dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Katowice)
kujawsko-pomorskie (Chełmno)
mazowieckie (Somianka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Świadczenie usług w zakresie utrzymywania prawidłowego stanu higieniczno- sanitarnego ogólnodostępnych toalet |
Data zamieszczenia: | 2024-04-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji ul. Jana Spychalskiego 34 61-553 Poznań powiat: Poznań tel. 61 835 79 00, 61 835 79 01, tel. 509 841 095 j.pienkowska@posir.poznan.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Poznań |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 61 835 79 00, 6 |
Termin składania ofert: | 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji zapraszają do składania ofert na świadczenie usług w zakresie utrzymywania prawidłowego stanu higieniczno- sanitarnego ogólnodostępnych toalet, zlokalizowanych na terenie kąpielisk miejskich w Poznaniu. I.Opis przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie utrzymywania prawidłowego stanu higieniczno-sanitarnego ogólnodostępnych toalet, zlokalizowanych na terenie kąpielisk miejskich w Poznaniu zgodnie z załącznikiem nr 1, w szczególności: a. utrzymanie czystości w toaletach zgodnie z wymogami higienicznymi i sanitarnymi i w ich najbliższym otoczeniu, oraz kontrola ilości środków higienicznych zakupionych i dostarczonych na własny koszt przez Zleceniobiorcę (papier toaletowy, mydło) w pojemnikach i dozownikach i ich bieżące uzupełnianie, b. zaopatrzenie toalet w środki czyszczące (preparaty dezynfekcyjne, preparaty myjące, detergenty), środki higieniczne o jakich mowa pod lit. a worki na śmieci oraz akcesoria do sprzątania (mopy, szczotki, zmiotki) niezbędny do wykonywania usługi, c. zgłaszanie na bieżąco konieczności wykonania niezbędnych napraw, bieżącej konserwacji obiektów i urządzeń np. naprawa cieknących kranów, spłuczek, wymianie oświetlenia. d. zgłaszanie potrzeby wykonania innych napraw i remontów nie ujętych w specyfikacji,e. składowanie odpadów komunalnych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, f. realizowanie zaleceń pokontrolnych Państwowej Inspekcji Sanitarnej, g. terminowej realizacji usługi, h. otwieraniu i zamykaniu toalet w godz.ch od 9.30 do 18.30, i. wykonywaniu co najmniej raz na 1h inspekcji pomieszczeń sanitarnych oraz potwierdzanie powyższego podpisem na liście znajdującej się w widocznym miejscu w pawilonie toalet. Oferent zobowiązany jest do przeszkolenia, przed przystąpieniem do wykonania umowy, osób którymi posługiwać się będzie do realizacji zlecenia, w zakresie BHP oraz do zabezpieczenia we własnym zakresie odzieży roboczej i środków ochrony osobistej. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy części A,B i C: A. Sprzątanie toalety miejskiej na kąpielisku w Strzeszynku przy ul. Koszalińskiej 15 w Poznaniu. Świadczenie usługi obejmuje: - 3 kabiny toaletowe damskie, - 1 kabinę toaletową dla osób z niepełnosprawnościami wraz z umywalką, - 2 kabiny toaletowe męskie, - 3 pisuary, - 5 umywalek (3 po stronie damskiej, 2 po stronie męskiej). B. Sprzątanie toalety miejskiej na kąpielisku w Krzyżownikach przy ul. Nad Jeziorem 21 w Poznaniu. Świadczenie usługi obejmuje: - 1 kabinę toaletową, - 1 umywalkę, - 1 toaleta dla osób z niepełnosprawnościami. C. Sprzątanie toalety miejskiej na kąpielisku Rusałka przy Ul. Golęcińskiej 27 w Poznaniu. Świadczenie usługi obejmuje:- 2 kabiny toaletowe damskie, - 3 kabiny toaletowe męskie, - 4 pisuary, - 4 umywalek (2 po stronie damskiej, 2 po stronie męskiej). 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych A, B lub C, każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie lub trzy części zamówienia. 4. Zamawiający może skorzystać w pełnym lub częściowym zakresie oferty A, B lub C albo nie skorzystać z żadnej z nich. Dokument nr: DGN.201.13.2024 Składanie ofert: Miejsce i termin składania oferty cenowej: w formie elektronicznej należy przesyłać na adres e-mail: j.pienkowska@posir.poznan.pl Oferty w formie papierowej należy składać w sekretariacie Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji przy Ul. Jana Spychalskiego 34, 61-553 Poznań. Oferty uznaje się za złożone w terminie, gdy wpłyną na wskazany adres e-mail lub zostaną złożone w sekretariacie do dnia 18 kwietnia 2024 r. do godz. 10:00. Miejsce i termin realizacji: Wymagany termin wykonania zamówienia: zgodnie z załączonym harmonogramem dla każdej części A, B i C - od 1 maja 2024 r. do 15 września 2024 r. Wymagania: Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób weryfikacji: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy: a. dysponują wiedzą, doświadczeniem i zasobami niezbędnymi do prawidłowej i terminowej realizacji przedmiotu zamówienia, b. znajdują się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej Spełnianie warunków udziału w postępowaniu zostanie zweryfikowane na podstawie pisemnego oświadczenia Oferenta dołączonego do oferty. W oświadczeniu należy odnieść się do każdego z warunków wskazanych wcześniej. IV.Opis kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej: cena netto V.Opis sposobu przygotowania oferty cenowej: Oferta powinna zostać sporządzona w formie elektronicznej lub papierowej, zostać opatrzona podpisem Oferenta (w przypadku sporządzenia oferty w formie elektronicznej Zamawiający wymaga skanu oferty z podpisem Oferenta) i zawierać: 1. Dane Oferenta.2. Cenę netto i brutto dla każdej z części z podziałem za każdy miesiąc ujęty w załączonym