Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa i przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa i przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej

Data zamieszczenia: 2024-04-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Górzno
Jana Pawła II 10
08-404 Górzno
powiat: garwoliński
256812254
gmina@gorzno.ugm.pl
https://gorznogm.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
Województwo: mazowieckie
Miasto: Górzno
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: 256812254
Termin składania ofert: 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa i przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac obejmuje budowę stacji uzdatniania wody wraz z zagospodarowaniem terenu, miejscowość Samorządki; Gmina Górzno oraz budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Górzno, Samorządki Kolonia, Samorządki; Gmina Górzno.
Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest
a) budowa i przebudowa stacji uzdatniania wody o wydajności Q=80m3/h w Samorządkach gmina Górzno, której zakres zamierzenia budowlanego obejmuje budowę:
- OB3 - Budynku technologicznego SUW.
- OB4 - Zbiornika magazynowego nadziemnego na wodę uzdatnioną o średnicy
zewnętrznej 9,78m i Vc=313,5m3.
- OB7 - Zbiornika podziemnego na wody popłuczne (odstojnik) w postaci 4 x fi 2,80m,
Vc=55,9m3.
- OB8 - Zbiornika podziemny na nieczystości sanitarne (szambo) fi 1,80m Vc=3,5m3.
- OB9 - Instalacji fotowoltaicznej o mocy do 37,5kW.
- Sieci i instalacji międzyobiektowych: technologicznych, wody, kanalizacji,
elektrycznych, sterowniczych.
- Placu technologicznego.
- Ogrodzenia terenu.
Dodatkowo zamierzenie budowlane obejmuje przebudowę:
- OB5 - Istniejącego zbiornika magazynowego nadziemnego na wodę uzdatnioną o
średnicy zewnętrznej 7,52m i Vc=177,8m3.
- OB6 - Istniejącego zbiornika magazynowego nadziemnego na wodę uzdatnioną o
średnicy zewnętrznej 7,52m i Vc=177,8m3.
w zakresie:
- demontażu pokrycia dachu z papy,
- demontażu włazu wejściowego do zbiornika,
- demontażu drabiny wewnętrznej i zewnętrznej,
- demontażu barierki na stropie zbiornika,
- demontażu instalacji technologicznych: wody, kanalizacji, elektryki, automatyki,
- demontażu opaski wokół zbiornika ze schodami,
- oczyszczenie zbiornika wewnątrz z przygotowaniem powierzchni wewnętrznych
zbiornika do zabezpieczenia powłokami posiadającymi atest PZH
- wykonania nowego pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej, obróbek blacharskich,
orynnowania,
- montażu nowego włazu o wymiarach 800x800 ze stali AISI 304 ocieplonego, z
dodatkową klapą wewnętrzną, zamykanego,
- montażu drabiny wewnętrznej i zewnętrznej ze stali AISI 304,
- montażu barierki na stropie zbiornika z AISI 304,
- wykonanie nowego rurażu w zbiorniku ze stali AISI 304,
- montażu nowej armatury odcinającej (zasuwy),
- montażu sondy hydrostatycznej i 2 pływaków w zbiorniku,
- wykonania instalacji technologicznych (przyłączy: wody, kanalizacji, elektryki,
automatyki)
- pokrycia powierzchni wewnętrznych zbiornika powłokami posiadającymi atest PZH
- wykonania elewacji zbiornika (pomalowanie farbą bez termomodernizacji),
- wykonanie nowej skarpy wokół zbiornika z opaską z kostki, schodami z kostki
betonowej,
Zakres zamierzenia budowlanego przewiduje rozbiórkę obiektów budowlanych
technologicznych:
- istniejącego parterowego budynku technologicznego SUW w technologii stalowej,
- istniejącego odstojnika wód popłucznych wykonanego w postaci typowych studni z
kręgów żelbetowych studziennych,
- oraz wyłączenie z użytkowania niepotrzebnych sieci i instalacji istniejącej stacji
uzdatniania wody.
b) budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Górzno, Samorządki Kolonia, Samorządki w gminie Górzno, której zakres obejmuję budowę:
sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej o łącznej długości 7756,93 mb o następujących
średnicach przewodów:
o Dn 160 mm - 353,04 mb;
o Dn 200 mm - 5001,55, mb;
o Dn 250 mm - 817,37 mb;
b) kanalizacji tłocznej:
o Dn 90 mm - 1584,97 mb;
c) pompowni ścieków - 2 szt.:
P 3 - 1 szt.;
P 4 - 1 szt.;
Miejscami włączenie projektowanej sieci będą:
- istniejąca studnia G0 - dz. ew. nr 882 obr. Górzno - do istniejącej sieci
kanalizacji sanitarnej DN200;
- istniejąca studnia K44 - dz. ew. nr 339/2 obr. Górzno - do istniejącej sieci
kanalizacji sanitarnej DN200;
- studnia K53 (wymieniona) - dz. ew. nr 348/2 obr. Górzno - do istniejącej sieci
kanalizacji sanitarnej DN200.

CPV: 45000000-7, 45231300-8

Dokument nr: 2024/BZP 00270805, ZPiOŚ.271.7.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-25 09:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gorznogm.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wykonawca składa za pośrednictwem platformy https://gorznogm.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet przez opcję "zadaj pytanie" lub przy użyciu zakładki "Korespondencja". W celu zadania pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIA. Powoduje to otwarci okna, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy "Pytanie wysłane"
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający zgodnie z § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r., poz. 2452) - zwane dalej ,,Rozporządzeniem" określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
o dokumenty w formacie ,,pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
o dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż ,,pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
2. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 1 ww. Rozporządzenia określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
o Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
o Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
o Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
o Włączona obsługa JavaScript;
o Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
3. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 1 ww. Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
4. Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej ( w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5. Pozostałe zasady opisane w rozdziale V pkt 3 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Górzno; może Pani/Pan uzyskać informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych w Urzędzie Gminy w Górznie z siedzibą przy Ul. Jana Pawła II 10, 08-404 Górzno, odbiorcą Pani/Pana danych osobowych jest Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy Ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Gmina Górzno prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://gorznogm.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
2. Inspektor ochrony danych wyznaczonym przez Wójta Gminy Górzno inspektor@cbi24.pl; tel. 25 6812254;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Budowa i przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (tj. Dz.U z 2011 nr 14, poz. 67 z późn. zm.) teczki aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówień publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych;
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7.W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8.Posiada Pani/Pan:
* na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
* na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
* na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzanych danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
* prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Nie przysługuje Pani/Panu:
* w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d, lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
* prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
* na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust 1 lit. c RODO
10. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp.
11. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://gorznogm.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-25 09:00
Miejsce składania ofert: https://gorznogm.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPiOŚ.271.7.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac obejmuje budowę stacji uzdatniania wody wraz z zagospodarowaniem terenu, miejscowość Samorządki; Gmina Górzno oraz budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Górzno, Samorządki Kolonia, Samorządki; Gmina Górzno.
Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest
a) budowa i przebudowa stacji uzdatniania wody o wydajności Q=80m3/h w Samorządkach gmina Górzno, której zakres zamierzenia budowlanego obejmuje budowę:
- OB3 - Budynku technologicznego SUW.
- OB4 - Zbiornika magazynowego nadziemnego na wodę uzdatnioną o średnicy
zewnętrznej 9,78m i Vc=313,5m3.
- OB7 - Zbiornika podziemnego na wody popłuczne (odstojnik) w postaci 4 x fi 2,80m,
Vc=55,9m3.
- OB8 - Zbiornika podziemny na nieczystości sanitarne (szambo) fi 1,80m Vc=3,5m3.
- OB9 - Instalacji fotowoltaicznej o mocy do 37,5kW.
- Sieci i instalacji międzyobiektowych: technologicznych, wody, kanalizacji,
elektrycznych, sterowniczych.
- Placu technologicznego.
- Ogrodzenia terenu.
Dodatkowo zamierzenie budowlane obejmuje przebudowę:
- OB5 - Istniejącego zbiornika magazynowego nadziemnego na wodę uzdatnioną o
średnicy zewnętrznej 7,52m i Vc=177,8m3.
