dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Katowice)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
mazowieckie (Somianka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa maszyny przeciskowej sterowanej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-04 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o ul. Marklowicka 15 44-330 Jastrzębie-Zdrój powiat: Jastrzębie-Zdrój tel.: 32 455 26 34 wew. 343 wew. 378, 32 455 27 55, 697 470 044, 500 043 413 mirek.kuczok@pwik-wodzislaw.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Jastrzębie-Zdrój |
Wadium: | 2.000 zł |
Nr telefonu: | tel.: 32 455 26 34 w |
Termin składania ofert: | 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA do przetargu nieograniczonego na dostawę maszyny przeciskowej sterowanej SPECYFIKACJA Istotnych Warunków Zamówienia na dostawę maszyny przeciskowej sterowanej Przedmiot zamówienia DOSTAWA maszyny przeciskowej sterowanej zasilanej agregatem hydraulicznym wraz ze szkoleniem pracowników z obsługi urządzenia. 1.1 Opis przedmiotu zamówienia I. Zestaw maszyna przeciskowa wraz z agregatem musi spełniać poniższe wymogi: wykonanie przecisków o długości do 70 m w zakresie średnic 32-225 mm, praca w systemie bezpłuczkowym, wykonanie krakingu statycznego do 50 m w zakresie średnic 50-200 mm, wciąganie krótkich modułów rurowych w zakresie średnic 160-200 mm przez napinacz montowany w studni kanalizacyjnej, e) wymiary maszyny nie większe niż 750x500x350 mm - możliwość montażu w studni DN1000 przez właz ?600, f) waga maszyny nie większa niż 110 kg, g) zestaw żerdzi o długości pojedynczej żerdzi nie większej niż 500 mm, o łącznej długości 50 mb, h) żerdzie w koszu transportowym stalowym, i) przenośny agregat hydrauliczny o wymiarach nie większych niż 120x70x80 mm, j) waga agregatu hydraulicznego nie większa niż 160 kg, k) agregat na kółkach dodatkowo wyposażony w uchwyty do prowadzenia, l) węże zasilające agregat nie krótsze niż 10 m, m) siła pchania maszyny minimum 290 kN, n) siła uciągu maszyny minimum 350 kN, o) narzędzia do poszerzania otworu - kielichy 90, 127, 140, 170 i 190 mm, p) narzędzia do wciągania rur - uchwyty do rur w zakresie średnic 32-160 mm, q) opory półokrągłe do studni DN1000, r) nawigacja z sondą promilową umożliwiającą wiercenie ,,do celu", s) tablet nawigacyjny IP68 wyświetlający: kierunek wiercenia, głębokość zadaną, głębokość rzeczywistą, odległość, spadek oraz temperaturę, t) masa całego zestawu nie większa niż 900 kg. a) b) c) d) Spełnienie powyższych wymagań należy potwierdzić w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ i załączyć je do oferty. II. Warunki szczegółowe: a) przedmiot zamówienia musi być nieużywany, wyprodukowany w 2023 lub 2024 r., b) w ofercie należy uwzględnić szkolenie z obsługi maszyny w zakresie przecisków oraz wciągania modułów, które Oferent przeprowadzi bezpośrednio na budowie Zamawiającego w terminie do 14 dni od zakupu lub w innym wskazanym przez Zamawiającego terminie, c) w ofercie należy uwzględnić niezbędne przeglądy w czasie trwania gwarancji, d) maszyna oraz agregat muszą posiadać instrukcję obsługi w języku polskim, katalog części oraz DTR. 21.2. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego w obecności pracownika PWiK Wodzisław Śl. Dokument nr: 6/2024/TB Otwarcie ofert: b) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18.04.2024r. o godz. 9:30 Składanie ofert: Ofertę w wersji elektronicznej (zabezpieczonej przed otwarciem hasłem) z opisem "Przetarg nr 6/2024/TB na dostawę maszyny przeciskowej sterowanej" oraz nazwą oferenta należy przesłać na adres e-mail: mirek.kuczok@pwik-wodzislaw.pl 7.Termin i miejsce składania oraz otwarcia ofert a) Ofertę można: - przesłać na adres Przedsiębiorstwa, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17.04.2024r. do godz.15:00 (decyduje data wpływu) lub złożyć osobiście w Kancelarii PWiK Sp. z o.o. ul. Marklowicka 15 w Wodzisławiu Śląskim do 18.04.2024r. do godz. 9:00 - doręczyć na adres e-mail do dnia 18.04.2024r. do godz. 9:00 (decyduje data i godz. wpływu na adres e-mail Zamawiającego). Niezwłocznie po godz. 9:00, a przed godziną 9:30 dnia 18.04.2024r.. należy doręczyć Zamawiającemu hasło do otwarcia oferty przesyłając go SMS-em na nr tel. 500 043 413 lub e-mailem na adres mirek.kuczok@pwik-wodzislaw.pl. Miejsce i termin realizacji: 1.3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia Termin realizacji przedmiotu zamówienia - do 3 miesięcy od daty podpisania umowy. Wymagania: 1.4. Zapłata wynagrodzenia a) Zamawiający informuje, iż zamierza sfinansować przedmiot zamówienia w formie leasingu operacyjnego, b) Wybór leasingodawcy zostanie przeprowadzony w trakcie terminu realizacji zamówienia tj; do dnia dostawy przedmiotu zamówienia. c) Płatność za dostawę przedmiotu zamówienia nastąpi po dostawie i odbiorze przedmiotu umowy przelewem, przez wybraną przez Zamawiającego firmę leasingową, na rachunek bankowy wskazany przez Dostawcę, w terminie 21 dni od dnia otrzymania faktury. d) Zamawiający oświadcza, iż w przypadku nieuzyskania pozytywnej decyzji leasingowej, posiada środki finansowe wystarczające na pełne i terminowe pokrycie wynagrodzenia Wykonawcy. 