Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1276z dziś
7249z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych

Data zamieszczenia: 2024-04-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Pracy w Mielcu
ul. Chopina 16a
39-300 Mielec
powiat: mielecki
tel.: 17 788 00 50
sekretariat@pup.mielec.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Mielec
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 17 788 00 50
Termin składania ofert: 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaproszenie do złożenia oferty
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. ,,Budowa 2 instalacji fotowoltaicznych na dachu istniejącego budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu przy Ul. Chopina 16A"
Rozdział III. Opis przedmiotu zamówienia i wymagane dokumenty
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. ,,Budowa 2 instalacji fotowoltaicznych o mocy 17,44kWp dla budynku biurowego i 11,99kWp dla budynku biurowego zasilającego instalacje komputerowe na dachu istniejącego budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu przy Ul. Chopina 16A. Zamówienie obejmuje także dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń.
2. Dokumentacja ma być wykonana w języku polskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, ze sztuką budowlaną oraz powinna być opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
3. Zamawiający wymaga przedłożenia do akceptacji projektu budowlanego oraz dokumentacji projektowej wykonawczej w aspekcie ich zgodności z ustaleniami Programu Funkcjonalno-Użytkowego (zwanego dalej PFU) i warunkami umowy.
4. Zakres prac należy dostosować do wymagań Zamawiającego przedstawionych w PFU, który opisuje wymagania i oczekiwania Zamawiającego stawiane przedmiotowej inwestycji, z zastosowaniem obowiązujących przepisów oraz z uwzględnieniem poniższych informacji i zaleceń:
1) wyprodukowana energia w całości wykorzystywana będzie dla potrzeb własnych (bez odsprzedawania energii do sieci elektroenergetycznej). W przypadku niedoboru lub braku energii z paneli słonecznych nastąpi automatyczne przełączenie na zasilanie z publicznej sieci AC,
2) planowane instalacje fotowoltaiczne podlegają odrębnemu rozliczeniu,
3) dokumentacja projektowa powinna zawierać:
4
a) wymagane prawem opinie i uzgodnienia,
b) projekt techniczny w tym schematy techniczne,
c) plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (zwany dalej BIOZ).
5. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nadzoru autorskiego nad realizacją robót.
6. Zamawiający po wykonaniu instalacji fotowoltaicznych wymaga:
1) wykonania prób technicznych, pomiarów badań i testów urządzeń i okablowania objętych przedmiotem zamówienia oraz przekazanie wszystkich niezbędnych dokumentów (dokumentacja sprzętu, instrukcja użytkowania instalacji, licencje itp.) obejmujących przedmiot zamówienia,
2) dokonania sprawdzenia ochrony przeciwporażeniowej z określeniem zastosowanych środków i sporządzeniem protokołu sprawdzenia zawierającym wyniki oględzin i prób,
3) przekazania dokumentacji powykonawcza w formie papierowej i elektronicznej, zawierającej min.:
a) projekt powykonawczy z naniesionymi zmianami,
b) karty materiałowe wbudowanych materiałów i urządzeń,
c) karty gwarancyjne urządzeń,
d) warunki utrzymania gwarancji zamontowanych urządzeń (jeśli dotyczy),
e) wyniki z przeprowadzonych prób, badań i sprawdzeń, w tym z dokonania próbnego rozruchu,
f) instrukcję obsługi oraz raport z przeprowadzonego instruktażu pracowników,
g) atesty, aprobaty techniczne, deklarację zgodności,
h) schematy połączeń.
4) uruchomienia monitoringu instalacji,
5) przeprowadzenia instruktażu pracowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie eksploatacji systemu i urządzeń układu fotowoltaicznego,
6) świadczenia niezbędnych przeglądów gwarancyjnych i serwisowania instalacji w okresie trwania gwarancji Wykonawcy.
5
7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił gwarancję zgodnie z zasadami:
1) gwarancja producenta na inwerter min. 120 miesięcy,
2) gwarancja producenta na moduły fotowoltaiczne min. 180 miesięcy,
3) gwarancja i rękojmia Wykonawcy na wykonane instalacje i roboty budowlane, w tym zamontowane urządzenia 60 miesięcy,
4) po okresie gwarancyjnym udzielonym przez Wykonawcę, dla paneli i inwerterów Wykonawca zobowiązany jest wskazać autoryzowany serwis producenta na terenie Polski, który realizował będzie gwarancję zgodną z gwarancją producenta.
8. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie:
1) wszelkich innych koniecznych do zrealizowania robót, usług i dostaw związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, np. demontaż, utylizacja urządzeń i materiałów oraz pozostałe roboty towarzyszące,
2) niezbędnej rozbudowy urządzeń i systemów istniejących wraz z dostawą niezbędnych, uzupełniających aparatów, urządzeń i okablowania oraz wykonanie prac adaptacyjnych, w tym oprzewodowania do nowych urządzeń i aparatury,
3) prac wykończeniowych i odtworzeniowych towarzyszących instalowaniu urządzeń fotowoltaicznych, a w tym m.in.: naprawa nawierzchni, naprawa i uzupełnienie uszkodzonych pokryć na dachu, zamurowanie otworów po przebiciach, przekuciach, zamurowanie bruzd, odtworzenie tynków i powłok malarskich zgodnych z istniejącymi na całej powierzchni ścian poddanych ingerencji (ok. 20 m2).
9. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą harmonogram rzeczowo finansowy według załącznika nr 6 oraz specyfikację techniczną paneli fotowoltaicznych i inwerterów z której w sposób niebudzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż oferowane urządzenia są o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do określonych przez Zamawiającego w PFU (np. karty katalogowe modułów fotowoltaicznych i inwerterów).
10. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określa PFU stanowiący załącznik nr 5 do zaproszenia oraz wzór umowy stanowiący załączniki nr 4 do zaproszenia.
11. Podmioty zainteresowane udziałem w niniejszym postępowaniu mogą przed złożeniem oferty przeprowadzić wizję lokalną obiektu objętego zamówieniem mieszczącego się przy ulicy Chopina 16A w Mielcu w celu zapoznania się z rzeczywistymi warunkami wykonania przedmiotu zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.

Dokument nr: PO.262-9-SK/24

Składanie ofert:
Rozdział XIII. TERMIN SKŁADANIA ofert
Ofertę należy złożyć do dnia 17.04.2024 r. do godz. 10.00.

Miejsce i termin realizacji:
Rozdział IV. Termin wykonania zamówienia
Termin wykonania zamówienia wynosi:
1) opracowanie dokumentacji projektowej - do trzech tygodni od dnia podpisania umowy,
2) montaż instalacji fotowoltaicznych wraz z podłączeniem do instalacji elektrycznej budynku oraz potwierdzenie prawidłowości wykonania tych czynności stosownymi badaniami - do szesnastu tygodni od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
Rozdział I. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie o wartości poniżej 130 000 złotych realizowane jest bez stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zaproszenie nie stanowi zobowiązania Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Rozdział V. Kontakt z Zamawiającym
1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem poczty elektronicznej Zamawiającego pod adresem: sekretariat@pup.mielec.pl.
2. Komunikacja w postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej.
3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zaproszenia w terminie do 15.04.2024 r.
4. Zamawiający do upływu terminu składania ofert może dokonać zmiany treści zaproszenia oraz wydłużyć termin składania ofert.
5. Wyjaśnienia z treścią zapytań, zmiany treści zaproszenia zostaną przekazane Wykonawcom zaproszonym do złożenia oferty za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Rozdział VI. Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Rozdział VII. Sposób obliczenia ceny oferty
1. Ceną oferty jest cena ryczałtowa brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia obejmująca wszystkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności koszty robocizny, materiałów i urządzeń, pracy sprzętu i transportu, koszty pośrednie, zagospodarowanie terenu prac, koszty zabezpieczeń wynikających z BHP i przeciwpożarowych, koszty wszelkich prac porządkowych związanych z zakończeniem prac, koszty utrzymania zaplecza prac, koszty ogrodzenia, ubezpieczenia, koszty
7
utylizacji i wywozu odpadów, koszty przywrócenie terenu prac do stanu poprzedniego, koszty dokumentacji niezbędnej do odbioru robót.
2. Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów robót i innych świadczeń.
3. Wykonawca poda cenę oferty w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 3 do zaproszenia.
4. Cena oferty powinna zostać podana w złotych polskich liczbowo oraz słownie. Cenę oferty należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zaokrąglając zgodnie z zasadami rachunkowymi.
5. Cena ofertowa będzie obowiązywać przez cały okres umowy.
6. Każdy z Wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę.
7. Zamawiający poprawi występujące w ofertach oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe.
Rozdział VIII. Opis sposobu przygotowywania ofert
1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w formie elektronicznej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zaproszenia.
2. Treść oferty składa się z formularza ofertowego, harmonogramu rzeczowo finansowego, specyfikacji technicznej paneli fotowoltaicznych i inwerterów (np. kart katalogowych). Wraz z ofertą należy złożyć wszystkie wymagane w zaproszeniu dokumenty i oświadczenia.
3. Zaleca się złożenie oferty wraz z załącznikami na wzorach formularzy przygotowanych przez Zamawiającego. W przypadku przygotowania oferty na innych formularzach Wykonawca przedstawi wszystkie informacje wskazane w przygotowanych przez Zamawiającego wzorach.
