dolnośląskie (Legnica)
dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Katowice)
mazowieckie (Somianka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup wraz z dostawą wielowarstwowej nawierzchni sportowej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-04 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Kobierzycki Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Dębowa 20 55-040 Kobierzyce powiat: wrocławski tel. 726999730, tel. (071) 715 12 00 sekcjet.kosir@sport-kobierzyce.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Kobierzyce |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 726999730, tel. |
Termin składania ofert: | 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zamówienia Zakup wraz z dostawą do KOSiR wielowarstwowej nawierzchni sportowej typu TeraFlex Przedmiot zamówienia Zakup wraz z dostawą do KOSiR wielowarstwowej nawierzchni sportowej typu TeraFlex Rodzaj ogłoszenia Ogłoszenie o zamówieniu ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY na zadanie pn.: zakup wraz z dostawą do KOSiR wielowarstwowej nawierzchni sportowej typu TeraFlex. zaprasza Państwa do złożenia oferty cenowej na wyżej wymienione zadanie. Niniejsze Zaproszenie stanowi część procedury rozpoznania rynku, o której mowa w § 6 Regulaminu udzielania Zamówień Publicznych w Kobierzyckim Ośrodku Sportu i Rekreacji o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 zł. (netto) prowadzonych przez Kobierzycki Ośrodek Sportu i Rekreacji stanowiącego załącznik do ZarządzeniaDyrektora KOSiR z dnia 10 listopada 2022 r. 3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest:zakup wraz z dostawą do KOSiR wielowarstwowej nawierzchni sportowej typu TeraFlex zgodnie z OPZ 1. Wykonawca oświadcza, że nawierzchnia sportowa po dokonaniu montażu jest nowa, jest jego własnością, nie posiadają wad fizycznych i prawnych, nie mają do niej prawa osoby trzecie, nie jest przedmiotem jakiegokolwiek postępowania i zabezpieczenia czy też zastawu. Zamawiający wymaga dostawy syntetycznej wielowarstwowej nawierzchni sportowej o wierzchniej warstwie o strukturze ,,skórki pomarańczy", wykonanej z czystego winylu oraz środka wzmacniającego siatką z włókna szklanego. Natomiast warstwę spodnią wykonano ze sprężystej pianki PCV zwanej TeraFlex w ilości 28 rolek 20 m x 1,5 m łącznie 840 m2. Wykładzina w sposób profesjonalny zapewnia odpowiednie parametry użytkowe dzięki wysokiemu wskaźnikowi komfortu w przypadku silnych uderzeń tj. zmniejszenie zagrożenia urazem w razie upadku lub poślizgnięcia się na podłodze, zmniejszenie wpływu siły uderzenia na ciało. Dodatkowo nawierzchnia sportowa powinna zapewnić doskonałe warunki do gry w sporcie zawodowym oraz w sporcie amatorskim i uzyskanie optymalnej dyspozycji sportowej przez cały okres jej użytkowania. UWAGA!!! Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, zwłaszcza w zakresie wyglądu sportowych wykładzin podłogowych dlatego posługuje się przykładowymi wizualizacjami oraz nazewnictwem niektórych producentów. Zamawiający dopuszcza możliwość składania rozwiązań równoważnych bądź lepszych, które zostały szczegółowo opisane w OPZ. 1) Specyfikacja techniczna nawierzchni sportowej a) wielowarstwowa (syntetyczna oraz elastyczna) nawierzchnia sportowa w kolorze błękitnym (Lagoon) o gr. min. 7,5 mm, zabezpieczona powierzchniowo, fabrycznie systemem zabezpieczania powierzchni, nie wymagającym żadnych dodatkowych powłok ochronnych przez cały okres użytkowania, np. Triple-Action Protecsol - który zabezpiecza wykładzinę przed zabrudzeniami, zmniejsza koszty czyszczenia oraz łagodzi skutki niszczenia. Dzięki swojej konstrukcji, przeciwdziała również poślizgom. Jest odporna na działanie bakterii i chemikaliów, łatwy w utrzymaniu czystości. b) nawierzchnia powinna zawierać ochronę antybakteryjną i przeciwgrzybiczną oraz posiadać warstwę użytkową z kalandrowanego PCV o min. grubości 2mm c) nawierzchnia powinna być środku wzmocniona / zbrojona podwójną siatką z włókna szklanego gwarantująca wielofunkcyjność nawierzchni d) transport nawierzchni w formie rulonu o szerokości 1,5 m e) właściwości techniczne: - Warstwa spodnia (sprężysta ) z pianki PCV - 4,9 mm - Waga - 4,6 kg/m2 - Ognioodporność- min. Cfl s1 (wg. EN 13 501-1) - Klasa formaldehydów - E1 - Zawartość pentachlorofenu (PCP) - brak zawartości - Odporność na zarysowania, ścieranie ? 