1.5 Gwarancja a) na przedmiot zamówienia Dostawca udzieli minimum 12 miesięcznej gwarancji, b) szczegółowe warunki gwarancji należy dołączyć do oferty, c) w ofercie (Załącznik nr 1) Oferent poda ilość wymaganych w okresie gwarancyjnym przeglądów wraz z podaniem ceny jednego przeglądu (cena przeglądu powinna uwzględniać koszty materiałów podlegających obowiązkowej wymianie oraz robociznę), d) szczegółowe warunki przeglądów (wraz z materiałami) należy dołączyć do oferty. 1.6. Pozostałe informacje a) W przypadku niedotrzymania terminu wykonania przedmiotu zamówienia, Zamawiający może naliczyć Dostawcy karę umowną w wysokości 0,2 % wartości netto przedmiotu zamówienia za każdy dzień zwłoki. b) W przypadku odstąpienia od wykonania umowy przez Dostawcę z jego winy, Zamawiający może naliczyć karę umowną w wysokości 20% wartości netto części przedmiotu zamówienia. c) W przypadku rażącego naruszenia postanowień umowy, Zamawiający wyznaczy Dostawcy dodatkowy termin na jego usunięcie. Po bezskutecznym upływie powyższego terminu d) Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy. W takim przypadku Zamawiający może naliczyć Dostawcy karę umowną w wysokości 20% wartości netto części przedmiotu zamówienia. e) Zamawiający zastrzega sobie możliwość dochodzenia odszkodowania uzupełniającego, jeśli zastrzeżona kara umowna nie pokryje poniesionej szkody. 2. Dokumenty wymagane przy złożeniu oferty a) b) c) d) Oferta cenowa - załącznik nr l, Oświadczenia - załącznik nr 2, Oświadczenie na temat oferowanego urządzenia - załącznik nr 3 Wykaz wykonanych usług - oświadczenie Oferenta potwierdzające wykonanie, w okresie ostatnich 3 lat, dostaw co najmniej 3 maszyn będących przedmiotem zamówienia wraz z 3e) f) g) h) podaniem dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane - załącznik nr 4. Szczegółowe warunki gwarancji. Szczegółowe warunki przeglądów (wraz z materiałami). Aktualny odpis z właściwego rejestru lub wydruk informacji z Centralnej Informacji KRS odpowiadającej odpisowi aktualnemu z rejestru wygenerowaną ze strony internetowej https://ems.ms.gov.pl/krs/wyszukiwaniepodmiotu?t:lb=t albo wydruk zaświadczenia o wpisie w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej wygenerowany ze strony internetowej https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/Ceidg.Public.UI/Search.aspx ; powyższe dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu otwarcia ofert, Dodatkowo, w przypadku gdy oferentem jest spółka cywilna, do oferty należy dołączyć umowę spółki wraz z aneksami, Uwaga: wszystkie dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez Oferenta. 3. Kryterium oceny oferty a) Jedynym kryterium oceny ofert jest cena netto za całość przedmiotu zamówienia. b) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która spełni wszystkie warunki niniejszej specyfikacji i uzyska najniższą cenę. 4. Wadium a) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2.000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) b) Wadium może być wnoszone według wyboru oferenta w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu 2. gwarancjach bankowych, 3. gwarancjach ubezpieczeniowych. c) Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w ING Banku Śląskim S.A. 21 1050 1070 1000 0004 0075 9502. Wadium musi być uznane na koncie Zamawiającego do dnia 17.04.2024r. d) Wadium wnoszone w formach określonych w pkt b) 2-3 należy załączyć w oryginale do oferty. e) Wadium wnoszone w formach określonych w pkt b) 2-3 powinno zawierać nazwę i adres Zamawiającego i Wykonawcy, obejmować cały okres związania ofertą, powinno być bezwarunkowe, nieodwołalne, nieprzenośne i płatne na pierwsze żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, w przypadkach określonych w pkt f) f) Zamawiający może zatrzymać wadium, jeżeli: 1) Oferent w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego, z przyczyn leżach po jego stronie nie złożył wymaganych dokumentów, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Oferenta jako najkorzystniejszej, 2) Oferent, którego oferta został wybrana odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w SIWZ i złożonej ofercie, lub nie podpisał umowy w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, 3) Oferent, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Oferenta. g) Zwrot wadium wszystkim Oferentom nastąpi po rozstrzygnięciu przetargu i zawarciu umowy z wybranym Oferentem. h) Nie wniesienie wadium na zasadach określonych w SIWZ lub wniesienie w sposób nieprawidłowy skutkować będzie odrzuceniem oferty. 