4. Oferta i załączane oświadczenia i inne dokumenty sporządzone przez Wykonawcę (również te złożone na załączonych do zaproszenia wzorach) muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5. Wykonawca może złożyć jedną ofertę, złożenie kilku ofert skutkuje ich odrzuceniem.
6. Złożenie oferty niepodpisanej, niezgodnej z wymaganiami określonymi w niniejszym zaproszeniu, zawierającej przedmiot niezgodny z opisem Zamawiającego albo złożonej przez Wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postepowaniu skutkuje odrzuceniem oferty z postępowania. Za niezgodną z wymaganiami zaproszenia uznaje
8
się w szczególności ofertę zawierającą błędy w obliczeniu ceny, brak prawidłowych pod względem treści dokumentów i oświadczeń.
7. Oferty nieczytelne nie będą rozpatrywane.
8. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
9. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert zmienić ofertę. Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty wyłącznie przed terminem składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian przez Wykonawcę musi być złożone wg takich samych wymagań jak składana oferta, z dopiskiem ,,Zmiana Oferty". Zmieniona oferta zostanie dołączona do oferty Wykonawcy.
10. Wykonawca ma prawo przed terminem składania ofert wycofać ofertę z postępowania składając stosowne powiadomienie.
Rozdział IX. Podstawy wykluczenia z postępowania
1. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający stosuje środek, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835), zwanej dalej: ,,ustawą sankcyjną".
2. Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania, w przypadkach wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej.
3. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej.
4. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda złożenia w formularzu ofertowym oświadczenia na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej. Treść oświadczenia zamieszczono w formularzu ofertowym.
Rozdział X. Warunki udziału w postępowaniu i wykaz dokumentów na potwierdzenie ich spełniania
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie przez Wykonawcę posiadanie zdolności technicznej i zawodowej.
2. Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej i zawodowej, jeżeli wykaże, że:
9
1) wykonał co najmniej jedno zadanie tożsame z przedmiotem zamówienia polegające na wykonaniu instalacji fotowoltaicznej o mocy minimum 10 kWp i o wartości minimum 35 000,00 zł brutto, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem rodzaju i wartości, daty wykonania, podmiotu, na rzecz którego zadanie zostało wykonane oraz załączy dowody określające, czy zadanie to zostało wykonane w sposób należyty,
2) dysponuje i będzie dysponować w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobą lub osobami posiadającymi uprawnienia budowlane tj.:
a) w zakresie przygotowania dokumentacji osobą, która będzie pełnić funkcję projektanta w branży elektrycznej posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
b) w zakresie realizacji robót budowlanych osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy branży elektrycznej posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia stanowisk personelu skierowanego do realizacji zamówienia. Osoba skierowana do realizacji musi spełnić łącznie wszystkie stawiane wymagania.
4. Wykaz dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postepowaniu:
1) Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formularzu ofertowym oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Treść oświadczenia zamieszczono w formularzu ofertowym.
2) Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym przez Zamawiającego:
a) wykaz wykonanej instalacji fotowoltaicznej o mocy minimum 10 kWp i o wartości minimum 35 000,00 zł brutto, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem rodzaju i wartości, daty wykonania, podmiotu, na rzecz którego zadanie zostało wykonane oraz załączy dowody określające, czy zadanie to zostało wykonane w sposób należyty. Dowodami mogą być referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego instalacje zostały wykonane,
10
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, tj.:
? projektanta w branży elektrycznej posiadającego uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
? kierownika budowy branży elektrycznej posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Rozdział XI. Kryteria oceny oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. Ocenie podlegają wyłącznie oferty spełniające wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszym zaproszeniu.
2. Jedynym kryterium oceny ofert jest cena brutto podana w polskich złotych (PLN).
3. Oferta z najniższą ceną zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4. Jeżeli w postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej, z uwagi, że oferty najkorzystniejsze zawierają taką samą cenę, Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia korzystniejszych ofert.
Rozdział XII. Wybór oferty najkorzystniejszej
1. Zamawiający - w toku badania i oceny ofert - może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedstawienia dokumentów, jeżeli będzie to niezbędne do uwiarygodnienia informacji zawartych w ofercie.
2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
3. Realizacja zamówienia nastąpi na podstawie pisemnej umowy.
4. Umowa zostanie zawarta na wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do zaproszenia.
5. Jeżeli umowę podpisuje pełnomocnik należy złożyć stosowne pełnomocnictwo.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania umowy drogą korespondencyjną ze wskazaniem na konkretną datę zawarcia umowy.
11
7. Wykonawcy, których oferty nie zostaną wybrane, nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń względem Zamawiającego z tytułu przygotowania i złożenia swojej oferty.
