Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

MODERNIZACJA TRYBUN I NOWA ERA OŚWIETLENIA

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

MODERNIZACJA TRYBUN I NOWA ERA OŚWIETLENIA

Data zamieszczenia: 2024-04-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA SĘPOPOL
ul. 11 Listopada 7
11-210 Sępopol
powiat: bartoszycki
89 7613181, faks 89 6790821
sepopol@sepopol.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/910262
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Sępopol
Wadium: 20 000,00 zł
Nr telefonu: 89 7613181, faks 89
Termin składania ofert: 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
STADION PRZYSZŁOŚCI W SĘPOPOLU - MODERNIZACJA TRYBUN I NOWA ERA OŚWIETLENIA
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie przebudowy istniejącej trybuny wraz z barierkami zlokalizowanej na stadionie miejskim w Sępopolu oraz wykonanie nowego oświetlenia murawy stadionu i wykonanie chodnika - prowadzącego do obiektów sportowych w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj" oraz pełnienie nadzoru autorskiego w ramach zadania inwestycyjnego p.n.: ,,Stadion przyszłości w Sępopolu - modernizacja trybun i nowa era oświetlenia".
Zamówienie obejmuje również wykonanie przebudowy parkingu.
1. Przedmiotowe zadanie zlokalizowane jest w miejscowości Sępopol w rejonie Alei Wojska Polskiego, obręb 2, działki nr ew. 62/2, 62/1 miasto Sępopol.
2.Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej na:
o przebudowę istniejącej trybuny wraz z barierkami (wymiana trybun),
o wykonanie oświetlenia murawy stadionu,
o wykonanie chodnika prowadzącego do obiektów sportowych.
- a także uzyskanie uzgodnień i opinii niezbędnych dla realizacji zadania inwestycyjnego oraz uzyskanie na rzecz Zamawiającego pozwolenia na budowę lub/i dokonanie skutecznego zgłoszenia robót budowlanych umożliwiających realizację zadania inwestycyjnego.
3. Wykonanie prac budowlanych polegających na:
o przebudowie istniejącej trybuny wraz z barierkami,
o wykonanie oświetlenia murawy stadionu,
o wykonanie chodnika prowadzącego do obiektów sportowych,
o wykonanie przebudowy parkingu (zgodnie z projektem, który stanowi załącznik nr 7 do SWZ, na który zostało wydane pozwolenie na budowę).
4.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Charakterystyczne parametry zamierzenia w zakresie branży konstrukcyjnej:
A) Trybuna:
- powierzchnia trybuny: ok. 600 m2
- długość: łączna - ok. 90 m
- szerokość: ok. 7,3 m
- max. wysokość trybuny: ok. 1,8 m
- ilość rzędów siedzisk trybuny: 4 rzędy po 20 miejsc w rzędzie
- ilość miejsc ok. 480 - podzielone na 6 sektorów po 80 miejsc siedzących w każdym sektorze
B) Chodniki:
- powierzchnia łączna: ok. 1035 m2
Konstrukcja nawierzchni chodnika:
- kostka brukowa betonowa szara o gr. 6 cm
- podsypka cementowo-piaskowa o gr. 4 cm na warstwie odsączającej z piasku gr. 10 cm
C) Parking:
- powierzchnia - ok. 739 m2
Konstrukcja nawierzchni parkingu:
- nawierzchnia kostka brukowa betonowa szara o gr. 8 cm
Szczegółowy opis konstrukcji parkingu stanowią załączniki nr 7 do SWZ wraz z uzyskanym pozwoleniem na budowę.
D) Ogrodzenie:
Wymiana ogrodzenia na systemowe, panelowe z siatki stalowej ocynkowanej i powlekającej PCV
- długość łączna - ok. 400 m
- wysokość - ok. 120 cm
- furtki - 3 szt. o szer. 100 cm
- brama - 1 szt. o szer. 300 cm
Wymagania w zakresie branży elektrycznej:
A) Oświetlenie boiska:
- 6 słupów stalowych o wysokości - 12 m
- fundamenty betonowe
- oprawa LED 600W
- moc przyłączeniowa - 16,9 kW
- moc oświetlenia - 12,0 kW
- kabel oświetlenia YKXSzo - 5 x 10mm2
Wymagania w zakresie infrastruktury technicznej:
UWAGA - zaprojektowanie rozwiązań na usunięcie ewentualnych kolizji z sieciami infrastruktury technicznej.
Wymagania dodatkowe:
UWAGA - zaprojektowanie przełożenia/uzupełnienia/wyrównania istniejącej nawierzchni z kostki oraz uformowanie nasypu (i skarpy) pod trybunę.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (załącznik nr 8 do SWZ ) oraz w załączniku nr 7 dotyczącym parkingu..
6.Inwestycja dofinansowana jest z Programu - Rządowy Fundusz "Polski Ład" Program Inwestycji Strategicznych

