Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remonty cząstkowe nawierzchni w zasobach spółdzielni

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remonty cząstkowe nawierzchni w zasobach spółdzielni

Data zamieszczenia: 2024-04-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: Piotrkowska Spółdzielnia Mieszkaniowa
ul. Belzacka 66
97-300 Piotrków Trybunalski
powiat: Piotrków Trybunalski
Tel. 44 649 78 52
sekretariat@psmpt.com.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Piotrków Trybunalski
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 44 649 78 52
Termin składania ofert: 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia są remonty cząstkowe nawierzchni w zasobach PSM.
Poprzez remont nawierzchni zamawiający uważa naprawę 1m2 nawierzchni przez
jej oczyszczenie profilowanie krawędzi, zabezpieczenie oraz uzupełnienie
nawierzchni z mas asfaltobetonowych na gorąco z wykończeniem krawędzi taśmami
butylowymi. W ramach robót towarzyszących zamawiający przewiduje,
oczyszczenie mechaniczne nawierzchni 1m2 z wywozem i utylizacją
nagromadzonych nieczystości.
2. Szczegółowy zakres robót i termin ich wykonania w uzgodnieniu
z Wykonawcą, Zamawiający określi w wystawianych indywidualnie
zleceniach.
3. Wykonawca wykona przedmiot robót z materiałów własnych. Materiały powinny
odpowiadać wymogom określonym w ustawie z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach
budowlanych (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1213 z późn. zm.).
4. Do dokumentacji odbiorowej muszą być dołączone certyfikaty i deklaracje
zgodności dotyczące zastosowanych przy robotach wyrobów budowlanych zgodnie
z wymogami ustawy z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U.
z 2021 r., poz. 1213 z późn. zm. ) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia
11 sierpnia 2004 r. w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów
budowlanych (Dz. U. Nr 198, poz. 2041 z póź. zm.).
5. Wykonawca zobowiązany jest do:
a) realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie ze złożoną ofertą
i zawartą umową, obowiązującymi przepisami, normami i warunkami
technicznymi wykonania i odbioru robót, ze wskazówkami Zamawiającego oraz
zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej,
b) wykonania niezbędnych prób, pomiarów, zabezpieczeń i odbiorów technicznych,
c) uporządkowania placu budowy oraz przywrócenia terenu do stanu pierwotnego,
d) realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie z zasadami sztuki
budowlanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów,
technologii, norm i warunków technicznych,
e) prowadzenia robót zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Budowlane, Ustawą
o dozorze technicznym, Polskimi Normami i sztuką budowlaną, a także
przepisami BHP oraz BIOZ, a za skutki ewentualnych wypadków ponosi
całkowitą odpowiedzialność cywilno - prawną,
f) zabezpieczenia i oznakowania miejsca realizacji robót przez cały czas ich
trwania,
g) używania własnych narzędzi, sprzętu i materiałów do wykonywania robót oraz
zapewnienia we własnym zakresie transportu materiałów, narzędzi i sprzętu do
miejsca wykonywania robót,
h) bieżącego utrzymania porządku i czystości na stanowiskach pracy oraz
kompleksowego uprzątnięcia miejsc wykonywania robót po ich zakończeniu
wraz z wywozem wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizowanych robót,
i) zawiadomienia użytkowników o ewentualnych utrudnieniach wynikających
z prowadzonych robót - z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem.
Wykonawca odpowiada za szkody wynikłe z braku właściwego powiadomienia,
j) wywiezienia elementów metalowych do składnicy złomu i poinformowanie
Spółdzielni o wartości zdanego złomu. W wystawionej fakturze VAT
Wykonawca jest zobowiązany cenę ryczałtową pomniejszyć o wartość zdanego
złomu,
k) wymagany okres gwarancji minimum 24 m-ce od dnia odbioru robót bez wad.

Składanie ofert:
X. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 25.04.2024 r. godz. 12??. Oferty złożone
po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania.
2. Oferty należy złożyć w siedzibie Piotrkowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej
w Piotrkowie Tryb. Ul. Belzacka 66 (sekretariat) pokój nr 5 lub przesłać drogą e-mail
na adres sekretariat@psmpt.com.pl.

