio wykonują zamówienie, z zastrzeżeniem poniższych zapisów,
- wniosek o zmianę wynagrodzenia musi zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie umowy, w szczególności Wykonawca będzie zobowiązany wykazać związek między kwotą zmiany wynagrodzenia, a wpływem zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej na kalkulację ceny,
- wniosek musi obejmować jedynie te koszty realizacji zamówienia, które Wykonawca obowiązkowo ponosi w związku ze zmianą minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty zmiany,
- wniosek nie może dotyczyć kosztów wynikających z podwyższenia wynagrodzeń, które nie są konieczne w celu wyrównania wynagrodzeń do wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej,
- jeżeli na dzień złożenia oferty wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokość minimalnej stawki godzinowej, które będą obowiązywały w trakcie realizacji zamówienia, zostały ogłoszone w sposób wynikający z przepisów prawa, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zmianę umowy w tym zakresie,
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków w formularzu, pozostała część znajduje się w SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie projektanta branży drogowej
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie projektanta branży mostowej
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-18

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.