Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
634z dziś
6607z ostatnich 7 dni
24174z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Montaż układów kompensacji energii biernej w budynkach użyteczności publicznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Montaż układów kompensacji energii biernej w budynkach użyteczności publicznej

Data zamieszczenia: 2024-04-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: Klimat-Energia-Gospodarka Wodna
os. Szkolne 27
31-977 Kraków
powiat: Kraków
sekretariat@kegw.krakow.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Montaż układów kompensacji energii biernej w budynkach użyteczności publicznej
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dobór, wykonanie dokumentacji projektowej układu kompensacji mocy biernej indukcyjnej i pojemnościowej, dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowych kompensatorów dynamicznych w wybranych budynkach użyteczności publicznej stanowiących własność Gminy Miejskiej Kraków. Zamówienie będzie realizowane z podziałem na 2 części.
Urządzenia do automatycznej kompensacji mocy biernej będą zamontowane w poniższych obiektach:
Część I
1. Międzyszkolny Ośrodek Sportowy Kraków ,,Zachód", pl. Na Groblach 23, 31-101 Kraków (jeden układ do kompensacji mocy biernej),
2. VII Liceum Ogólnokształcące im. Zofii Nałkowskiej, Ul. Skarbińskiego 5, 30-071 Kraków (jeden układ do kompensacji mocy biernej),
3. Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 22 im. Mjr. Henryka Sucharskiego
w Krakowie, Ul. Adama Chmielowskiego 1, 31-067 Kraków (jeden układ do kompensacji mocy biernej).
Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą następujących dokumentów:
o Opisu Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ) - załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia;
o Projektowanych Postanowień Umowy (załącznik nr 3 do SWZ) - załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dobór, wykonanie dokumentacji projektowej układu kompensacji mocy biernej indukcyjnej i pojemnościowej, dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowych kompensatorów dynamicznych w wybranych budynkach użyteczności publicznej stanowiących własność Gminy Miejskiej Kraków. Zamówienie będzie realizowane z podziałem na 2 części.
Urządzenia do automatycznej kompensacji mocy biernej będą zamontowane w poniższych obiektach:
Część II
1. Szkoła Podstawowa nr 56 im. Tadeusza Rejtana w Krakowie, Ul. Aleksandra Fredry 65,
30-605 Kraków (jeden układ do kompensacji mocy biernej),
2. III Liceum Ogólnokształcące im. Jana Kochanowskiego, os. Wysokie 6, 31-818 Kraków (dwa układy do kompensacji mocy biernej),
3. Samorządowe Przedszkole nr 116, os. Jagiellońskie 16, 31-833 Kraków (jeden układ do kompensacji mocy biernej).
Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą następujących dokumentów:
o Opisu Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ) - załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia;
o Projektowanych Postanowień Umowy (załącznik nr 3 do SWZ) - załącznik wspólny dla wszystkich części zamówienia.

CPV: 31711154-0, 45300000-0,45310000-3,71314100-3,71323100-9,45315300-1,45317300-5

Dokument nr: 2024/BZP 00271367, 2/IV/2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-17 12:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ffbde513-f195-11ee-b016-82aaee56c84c
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/ocds-148610-ffbde513-f195-11ee-b016-82aaee56c84c
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.1. Przedmiotowe postępowanie jest prowadzone przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/).
Komunikacja w postępowaniu odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy
do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji").
Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik").
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem ws. komunikacji elektronicznej (Dz. U z 2020r. poz. 2452) opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz
z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem
(typ wewnętrzny).
1.2. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
1.3. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja".
1.4. Składanie ofert następuje za pośrednictwem modułu składania ofert i wniosków (MOW) Platformy e-Zamówienia .
1.5. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
1.6. Zamawiający dopuszcza warunkowo komunikację za pośrednictwem skrzynki elektronicznej
e-mail zamowienia@kegw.krakow.pl, za wyjątkiem składania i wycofania oferty, tylko i wyłącznie
w przypadku jeśli wystąpią okoliczności niezależne od Wykonawcy uniemożliwiające komunikację przez Platformę e-Zamówienia tj. awaria lub aktualizacja Platformy e-Zamówienia. Każdorazowo Wykonawca korzystając z komunikacji przez skrzynkę elektroniczną e-mail musi uzasadnić zaistnienie takiej okoliczności i odpowiednio ją udokumentować.
1.7. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Wykonawca posiadający konto na Platformie ma dostęp do formularzy: złożenia, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania
z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
1.8. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
1.9. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały na platformie ezamowienia.
Szczegółowe uregulowania w dokumentach zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuje, że:
o administratorem Pani/Pana (Wykonawcy) danych osobowych jest: Klimat-Energia-Gospodarka Wodna, Os Szkolne 27, 31-977 Kraków, tel. +48 12 323-30-01, email: sekretariat@kegw.krakow.pl;
o Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest przez adres email: iod@kegw.krakow.pl;
o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji;
o odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp ,,ustawa Pzp";
o Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
o obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
o w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
o posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących*;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
o nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
o Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Szczegółowe uregulowania w SWZ.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-17 10:00
Miejsce składania ofert: oferty należy składać za porednictwem platformy e-zamówienia

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.