Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6037z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa drogi powiatowej - etap I

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa drogi powiatowej - etap I

Data zamieszczenia: 2024-04-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiat Zduńskowolski
ul. Stefana Złotnickiego 25
98-220 Zduńska Wola
powiat: zduńskowolski
starostwo@powiatzdunskowolski.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/910504
Województwo: łódzkie
Miasto: Zduńska Wola
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa drogi powiatowej nr 3715E na odcinku Prusinowice - Borki Prusinowskie - etap I
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I pn. ,,Przebudowa drogi powiatowej nr 3715E od Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Prusinowicach do drogi gminnej (działka nr 92)".
Przedmiotem zamówienia w części I jest przebudowa drogi powiatowej nr 3715E od Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Prusinowicach do drogi gminnej (działka nr 92) (od km 0+000 do km 1 +120) w zakresie określonym w dokumentacji projektowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I został zawarty w następujących załącznikach:
a) załącznik nr 2 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ);
b) załącznik nr 5.1 do SWZ - Dokumentacja projektowa - w skład dokumentacji projektowej wchodzi:
o Projekt budowlany, w tym:
- Projekt zagospodarowania terenu,
- Projekt architektoniczno - budowlany,
- Projekt techniczny/wykonawczy;
o Projekt tymczasowej organizacji ruchu;
o Projekt stałej organizacji ruchu;
o Zgłoszenie wykonania robót budowlanych znak AS.6743.125.2024 z dnia 19.03.2024 roku;
o Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach Nr RG.6220.3.2023 z dnia 01.02.2024 r.;
o Oświadczenie dotyczące braku konieczności sytuowania kanału technologicznego w pasie drogowym w związku z przebudową drogi publicznej z dnia 30.01.2024 r.;
o Inwentaryzacja drzew wykonana w związku z planowaną inwestycją z dnia16.12.2023 r.;
o Projekt nasadzeń kompensacyjnych - branża zieleń;
o Opinia geotechniczna z dokumentacją badań podłoża gruntowego;
o Raport z badań - zestawienie wyników badań gruntu stanowiących o jego przydatności do stabilizacji cementem;
o Przedmiar robót -
Załączone do SWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
c) Załącznik nr 6.1 do SWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB).
Przedmiot zamówienia w części I zostaje podzielone na dwa etapy realizacyjne:
o Etap I obejmuje:
a) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe (roboty pomiarowe, rozbiórka istniejących elementów drogi: jezdnia, pobocza, zjazdy, wycinka drzew i zakrzaczeń),
b) Zabezpieczenie podziemnych linii kablowych,
c) Roboty ziemne (korytowanie, wykopy, nasypy, profilowanie i zagęszczanie),
d) Odwodnienie w zakresie niezbędnym do wykonania prac związanych z budową drogi dla pieszych (przepusty pod zjazdami, ścianki czołowe),
e) wykonanie podbudów i nawierzchni jezdni (bez warstwy ścieralnej),
f) wykonanie zatoki autobusowej o nawierzchni betonowej,
g) wykonanie zjazdów o nawierzchni z betonowej kostki brukowej,
h) wykonanie miejsc postojowych o nawierzchni z betonowej kostki brukowej,
i) wykonanie drogi dla pieszych o nawierzchni z betonowej kostki brukowej - 50 % całego zakresu drogi dla pieszych,
j) elementy ulic - wykonanie obramowań nawierzchni jezdni, drogi dla pieszych i zjazdów w postaci prefabrykowanych elementów betonowych (krawężniki, oporniki, obrzeża).
o Etap II obejmuje:
a) Odwodnienie w zakresie remontu pozostałych przepustów, odmulania istniejących rowów przydrożnych, w tym ścięcie istniejących poboczy do poziomu zapewniającego prawidłowy odpływ wód opadowych z jezdni i poboczy na tereny zielone i do rowów przydrożnych, wykonanie umocnień ścianek przepustów oraz skarp istniejących rowów przydrożnych poprzez zastosowanie prefabrykowanych elementów betonowych,
b) wykonanie warstwy ścieralnej jezdni,
c) wykonanie drogi dla pieszych o nawierzchni z betonowej kostki brukowej - pozostałe 50 % zakresu drogi dla pieszych,
d) wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych o nawierzchni z betonowej kostki brukowej,
e) wykonanie zjazdów z nawierzchni z kruszywa łamanego,
f) wykonanie nawierzchni poboczy z destruktu asfaltowego,
g) wykonanie oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa ruchu,
h) doświetlenie przejść dla pieszych,
i) roboty wykończeniowe.
Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie nasadzeń kompensacyjnych w zamian za usunięte drzewa.
Zamówienie jest współfinansowane ze środków:
o Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych,
o Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020,
o własnych Powiatu Zduńskowolskiego.
Część II pn. ,,Przebudowa drogi powiatowej nr 3715E od drogi gminnej (działka nr 92) do skrzyżowania z drogą powiatową nr 3722 E w miejscowości Borki Prusinowskie".
Przedmiotem zamówienia w części II jest przebudowa drogi powiatowej nr 3715E od drogi gminnej (działka nr 92) do skrzyżowania z drogą powiatową nr 3722 E w miejscowości Borki Prusinowskie (od km 1+120 do km 2+303) w zakresie określonym w dokumentacji projektowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II został zawarty w następujących załącznikach:
