Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup wraz z dostawą wielowarstwowej nawierzchni sportowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup wraz z dostawą wielowarstwowej nawierzchni sportowej

Data zamieszczenia: 2024-04-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: Kobierzycki Ośrodek Sportu i Rekreacji
ul. Dębowa 20
55-040 Kobierzyce
powiat: wrocławski
tel. 726999730, tel. (071) 715 12 00
sekcjet.kosir@sport-kobierzyce.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Kobierzyce
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 726999730, tel.
Termin składania ofert: 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zamówienia
Zakup wraz z dostawą do KOSiR wielowarstwowej nawierzchni sportowej typu TeraFlex
Przedmiot zamówienia
Zakup wraz z dostawą do KOSiR wielowarstwowej nawierzchni sportowej typu TeraFlex
Rodzaj ogłoszenia
Ogłoszenie o zamówieniu
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

na zadanie pn.: zakup wraz z dostawą do KOSiR wielowarstwowej nawierzchni sportowej typu TeraFlex.
zaprasza Państwa do złożenia oferty cenowej na wyżej wymienione zadanie.

Niniejsze Zaproszenie stanowi część procedury rozpoznania rynku, o której mowa w § 6 Regulaminu udzielania Zamówień Publicznych w Kobierzyckim Ośrodku Sportu i Rekreacji o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 zł. (netto) prowadzonych przez Kobierzycki Ośrodek Sportu i Rekreacji stanowiącego załącznik do ZarządzeniaDyrektora KOSiR z dnia 10 listopada 2022 r.
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest:zakup wraz z dostawą do KOSiR wielowarstwowej nawierzchni sportowej typu TeraFlex zgodnie z OPZ

1. Wykonawca oświadcza, że nawierzchnia sportowa po dokonaniu montażu jest nowa, jest jego własnością, nie posiadają wad fizycznych i prawnych, nie mają do niej prawa osoby trzecie, nie jest przedmiotem jakiegokolwiek postępowania i zabezpieczenia czy też zastawu.

Zamawiający wymaga dostawy syntetycznej wielowarstwowej nawierzchni sportowej o wierzchniej warstwie o strukturze ,,skórki pomarańczy", wykonanej z czystego winylu oraz środka wzmacniającego siatką z włókna szklanego. Natomiast warstwę spodnią wykonano ze sprężystej pianki PCV zwanej TeraFlex w ilości 28 rolek 20 m x 1,5 m łącznie 840 m2. Wykładzina w sposób profesjonalny zapewnia odpowiednie parametry użytkowe dzięki wysokiemu wskaźnikowi komfortu w przypadku silnych uderzeń tj. zmniejszenie zagrożenia urazem w razie upadku lub poślizgnięcia się na podłodze, zmniejszenie wpływu siły uderzenia na ciało. Dodatkowo nawierzchnia sportowa powinna zapewnić doskonałe warunki do gry w sporcie zawodowym oraz w sporcie amatorskim i uzyskanie optymalnej dyspozycji sportowej przez cały okres jej użytkowania.
UWAGA!!!

Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, zwłaszcza w zakresie wyglądu sportowych wykładzin podłogowych dlatego posługuje się przykładowymi wizualizacjami oraz nazewnictwem niektórych producentów. Zamawiający dopuszcza możliwość składania rozwiązań równoważnych bądź lepszych, które zostały szczegółowo opisane w OPZ.

1) Specyfikacja techniczna nawierzchni sportowej

a) wielowarstwowa (syntetyczna oraz elastyczna) nawierzchnia sportowa w kolorze błękitnym (Lagoon) o gr. min. 7,5 mm, zabezpieczona powierzchniowo, fabrycznie systemem zabezpieczania powierzchni, nie wymagającym żadnych dodatkowych powłok ochronnych przez cały okres użytkowania, np. Triple-Action Protecsol - który zabezpiecza wykładzinę przed zabrudzeniami, zmniejsza koszty czyszczenia oraz łagodzi skutki niszczenia. Dzięki swojej konstrukcji, przeciwdziała również poślizgom. Jest odporna na działanie bakterii i chemikaliów, łatwy w utrzymaniu czystości.

