Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Rewitalizacja zabytkowego pieca wypałowego wraz z adaptacją na Galerię z wystawą

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Rewitalizacja zabytkowego pieca wypałowego wraz z adaptacją na Galerię z wystawą

Data zamieszczenia: 2024-04-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA JARACZEWO
ul. Jarocińska 1
63-233 Jaraczewo
powiat: jarociński
62 747 31 02, faks 62 747 31 02
ug@jaraczewo.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/910756
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Jaraczewo
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: 62 747 31 02, faks 6
Termin składania ofert: 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Rewitalizacja zabytkowego pieca wypałowego systemu Hoffmana w Górze wraz z adaptacją na Galerię "Stara Cegielnia" z wystawą "Historia produkcji ceramiki" - etap I
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w dwóch etapach następującego zakresu prac:
I etap - Zaprojektowanie i wykonanie remontu komina, konstrukcji dachu i pokrycia dachowego nieczynnego pieca Hoffmanna. Wykonywanie prac na podstawie sporządzonego ww. projektu odbywać się będzie po uzyskaniu wymaganych prawem decyzji i pozwoleń.
II etap - Zaprojektowanie Rozbudowy z przebudową i zmianą sposobu użytkowania nieczynnego pieca Hoffmanna na budynek użyteczności publicznej - galerię sztuki oraz zagospodarowanie terenu przyległego w Górze, dz. nr 397/15 i 397/16
- formuła ,,zaprojektuj i wybuduj".
(Teren inwestycji znajduje się na obszarze nie objętym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. Inwestycja wymaga uzyskania decyzji celu publicznego. Budynek jest wpisany do rejestru zabytków i jest objęty ochroną konserwatora zabytków).
3. Zamówienie obejmuje:
a) Wykonanie kompleksowego projektu całości obiektu - projekt należy podzielić na dwa etapy:
I ETAP obejmujący swym zakresem:
- uprzątnięcie wnętrza z samosiewów drzew i krzewów oraz elementów uszkodzonego dachu,
- remont podstawy stożkowej komina- wymiana zniszczonych cegieł i uzupełnienie spoinowania w stożkowej podstawie komina,
- naprawa korony murów poprzez przemurowanie luźnych cegieł i przygotowanie korony pod montaż nowej więźby dachowej,
- wykonanie nowej konstrukcji dachowej,
- wykonanie nowego pokrycia dachowego jednowarstwowego z papy na pełnym deskowaniu,
II ETAP obejmujący pozostały zakres opisany w Programie funkcjonalno- użytkowym.
b) pełnienie funkcji nadzoru autorskiego przez cały okres trwania inwestycji,
c) uzyskanie wszelkich wymaganych prawem zgód, opinii, uzgodnień, pozwoleń, decyzji niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę,
d) uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę,
e) zgłoszenie do właściwego organu zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych,
f) zapewnienie kierownika budowy oraz kierowników robót umożliwiających zgodnie z prawem wykonanie zadania w specjalnościach:
-konstrukcyjno - budowlanej,
g) wykonanie robót budowlanych, objętych I etapem, zgodnie z przedmiotem zamówienia, projektami i przepisami prawa oraz wskazaniami Inspektora Nadzoru,
h) uporządkowanie terenu budowy i doprowadzenie do stanu pierwotnego terenów naruszonych działaniem Wykonawcy.
4. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w Programie funkcjonalno- użytkowym, zwanym dalej ,,PFU", stanowiący załącznik nr 7 do SWZ.

CPV: 45200000-9, 71300000-1,71200000-0,45100000-8,71220000-6,71320000-7,45210000-2,45110000-1

Dokument nr: 2024/BZP 00271857, P-zp.271.01.04.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-23 09:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/910756
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/910756
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuje, że instrukcje
korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania
ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce
,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z SWZ

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/910756
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-23 09:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/910756