350mg (wg. EN ISO 5470-1) - Emisja lotnych związków organicznych po 28 dniach - <100 ?g/ m3 (ISO 16000-6) - Odporność na uderzenia ? 8 N.m (EN 1517) - Odporność na wgniecenia - ? 0,5 mm (EN 1516) f) właściwości sportowe: - Pionowe odbicie piłki ? 90% ( wg. EN 12 235) - Odporność na poślizg (wskaźnik przesuwania) - min. 105 (wg. EN 13 036-4) * Amortyzacja wstrząsów - min. 32% (Grupa P1) (wg. EN 14 808) g) certyfikaty i atesty (dostarczone w języku polskim) : - Atest higieniczny PZH - Deklaracja Właściwości Użytkowych - Certyfikat IHF (Międzynarodowej Federacji Piłki Ręcznej) - Certyfikat EHF (Europejskiego Federacji Piłki Ręcznej) - Certyfikat FIVB - (Międzynarodowej Federacji Piłki Siatkowej) - Autoryzacja Producenta Wykładziny dla Wykonawcy - Karta Techniczna Wykładziny h) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu nawierzchnię sportową w kolorze błękitnym (Lagoon) w ilości 28 rolek 20 m x 1,5. CPV: 44112200-0, 44112220-6, 45233250-6, 45432110-8 Dokument nr: 2720/KOSiR/ZOF/11/2024 Otwarcie ofert: 5. Analiza ofert nastąpi w siedzibie KOSiR, Ul. Dębowa 20, dnia 17.04.2024 r., po godz. 10:15. 6. Otwarcie ofert jest niejawne. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-04-17 10:00 6. SKŁADANIE OFERT: 1. Ofertę ,,opieczętowany i podpisany Formularz Ofertowy stanowiący zał. nr. 3, Oświadczenie Wykonawcy stanowiące zał. nr. 4 oraz podpisany i zaakceptowany projekt umowy stanowiący zał. nr. 5 należy złożyć drogą elektroniczną w postaci jednego e-maila do dnia 17.04.2024 r., do godz. 10:00 na adres e-mail:sekcje.kosir@sport-kobierzyce.pl.W tytule wiadomości e-mail proszę wpisać: Miejsce i termin realizacji: 4. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA (umowy): Wymagany termin realizacji zamówienia: 90 dni od podpisanie umowy. Wymagania: Tryb zamówienia zapytanie o cenę 2) Postępowanie w celu wyłonienia wykonawcy prowadzone będzie wg. zasad określonych w niniejszym zaproszeniu. Integralną częścią niniejszego zaproszenia stanowi Formularz oferty i projekt Umowy. 3) Ceny zaproponowane przez Wykonawców w formularzu oferty pozostają niezmienne przez okres trwania umowy. 5) Zamawiający zastrzega, że może unieważnić przeprowadzane rozpoznanie rynku bez potrzeby podawania przyczyn. 2. SPOSÓB POROZUMIEWANIA. 1) Strony w toku postępowania porozumiewają się pisemnie. Dopuszczalna jest forma porozumiewania się drogą elektroniczną (e-mailem). 2) Oświadczenia, dokumenty, wnioski, pytania oraz inne informacje uważać się będzie za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem wyznaczonego terminu. 5. KRYTERIA OCENY OFERT: 1) Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami: Cena oferty (brutto) 2) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Nie dopuszcza się prowadzenia między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści 3) Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złoży wymaganych wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia 4) Zamawiający poprawia w ofercie a) oczywiste omyłki pisarskie b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona W przypadku gdy okaże się, że nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych w terminie przez niego określonym. OFERTA CENOWA NA ZAKUP NAWIERZCHNISPORTOWEJ 2720/KOSiR/ZOF/11/2024 Zleceniodawca niezwłocznie zwróci ofertę złożoną po terminie składania ofert. 2. Jeżeli oferta zostanie złożona w inny niż wskazany powyżej sposób Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za nieprawidłowe skierowanie czy przedwczesne lub przypadkowe jej otwarcie. 3. