Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5975z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

ROZBUDOWA INFRASTRUKTURY WODNO-KANALIZACYJNEJ

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

ROZBUDOWA INFRASTRUKTURY WODNO-KANALIZACYJNEJ

Data zamieszczenia: 2024-04-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA SĘKOWA
Sękowa 252
38-307 Sękowa
powiat: gorlicki
(18) 3519066
urszulap@sekowa.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/907266
Województwo: małopolskie
Miasto: Sękowa
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: (18) 3519066
Termin składania ofert: 2024-04-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
REALIZACJA INWESTYCJI: ROZBUDOWA INFRASTRUKTURY WODNO-KANALIZACYJNEJ NA TERENIE GMINY SĘKOWA
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 zamówienia: Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Siary przysiółek Granice, budowa połączenia sieci wodociągowej Siary-Owczary z siecią wodociągową w Sękowej oraz rozbudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Owczary.
1. Zakres zamówienia obejmuje następujące zadania:
1) Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Siary przysiółek Granice, Gmina Sękowa.
Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej o długości około 2,12 km w miejscowości Siary przysiółek Granice. Zakres obejmuje sieć wodociągową z rur PE o średnicy 40-110 mm i uzbrojenie sieci wodociągowej: zasuwy, trójniki, hydranty, studnie wodomierzowe, tuleje kołnierzowe, bloki oporowe.
Szczegółowy zakres robót zawiera załączona dokumentacja techniczna ,,Projekt budowlano-wykonawczy dla obiektu: Budowa sieci wodociągowej w m. Siary przysiółek Granice"(zał. nr 1 do SWZ), w części oznaczonej na mapach zakresu do wykonania w niniejszym przedmiocie zamówienia (zał. nr 2 i 3 do SWZ). Zakres robót nie obejmuje budowy przyłączy do budynków.
2) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Siary przysiółek Granice, Gmina Sękowa - w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj".
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa sieci kanalizacji sanitarnej o długości około 3,9 km w miejscowości Siary przysiółek Granice w części oznaczonej na mapach zakresu do wykonania w niniejszym przedmiocie zamówienia (zał. nr 8 i 9 do SWZ) oraz tylko zaprojektowanie przyłączy -- około 400 m, bez wykonania robót. Kanalizacja sanitarna zostanie włączona do kanalizacji sanitarnej w rejonie Ul. Reja w Gorlicach.
3) Budowa połączenia sieci wodociągowej Siary-Owczary z siecią wodociągową w Sękowej, Gmina Sękowa.
Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej o długości około 1,37 km z rur PE o średnicy 110. Odcinek ma za zadanie połączenie sieci wodociągowej w miejscowości Siary z siecią wodociągową w miejscowości Sękowa. W skład uzbrojenia projektowanej sieci wchodzą: zasuwy żeliwne, trójniki żeliwne, hydranty, studnia betonowa, bloki oporowe. Zakres robót nie obejmuje budowy przyłączy do budynków.
4) Rozbudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Owczary - w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj".
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody (SUW) w miejscowości Owczary na działce nr ewid. 647. Celem rozbudowy SUW jest dostosowanie wydajności stacji do zwiększonego zapotrzebowania na wodę Gminy Sękowa. W chwili obecnej stacja pracuje z wydajnością 50m3/d. Docelowa wydajność stacji ma osiągnąć 100m3/d.
2. Szczegółowy opis przedmiotu umowy określa:
dla zadania nr 1:
1) Dokumentacja techniczna ,,Projekt budowlano-wykonawczy" - budowa sieci wodociągowej w miejscowości Siary przysiółek Granice - zał. nr 1 do SWZ - UWAGA: w niniejszym przedmiocie zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania z projektu zakresu wskazanego w zał. nr 2 i 3 do SWZ ,,Mapa zakresu do wykonania w niniejszym przedmiocie zamówienia",
2) Rys.1. Mapa zakresu do wykonania w niniejszym przedmiocie zamówienia - wodociąg Siary przysiółek Granice - zał. nr 2 do SWZ,
3) Rys.2. Mapa zakresu do wykonania w niniejszym przedmiocie zamówienia - wodociąg Siary przysiółek Granice - zał. nr 3 do SWZ,
4) Specyfikacja techniczna - wodociąg Siary przysiółek Granice - zał. nr 4 do SWZ,
5) Geotechniczne warunki posadowienia - wodociąg Siary przysiółek Granice - zał. nr 5 do SWZ,
6) Przedmiar robót - wodociąg Siary przysiółek Granice - zał. nr 6 do SWZ - stanowi element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia i ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia nie będzie stanowił podstawy do rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
dla zadania nr 2:
7) Program Funkcjonalno-Użytkowy: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Siary przysiółek Granice - zał. nr 7 do SWZ - UWAGA: w niniejszym przedmiocie zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania zakresu wskazanego w zał. nr 8 i 9 do SWZ ,,Mapa zakresu do wykonania w niniejszym przedmiocie zamówienia",