CPV: 45000000-7, 71220000-6,45100000-8,45110000-1,45233120-6,45310000-3,45316000-5,45400000-1

Dokument nr: 2024/BZP 00271498, Or.III.271.1.5.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-19 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/910262
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/910262
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w prowadzonym postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazanie dokumentów lub oświadczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą (z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie pzp) odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Poprzez definicję środków komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia
18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz.U. z 2020 poz.344).
2. Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sporządzenia i przekazania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformiezakupowej.pl tj.:
1) stały dostęp do sieci Internetu i minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza niż 512 KB/S,
2) komputer klasy PC lub MAC o następnej konfiguracji: pamięć min. 2GBRAM, procesor Instal IV GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Interenet Explorer minimalna wersja 10 0,
4) włączona obsługa JawaScipt,
5) zainstalowany program Adabe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.,
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowane wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Instytutu Miar.
3. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w
zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
2) zapoznał się i stosuje do instrukcji składania ofert/ wniosków o których mowa poniżej.
4. Zamawiający informuję, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o
wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformy
znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-
instrukcje.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) -
zwanego dalej RODO informuję, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim w Sępopolu jest Burmistrz Sępopola,
działający w imieniu Gminy Sępopol dane adresowe:
11-210 Sępopol, Ul. 11 Listopada 7.
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych możliwy za pośrednictwem poczty elektronicznej, adres e-mail:
jod@jgconsulting.net.pl lub pisemnie na adres Administratora danych,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 8 oraz ary. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dalej zwaną ,,ustawą".
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postepowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy z uwzględnieniem obowiązków Zamawiającego wynikających z uregulowań systemowych.
2. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.
3. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.22
RODO.
4.4.Posiada Pani/Pan:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pana, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie Przysługuje Pani/Panu:
a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,
c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż na podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana dotyczących naruszenia przepisów w RODO

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/910262
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-19 10:00
Miejsce składania ofert: ofertę wraz z dokumentami należy złożyć elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/transakcja/910262

