Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa, przebudowa dróg

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa, przebudowa dróg

Data zamieszczenia: 2024-04-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: Tucholski Związek Powiatowo-Gminny
Pocztowa 7
89-500 Tuchola
powiat: tucholski
553344091
biuro@tzpg.pl
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamowienia/77c5b905-503e-4f55-8460-3f8444584c25
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Tuchola
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: 553344091
Termin składania ofert: 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa, przebudowa dróg na terenie Tucholskiego Związku Powiatowo-Gminnego
Krótki opis przedmiotu zamówienia
- Część 3. Rozbudowa drogi nr 1030C na terenie gminy Lubiewo, realizatorem zadania jest Powiat Tucholski.
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi powiatowej nr 1030C relacji Cekcyn - Sokole Kuźnica na odcinku od km 6+500 do km 8+000 . Długość odcinka objętego inwestycją 1,5 km.
2. Zakres robót obejmuje w szczególności
- odtworzenie trasy drogi,
- wycinka zieleni,
- roboty rozbiórkowe,
- wyniesienie zrid-u w teren , z stabilizacja pasa drogowego wraz z ustawieniem słupków zółto-czarnych z napisem pas
drogowy
- wykonanie robót ziemnych,
- osłona kabli energetycznych,
- wykonanie podbudowy,
- wykonanie nawierzchni jezdni,
- budowę drogi rowerowej oraz ciągu pieszo rowerowego,
- przebudowa zjazdów
- elementy BRD,
- przebudowa , budowa kanalizacji deszczowej ,
- przebudowę sieci telekomunikacyjnej ,
- budowa oświetlenia przejść dla pieszych
Materiały z rozbiórki (elementy betonowe, podbudowy z kruszywa oraz betonowe, nawierzchnie bitumiczne) są własnością
zamawiającego. Obowiązkiem wykonawcy jest przetworzenie do ponownego użytkowania w trybie przepisów ustawy o
odpadach materiałów z rozbiórki poprzez przekruszenie materiału do frakcji 0-63 , przewiezienie pełnowartościowego gruzu
wraz z orzeczeniem o jakości kruszywa do Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi - Ul. Przemysłowa 6. Utylizacja
pozostałych elementów z rozbiórki leży po stronie wykonawcy.
Zapewnienia i pokrycia kosztów obsługi geodezyjnej, w tym wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej w 2 egz. wraz z
wyniesieniem Zrid-u w teren.
Wykonawca dostarczy:
- deklaracja (oświadczenie) o właściwym zagospodarowaniu odpadów,
- oświadczenie geodety o sporządzeniu inwentaryzacji oraz potwierdzenie złożenia w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji
Geodezyjnej i Kartograficznej Starostwa Powiatowego w Tucholi. W ciągu 30 dniu od terminu odbioru końcowego
wykonawca dostarczy inwentaryzację geodezyjna z pozytywną weryfikacją

CPV: 45000000-7, 45111200-0,45111230-9,45111300-1,45112710-5,45113000-2,45233000-9, 45233290-8,45233100-0, 45316110-9

Dokument nr: 2024/BZP 00271547

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-19 08:10

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://sidaspzp.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sidaspzp.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3
Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320; dalej:
"Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji"), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na
sidaspzp.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 1 Mb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB Ram, procesor 1500 MHZ lub lepszy, jeden z
systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.12, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) sidaspzp.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-19 08:00
Miejsce składania ofert: https://sidaspzp.pl/