45. Opis przygotowania oferty Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym. Wartość oferty musi być wyrażona w PLN netto (cyfrowo i słownie). Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy. W przypadku podpisania oferty przez osoby inne niż określone w stosownych rejestrach, należy dołączyć pisemne pełnomocnictwo. e) Poprawki nanoszone w ofercie muszą być czytelne i opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę. f) Wszystkie załączniki stanowiące część SIWZ, winny zostać wypełnione przez Oferentów bez wyjątku, ściśle wg wymogów i postanowień zawartych w SIWZ. g) Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu zaadresowanym na PWiK Sp. z o.o. 44- 300 Wodzisław Śl. ul. Marklowicka 15 oraz opisanym: a) b) c) d) "Przetarg nr 6/2024/TB na dostawę maszyny przeciskowej sterowanej" opakowanie powinno również wskazywać nazwę oferenta. h) Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę i) Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Oferent niezależnie od wyniku przetargu, j) Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od dnia otwarcia ofert (dzień otwarcia ofert jest pierwszym dniem związania ofertą). k) Ofertę można złożyć w formie elektronicznej, opatrzonej podpisem elektronicznym. W takiej sytuacji należy: ? Całość dokumentacji ofertowej zarchiwizować/skompresować do jednego pliku typu .zip, .rar i zabezpieczyć je przed otwarciem hasłem. c) Zestawienie złożonych ofert będzie niezwłocznie opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego. d) Oferty złożone po terminie będą zwracane oferentowi bez otwierania. 8. Tryb udzielania wyjaśnień a) Każdy Oferent ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie SIWZ, jednak nie później niż do 12.04.2024r. do godz.12.00. Pytania na piśmie należy kierować na adres: PWiK Sp. z o.o. 44-300 Wodzisław Ś1.ul. Marklowicka 15, faxem 32 456 38 80 lub e-mailem: poczta@pwik- wodzislaw.pl Zamawiający udzieli niezwłocznie odpowiedzi. Treść ewentualnych pytań i udzielonych odpowiedzi zostanie opublikowana na stronie internetowej Zamawiającego. 9.Tryb ogłoszenia wyników przetargu a) Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego po rozstrzygnięciu postępowania. b) Oferent, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest do podpisania i zwrotu umowy w terminie 5 dni od daty jej otrzymania. Brak zwrotu podpisanej umowy w powyższym terminie może skutkować zatrzymaniem wadium oraz wyborem kolejnej 6najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych ofert. 10. Uwagi a) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyn. b) Niniejsze postępowanie przetargowe jest prowadzone zgodnie z "Regulaminem udzielania zamówień związanych z działalnością sektorową o szacunkowej wartości zamówienia powyżej 130.000 PLN netto w PWiK Sp. z o.o. w Wodzisławiu Śl. (postępowanie nie jest prowadzone w trybie ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2023.1605 z późn. zm). c) Cena ofertowa nie podlega dalszym negocjacjom. Uwagi: 6. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. z siedzibą w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Marklowickiej 15; b) inspektorem ochrony danych osobowych w PWiK Sp. z o.o. jest Pan Krzysztof Kuras, kontakt: iod@pwik-wodzislaw.pl ,32 455 26 34 wew.354; c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem przetargowym, d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu zapisy Regulaminu udzielania zamówień o szacunkowej wartości zamówienia powyżej 130.000 PLN netto w PWiK Sp. z o.o. w Wodzisławiu Śląskim, zwanego dalej ,,Regulaminem", dostępnego do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego www.pwik-wodzislaw.pl, e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 5f) g) h) i) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem określonym w Regulaminie, związanym z udziałem w postępowaniu przetargowym, w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: b) Osobami ze strony Zamawiającego uprawnionymi do kontaktowania się z Oferentami są: - Kuczok Mirosław tel. 4552634 wew. 343 lub 500 043 413 - Michał Mrozek tel. 4552634 wew. 378 lub 697 470 044 - zakres techniczny Informacje udzielane będą tylko w dni robocze w godz. od 8:00 - 14:00. |
© eurobudowa.pl 2004-2024