a) załącznik nr 2 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ);
b) załącznik nr 5.2 do SWZ - Dokumentacja projektowa - w skład dokumentacji projektowej wchodzi:
o Projekt budowlany, w tym:
- Projekt zagospodarowania terenu,
- Projekt architektoniczno - budowlany,
- Projekt techniczny/wykonawczy;
o Projekt tymczasowej organizacji ruchu;
o Projekt stałej organizacji ruchu;
o Zgłoszenie wykonania robót budowlanych znak AS.6743.126.2024 z dnia 19.03.2024 roku;
o Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach Nr RG.6220.3.2023 z dnia 01.02.2024 r.;
o Oświadczenie dotyczące braku konieczności sytuowania kanału technologicznego w pasie drogowym w związku z przebudową drogi publicznej z dnia 30.01.2024 r.;
o Inwentaryzacja drzew wykonana w związku z planowana inwestycją z dnia 16.12.2023 r.;
o Projekt nasadzeń kompensacyjnych - branża zieleń;
o Opinia geotechniczna z dokumentacją badań podłoża gruntowego;
o Raport z badań - zestawienie wyników badań gruntu stanowiących o jego przydatności do stabilizacji cementem;
o Obliczenie średnicy przepustu pod drogą DP 3715E w m. Prusinowice w km 1+490;
o Obliczenie średnicy przepustów pod zjazdami DP 3715E w m. Prusinowice w km - 1+270 - 1+490 str. Północna;
o Przedmiar robót -
Załączone do SWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
c) Załącznik nr 6.1 do SWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB).
Przedmiot zamówienia w części II zostaje podzielone na dwa etapy realizacyjne:
1) Etap I obejmuje:
a) roboty przygotowawcze, w tym roboty pomiarowe,
b) roboty rozbiórkowe w zakresie niezbędnym do wykonania prac związanych z budową drogi dla pieszych,
c) zabezpieczenie podziemnych linii kablowych - jeżeli będzie wymagane,
d) roboty ziemne (korytowanie, wykopy, nasypy, profilowanie i zagęszczanie) w zakresie niezbędnym do wykonania prac związanych z budową drogi dla pieszych,
e) odwodnienie w zakresie niezbędnym do wykonania prac związanych z budową drogi dla pieszych (przepusty pod zjazdami, ścianki czołowe),
f) wykonanie zjazdów o nawierzchni z betonowej kostki brukowej,
g) wykonanie drogi dla pieszych o nawierzchni z betonowej kostki brukowej,
h) elementy ulic - wykonanie obramowań nawierzchni jezdni, drogi dla pieszych i zjazdów w postaci prefabrykowanych elementów betonowych (krawężniki, oporniki, obrzeża).
2) Etap II obejmuje:
a) roboty rozbiórkowe i ziemne w pozostałym zakresie,
b) odwodnienie w zakresie remontu pozostałych przepustów, odmulania istniejących rowów przydrożnych, w tym ścięcie istniejących poboczy do poziomu zapewniającego prawidłowy odpływ wód opadowych z jezdni i poboczy na tereny zielone i do rowów przydrożnych, wykonanie umocnień ścianek przepustów oraz skarp istniejących rowów przydrożnych poprzez zastosowanie prefabrykowanych elementów betonowych,
c) wykonanie podbudów i nawierzchni jezdni,
d) wykonanie zjazdów z nawierzchni z kruszywa łamanego,
e) wykonanie nawierzchni poboczy z destruktu asfaltowego,
f) wykonanie oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa ruchu,
g) roboty wykończeniowe.
Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie nasadzeń kompensacyjnych w zamian za usunięte drzewa.
Zamówienie jest współfinansowane ze środków:
o Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych,
o Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020,
o własnych Powiatu Zduńskowolskiego.

CPV: 45000000-7, 45111000-8, 45100000-8,45111200-0,45112100-6,45112730-1,45233140-2,45233220-7,45233221-4,45233222-1

Dokument nr: 2024/BZP 00271388, IZ-I.272.10.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-19 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zdunskowolski/proceedings
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zdunskowolski/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest: Marlena Kozłowska-Skała.
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zdunskowolski/proceedings.
3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego".
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego" po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: zamowienia@powiatzdunskowolski.pl, m.kozlowska@powiatzdunskowolski.pl.
4. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji "Komunikaty". Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
6. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
7. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view.
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków ciąg dalszy w sekcji IX - Pozostałe informacje.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Zduńskowolski, Ul. Złotnickiego 25, 98-220 Zduńska Wola, tel.: (43) 823 22 04, 824 42 10, 824 42 11; e-mail: starostwo@powiatzdunskowolski.pl;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@powiatzdunskowolski.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/910504
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-19 10:00
Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zdunskowolski/proceedings w myśl Ustawy Pzp na stronie internetowej prowadzonego postępowania

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.