Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5975z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Poprawa infrastruktury drogowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Poprawa infrastruktury drogowej

Data zamieszczenia: 2024-04-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto Żywiec
Rynek 2
34-300 Żywiec
powiat: żywiecki
334754200, faks 334754202
sekretariat@zywiec.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Żywiec
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 334754200, faks 3347
Termin składania ofert: 2024-04-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Poprawa infrastruktury drogowej w Żywcu poprzez modernizację ulic
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 zamówienia pn.: Modernizacja ulicy Futrzarskiej - prace polegać będą na: regulacji pionowej studzienek; rozebraniu oraz budowie: chodników i zjazdów; robotach remontowych - frezowaniu nawierzchni bitumicznej; oczyszczaniu i skropieniu nawierzchni, zabudowie nowej warstwy wiążącej i ścieralnej.
UWAGA
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty na roboty budowlane dla zadania nr 1-5 i na usługi dla zadania nr 6-10.
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy, cztery lub pięć części zamówienia w zakresie robót budowlanych.
Część nr 2 zamówienia pn.: Modernizacja ulicy Wodnej - prace polegać będą na: regulacji pionowej studzienek; rozebraniu oraz budowie: chodników i zjazdów, robotach remontowych - frezowaniu nawierzchni bitumicznej; oczyszczaniu i skropieniu nawierzchni, zabudowie nowej warstwy wiążącej i ścieralnej.
UWAGA
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty na roboty budowlane dla zadania nr 1-5 i na usługi dla zadania nr 6-10.
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy, cztery lub pięć części zamówienia w zakresie robót budowlanych.
Część nr 3 zamówienia pn.: Modernizacja ulicy Browarnej bocznej - prace polegać będą na: regulacji pionowej studzienek, mechanicznym profilowaniu i zagęszczaniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, oczyszczaniu i skrapianiu nawierzchni, zabudowie warstwy wiążącej i ścieralnej, wyrównaniu poboczy tłuczniem.
UWAGA
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty na roboty budowlane dla zadania nr 1-5 i na usługi dla zadania nr 6-10.
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy, cztery lub pięć części zamówienia w zakresie robót budowlanych.
Część nr 4 zamówienia pn.: Modernizacja ulicy Okrężnej - prace polegać będą na: regulacji pionowej studzienek, mechanicznym profilowaniu i zagęszczaniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, budowie nawierzchni z płyt JUMBO, wyrównaniu istniejącej podbudowy tłuczniem.
UWAGA
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty na roboty budowlane dla zadania nr 1-5 i na usługi dla zadania nr 6-10.
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy, cztery lub pięć części zamówienia w zakresie robót budowlanych.
Część nr 5 zamówienia pn.: Modernizacja ulicy Bławatkowej - prace polegać będą na: regulacji pionowej studzienek, mechanicznym profilowaniu i zagęszczaniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, podbudowie zasadniczej z kruszywa łamanego, oczyszczaniu i skropieniu nawierzchni, zabudowie warstwy wiążącej i ścieralnej, wyrównaniu tłuczniem oraz zagęszczanie mechaniczne poboczy.
UWAGA
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty na roboty budowlane dla zadania nr 1-5 i na usługi dla zadania nr 6-10.
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy, cztery lub pięć części zamówienia w zakresie robót budowlanych.
Cześć nr 6 zamówienia pn.: Nadzór inwestorski nad modernizacją ulicy Futrzarskiej - usługa polegać będzie na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad całością robót drogowych związanych z modernizacją ulicy Futrzarskiej.
UWAGA
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty na roboty budowlane dla zadania nr 1-5 i na usługi dla zadania nr 6-10.
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy, cztery lub pięć części zamówienia w zakresie usług.
Część nr 7 zamówienia pn.: Nadzór inwestorski nad modernizacją ulicy Wodnej - usługa polegać będzie na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad całością robót drogowych związanych z modernizacją ulicy Wodnej.
UWAGA
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty na roboty budowlane dla zadania nr 1-5 i na usługi dla zadania nr 6-10.
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy, cztery lub pięć części zamówienia w zakresie usług.
Część nr 8 zamówienia pn.: Nadzór inwestorski nad modernizacją ulicy Browarnej bocznej - usługa polegać będzie na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad całością robót drogowych związanych z modernizacją ulicy Browarnej bocznej.
UWAGA
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty na roboty budowlane dla zadania nr 1-5 i na usługi dla zadania nr 6-10.
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy, cztery lub pięć części zamówienia w zakresie usług.
Część nr 9 zamówienia pn.: Nadzór inwestorski nad modernizacją ulicy Okrężnej - usługa polegać będzie na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad całością robót drogowych związanych z modernizacją ulicy Okrężnej.
UWAGA
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty na roboty budowlane dla zadania nr 1-5 i na usługi dla zadania nr 6-10.
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy, cztery lub pięć części zamówienia w zakresie usług.
Część nr 10 zamówienia pn.: Nadzór inwestorski nad modernizacją ulicy Bławatkowej - usługa polegać będzie na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad całością robót drogowych związanych z modernizacją ulicy Bławatkowej.
UWAGA
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty na roboty budowlane dla zadania nr 1-5 i na usługi dla zadania nr 6-10.
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy, cztery lub pięć części zamówienia w zakresie usług.

CPV: 45233120-6, 45233140-2, 71520000-9

Dokument nr: 2024/BZP 00271519, IOŚ-DR.271.00004.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-24 10:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9595e0bd-f25a-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami prowadzona jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344), za pośrednictwem platformy: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w
zakładce ,,Centrum Pomocy".
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 RODO informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto Żywiec, Rynek 2, 34-300 Żywiec, tel. 334754200, email: sekretariat@zywiec.pl.
2. Może Pani/Pan kontaktować się w sprawach związanych z przetwarzaniem danych oraz
z wykonywaniem praw przysługujących na mocy RODO z Administratorem
z wykorzystaniem powyższych danych teleadresowych lub z wyznaczonym u Administratora Inspektorem ochrony danych na adres e-mail: ochronadanychosobowych@zywiec.pl
3. Pani/Pana dane niezbędne do udziału w postępowaniu będą przetwarzane w celu związanym z realizacją postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz działanie przez administratora w interesie publicznym [PZP], zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c, e oraz art. 10 RODO .
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa lub umowy, w tym: podwykonawcom, firmom zapewniającym niszczenie dokumentów i nośników danych, biurom obsługi prawnej, itp.
5. Ze względu na jawność postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być wszystkie zainteresowane osoby lub podmioty. Ograniczenie dostępu do danych może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności, interesem publicznym lub informacja stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa.
6. W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/a dane mogą być także przekazywane do państw trzecich.
7. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymagane przepisami PZP do wzięcia udziału w postępowaniu.
8. Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, sprzeciwu na dalsze przetwarzanie, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
9. Administrator informuje, że przepisy PZP ograniczają prawo do skorzystania:
- ze sprostowania lub uzupełnienia danych (art. 16 RODO), jeżeli zrealizowanie tego prawa mogłoby skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia lub zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z PZP;
- z ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO), które nie może zostać zrealizowane do czasu zakończenia tego postępowania.
10. Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (www.uodo.gov.pl) w razie uznania, że przetwarzanie danych przez Administratora narusza przepisy prawa.
11. Podane przez Panią/a dane będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania. Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekroczy 4 lata, administrator przechowuje dane przez cały okres obowiązywania tej umowy.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-24 09:30
Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.