- OB6 - Istniejącego zbiornika magazynowego nadziemnego na wodę uzdatnioną o
średnicy zewnętrznej 7,52m i Vc=177,8m3.
w zakresie:
- demontażu pokrycia dachu z papy,
- demontażu włazu wejściowego do zbiornika,
- demontażu drabiny wewnętrznej i zewnętrznej,
- demontażu barierki na stropie zbiornika,
- demontażu instalacji technologicznych: wody, kanalizacji, elektryki, automatyki,
- demontażu opaski wokół zbiornika ze schodami,
- oczyszczenie zbiornika wewnątrz z przygotowaniem powierzchni wewnętrznych
zbiornika do zabezpieczenia powłokami posiadającymi atest PZH
- wykonania nowego pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej, obróbek blacharskich,
orynnowania,
- montażu nowego włazu o wymiarach 800x800 ze stali AISI 304 ocieplonego, z
dodatkową klapą wewnętrzną, zamykanego,
- montażu drabiny wewnętrznej i zewnętrznej ze stali AISI 304,
- montażu barierki na stropie zbiornika z AISI 304,
- wykonanie nowego rurażu w zbiorniku ze stali AISI 304,
- montażu nowej armatury odcinającej (zasuwy),
- montażu sondy hydrostatycznej i 2 pływaków w zbiorniku,
- wykonania instalacji technologicznych (przyłączy: wody, kanalizacji, elektryki,
automatyki)
- pokrycia powierzchni wewnętrznych zbiornika powłokami posiadającymi atest PZH
- wykonania elewacji zbiornika (pomalowanie farbą bez termomodernizacji),
- wykonanie nowej skarpy wokół zbiornika z opaską z kostki, schodami z kostki
betonowej,
Zakres zamierzenia budowlanego przewiduje rozbiórkę obiektów budowlanych
technologicznych:
- istniejącego parterowego budynku technologicznego SUW w technologii stalowej,
- istniejącego odstojnika wód popłucznych wykonanego w postaci typowych studni z
kręgów żelbetowych studziennych,
- oraz wyłączenie z użytkowania niepotrzebnych sieci i instalacji istniejącej stacji
uzdatniania wody.
b) budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Górzno, Samorządki Kolonia, Samorządki w gminie Górzno, której zakres obejmuję budowę:
sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej o łącznej długości 7756,93 mb o następujących
średnicach przewodów:
o Dn 160 mm - 353,04 mb;
o Dn 200 mm - 5001,55, mb;
o Dn 250 mm - 817,37 mb;
b) kanalizacji tłocznej:
o Dn 90 mm - 1584,97 mb;
c) pompowni ścieków - 2 szt.:
P 3 - 1 szt.;
P 4 - 1 szt.;
Miejscami włączenie projektowanej sieci będą:
- istniejąca studnia G0 - dz. ew. nr 882 obr. Górzno - do istniejącej sieci
kanalizacji sanitarnej DN200;
- istniejąca studnia K44 - dz. ew. nr 339/2 obr. Górzno - do istniejącej sieci
kanalizacji sanitarnej DN200;
- studnia K53 (wymieniona) - dz. ew. nr 348/2 obr. Górzno - do istniejącej sieci
kanalizacji sanitarnej DN200.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową
1. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek jeżeli wykaże, że dysponuje na potrzeby realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z poniższymi wymaganiami:
a) Kierownik budowy /Kierownik robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej:
- dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, która posiada co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy (zgodnie z ustawą Prawo budowlane).
b) Kierownik robót sanitarnych:
- dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, która posiada co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika robót sanitarnych (zgodnie z ustawą Prawo budowlane).
c) Kierownik robót elektrycznych:
- dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, która posiada co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika robót elektrycznych (zgodnie z ustawą Prawo budowlane).
Uwaga: Zamawiający dopuszcza wykazanie tej samej osoby posiadającej uprawnienia w więcej niż jednej ze wskazanych branż.