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: P-zp.271.01.04.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w dwóch etapach następującego zakresu prac:
I etap - Zaprojektowanie i wykonanie remontu komina, konstrukcji dachu i pokrycia dachowego nieczynnego pieca Hoffmanna. Wykonywanie prac na podstawie sporządzonego ww. projektu odbywać się będzie po uzyskaniu wymaganych prawem decyzji i pozwoleń.
II etap - Zaprojektowanie Rozbudowy z przebudową i zmianą sposobu użytkowania nieczynnego pieca Hoffmanna na budynek użyteczności publicznej - galerię sztuki oraz zagospodarowanie terenu przyległego w Górze, dz. nr 397/15 i 397/16
- formuła ,,zaprojektuj i wybuduj".
(Teren inwestycji znajduje się na obszarze nie objętym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. Inwestycja wymaga uzyskania decyzji celu publicznego. Budynek jest wpisany do rejestru zabytków i jest objęty ochroną konserwatora zabytków).
3. Zamówienie obejmuje:
a) Wykonanie kompleksowego projektu całości obiektu - projekt należy podzielić na dwa etapy:
I ETAP obejmujący swym zakresem:
- uprzątnięcie wnętrza z samosiewów drzew i krzewów oraz elementów uszkodzonego dachu,
- remont podstawy stożkowej komina- wymiana zniszczonych cegieł i uzupełnienie spoinowania w stożkowej podstawie komina,
- naprawa korony murów poprzez przemurowanie luźnych cegieł i przygotowanie korony pod montaż nowej więźby dachowej,
- wykonanie nowej konstrukcji dachowej,
- wykonanie nowego pokrycia dachowego jednowarstwowego z papy na pełnym deskowaniu,
II ETAP obejmujący pozostały zakres opisany w Programie funkcjonalno- użytkowym.
b) pełnienie funkcji nadzoru autorskiego przez cały okres trwania inwestycji,
c) uzyskanie wszelkich wymaganych prawem zgód, opinii, uzgodnień, pozwoleń, decyzji niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę,
d) uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę,
e) zgłoszenie do właściwego organu zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych,
f) zapewnienie kierownika budowy oraz kierowników robót umożliwiających zgodnie z prawem wykonanie zadania w specjalnościach:
-konstrukcyjno - budowlanej,
g) wykonanie robót budowlanych, objętych I etapem, zgodnie z przedmiotem zamówienia, projektami i przepisami prawa oraz wskazaniami Inspektora Nadzoru,
h) uporządkowanie terenu budowy i doprowadzenie do stanu pierwotnego terenów naruszonych działaniem Wykonawcy.
4. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w Programie funkcjonalno- użytkowym, zwanym dalej ,,PFU", stanowiący załącznik nr 7 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na wykonane roboty
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) warunek dotyczący doświadczenia Wykonawcy:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną usługę o podobnym charakterze i złożoności, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania przedmiotowego warunku, tj. polegającą na wykonaniu co najmniej jednej dokumentacji projektowej, dotyczącej obiektu objętego ochroną konserwatorską o wartości realizowanych robót nie mniej niż 500 000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100) oraz uzyskaniu na podstawie tejże dokumentacji projektowej ostatecznego pozwolenia na budowę na rzecz Zamawiającego.
(Za ukończoną dokumentację projektową Zamawiający uważa prace, dla których wystawiono
i podpisano Protokół odbioru końcowego przed terminem składania ofert w niniejszym postępowaniu).
Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są do dołączenia do oferty wypełnionego załącznika nr 10 do SWZ, stanowiącego oświadczenie, z którego będzie jednoznacznie wynikać, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
b) warunek dotyczący osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji przedmiotu zamówienia następującymi osobami:
- co najmniej 1 osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz
- co najmniej jedną osobą do pełnienia funkcji projektanta posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz posiadającą co najmniej 3 lata doświadczenia w pełnieniu funkcji projektanta
Uwaga:
Zamawiający uzna wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi i projektowania określone w rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) oraz uprawnienia obowiązujące wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a także zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. 2023, poz. 682 ze zm.), Zamawiający uzna również wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi i projektowania nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r., poz. 334 t.j.)
Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 2.4) lit. a) niniejszego rozdziału SWZ, uzna niniejszy warunek za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę o podobnym charakterze i złożoności, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania przedmiotowego warunku, tj. polegającą na wykonaniu co najmniej jednej dokumentacji projektowej, dotyczącej obiektu objętego ochroną konserwatorską o wartości realizowanych robót nie mniej niż 500 000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100) oraz uzyskaniu na podstawie tejże dokumentacji projektowej ostatecznego pozwolenia na budowę na rzecz Zamawiającego.
Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 2.4) lit. b) niniejszego rozdziału SWZ - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 2.4) lit. a) i b) niniejszego rozdziału SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączą do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.
Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający będzie żądał dostarczenia następujących dokumentów:
a) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ;
b) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 5.2 lit. b), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.2 lit. b), zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość
i aktualność.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający będzie żądał dostarczenia następujących dokumentów:
a) wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ;
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - w formie załącznika nr 6 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia,
o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w ust. 4, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy - Załącznik nr 10 do SWZ.
5. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym
w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we wzorach umów, stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na wykonane roboty
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-22

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.