8) Rys.1. Mapa zakresu do wykonania w niniejszym przedmiocie zamówienia - kanalizacja Siary przysiółek Granice - zał. nr 8 do SWZ,
9) Rys.2. Mapa zakresu do wykonania w niniejszym przedmiocie zamówienia - kanalizacja Siary przysiółek Granice - zał. nr 9 do SWZ,
10) Zestawienie robót - kanalizacja Siary przysiółek Granice - zał. nr 10 do SWZ.
dla zadania nr 3:
11) Dokumentacja techniczna - budowa połączenia sieci wodociągowej - zał. nr 11 do SWZ,
12) Rys. PZT Siary Sękowa - budowa połączenia sieci wodociągowej - zał. nr 12 do SWZ,
13) Specyfikacja techniczna - budowa połączenia sieci wodociągowej - zał. Nr 13 do SWZ,
14) Przedmiar robót - budowa połączenia sieci wodociągowej - zał. nr 14 do SWZ - stanowi element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia i ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia nie będzie stanowił podstawy do rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
dla zadania nr 4:
15) Program Funkcjonalno-Użytkowy: Rozbudowa SUW w m. Owczary - zał. nr 15 do umowy,
16) Rzut istniejącej stacji uzdatniania wody w miejscowości Owczary - zał. nr 16 do umowy,
17) Szacunkowy przedmiar robót - rozbudowa SUW w miejscowości Owczary - zał. nr 17 do umowy - stanowi element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia i ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia nie będzie stanowił podstawy do rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
Część nr 2 zamówienia: Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Sękowa przysiółek Ćwierci i Męcianki oraz w miejscowości Męcina Mała.
1. Zakres zamówienia obejmuje następujące zadania:
1) Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Sękowa przysiółek Ćwierci i Męcianki, Gmina Sękowa.
Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej o długości około 2,9 km w miejscowości Sękowa przysiółek Ćwierci i Męcianki.
Szczegółowy zakres robót zawiera załączona dokumentacja techniczna ,,Projekt budowlany - budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w m. Sękowa" (zał. nr 18 do SWZ) i ,,Projekt wykonawczy - budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w m. Sękowa" (zał. nr 19 do SWZ) w części oznaczonej na mapach zakresu do wykonania w niniejszym przedmiocie zamówienia (zał. nr 20 - 23 do SWZ). Zakres robót nie obejmuje budowy przyłączy do budynków.
2) Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Męcina Mała, Gmina Sękowa - w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj".
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa sieci wodociągowej o długości około 3,39 km w miejscowości Męcina Mała w części oznaczonej na mapach zakresu do wykonania w niniejszym przedmiocie zamówienia (zał. nr 28 i 29 do SWZ).
2. Szczegółowy opis przedmiotu umowy określa:
dla zadania nr 1:
1) Projekt budowlany - budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w m. Sękowa - zał. nr 18 do SWZ - UWAGA: w niniejszym przedmiocie zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania z projektu zakresu wskazanego w zał. nr 20 - 23 do SWZ: ,,Rys.1 Działki po scaleniu - wodociąg Sękowa", ,,Rys.1 PZT - wodociąg Sękowa", ,,Rys.2 Działki po scaleniu - wodociąg Sękowa", ,, Rys.2 PZT - wodociąg Sękowa",
2) Projekt wykonawczy - budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w m. Sękowa - zał. nr 19 do SWZ - UWAGA: w niniejszym przedmiocie zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania z projektu zakresu wskazanego w zał. nr 20 - 23 do SWZ: ,,Rys.1 Działki po scaleniu - wodociąg Sękowa", ,,Rys.1 PZT - wodociąg Sękowa", ,,Rys.2 Działki po scaleniu - wodociąg Sękowa", ,, Rys.2 PZT - wodociąg Sękowa",
3) Rys.1 Działki po scaleniu - wodociąg Sękowa - zał. nr 20 do SWZ,
4) Rys.1 PZT - wodociąg Sękowa - zał. nr 21 do SWZ,
5) Rys.2 Działki po scaleniu - wodociąg Sękowa - zał. nr 22 do SWZ,
6) Rys.2 PZT - wodociąg Sękowa - zał. nr 23 do SWZ,
7) Specyfikacja techniczna - wodociąg Sękowa - zał. nr 24 do SWZ,
8) Decyzja pozwolenie na budowę - wodociąg Sękowa - zał. nr 25 do SWZ,
9) Przedmiar robót - wodociąg Sękowa - zał. nr 26 do SWZ - stanowi element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia i ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia nie będzie stanowił podstawy do rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
dla zadania nr 2:
10) Program Funkcjonalno-Użytkowy: Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Męcina Mała - zał. nr 27 do SWZ - UWAGA: w niniejszym przedmiocie zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania zakresu wskazanego w zał. nr 28 i 29 do SWZ ,,Mapa zakresu do wykonania w niniejszym przedmiocie zamówienia",
11) Rys.1. Mapa zakresu do wykonania w niniejszym przedmiocie zamówienia - wodociąg Męcina Mała - zał. nr 28 do SWZ,
12) Rys.2. Mapa zakresu do wykonania w niniejszym przedmiocie zamówienia - wodociąg Męcina Mała - zał. nr 29 do SWZ,
13) Zestawienie robót - wodociąg Męcina Mała - zał. nr 30 do SWZ.

