dolnośląskie (Lubin)
mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
mazowieckie (Halinów)
małopolskie (Zakopane)
małopolskie (Wadowice)
mazowieckie (Lesznowola)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa hali sportowej wraz z rozbudową i przebudową budynku szkoły i internatu Zespołu Szkół |
Data zamieszczenia: | 2024-04-04 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiat Piaseczyński - Starostwo Powiatowe w Piasecznie Chyliczkowska 14 05-500 Piaseczno powiat: piaseczyński zamowienia@piaseczno.pl https://piaseczno.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Piaseczno |
Wadium: | 255.000,00 zł |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa hali sportowej wraz z rozbudową i przebudową budynku szkoły i internatu Zespołu Szkół Nr 3 w Piasecznie przy Ul. Chyliczkowskiej 20 wraz z zagospodarowaniem terenu w formule Zaprojektuj i bud. Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa hali sportowej wraz z rozbudową i przebudową budynku szkoły i internatu Zespołu Szkół Nr 3 w Piasecznie przy Ul. Chyliczkowskiej 20 wraz z zagospodarowaniem terenu w formule ,,Zaprojektuj i wybuduj", w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Rozbudowa budynku szkoły Zespołu Szkół Nr 3 w Piasecznie przy Ul. Chyliczkowskiej 20 wraz z zagospodarowaniem terenu - w tym wykonanie dokumentacji." CPV: 45000000-7, 31520000-7,31620000-8,39100000-3,42416100-6,44112100-9,44190000-8,45100000-8,45111000-8, 45111100-9 Dokument nr: 2024/BZP 00271293, ZPU.272.18.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-19 10:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://piaseczno.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://piaseczno.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). 2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują: 1) drogą elektroniczną: zamowienia@piaseczno.pl; 2) poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://piaseczno.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 4. Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty w formie elektronicznej, wymaga akceptacji warunków korzystania z Platformy, określone w Regulaminie dostępnym pod adresem internetowym: https://piaseczno.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html 5. Rejestracja i korzystanie z Platformy przez Wykonawców w zakresie niniejszego postępowania jest bezpłatne, a w szczególności bezpłatne jest założenie i posiadanie konta oraz wykonywanie czynności Wykonawcy z zastosowaniem Platformy, 6. Zgodnie z 67 ustawy p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy: 1) stały dostęp do sieci Internet i zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500. 7. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: 1) w zakresie proceduralnym: Patryk Łukasiuk, tel. 22 756 62 54 wew. 131; 2) w zakresie merytorycznym: Mateusz Krawczyk tel. 22 756 62 54 wew. 597; 8. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Mając na względzie obowiązki wynikające z przepisów art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1 z późn zm.; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że: 1) administratorem danych osobowych osób reprezentujących Oferenta (dalej: ,,dane osób reprezentujących"), jest Starosta Piaseczyński. 2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować w sprawach dotyczących danych osób reprezentujących pod adresem e-mail: ochronadanych@piaseczno.pl 3) dane osób reprezentujących przetwarzane będą przez administratora na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4) odbiorcami danych osób reprezentujących będą osoby fizyczne lub inne podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P. 5) dane osób reprezentujących nie będą przekazywane przez administratora do państw trzecich, tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy, ani do organizacji międzynarodowych; 6) dane osób reprezentujących będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 7) podanie danych osób reprezentujących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; brak podania tych danych uniemożliwi udział Oferenta w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 8) w odniesieniu do danych osób reprezentujących decyzje nie będą podejmowane przez administratora w sposób zautomatyzowany, w tym nie będzie stosowane wobec nich profilowanie, stosownie do art. 22 RODO. Ciąg dalszy w SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://piaseczno.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-19 10:00 Miejsce składania ofert: https://piaseczno.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZPU.272.18.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak 4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa hali sportowej wraz z rozbudową i przebudową budynku szkoły i internatu Zespołu Szkół Nr 3 w Piasecznie przy ul. Chyliczkowskiej 20 wraz z zagospodarowaniem terenu w formule ,,Zaprojektuj i wybuduj", w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Rozbudowa budynku szkoły Zespołu Szkół Nr 3 w Piasecznie przy ul. Chyliczkowskiej 20 wraz z zagospodarowaniem terenu - w tym wykonanie dokumentacji." 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe 31620000-8 - Dźwiękowa i wizualna aparatura sygnalizacyjna 39100000-3 - Meble 42416100-6 - Windy 44112100-9 - Wiaty 44190000-8 - Różne materiały budowlane 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45111250-5 - Badanie gruntu 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe 45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów 45112300-8 - Rekultywacja gleby 45112500-0 - Usuwanie gleby 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45214220-8 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich 45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45236000-0 - Wyrównywanie terenu 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45262300-4 - Betonowanie 45262500-6 - Roboty murarskie i murowe 45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane 45262800-9 - Rozbudowa budynków 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45312310-3 - Ochrona odgromowa 45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45320000-6 - Roboty izolacyjne 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń 45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45410000-4 - Tynkowanie 