Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Poprawa infrastruktury drogowej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-04 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miasto Żywiec Rynek 2 34-300 Żywiec powiat: żywiecki 334754200, faks 334754202 sekretariat@zywiec.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Żywiec |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 334754200, faks 3347 |
Termin składania ofert: | 2024-04-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Poprawa infrastruktury drogowej w Żywcu poprzez modernizację ulic Krótki opis przedmiotu zamówienia Część nr 1 zamówienia pn.: Modernizacja ulicy Futrzarskiej - prace polegać będą na: regulacji pionowej studzienek; rozebraniu oraz budowie: chodników i zjazdów; robotach remontowych - frezowaniu nawierzchni bitumicznej; oczyszczaniu i skropieniu nawierzchni, zabudowie nowej warstwy wiążącej i ścieralnej. UWAGA Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty na roboty budowlane dla zadania nr 1-5 i na usługi dla zadania nr 6-10. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy, cztery lub pięć części zamówienia w zakresie robót budowlanych. Część nr 2 zamówienia pn.: Modernizacja ulicy Wodnej - prace polegać będą na: regulacji pionowej studzienek; rozebraniu oraz budowie: chodników i zjazdów, robotach remontowych - frezowaniu nawierzchni bitumicznej; oczyszczaniu i skropieniu nawierzchni, zabudowie nowej warstwy wiążącej i ścieralnej. UWAGA Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty na roboty budowlane dla zadania nr 1-5 i na usługi dla zadania nr 6-10. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy, cztery lub pięć części zamówienia w zakresie robót budowlanych. Część nr 3 zamówienia pn.: Modernizacja ulicy Browarnej bocznej - prace polegać będą na: regulacji pionowej studzienek, mechanicznym profilowaniu i zagęszczaniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, oczyszczaniu i skrapianiu nawierzchni, zabudowie warstwy wiążącej i ścieralnej, wyrównaniu poboczy tłuczniem. UWAGA Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty na roboty budowlane dla zadania nr 1-5 i na usługi dla zadania nr 6-10. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy, cztery lub pięć części zamówienia w zakresie robót budowlanych. Część nr 4 zamówienia pn.: Modernizacja ulicy Okrężnej - prace polegać będą na: regulacji pionowej studzienek, mechanicznym profilowaniu i zagęszczaniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, budowie nawierzchni z płyt JUMBO, wyrównaniu istniejącej podbudowy tłuczniem. UWAGA Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty na roboty budowlane dla zadania nr 1-5 i na usługi dla zadania nr 6-10. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy, cztery lub pięć części zamówienia w zakresie robót budowlanych. Część nr 5 zamówienia pn.: Modernizacja ulicy Bławatkowej - prace polegać będą na: regulacji pionowej studzienek, mechanicznym profilowaniu i zagęszczaniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, podbudowie zasadniczej z kruszywa łamanego, oczyszczaniu i skropieniu nawierzchni, zabudowie warstwy wiążącej i ścieralnej, wyrównaniu tłuczniem oraz zagęszczanie mechaniczne poboczy. UWAGA Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty na roboty budowlane dla zadania nr 1-5 i na usługi dla zadania nr 6-10. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy, cztery lub pięć części zamówienia w zakresie robót budowlanych. Cześć nr 6 zamówienia pn.: Nadzór inwestorski nad modernizacją ulicy Futrzarskiej - usługa polegać będzie na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad całością robót drogowych związanych z modernizacją ulicy Futrzarskiej. UWAGA Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty na roboty budowlane dla zadania nr 1-5 i na usługi dla zadania nr 6-10. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy, cztery lub pięć części zamówienia w zakresie usług. Część nr 7 zamówienia pn.: Nadzór inwestorski nad modernizacją ulicy Wodnej - usługa polegać będzie na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad całością robót drogowych związanych z modernizacją ulicy Wodnej. UWAGA Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty na roboty budowlane dla zadania nr 1-5 i na usługi dla zadania nr 6-10. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy, cztery lub pięć części zamówienia w zakresie usług. Część nr 8 zamówienia pn.: Nadzór inwestorski nad modernizacją ulicy Browarnej bocznej - usługa polegać będzie na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad całością robót drogowych związanych z modernizacją ulicy Browarnej bocznej. UWAGA Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty na roboty budowlane dla zadania nr 1-5 i na usługi dla zadania nr 6-10. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy, cztery lub pięć części zamówienia w zakresie usług. Część nr 9 zamówienia pn.: Nadzór inwestorski nad modernizacją ulicy Okrężnej - usługa polegać będzie na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad całością robót drogowych związanych z modernizacją ulicy Okrężnej. UWAGA Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty na roboty budowlane dla zadania nr 1-5 i na usługi dla zadania nr 6-10. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy, cztery lub pięć części zamówienia w zakresie usług. Część nr 10 zamówienia pn.: Nadzór inwestorski nad modernizacją ulicy Bławatkowej - usługa polegać będzie na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad całością robót drogowych związanych z modernizacją ulicy Bławatkowej. UWAGA Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty na roboty budowlane dla zadania nr 1-5 i na usługi dla zadania nr 6-10. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy, cztery lub pięć części zamówienia w zakresie usług. CPV: 45233120-6, 45233140-2, 71520000-9 Dokument nr: 2024/BZP 00271519, IOŚ-DR.271.00004.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-24 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9595e0bd-f25a-11ee-ac52-ee29f86ffd4f 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami prowadzona jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344), za pośrednictwem platformy: https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 RODO informujemy, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto Żywiec, Rynek 2, 34-300 Żywiec, tel. 334754200, email: sekretariat@zywiec.pl. 2. Może Pani/Pan kontaktować się w sprawach związanych z przetwarzaniem danych oraz z wykonywaniem praw przysługujących na mocy RODO z Administratorem z wykorzystaniem powyższych danych teleadresowych lub z wyznaczonym u Administratora Inspektorem ochrony danych na adres e-mail: ochronadanychosobowych@zywiec.pl 3. Pani/Pana dane niezbędne do udziału w postępowaniu będą przetwarzane w celu związanym z realizacją postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz działanie przez administratora w interesie publicznym [PZP], zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c, e oraz art. 10 RODO . 4. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa lub umowy, w tym: podwykonawcom, firmom zapewniającym niszczenie dokumentów i nośników danych, biurom obsługi prawnej, itp. 5. Ze względu na jawność postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być wszystkie zainteresowane osoby lub podmioty. Ograniczenie dostępu do danych może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności, interesem publicznym lub informacja stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa. 6. W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/a dane mogą być także przekazywane do państw trzecich. 7. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymagane przepisami PZP do wzięcia udziału w postępowaniu. 8. Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, sprzeciwu na dalsze przetwarzanie, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych. 9. Administrator informuje, że przepisy PZP ograniczają prawo do skorzystania: - ze sprostowania lub uzupełnienia danych (art. 16 RODO), jeżeli zrealizowanie tego prawa mogłoby skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia lub zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z PZP; - z ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO), które nie może zostać zrealizowane do czasu zakończenia tego postępowania. 10. Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (www.uodo.gov.pl) w razie uznania, że przetwarzanie danych przez Administratora narusza przepisy prawa. 11. Podane przez Panią/a dane będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania. Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekroczy 4 lata, administrator przechowuje dane przez cały okres obowiązywania tej umowy. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-24 09:30 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024