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30

Wymagania:
1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 48 000,00 zł (słownie: czterdzieści osiem tysięcy złotych 00/100).
Wadium utrzymuje się nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem
przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.
2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy PZP.
3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 19.04.2024 roku do godziny 8:00.
4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Tucholi Nr konta 27 8174 0004 0100 5048 2001 0006 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu TZPG 4/2024
Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt. 2 ppkt 2) do 4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą.
6. W przypadku gdy dokument Wadium w postaci gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej został wystawiony w postaci papierowej, należy przekazać Zamawiającemu oryginał tego dokumentu przed upływem terminu składania Ofert - na adres Zamawiającego:
Tucholski Związek Powiatowo - Gminny
Biuro TZPG - ul. Szkolna 11, 89-506 Kęsowo
z dopiskiem: ,,dot. postępowania TZPG 4/2024".
(skan dokumentu zaleca się załączyć do Oferty składanej przez System Zakupowym).
7. Treść gwarancji wadialnej /poręczenia musi zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem - określenie przedmiotu zamówienia
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP,
5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy PZP), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią jako zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy PZP.
9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy PZP
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- Część 3. Rozbudowa drogi nr 1030C na terenie gminy Lubiewo, realizatorem zadania jest Powiat Tucholski.
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi powiatowej nr 1030C relacji Cekcyn - Sokole Kuźnica na odcinku od km 6+500 do km 8+000 . Długość odcinka objętego inwestycją 1,5 km.
2. Zakres robót obejmuje w szczególności
- odtworzenie trasy drogi,
- wycinka zieleni,
- roboty rozbiórkowe,
- wyniesienie zrid-u w teren , z stabilizacja pasa drogowego wraz z ustawieniem słupków zółto-czarnych z napisem pas
drogowy
- wykonanie robót ziemnych,
- osłona kabli energetycznych,
- wykonanie podbudowy,
- wykonanie nawierzchni jezdni,
- budowę drogi rowerowej oraz ciągu pieszo rowerowego,
- przebudowa zjazdów
- elementy BRD,
- przebudowa , budowa kanalizacji deszczowej ,
- przebudowę sieci telekomunikacyjnej ,
- budowa oświetlenia przejść dla pieszych
Materiały z rozbiórki (elementy betonowe, podbudowy z kruszywa oraz betonowe, nawierzchnie bitumiczne) są własnością
zamawiającego. Obowiązkiem wykonawcy jest przetworzenie do ponownego użytkowania w trybie przepisów ustawy o
odpadach materiałów z rozbiórki poprzez przekruszenie materiału do frakcji 0-63 , przewiezienie pełnowartościowego gruzu
wraz z orzeczeniem o jakości kruszywa do Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi - ul. Przemysłowa 6. Utylizacja
pozostałych elementów z rozbiórki leży po stronie wykonawcy.
Zapewnienia i pokrycia kosztów obsługi geodezyjnej, w tym wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej w 2 egz. wraz z
wyniesieniem Zrid-u w teren.
Wykonawca dostarczy:
- deklaracja (oświadczenie) o właściwym zagospodarowaniu odpadów,
- oświadczenie geodety o sporządzeniu inwentaryzacji oraz potwierdzenie złożenia w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji
Geodezyjnej i Kartograficznej Starostwa Powiatowego w Tucholi. W ciągu 30 dniu od terminu odbioru końcowego
wykonawca dostarczy inwentaryzację geodezyjna z pozytywną weryfikacją
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
32412100-5 - Sieć telekomunikacyjna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja na roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
- Część 3. Rozbudowa drogi nr 1030C na terenie gminy Lubiewo, realizatorem zadania jest Powiat Tucholski.
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie przynajmniej dwie roboty polegające na budowie / przebudowie / drogi o dł. min. 1000 mb
wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej bądź sanitarnej długości min 500 m , budowy oświetlenia drogowego o długości
minimum 500m oraz aby dołączył do ww. wykazu min. 2 szt. referencji na wykonane roboty
b) dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia co najmniej:
- kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, oraz będącą
członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
- kierownika robót br. sanitarnej, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie
sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz będącą członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, kierownika robót elektycznych oraz teletechnicznych
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
Uwaga: Wykonawca wykazując doświadczenie może uczynić to jedynie w zakresie,
w którym sam je nabył. Jeśli doświadczenie zostało nabyte w ramach wykonawców występujących wspólnie (np. konsorcjum) to wykazaniu podlega doświadczenie powstałe jedynie w granicach wykonania prac/robót przez dany podmiot.
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty
budowlane, dostawy lub usługi, wykonają poszczególni wykonawcy (jeżeli dotyczy)
Zobowiązanie podmiotu (jeżeli dotyczy) udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający,
że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów
Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy)
Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 48 000,00 zł (słownie: czterdzieści osiem tysięcy złotych 00/100).
Wadium utrzymuje się nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem
przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.
2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy PZP.
3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 19.04.2024 roku do godziny 8:00.
4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Tucholi Nr konta 27 8174 0004 0100 5048 2001 0006 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu TZPG 4/2024
Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt. 2 ppkt 2) do 4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą.
6. W przypadku gdy dokument Wadium w postaci gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej został wystawiony w postaci papierowej, należy przekazać Zamawiającemu oryginał tego dokumentu przed upływem terminu składania Ofert - na adres Zamawiającego:
Tucholski Związek Powiatowo - Gminny
Biuro TZPG - ul. Szkolna 11, 89-506 Kęsowo
z dopiskiem: ,,dot. postępowania TZPG 4/2024".
(skan dokumentu zaleca się załączyć do Oferty składanej przez System Zakupowym).
7. Treść gwarancji wadialnej /poręczenia musi zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem - określenie przedmiotu zamówienia
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP,
5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy PZP), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią jako zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy PZP.
9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy PZP.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym
w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym w Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja na roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.