Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5975z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont świetlic wiejskich

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont świetlic wiejskich

Data zamieszczenia: 2024-04-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Paszowice
Paszowice 137
59-411 Paszowice
powiat: jaworski
telefon 76/870-17-92, tel. 7687097
przetarg@paszowice.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Paszowice
Wadium: ---
Nr telefonu: telefon 76/870-17-92
Termin składania ofert: 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe
na realizację zamówienia dotyczącego remontu wnętrza - lokalu świetlicy wiejskiej w Grobli (Część I) i
remontu dachu oraz pomieszczeń w świetlicy wiejskiej w Wiadrowie (Część II).
Gmina Paszowice, posiadająca NIP: 6951399944, REGON 390647423 (dalej jako: ,,Zamawiający",
realizująca projekt pn: ,,Remont świetlic wiejskich w Grobli i Wiadrowie, w Gminie Paszowice" Projekt
współfinansowany z budżetu województwa dolnośląskiego w ramach inicjatywy ,, Odnowa Wsi Dolnośląskiej" i
środków własnych Gminy Paszowice.
Nazwa projektu
,,Remont świetlic wiejskich w Grobli i Wiadrowie, w Gminie Paszowice"
Opis przedmiotu zamówienia:
Część I - remontu wnętrza - lokalu świetlicy wiejskiej w Grobli, przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
-- roboty rozbiórkowe,
- posadzki,
- roboty malarskie,
- roboty tynkarskie + malarskie;
- koszty wywozu i składowania gruzu,
- roboty stolarskie - wymiana drzwi,
Szczegółowy zakres robót określa załączony do zapytania obmiar.
Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej .
Część II - remontu dachu oraz pomieszczeń w świetlicy wiejskiej w Wiadrowie, przedmiotem zamówienia jest
wykonanie:
- roboty malarskie,
- roboty naprawcze dachu,
- roboty stolarskie - wymiana drzwi,
- roboty malarskie - wiatrołap, hol, wc i sala główna,
Szczegółowy zakres robót określa załączony do zapytania obmiar.
Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej.
Zamawiający zastrzega, iż:
1a) wszystkie elementy objęte opisem zamówienia, muszą być fabrycznie nowe, wolne od jakichkolwiek
wad fizycznych oraz prawnych, a także muszą spełniać wymogi norm określonych obowiązującymi w tym
zakresie przepisami prawa,
b) zamówienie obejmuje zakup, montaż oraz dostawę tj. obejmuje także transport na koszt wykonawcy w
miejsce wskazane przez Zamawiającego tj.: Świetlica Wiejska w Grobli 7A raz w Wiadrowie 39A, 59-411
Paszowice,
c) załączony obmiar robót budowlanych nie może stanowić jedynej podstawy przygotowania oferty,
d) Zamawiający wymaga by roboty budowlane, dostawa oraz montaż wszystkich elementów objętych
opisem zamówienia nastąpiła do dnia 30.08.2024 r.

CPV: 45000000-7, 45442100-8, 45400000-0, 44221100-6, 45422000-1

Składanie ofert:
Miejsce, sposób i termin składania ofert:
Oferty - sporządzone na formularzu ofertowym według wzoru stanowiącego załącznik nr 1A (Część I) i 1B(Część
II) do Zapytania Ofertowego, w języku polskim, w sposób czytelny, wraz ze wszystkimi załącznikami oraz
dokumentami wymienionymi w Zapytaniu Ofertowym, należy złożyć do dnia 18.04.2024 r. do godz. 10:00:
1) osobiście w siedzibie Zamawiającego - w dniach i godz.ch otwarcia Urzędu Gminy tj. od godz. 7.00 do
godz. 15.00 w poniedziałek, wtorek i czwartek, w godz. 7.00-16:00 w środę lub w godz. 7.00-14.00 w piątek
(z wyjątkiem dni ustawowo uznanych za wolne od pracy przypadających w tym okresie) - w zamkniętej
nieprzeźroczystej kopercie z dopiskiem ,,Remont świetlic wiejskich w Grobli i Wiadrowie, w Gminie
Paszowice"- Część .........." lub
2)
kurierem lub przesyłką pocztową na adres siedziby Zamawiającego - w zamkniętej nieprzeźroczystej
kopercie z dopiskiem: ,,Remont świetlic wiejskich w Grobli i Wiadrowie, w Gminie Paszowice"- Część .........."
lub,
3)
w formie elektronicznej (skan podpisanej oferty i załączników w formie pliku .pdf) na adres
przetarg@paszowice.pl, w terminie do dnia 18.04.2024 r. do godz. 10:00, przy czym w tytule wiadomości e-
mail należy wskazać: ,,Remont świetlic wiejskich w Grobli i Wiadrowie, w Gminie Paszowice"- Część ..........."

