Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiat Łódzki Wschodni ul. H. Sienkiewicza 3 90-113 Łódź powiat: Łódź tel. 42 633 71 91 r.piekos@lodzkiwschodni.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Łódź |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 42 633 71 91 |
Termin składania ofert: | 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: zapraszamy do złożenia oferty na : ,,Zakup, dostawę i montaż mebli biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Łodzi." IV. OPIS PRZEDMIOTU ORAZ ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż mebli biurowych zgodnie z wymaganiami zawartymi w załącznikach do niniejszego zapytania: a) załącznik nr 1 - zakres zapytania ofertowego z formularzem cenowym, b) załącznik nr 2 - formularz ofertowy, 2. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad oraz spełniać wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 3. DOSTAWA obejmuje transport, wniesienie na miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz montaż na koszt Wykonawcy - zgodnie z załącznikiem nr 1, miejscem dostawy jest Starostwo Powiatowe w Łodzi Ul. H. Sienkiewicza 3, Łódź, piętro: V, VII, IX, X oraz stanowisko zamiejscowe w Koluszkach, Ul. Brzezińska 32. 4. Z uwagi na przedmiot zamówienia Zamawiający zastrzega przeprowadzenie wizji lokalnej przed złożeniem oferty. W celu ustalenia kolorystyki mebli, potwierdzeniawymiarów oraz standardu wykończenia, pomieszczenia można oglądać w dniach 08.04.-12.04.2024 r. w godz.ch od 9:00 - 14:00 po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu wizyty (tel. 42 205 03 05). Wszelkie uwagi zastrzeżenia do specyfikacji przedmiotu zamówienia powinny być zgłoszone przez Wykonawcę w fazie przygotowań oferty. 5. Wymagany okres gwarancji wynosi co najmniej 24 miesięcy, licząc od dnia dokonania odbioru przedmiotu zamówienia. 6. Przekazanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie protokolarnie w obecności Wykonawcy i Zamawiającego. 7. W przypadkach nieterminowej dostawy Wykonawca zostanie obciążony karą umowną w wysokości 0,5% wartości zamówienia za każdy dzień zwłoki. CPV: 39130000-2 Dokument nr: Or.272.2.15.2024 Składanie ofert: VIII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT: 1. Podpisaną przez osobę upoważnioną ofertę należy złożyć do dnia 19 kwietnia 2024 r. do godz. 12:00 w formie pisemnej za pośrednictwem poczty elektronicznej, osobiście lub listownie: 1) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: r.piekos@lodzkiwschodni.pl, 2) osobiście do Kancelarii Starostwa Powiatowego w Łodzi, 90-113 Łódź,ul. H. Sienkiewicza 3, piętro VI, pok. 606, 3) listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Łodzi, 90-113 Łódź, ul. H. Sienkiewicza 3. Oferty składane osobiście lub listownie należy złożyć w kopercie opatrzonej napisem ,,Oferta na zakup, dostawę i montaż mebli biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Łodzi." Miejsce i termin realizacji: V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: Termin wykonania zamówienia: nie później niż do dnia 31 maja 2024 r. Wymagania: II. TRYB POSTĘPOWANIA: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego dla zamówień o wartości nieprzekraczające równowartości kwoty 130 000,00 zł. 2. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1) Zakres zapytania ofertowego z formularzem cenowym - stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. 2) Formularz oferty na ,,Zakup, dostawę i montaż mebli biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Łodzi." - stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. 3) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służące ochronie bezpieczeństwa narodowego stanowiący załącznik nr 8 do niniejszego zapytania. 3. Oferta winna być podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy. Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisywania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 4. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do Starostwa. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. IX. WARUNKI PŁATNOŚCI: Wynagrodzenie płatne będzie przelewem na wskazane na fakturze konto Wykonawcy w terminie do 14 dni. X. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. XI. INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZSTNIEJSZEJ OFERTY:1. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca : nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano zostanie przekazana wszystkim Wykonawcom za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie. 2. Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę. 3. Umowa zawarta zostanie na czas określony liczony od dnia podpisania umowy do zakończenia wykonania usługi, nie później jednak niż do dnia 31 maja 2024 r. XII. INNE INFORMACJE: Zamawiający może w każdym czasie podjąć decyzję o unieważnieniu postępowania bez podania przyczyny. Zatwierdziła: Naczelnik Wydziału Organizacyjnego Ewa Redmann (dokument podpisany elektronicznym podpisem kwalifikowanym) Uwagi: VI. KRYTERIA OCENY OFERTY: Do niniejszego zamówienia Zamawiający przyjmuje kryterium najniższej ceny. W przypadku wskazania przez Wykonawców takiej samej wartości zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji cen ofert spełniających wszystkie warunki i wymagania. Kontakt: VII. SPOSÓB UZYSKANIA INFORMACJI DOTYCZĄCYCH PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia udzielane będą przez Panią Renatę Piękoś pod numerem telefonu 42 205-03-05 w godz. 8:00 do 14:30 lub za pomocą poczty elektronicznej: r.piekos@lodzkiwschodni.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024