CPV: 45232150-8, 45232410-9,45111200-0,71320000-7, 45111200-0,71320000-7

Dokument nr: 2024/BZP 00272018, IZ.271.2.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-24 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/907266
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: a) adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/transakcja/907266 .b) adres poczty elektronicznej: e-mail: urszulap@sekowa.pl - w sytuacjach awaryjnych, np. gdy korzystanie z platformy byłoby chwilowo utrudnione.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Informacje ogólne: 1) Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, przekazywanie dokumentów elektronicznych odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj.:
a) platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o., zwanej platformą zakupową, pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/907266 .Korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
b) poczty elektronicznej e-mail: urszulap@sekowa.pl - w sytuacjach awaryjnych, np. gdy korzystanie z platformy byłoby chwilowo utrudnione.
2) Dokumenty przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej. 3) Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia udostępniane będą na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/907266 .4) Regulamin, warunki, zasady, instrukcje i szczegółowe informacje dotyczące korzystania z platformy zakupowej, wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej dostępne są na stronie platformy zakupowej Open Nexus Sp. z o.o. pod adresem: https://platformazakupowa.pl .2. Złożenie oferty w postępowaniu: 1) Wykonawca składa ofertę wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/907266 .2) Ofertę należy sporządzić w języku polskim i złożyć pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca w celu złożenia zamawiającemu oferty wybiera polecenie ,,Złóż ofertę" dostępne na platformie zakupowej przedmiotowego postępowania. Sposób złożenia oferty opisany został w instrukcji dla wykonawców dostępnej na stronie platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl .3. Sposób komunikowania się zamawiającego z wykonawcami (nie dotyczy składania ofert - ust 4.2. SWZ): 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami np. składanie dokumentów, oświadczeń, zawiadomień, zapytań, innych informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/907266 i formularza ,,Wyślij wiadomość".
2) W sytuacjach awaryjnych, np. gdy korzystanie z platformy byłoby chwilowo utrudnione zamawiający dopuszcza również komunikowanie się pomiędzy zamawiającym a wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej e-mail: urszulap@sekowa.pl .4. Sposób sporządzania i przekazywania dokumentów elektronicznych, wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych, wymagania techniczne i organizacyjne użycia środków komunikacji elektronicznej służących do odbioru dokumentów elektronicznych określa rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. 5. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, składa się w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Sękowa, Sękowa 252, 38- 307 Sękowa;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Sękowa jest Pan Marek Białek, e-mail: inspektor@cbi24.pl, telefon: 825611302;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Sękowa, Sękowa 252, 38- 307 Sękowa;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Sękowa jest Pan Marek Białek, e-mail: inspektor@cbi24.pl, telefon: 825611302;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/907266
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-24 10:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/907266

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.