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia:
Termin wykonania stanowi kryterium wyboru ofert:
Do 30.08.2024 r

Wymagania:
Przygotowanie oferty:
Oferent, który jest zainteresowany realizacją zamówienia objętego Zapytaniem Ofertowym powinien
przygotować i złożyć u Zamawiającego w sposób opisany poniżej, ofertę zgodnie z formularzem ofertowym,
stanowiącym załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego, podając w szczególności:
a. cenę jednostkową netto,
b. podatek VAT,
c. całkowitą wartość brutto,
d. oferowany termin realizacji,
e. okres gwarancji,
Specyfikacja wskazana w Zapytaniu Ofertowym jest wiążąca dla oferenta. W razie zawarcia umowy w wyniku
rozstrzygnięcia niniejszego postępowania, przedstawienie w niniejszym postępowaniu jakichkolwiek
dodatkowych materiałów dotyczących przedmiotu zamówienia lub jego części składowych nie wyłącza
obowiązku dostarczenia przez wykonawcę przedmiotu zamówienia zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia
w pkt 3.
Ponadto oferent powinien dołączyć do oferty wszelkie dokumenty wskazane w treści Zapytania Ofertowego.
Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności w ramach realizacji danego
zamówienia objętego opisem przedmiotu zamówienia, oraz zawierać wszelkie koszty związane z jego realizacją
przez okres i na warunkach określonych w ofercie oferenta i Zapytaniu Ofertowym.
Cenę należy wyrazić w jednostkach pieniężnych, tj. z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Rozliczenia
między Zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej (zł).
2Każda oferta musi zawierać nazwę i adres oferenta. Musi być podpisana przez osobę/-y uprawnioną/-ne lub
upoważnioną/-ne do występowania w imieniu oferenta, przy czym podpis musi być czytelny lub opatrzony
pieczęcią imienną, a do oferty musi zostać dołączony dokument wykazujący umocowanie takiej osoby do
występowania w imieniu oferenta.
Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po wyznaczonym terminie składania ofert, nie będą brane pod uwagę
przy ocenie ofert. Decyduje data wpływu ofert do Zamawiającego.
9. Kryteria oceny oferty, informacje o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych
kryteriów oceny oraz opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium:
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru ofert najkorzystniejszych
w oparciu o następujące kryteria:
- CENA - całkowita wartość brutto robót budowlanych, dostaw i montażu towarów wskazanych w opisie
zapytania ofertowego - waga kryterium:
Cena ofertowana brutto - 80% (max 80 pkt.);
Maksymalną ilość punktów w ramach kryterium ,,CENA" otrzyma najtańsza oferta według wzoru:
całkowita wartość brutto oferty najtańszej
Liczba punktów = ----------------------------------------------------------*80
całkowita wartość brutto oferty ocenianej
Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
Oferta na realizację zamówienia może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
Okres gwarancji - 10 % (max 10 pkt.) liczony jak poniżej:
Okres gwarancji 12 miesięcy - 0 pkt
Okres gwarancji 24 miesiące - 5 pkt
3Okres gwarancji 36 miesięcy - 10 pkt
Data zakończenia - 10 % (max 10 pkt.) I tak termin realizacji do 30.07.2024 r. otrzyma 10 pkt., a 30.08.2024 r.
otrzyma 0 pkt.
Termin wykonania stanowi kryterium wyboru ofert:
Do 30.08.2024 r - 0 pkt.
Do 30.07.2024 - 10 pkt. za skrócenie terminu wykonania robót.
10. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający udzieli zamówienia oferentowi, którego oferta odpowiada wszystkim wyżej wymienionym
wymaganiom dotyczącym zamówienia i uzyska łącznie najwięcej punktów w oparciu o podane wyżej kryteria
oceny ofert. Oferta niespełniająca wymogów formalnych określonych w niniejszym Zapytaniu Ofertowym
podlega odrzuceniu.
Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert. O wyborze najkorzystniejszych ofert Zamawiający
zawiadomi na swojej stronie internetowej tj. www.bip.paszowice.pl
Jeżeli oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega sobie