b) nawierzchnia powinna zawierać ochronę antybakteryjną i przeciwgrzybiczną oraz posiadać warstwę użytkową z kalandrowanego PCV o min. grubości 2mm

c) nawierzchnia powinna być środku wzmocniona / zbrojona podwójną siatką z włókna szklanego gwarantująca wielofunkcyjność nawierzchni

d) transport nawierzchni w formie rulonu o szerokości 1,5 m

e) właściwości techniczne:
- Warstwa spodnia (sprężysta ) z pianki PCV - 4,9 mm
- Waga - 4,6 kg/m2
- Ognioodporność- min. Cfl s1 (wg. EN 13 501-1)
- Klasa formaldehydów - E1
- Zawartość pentachlorofenu (PCP) - brak zawartości
- Odporność na zarysowania, ścieranie ? 350mg (wg. EN ISO 5470-1)
- Emisja lotnych związków organicznych po 28 dniach - <100 ?g/ m3 (ISO 16000-6)
- Odporność na uderzenia ? 8 N.m (EN 1517)
- Odporność na wgniecenia - ? 0,5 mm (EN 1516)

f) właściwości sportowe:
- Pionowe odbicie piłki ? 90% ( wg. EN 12 235)
- Odporność na poślizg (wskaźnik przesuwania) - min. 105 (wg. EN 13 036-4)
* Amortyzacja wstrząsów - min. 32% (Grupa P1) (wg. EN 14 808)

g) certyfikaty i atesty (dostarczone w języku polskim) :
- Atest higieniczny PZH
- Deklaracja Właściwości Użytkowych
- Certyfikat IHF (Międzynarodowej Federacji Piłki Ręcznej)
- Certyfikat EHF (Europejskiego Federacji Piłki Ręcznej)
- Certyfikat FIVB - (Międzynarodowej Federacji Piłki Siatkowej)
- Autoryzacja Producenta Wykładziny dla Wykonawcy
- Karta Techniczna Wykładziny

h) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu nawierzchnię sportową w kolorze błękitnym (Lagoon) w ilości 28 rolek 20 m x 1,5.

CPV: 44112200-0, 44112220-6, 45233250-6, 45432110-8

Dokument nr: 2720/KOSiR/ZOF/11/2024

Otwarcie ofert: 5. Analiza ofert nastąpi w siedzibie KOSiR, Ul. Dębowa 20, dnia 17.04.2024 r., po godz. 10:15.

6. Otwarcie ofert jest niejawne.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-04-17 10:00
6. SKŁADANIE OFERT:
1. Ofertę ,,opieczętowany i podpisany Formularz Ofertowy stanowiący zał. nr. 3, Oświadczenie Wykonawcy stanowiące zał. nr. 4 oraz podpisany i zaakceptowany projekt umowy stanowiący zał. nr. 5 należy złożyć drogą elektroniczną w postaci jednego e-maila do dnia 17.04.2024 r., do godz. 10:00 na adres e-mail:sekcje.kosir@sport-kobierzyce.pl.W tytule wiadomości e-mail proszę wpisać:

Miejsce i termin realizacji:
4. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA (umowy):

Wymagany termin realizacji zamówienia: 90 dni od podpisanie umowy.

Wymagania:
Tryb zamówienia
zapytanie o cenę
2) Postępowanie w celu wyłonienia wykonawcy prowadzone będzie wg. zasad określonych w niniejszym zaproszeniu. Integralną częścią niniejszego zaproszenia stanowi Formularz oferty i projekt Umowy.

3) Ceny zaproponowane przez Wykonawców w formularzu oferty pozostają niezmienne przez okres trwania umowy.
5) Zamawiający zastrzega, że może unieważnić przeprowadzane rozpoznanie rynku bez potrzeby podawania przyczyn.

2. SPOSÓB POROZUMIEWANIA.
1) Strony w toku postępowania porozumiewają się pisemnie. Dopuszczalna jest forma porozumiewania się drogą elektroniczną (e-mailem).
2) Oświadczenia, dokumenty, wnioski, pytania oraz inne informacje uważać się będzie za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem wyznaczonego terminu.
5. KRYTERIA OCENY OFERT:

1) Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami:

Cena oferty (brutto)

2) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Nie dopuszcza się prowadzenia między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści

3) Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złoży wymaganych wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia

4) Zamawiający poprawia w ofercie

a) oczywiste omyłki pisarskie

b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek

c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty

- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona

W przypadku gdy okaże się, że nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych w terminie przez niego określonym.