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. 4. Oferta złożona po terminie wskazanym w Zaproszeniu zostanie zwrócona Wykonawcy. 7. Po otwarciu ofert Zamawiający prześle Wykonawcom na adres zwrotny informacje dotyczące: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny zaproponowanej przez Wykonawcę, 7. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY: Wykonawca powinien zapoznać się z całością, dokumentów, a następnie wypełnić wszystkie miejsca do tego celu wskazane w Formularzu Oferty. 1) Wymaga się, by oferta była przygotowana na Formularzu Oferty w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści. 2) Oferty należy składać w jednym egzemplarzu. 3) Oferta powinna być podpisana przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli wykonawcy, upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. 4) Poza wypełnieniem miejsc do tego przewidzianych Wykonawca nie może skreślać, dopisywać ani w jakikolwiek sposób zmieniać tekstu dokumentów otrzymanych od Zamawiającego, jeśli miałoby to zmienić treść oferty. 5) Wymaga sięaby wszelkie poprawki były dokonane w sposób czytelny i dodatkowo opatrzone datą dokonania poprawki oraz parafą osoby podpisującej ofertę. 6) Cenę ofertową na realizację całości przedmiotu zamówienia należy przedstawić w Formularzu oferty stanowiącym załącznik do niniejszego Zaproszenia. 7) Cena oferty musi uwzględniać wszystkie zobowiązania (w tym podatek VAT), musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, do dwóch miejsc po przecinku. 8) Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami i wytycznymi stawianymi przez Zamawiającego. 9) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 8.WYMAGANIA JAKIE POWINIEN SPEŁNIAĆ WYKONAWCA (*): 1) W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełnią łącznie warunki podane w pkt. 8.1. 8.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a: prowadzą działalność gospodarczą; b: nie zalegają z opłacaniem podatków; c: nie zalegają z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne; d: zaproponują realizację zamówienia zgodnie z niniejszą instrukcją; 8.2 Nie spełnienie na dzień otwarcia ofert któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy z udziału w postępowaniu. 9. WYMAGANE DOKUMENTY: 1) Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty lub ich kserokopie (w przypadku składania w formie pisemnej muszą być poświadczone ,,za zgodność z oryginałem" przez osobę/y umocowane do podpisywania oferty) jako załączniki: a) Formularz Oferty b) zaparafowany projekt umowy(sporządzony przez Zamawiającego)z adnotacją na ostatniej stronie ,,akceptuję" i podpisem Oferenta lub osoby umocowanej, c) oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków oraz o niezaleganiu z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 2)W przypadku braku oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 9 pkt 1) lub złożenia dokumentów w niewłaściwej formie Zamawiający może wezwać Wykonawcę do usunięcia tych braków w wyznaczonym terminie pod rygorem odrzucenia oferty. 3)Zamawiający może poprawić w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste pomyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek lub inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zaproszeniem do złożenia ofert niepowodujące istotnych zmian w treści ofert. O naniesionych poprawkach Zamawiający musi niezwłocznie powiadomić Wykonawcę. Zamawiający nie musi uzyskać zgody Wykonawcy na dokonanie poprawek, które nie dotyczą oczywistych omyłek. 4). Po otrzymaniu oferty, w trakcie jej oceny (w przypadku przedsiębiorców) pracownik merytoryczny powinien dołączyć pobrany ze stron internetowych wydruk elektroniczny z: Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) lub Centralnej Ewidencji Identyfikacji Działalności Gospodarczej (CEIDG Kontakt: 4) Osobą do kontaktu jest Tomasz Legodziński, tel. 726999730 , e-mail:sekcjet.kosir@sport-kobierzyce.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024