8. Decyzje Zamawiającego są ostateczne. W niniejszym postepowaniu nie przysługują środki odwoławcze.
9. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana za najkorzystniejszą uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
Rozdział XIV. Ogłoszenie wyników prowadzonego postępowania
Zamawiający powiadomi e-mailowo uczestników postępowania o wynikach postępowania oraz zamieści stosowną informację na stronie internetowej: Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu, (adres: https://pupmielec.bip.gov.pl/).
Rozdział XV. Unieważnienie postępowania
Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego:
1) jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
2) jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
3) bez podania przyczyn.

Uwagi:
Klauzula informacyjna dla Wykonawcy przystępującego do postepowania o zamówienie publiczne
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO Zamawiający informuje:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, z którym można się skontaktować:
1) na adres 39-300 Mielec, ul. Chopina 16A,
2) poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą na platformie ePUAP: /PUPMielecPL/SkrytkaESP,
3) poprzez pocztę elektroniczną: sekretariat@pup.mielec.pl.
1. W sprawach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz korzystania przez Panią/Pana z praw związanych z przetwarzaniem danych można też kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Panią Martyną Totką:
1) elektronicznie na adres e-mail:inspektor_odo@pup.mielec.pl,
1) listownie na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, ul. Chopina 16A, 39-300 Mielec.
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
1) uczestnictwa w postępowaniu o zamówienie publiczne - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f i lit. b RODO,
2) archiwizacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, który wynika z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
14
3) ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, związanymi z ww. postępowaniem lub z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych - na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze.
3. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne do wzięcia udziału w postępowaniu oraz realizacji zamówienia. Konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości uczestniczenia w postępowaniu.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
1) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
2) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy o dostępie do informacji publicznej,
3) podmioty przetwarzające dane osobowe na zlecenie Administratora, w szczególności te, z którymi zawarliśmy umowy na świadczenie usług serwisowych dla użytkowanych przez nas systemów informatycznych.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania w zakresie udzielenia zamówienia publicznego oraz realizacji umowy, a także przez okres wynikający z przepisów prawa, w tym przepisów o archiwizacji.
6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.
7. W przypadkach przewidzianych przepisami prawa, osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
8. W przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa, osobom których dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9. Dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji w indywidualnych przypadkach, w tym ich profilowania.
10. Wykonawca jest obowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający
15
pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
16
załącznik nr 2 do zaproszenia - klauzula informacyjna dla osób reprezentujących oraz osób wskazanych do realizacji umowy - dotyczy zamówienia na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. ,,Budowa 2 instalacji fotowoltaicznych na dachu istniejącego budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu przy ul. Chopina 16A" - Zamawiający Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu - Numer sprawy PO.262-9-SK/24
Klauzula informacyjna dla osób reprezentujących Wykonawcę oraz osób wskazanych do realizacji umowy
Zgodnie z art. 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO Zamawiający informuje:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, z którym można się skontaktować:
1) na adres 39-300 Mielec, ul. Chopina 16A,
2) poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą na platformie ePUAP: /PUPMielecPL/SkrytkaESP,
3) poprzez pocztę elektroniczną: sekretariat@pup.mielec.pl.
11. W sprawach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz korzystania przez Panią/Pana z praw związanych z przetwarzaniem danych można też kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Panią Martyną Totką:
1) elektronicznie na adres e-mail: inspektor_odo@pup.mielec.pl,
2) listownie na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, ul. Chopina 16A, 39-300 Mielec.
12. Administrator będzie przetwarzał pozyskane dane osobowe w celu realizacji umowy przez okres trwania umowy, a następnie do czasu upływu terminów przedawnienia roszczeń lub do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikających z właściwych przepisów prawa, w tym przepisów o archiwizacji.
13. Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest:
1) w stosunku do osób reprezentujących Wykonawcę oraz wskazanych do kontaktu i wykonania umowy - art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora, które
17
obejmują konieczność przetwarzania danych osobowych osób reprezentujących strony umowy w celu zawarcia i wykonania umowy,
2) w stosunku do wszystkich kategorii osób - art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, który wynika z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
3) w stosunku do wszystkich kategorii osób - art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora, które obejmują ustalanie, dochodzenie lub obrona roszczeń,
4) w stosunku do wszystkich kategorii osób, które będą miały dostęp do nieruchomości Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu - art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, tj. zapewnienie porządku i bezpieczeństwa na terenie Urzędu.
14. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
1) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
2) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy o dostępie do informacji publicznej,
3) podmioty przetwarzające dane osobowe na zlecenie Administratora, w szczególności te, z którymi zawarliśmy umowy na świadczenie usług serwisowych dla użytkowanych przez nas systemów informatycznych,
15. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.
16. W przypadkach przewidzianych przepisami prawa, osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
17. W przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa, osobom których dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
18. Dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji w indywidualnych przypadkach, w tym ich profilowania.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.