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych 45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli 45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian 45431000-7 - Kładzenie płytek 45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45442100-8 - Roboty malarskie 45443000-4 - Roboty elewacyjne 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego 71223000-7 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych 71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe 71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne 71355000-1 - Usługi pomiarowe 71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak 4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: W zakresie zamówień podobnych mogą znaleźć się roboty takie jak: 1) usługi projektowe architektoniczne, 2) usługi projektowe konstrukcyjne, 3) usługi projektowe instalacyjne w zakresie instalacji sanitarnych, elektrycznych, telekomunikacyjnych, 4) roboty przygotowawcze, 5) roboty pomiarowe w tym geodezyjne, 6) roboty rozbiórkowe i demontażowe, 7) roboty ziemne, 8) profilowanie i zagęszczanie podłoża, 9) wykonanie utwardzeń terenu, 10) roboty fundamentowe, 11) roboty betonowe, 12) roboty żelbetowe, 13) roboty murarskie, 14) roboty izolacyjne przeciwwodne i termiczne, 15) roboty izolacyjne akustyczne, 16) roboty dekarskie, 17) roboty elewacyjne, 18) roboty odgromowe, 19) roboty w zakresie stolarki okienno-drzwiowej, 20) roboty elektryczne, 21) roboty teletechniczne, 22) roboty w zakresie nagłośnienia pomieszczeń, 23) roboty sanitarne, 24) roboty wentylacyjne, 25) roboty w zakresie sufitów podwieszanych, 26) roboty posadzkarskie (w tym podłogi sportowe), 27) roboty tynkarskie, 28) roboty w zakresie suchej zabudowy, 29) roboty malarskie, 30) roboty w zakresie zielonych dachów, 31) roboty w zakresie dźwigów osobowych, 32) dostawa i montaż wyposażenia i mebli, 33) ustawianie krawężników / obrzeży / palisad betonowych, 34) wykonanie warstw podbudowy, 35) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej / płytek betonowych, 36) wykonanie balustrad i pochwytów 37) wykonanie i montaż el. małej architektury, 38) roboty w zakresie ogrodzeń, 39) roboty wykończeniowe oraz zagospodarowanie terenu (w tym roboty dotyczące błękitno-zielonej infrastruktury), 40) wywóz i utylizacja pozostałości po pracach. Zamówienie podobne obejmuje takie same warunki jak zamówienie podstawowe 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: 1) Cena (C) - waga kryterium 60 % = 60 pkt; 2) Rękojmia (R) - waga kryterium 40 % = 40 pkt. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Rękojmia 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający odstępuje od opisywania sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający odstępuje od opisywania sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający odstępuje od opisywania sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. 4) zdolności technicznej lub zawodowej: a) w zakresie doświadczenia Wykonawcy Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania doświadczenia, jeśli Wykonawca wykaże, iż wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, tj.: 1 projekt budowlany, który odpowiada swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. projekt budynku użyteczności publicznej, o kubaturze nie mniejszej niż 10 000,00 m3, oraz Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie: 1 robotę budowlaną, która odpowiada swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. polegającą na budowie budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 10 000 000,00 zł brutto, Lub Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania doświadczenia, jeśli Wykonawca wykaże, iż wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, tj.: - 1 zamówienie, które polegało na wykonaniu w systemie zaprojektuj i wybuduj projektu budowlanego i robót budowlanych dotyczących budynku użyteczności publicznej, o kubaturze nie mniejszej niż 10 000,00 m3 oraz o wartości nie mniejszej niż 10 000 000,00 zł brutto. b) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie potencjału osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonywania zamówienia, tj.: - min. 1 osoba, która będzie projektantem głównym - architektem, posiadająca wykształcenie wyższe i uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej, - min. 1 osoba, która będzie projektantem w branży konstrukcyjnej, posiadająca wykształcenie wyższe i uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - min. 1 osoba, która będzie projektantem w branży sanitarnej, posiadająca wykształcenie wyższe i uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - min. 1 osoba, która będzie projektantem w branży elektrycznej, posiadająca wykształcenie wyższe i uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - min. 1 osoba, która będzie projektantem w branży telekomunikacyjnej, posiadająca wykształcenie wyższe i uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, - min. 1 osoba, która będzie kierownikiem budowy posiadającą wykształcenie wyższe i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - min. 1 osoba, która będzie kierownikiem robót elektrycznych posiadająca wykształcenie wyższe i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - min. 1 osoba, która będzie kierownikiem robót sanitarnych posiadająca wykształcenie wyższe i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - min. 1 osoba, która będzie kierownikiem robót telekomunikacyjnych posiadająca wykształcenie wyższe i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 3 do SWZ; 2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 7 do SWZ; 4) Wykaz usług stanowiących przedmiot zamówienia, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 7 do SWZ. 5) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 8 do SWZ. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Zamawiający nie wymaga przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 255.000,00 zł ( słownie dwieście pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych i 00/100) 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: 1) Cena (C) - waga kryterium 60 % = 60 pkt; 2) Rękojmia (R) - waga kryterium 40 % = 40 pkt. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Rękojmia 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-18 |
© eurobudowa.pl 2004-2024