harmonogramie tj. -za wykonanie przedmiotowej usługi w dniach 1-31.05.2024 r., -za wykonanie przedmiotowej usługi w dniach 1-30.06.2024 r., -za wykonanie przedmiotowej usługi w dniach 1-31.07.2024 r., -za wykonanie przedmiotowej usługi w dniach 1-31.08.2024 r., -za wykonanie przedmiotowej usługi w dniach 1-15.09.2024 r. 3. Pisemne oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wskazanych w pkt III niniejszego zapytania. Zamawiający ma prawo odrzucić oferty niekompletne. Zamawiający ma prawo odrzucić oferty wpływające po wyznaczonym terminie. Do zapytania dołączono projekt umowy - TAK załącznik nr 2 Zamawiający informuje, iż do wyboru oferty najkorzystniejszej nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert, zmodyfikować treść dokumentów zawierających istotne warunki zamówienia. Dokonane w ten sposób uzupełnienie umieszczone zostanie niezwłocznie na stronie www Zamawiającego.W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert. Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności ani jakichkolwiek kosztów związanych z przygotowaniem oferty przez Wykonawcę, a w szczególności związanych z przystąpieniem do procesu ofertowego, przygotowaniem i złożeniem oferty, negocjacji, przygotowaniami do zawarcia umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dowolnego wyboru Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyłączenia z oceny, ofert o rażąco niskiej cenie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia zostanie zweryfikowany pod kątem braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1497 ze zmianami). Uwagi: Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych dla osób składających oferty w związku z zapytaniami ofertowymi. 1. Informacje dotyczące administratora danych oraz inspektora ochrony danych Administratorem Państwa danych osobowych są Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji z siedzibą w Poznaniu przy ul. Spychalskiego 34, kod pocztowy 61-553 Poznań, tel. 61 835 79 01, e-mail: sekretariat@posir.poznan.pl (dalej: my). Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować pisemnie, kierując korespondencję na powyższy adres z dopiskiem ,,Inspektor ochrony danych", telefonicznie pod numerem 61 835 79 17 lub mailowo na adres: iod@posir.poznan.pl 2. Cel przetwarzania Państwa danych oraz podstawy prawne Będziemy przetwarzali Państwa dane ponieważ złozyli nam Państwo ofertę wodpowiedzi na nasze zapytanie ofertowe. Państwa dane osobowe zawarte w Państwa ofercie (w tym innych dokumentach będących załącznikami do oferty) będą przetwarzane w celu analizy Państwa oferty i ewentualnego zawarcia z Państwem umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO* (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy) oraz art. 6 ust. 1 lit c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze). 3. Komu przekazujemy Państwa dane? Państwa dane pozyskane w związku z zapytaniem ofertowym (w tym zawarte w nich kwoty) będą po zakończonym postępowaniu publikowane na stronie internetowej POSiR oraz przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom (zwracającym się do nas w trybie dostępu do informacji publicznej) gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia ze środków publicznych jest jawne. W przypadku podpisania z Państwem umowy Państwa dane (nazwa firmy) zostaną umieszczone w ogólnodostępnym rejestrze umów w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Poznania. W niektórych sytuacjach mamy prawo przekazywać Państwa dane dalej (jeśli jest to konieczne) abyśmy mogli wykonywać nasze usługi. Możemy przekazywać Państwa dane podmiotom przetwarzającym z którymi zawarliśmy umowy w szczególności: - na świadczenie usług serwisowych dla użytkowanych przez nas systemów informatycznych, - na korzystanie z serwerów poczty elektronicznej i jej archiwizacji (tzw. hosting poczty elektronicznej). Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorcami Państwa danych może być także firma (podmiot przetwarzający) z którą zawrzemy umowę na niszczenie dokumentów archiwalnych. Odbiorców wymienionych powyżej obowiązuje klauzula poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych. Ponadto odbiorcą Państwa danych mogą być podmioty publiczne, które wykonują zadania na podstawie obowiązujących przepisów prawa oraz bank przez którybędziemy Państwu przekazywać środki finansowe (w przypadku podpisania z Państwem umowy). 4. Okres przechowywania danych Państwa dane po zrealizowaniu celu pierwotnego, dla którego zostały zebrane, o jakim była mowa wcześniej, będą przetwarzane dla celów archiwalnych przez okres zgodny z obowiązującymi u nas przepisami archiwalnymi. 5. Przysługujące Państwu uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych Mają Państwo prawo zwrócić się do nas z żądaniem dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia danych - zgodnie z obowiązującymi przepisami. Mają Państwo prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO. 6. Obowiązek podania danych Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne. Nie jesteście Państwo zobowiązani do ich podania, ale ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości rozpatrzenia Państwa oferty w toczącym się postępowaniu. *RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Kontakt: VIII. Osoba upoważniona przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami: Justyna Pieńkowska tel. 509 841 095, e-mail: j.pienkowska@posir.poznan.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024