2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, należycie wykonał jedno zamówienie, w zakresie budowy, odbudowy, przebudowy, rozbudowy, nadbudowy lub modernizacji stacji uzdatniania wody o wartości co najmniej 2 000 000,00 zł brutto oraz budowy sieci kanalizacji sanitarnej o wartości co najmniej 2 000 000,00 zł brutto.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Oświadczenie potwierdzającego aktualność informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale V pkt 1.2 SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego w Rozdziale IV pkt. 2 SWZ- wg Załącznika Nr 5 do SWZ,
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: b) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane- wg Załącznika Nr 6 do SWZ,
c) Dowody (referencje lub inne dokumenty sporządzone przez przedmiot na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli z przyczyn niezależnych od nich nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne odpowiednie dokumenty ) określające, że roboty wyszczególnione w Załączniku nr 6 do SWZ zostały wykonane należycie,
d) Wykaz osób-wg Załącznika nr 7 do SWZ
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Zamawiający wymaga przeprowadzenia przez Wykonawców wizji lokalnej miejsca
realizowania robót budowlanych objętych częściami zamówieniem, w celu pozyskania
wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji
przedmiotu zamówienia. Koszty związane z udziałem w wizji lokalnej (np. koszty podróży,
noclegu) poniesie Wykonawca;
2) w związku z nałożonym obowiązkiem, termin składania ofert został wydłużony o czas niezbędny
na dokonanie wizji lokalnej;
3) potwierdzeniem dokonania wizji lokalnej będzie Protokół podpisany przez osobę
reprezentującą Wykonawcę oraz Zamawiającego. Osoba reprezentująca Wykonawcę musi być upełnomocniona do tej czynności w oparciu o dokumenty rejestrowe lub pełnomocnictwo
przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. Wzór protokołu stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
2.W przypadku gdy oferta została podpisana przez inną osobę, niż umocowana w dokumencie rejestrowym
a) pełnomocnictwo lub inny dokument zawierający dane aktualne na dzień składania ofert potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobą upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
2. W przypadku gdy wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów
a) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
-zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,
- sposób i okres udostępniania wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępnianego te zasoby przy wykonaniu zamówienia,
-czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub oświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi , których wskazane zdolności dotyczą, zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SWZ,
b) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu o którym mowa w pkt. 1.2 oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na ich zasoby o których mowa w pkt 1.3- załącznik Nr 2 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
a) dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu,
b) oświadczenie, o którym mowa w Rozd. V, pkt. 1.2 (Załącznik Nr2 do SWZ)-składa każdy z wykonawców
c) oświadczenie, o którym mowa w Rozd. V, pkt 1.3 ( Załącznik Nr 2 do SWZ) składa każdy z wykonawców w zakresie, w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
d) oświadczenie zawierające informacje, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonują poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia- Załącznik Nr 4 do SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia oraz terminów pośrednich, wysokości wynagrodzenia, technologii wykonywania robót, zakresu rzeczowego wykonywanych robót, w następujących przypadkach:
1) Wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonania i zdarzeń losowych,
2) Zaniechania niektórych robót,
3) Zmiany wysokości środków budżetowych przyznanych do realizacji przedmiotu zamówienia,
4) Zwłoki w uzyskaniu przez Wykonawcę wymaganych pozwoleń, uzgodnień lub opinii innych organów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia niezawinionej przez Wykonawcę,
5) Opóźnień w realizacji przedmiotu zamówienia wynikających z wykonywania robót budowlanych na terenie budowy przez innych Wykonawców, powstałych z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
6) Działalności ze strony użytkowników nieruchomości przyległych do placu budowy, mających wpływ na zakres rzeczowy, sposób wykonania, terminy, wysokość wynagrodzenia,
7) Zmian technologii, użytych materiałów i sprzętu w czasie wykonywania zamówienia w uzgodnieniu z Zamawiającym i dla niego korzystnych w sytuacjach niezawinionych przez Wykonawcę,
8) Zmian podwykonawców u Wykonawcy dokonanych za zgodą Zamawiającego - pod warunkiem, że zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
9) Konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji
10) Zamawiający dopuszcza także inne podobne zmiany umowy w przypadku gdy zmiana pozostaje w bezpośrednim związku przyczynowo-skutkowym z wystąpieniem danych okoliczności i nie wykracza poza to co konieczne w celu przeciwdziałania skutkom takiej zmiany okoliczności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-24

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.