prawo złożenia propozycji zawarcia umowy z oferentem, którego oferta będzie najkorzystniejszą spośród
pozostałych złożonych ofert.
W przypadku, gdy cena oferty najkorzystniejszej będzie wyższa, aniżeli kwoty zapisane w budżecie Projektu
dopuszcza się możliwość przeprowadzenia negocjacji z oferentem, który złożył najkorzystniejszą ofertę. W
przypadku, gdy negocjacje z takim oferentem nie przyniosą efektu, Zamawiający ma prawo do unieważnienia
postępowania.
11. Informacja na temat zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych
Z możliwości realizacji zamówienia wyłączone są podmioty, które są powiązane osobowo lub kapitałowo z
osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub wykonującymi w imieniu
Zamawiającego czynności związane z procedurą wyboru wykonawcy. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe
rozumie się wzajemne powiązania między osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu
Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i
przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
? uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
? posiadaniu co najmniej 10% akcji lub udziałów;
? pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
? pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku
przysposobienia, opieki lub kurateli.
W celu potwierdzenia braku powiązań kapitałowych lub osobowych, o których mowa powyżej, oferent
zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o braku występowania wskazanych wyżej powiązań, według
wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego.
Postanowienia dodatkowe:
1.
Zamawiający może unieważnić postępowanie w sytuacji, gdy:
a. nie złożono żadnej oferty;
b. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia;
c. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie
zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego;
d. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą uzyskanie dofinansowania
na realizację zamówienia z budżetu Unii Europejskiej;
e. jeżeli wykonawca biorący udział w postępowaniu wpłynął na jego wyniki w sposób sprzeczny z prawem
lub Wytycznymi.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia
Zapytania Ofertowego, w następujących przypadkach:
a. wystąpienie siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia w terminach określonych
w umowie;
b. zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
c. powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można
usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w
celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość podpisania umów z różnymi wykonawcami, zgodnie z opisanymi
kryteriami wyboru.
4. Oferent ponosi wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku
postępowania, także w przypadku jego unieważnienia z jakichkolwiek przyczyn.
5. Termin związania ofertą wynosi: 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert określonego w ramach
Zapytania Ofertowego.
6. W przypadku wątpliwości co do treści oferty, Zamawiający może zwrócić się do oferenta o złożenie
stosownych wyjaśnień w zakresie treści złożonej oferty. Złożone wyjaśnienia nie mogą prowadzić do zmiany
treści oferty.
7. Umowa z wybranym wykonawcą zostanie podpisana zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do
Zapytania Ofertowego.
8. Złożenie oferty w ramach Zapytania Ofertowego jest jednoznaczne z zaakceptowaniem powyższych zasad.

Uwagi:
Dane osobowe
W związku z obowiązkami wynikającymi z art. 13 i 14 Rozporządzenia RODO, oferent składając ofertę w ramach
Zapytania Ofertowego, zobowiązany jest do zapoznania się z załącznikiem nr 4 do Zapytania Ofertowego, jak
również dołączenia do składanej oferty podpisanego załącznika nr 2 do Zapytania Ofertowego.

Kontakt:
Informacje na temat zamówienia objętego Zapytaniem Ofertowym:
Ewentualne dodatkowe informacje udzielane są przez pana Grzegorza Marchlewskiego, e-mailowo pod
adresem: g.marchlewski@paszowice.pl tel. 7687097

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.