Miejsce i termin realizacji:
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Ostateczny nieprzekraczalny termin wykonania prac - do dnia 31.03.2025 r.

Wymagania:
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostanie udzielone w trybie zapytania ofertowego na podstawie paragrafu
3 ust.2 pkt 2 Regulaminu udzielania zamówień na roboty budowlane oraz prace
remontowe, usługi i dostawy realizowane na rzecz Piotrkowskiej Spółdzielni
Mieszkaniowej.
W kwestiach nieuregulowanych w zapytaniu ofertowym stosuje się przepisy ustawy
z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1610
z późniejszymi zmianami).
V. WARUNKI UDZIAŁU W ZAPYTANIU OFERTOWYM
W zapytaniu ofertowym mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki
dotyczące:
1. Posiadania uprawnień do wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia
udokumentowane stosownym zapisem we właściwym rejestrze sądowym lub
zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
2. Posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia,
3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia warunków Wykonawca
wskaże, że dysponuje niezbędną ilością pracowników w tym:
a) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia drogowe
4. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym w zakresie wykonywania
remontów w tym:
a) min. 1 recykler do asfaltu.
5. Wykonywali w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usługi objęte przedmiotem
zamówienia, tj. usługi remontów cząstkowych dla co najmniej trzech podmiotów
publicznych.
6. Przez ,,usługę" Zamawiający rozumie usługę wykonaną w ramach jednej umowy.
Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie wykaz wykonanych lub wykonywanych
usług wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych usług
(referencje, protokoły odbioru itp.),
7. Dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia,
8. Spełnienia wymagań zawartych w zapytaniu ofertowym
VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW
UDZIAŁU W ZAPYTANIU OFERTOWYM
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego lub zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej - na dzień składania oferty.
2. Aktualne zaświadczenie Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert,
3. Aktualne zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające,
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert,
4. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (kserokopia polisy) w zakresie
wykonywanej działalności związanej z realizacją robót objętych niniejszym
zamówieniem,
Ponadto Wykonawca składa:
1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - zał. nr 1 do zapytania.
2. Oświadczenie o akceptacji warunków zapytania ofertowego zał. nr 2 do zapytania
ofertowego,
3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 3 do zapytania
ofertowego,
4. Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej zał. nr 5 do zapytania ofertowego
5. Podpisany wzór umowy przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy - zał.
nr 4 do zapytania ofertowego,
6. Referencje od poprzednich zamawiających.
7. Oświadczenie kierownika robót.
Dokumenty te stanowią integralną część oferty jako jej załączniki.
Zamawiający wymaga, aby żądane przez niego dokumenty zostały złożone w
formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez
Wykonawcę.
VIII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
1. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 45 dni. Bieg terminu związania
ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu na składanie ofert.
2. Zamawiający może przedłużyć termin związania ofertą, nie może być on jednak
dłuższy niż 60 dni.
IX. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferta winna być sporządzona wg formularza ofertowego stanowiącego zał. nr 1 do
zapytania ofertowego
2. Wykonawca jest zobowiązany podać do oferty dane wyjściowe do kosztorysowania
obejmujące kosztorysową stawkę godzinową roboczogodziny oraz narzuty: koszty
pośrednie i zysk. Dane wyjściowe do kosztorysowania będą miały również
zastosowanie do skalkulowania ewentualnych dodatkowych robót nieujętych w
przedmiarach, a zlecanych na osobne zamówienie (zlecenie) po zaistnieniu
okoliczności wynikających w trakcie realizowanego zadania.
3. Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale
VI niniejszego zapytania ofertowego.
4. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
5. Wykonawca ma prawo złożyć jedną ofertę. Zamawiający nie dopuszcza składania
ofert częściowych.
6. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem
oferty. Wymaga się aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje (w tym
przeprowadził wizję lokalną w terenie), które mogą być konieczne do przygotowania
oferty oraz podpisania umowy.
7. Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub
inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną do
reprezentowania Wykonawcy.
8. Zaleca się, aby każda zapisana strona oferty była ponumerowana kolejnymi
numerami a cała oferta wraz z załącznikami była w trwały sposób ze sobą połączona
uniemożliwiając jej samoistną dekompletację.
9. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego, oznakować
w następujący sposób: ,,Zapytanie ofertowe - REMONTY CZĄSTKOWE
NAWIERZCHNI".
10. Oferta, której treść nie będzie odpowiadać treści zapytania ofertowego zostanie
odrzucona. Wszelkie niejasności dotyczące treści zapytania ofertowego należy zatem
wyjaśnić z Zamawiającym przed terminem składania ofert- nie później niż dwa dni
przed terminem składania ofert.
XI. KRYTERIA OCENY OFERT; ZAWARCIE UMOWY
1.Przy wyborze i ocenianiu ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami,
a). ceną ryczałtową:
Cenę oferty należy podać w formie ryczałtu rozumianego, jak wynika z art. 632 ustawy
z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny tj. cena oferty musi zawierać wszystkie
koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia wynikające z technologii
robót lub obowiązujących przepisów w tym ustawy Prawo budowlane, obmiarów i ocen
dokonanych podczas wizji lokalnej.
Ustalona wysokość wynagrodzenia ryczałtowego jest ostateczna, niezależnie
od rozmiaru robót budowlanych i innych świadczeń oraz ponoszonych przez
Wykonawcę kosztów ich realizacji. Za ustalenie ilości robót oraz za sposób
przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada
wyłącznie Wykonawca. Przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia
wynagrodzenia, chociażby
w czasie zawarcia umowy nie można było
przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
Roboty konieczne do wykonania celem właściwego (zgodnie ze specyfikacją
techniczną, obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną i polskimi normami)
zrealizowania przedmiotu umowy zostaną wykonane w ramach kwoty ryczałtowej,
czyli ceny oferty. Wykonawca uwzględni to w ramach ryzyka ryczałtowego i ujmie
w wyliczeniu ceny oferty.
b). udzieloną gwarancją na roboty (z zastrzeżeniem iż ocenie zostanie poddana
gwarancja nie krótsza niż 24 m-cy od daty sporządzenia protokołu odbioru
końcowego),
c). terminem wykonania,
d). terminem płatności (nie krótszym niż 30 dni),
e). referencjami od poprzednich zamawiających.
2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie
wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i zostanie uznana
jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny ofert.
3. Dopuszcza się prowadzenie negocjacji z upoważnionymi przedstawicielami
wykonawcy(ów). Istnieje możliwość negocjacji cen po otwarciu ofert.
4. Zamawiający zawiadomi o wyborze najkorzystniejszej oferty poprzez umieszczenie
informacji na stronie PSM.
5. Umowa w sprawie realizacji zamówienia w tym fakturowania robót, zawarta zostanie
w terminie do 30 dni na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącej
załącznik nr 4 do zapytania ofertowego. Wykonawca nie wnosząc zastrzeżeń do
umowy - parafuje każdą stronę lub składa podpis na ostatniej stronie. Zakazuje się
zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, chyba że konieczność takiej
zmiany jest uzasadniona.
PSM zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zapytania ofertowego bez podania
przyczyn.
XII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO
WYKONANIA UMOWY
1. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Kontakt:
INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ
WYKONAWCÓW Z ZAMAWIAJĄCYM ORAZ PRZEKAZYWANIU
OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB
UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
1. W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz
informacje Wykonawcy, mogą przekazywać w formie pisemnej na adres Piotrkowskiej
Spółdzielni Mieszkaniowej, 97-300 Piotrków Tryb. ul. Belzacka 66,lub e-mailem :
sekretariat@psmpt.com.pl.
2. Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do porozumiewania się
z wykonawcami jest - Inspektor Nadzoru tut. Spółdzielni ul. Belzacka 66 w PiotrkowieTryb.,
tel. 44 649 78 52 wew. 32 w godz. 8?? - 14??.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.