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Or.III.271.1.5.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie przebudowy istniejącej trybuny wraz z barierkami zlokalizowanej na stadionie miejskim w Sępopolu oraz wykonanie nowego oświetlenia murawy stadionu i wykonanie chodnika - prowadzącego do obiektów sportowych w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj" oraz pełnienie nadzoru autorskiego w ramach zadania inwestycyjnego p.n.: ,,Stadion przyszłości w Sępopolu - modernizacja trybun i nowa era oświetlenia".
Zamówienie obejmuje również wykonanie przebudowy parkingu.
1. Przedmiotowe zadanie zlokalizowane jest w miejscowości Sępopol w rejonie Alei Wojska Polskiego, obręb 2, działki nr ew. 62/2, 62/1 miasto Sępopol.
2.Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej na:
o przebudowę istniejącej trybuny wraz z barierkami (wymiana trybun),
o wykonanie oświetlenia murawy stadionu,
o wykonanie chodnika prowadzącego do obiektów sportowych.
- a także uzyskanie uzgodnień i opinii niezbędnych dla realizacji zadania inwestycyjnego oraz uzyskanie na rzecz Zamawiającego pozwolenia na budowę lub/i dokonanie skutecznego zgłoszenia robót budowlanych umożliwiających realizację zadania inwestycyjnego.
3. Wykonanie prac budowlanych polegających na:
o przebudowie istniejącej trybuny wraz z barierkami,
o wykonanie oświetlenia murawy stadionu,
o wykonanie chodnika prowadzącego do obiektów sportowych,
o wykonanie przebudowy parkingu (zgodnie z projektem, który stanowi załącznik nr 7 do SWZ, na który zostało wydane pozwolenie na budowę).
4.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Charakterystyczne parametry zamierzenia w zakresie branży konstrukcyjnej:
A) Trybuna:
- powierzchnia trybuny: ok. 600 m2
- długość: łączna - ok. 90 m
- szerokość: ok. 7,3 m
- max. wysokość trybuny: ok. 1,8 m
- ilość rzędów siedzisk trybuny: 4 rzędy po 20 miejsc w rzędzie
- ilość miejsc ok. 480 - podzielone na 6 sektorów po 80 miejsc siedzących w każdym sektorze
B) Chodniki:
- powierzchnia łączna: ok. 1035 m2
Konstrukcja nawierzchni chodnika:
- kostka brukowa betonowa szara o gr. 6 cm
- podsypka cementowo-piaskowa o gr. 4 cm na warstwie odsączającej z piasku gr. 10 cm
C) Parking:
- powierzchnia - ok. 739 m2
Konstrukcja nawierzchni parkingu:
- nawierzchnia kostka brukowa betonowa szara o gr. 8 cm
Szczegółowy opis konstrukcji parkingu stanowią załączniki nr 7 do SWZ wraz z uzyskanym pozwoleniem na budowę.
D) Ogrodzenie:
Wymiana ogrodzenia na systemowe, panelowe z siatki stalowej ocynkowanej i powlekającej PCV
- długość łączna - ok. 400 m
- wysokość - ok. 120 cm
- furtki - 3 szt. o szer. 100 cm
- brama - 1 szt. o szer. 300 cm
Wymagania w zakresie branży elektrycznej:
A) Oświetlenie boiska:
- 6 słupów stalowych o wysokości - 12 m
- fundamenty betonowe
- oprawa LED 600W
- moc przyłączeniowa - 16,9 kW
- moc oświetlenia - 12,0 kW
- kabel oświetlenia YKXSzo - 5 x 10mm2
Wymagania w zakresie infrastruktury technicznej:
UWAGA - zaprojektowanie rozwiązań na usunięcie ewentualnych kolizji z sieciami infrastruktury technicznej.
Wymagania dodatkowe:
UWAGA - zaprojektowanie przełożenia/uzupełnienia/wyrównania istniejącej nawierzchni z kostki oraz uformowanie nasypu (i skarpy) pod trybunę.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (załącznik nr 8 do SWZ ) oraz w załączniku nr 7 dotyczącym parkingu..
6.Inwestycja dofinansowana jest z Programu - Rządowy Fundusz "Polski Ład" Program Inwestycji Strategicznych
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1.O udzielenie przedmiotu zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca musi wykazać, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarantowaną na jedną i wszystkie zdarzenia na kwotę, minimum
800 000,00 zł (słownie: osiemset tysięcy złotych).
Polisa musi być ważna lub odnawialna przez cały okres trwania realizacji zamówienia.
4) zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że:
a. doświadczenie zawodowe - dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania doświadczenia Zamawiający żąda by Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej jedną robotę polegającą na budowie, przebudowie, remoncie drogi z nawierzchni asfaltowej lub z kostki brukowej) w wartości minimum 500 000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych)
Ocena spełnienia warunku dotyczącego doświadczenia zawodowego nastąpi na podstawie wstępnego oświadczenia zgodnie z zał. Nr 2 do SWZ. Następnie na podstawie dokumentu, o którym mowa powyżej, złożonego na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona tj. wykazu wykonanych robót wraz z dołączonym dowodem/ami potwierdzającymi, że wykazane roboty zostały wykonane w sposób należyty.
W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, wymagane zawodowe doświadczenie powinien mieć co najmniej jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną tj. warunek musi spełniać samodzielnie Wykonawca lub samodzielnie jeden z konsorcjantów lub samodzielnie jeden podmiot udostępniający zasoby wiedzy i doświadczenia.
Doświadczenia ww. podmiotów nie sumuje się.
b. kadra techniczna (kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobą o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych tj.:
1) jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadającą:
- uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
- oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy.
2) jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadającą:
- uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacyjnej i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 683 ze zm.) oraz ustawy z 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 334);
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 3 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 5 do SWZ;
4) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami - załącznik nr 6 do SWZ.
5) W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający będzie żądał przedstawienia dokumentów potwierdzających, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego. Polisa musi być ważna lub odnawialna przez cały okres trwania realizacji zamówienia.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1.Zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w rozdz. 18 (o ile dotyczy) SWZ,
2. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, w szczególności odpowiednie pełnomocnictwo.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wadium w wysokości 20 000,00 zł
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z art. 58 ust. 5 Pzp przepisy dotyczące wykonawców stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pozostałe wymagania dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia określono w SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zgodnie z warunkami wypłat dofinansowania (Promesy) z Programu Rządowego Polski Ład Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczki w kwocie 10 % wynagrodzenia brutto i na poczet wykonania zamówienia. Pozostała cześć wynagrodzenia zostanie wypłacona po zakończeniu realizacji inwestycji, w terminie nie dłuższym niż 35 dni od dnia odbioru inwestycji przez Zamawiającego.
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian zgodnie z przedłożonym projektem umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-18

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.