OFERTA CENOWA NA ZAKUP NAWIERZCHNISPORTOWEJ

2720/KOSiR/ZOF/11/2024
Zleceniodawca niezwłocznie zwróci ofertę złożoną po terminie składania ofert.

2. Jeżeli oferta zostanie złożona w inny niż wskazany powyżej sposób Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za nieprawidłowe skierowanie czy przedwczesne lub przypadkowe jej otwarcie.

3. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania.

4. Oferta złożona po terminie wskazanym w Zaproszeniu zostanie zwrócona Wykonawcy.
7. Po otwarciu ofert Zamawiający prześle Wykonawcom na adres zwrotny informacje dotyczące:

1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;

2) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;

3) ceny zaproponowanej przez Wykonawcę,

7. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:

Wykonawca powinien zapoznać się z całością, dokumentów, a następnie wypełnić wszystkie miejsca do tego celu wskazane w Formularzu Oferty.

1) Wymaga się, by oferta była przygotowana na Formularzu Oferty w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści.

2) Oferty należy składać w jednym egzemplarzu.

3) Oferta powinna być podpisana przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli wykonawcy, upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem.

4) Poza wypełnieniem miejsc do tego przewidzianych Wykonawca nie może skreślać, dopisywać ani w jakikolwiek sposób zmieniać tekstu dokumentów otrzymanych od Zamawiającego, jeśli miałoby to zmienić treść oferty.

5) Wymaga sięaby wszelkie poprawki były dokonane w sposób czytelny i dodatkowo opatrzone datą dokonania poprawki oraz parafą osoby podpisującej ofertę.

6) Cenę ofertową na realizację całości przedmiotu zamówienia należy przedstawić w Formularzu oferty stanowiącym załącznik do niniejszego Zaproszenia.

7) Cena oferty musi uwzględniać wszystkie zobowiązania (w tym podatek VAT), musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, do dwóch miejsc po przecinku.

8) Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami i wytycznymi stawianymi przez Zamawiającego.

9) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

8.WYMAGANIA JAKIE POWINIEN SPEŁNIAĆ WYKONAWCA (*):

1) W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełnią łącznie warunki podane w pkt. 8.1.

8.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

a: prowadzą działalność gospodarczą;

b: nie zalegają z opłacaniem podatków;

c: nie zalegają z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne;

d: zaproponują realizację zamówienia zgodnie z niniejszą instrukcją;
8.2 Nie spełnienie na dzień otwarcia ofert któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy z udziału w postępowaniu.

9. WYMAGANE DOKUMENTY:

1) Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty lub ich kserokopie (w przypadku składania w formie pisemnej muszą być poświadczone ,,za zgodność z oryginałem" przez osobę/y umocowane do podpisywania oferty) jako załączniki:

a) Formularz Oferty

b) zaparafowany projekt umowy(sporządzony przez Zamawiającego)z adnotacją na ostatniej stronie ,,akceptuję" i podpisem Oferenta lub osoby umocowanej,

c) oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków oraz o niezaleganiu z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne.

2)W przypadku braku oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 9 pkt 1) lub złożenia dokumentów w niewłaściwej formie Zamawiający może wezwać Wykonawcę do usunięcia tych braków w wyznaczonym terminie pod rygorem odrzucenia oferty.

3)Zamawiający może poprawić w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste pomyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek lub inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zaproszeniem do złożenia ofert niepowodujące istotnych zmian w treści ofert. O naniesionych poprawkach Zamawiający musi niezwłocznie powiadomić Wykonawcę. Zamawiający nie musi uzyskać zgody Wykonawcy na dokonanie poprawek, które nie dotyczą oczywistych omyłek.

4). Po otrzymaniu oferty, w trakcie jej oceny (w przypadku przedsiębiorców) pracownik merytoryczny powinien dołączyć pobrany ze stron internetowych wydruk elektroniczny z: Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) lub Centralnej Ewidencji Identyfikacji Działalności Gospodarczej (CEIDG

Kontakt:
4) Osobą do kontaktu jest Tomasz Legodziński, tel. 726999730 , e-mail:sekcjet.kosir@sport-kobierzyce.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.