Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie usług w zakresie utrzymywania prawidłowego stanu higieniczno- sanitarnego...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług w zakresie utrzymywania prawidłowego stanu higieniczno- sanitarnego ogólnodostępnych toalet

Data zamieszczenia: 2024-04-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji
ul. Jana Spychalskiego 34
61-553 Poznań
powiat: Poznań
tel. 61 835 79 00, 61 835 79 01, tel. 509 841 095
j.pienkowska@posir.poznan.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 61 835 79 00, 6
Termin składania ofert: 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji

zapraszają do składania ofert na
świadczenie usług w zakresie utrzymywania prawidłowego stanu higieniczno-
sanitarnego ogólnodostępnych toalet, zlokalizowanych na terenie kąpielisk
miejskich w Poznaniu.
I.Opis przedmiotu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie utrzymywania
prawidłowego
stanu
higieniczno-sanitarnego
ogólnodostępnych
toalet,
zlokalizowanych na terenie kąpielisk miejskich w Poznaniu zgodnie z załącznikiem
nr 1, w szczególności:
a. utrzymanie czystości w toaletach zgodnie z wymogami higienicznymi
i sanitarnymi i w ich najbliższym otoczeniu, oraz kontrola ilości środków
higienicznych
zakupionych
i
dostarczonych
na
własny
koszt
przez
Zleceniobiorcę (papier toaletowy, mydło) w pojemnikach i dozownikach i ich
bieżące uzupełnianie,
b. zaopatrzenie toalet w środki czyszczące (preparaty dezynfekcyjne, preparaty
myjące, detergenty), środki higieniczne o jakich mowa pod lit. a worki na
śmieci oraz akcesoria do sprzątania (mopy, szczotki, zmiotki) niezbędny do
wykonywania usługi,
c. zgłaszanie na bieżąco konieczności wykonania niezbędnych napraw, bieżącej
konserwacji obiektów i urządzeń np. naprawa cieknących kranów, spłuczek,
wymianie oświetlenia.
d. zgłaszanie potrzeby wykonania innych napraw i remontów nie ujętych
w specyfikacji,e. składowanie
odpadów
komunalnych
w
miejscu
wskazanym
przez
Zamawiającego,
f. realizowanie zaleceń pokontrolnych Państwowej Inspekcji Sanitarnej,
g. terminowej realizacji usługi,
h. otwieraniu i zamykaniu toalet w godz.ch od 9.30 do 18.30,
i.
wykonywaniu co najmniej raz na 1h inspekcji pomieszczeń sanitarnych oraz
potwierdzanie powyższego podpisem na liście znajdującej się w widocznym
miejscu w pawilonie toalet.
Oferent zobowiązany jest do przeszkolenia, przed przystąpieniem do wykonania
umowy, osób którymi posługiwać się będzie do realizacji zlecenia, w zakresie BHP
oraz do zabezpieczenia we własnym zakresie odzieży roboczej i środków ochrony
osobistej.
2.
Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy części A,B i C:
A. Sprzątanie toalety miejskiej na kąpielisku w Strzeszynku przy
ul. Koszalińskiej 15 w Poznaniu. Świadczenie usługi obejmuje:
- 3 kabiny toaletowe damskie,
- 1 kabinę toaletową dla osób z niepełnosprawnościami wraz z umywalką,
- 2 kabiny toaletowe męskie,
- 3 pisuary,
- 5 umywalek (3 po stronie damskiej, 2 po stronie męskiej).
B. Sprzątanie toalety miejskiej na kąpielisku w Krzyżownikach przy
ul. Nad Jeziorem 21 w Poznaniu. Świadczenie usługi obejmuje:
- 1 kabinę toaletową,
- 1 umywalkę,
- 1 toaleta dla osób z niepełnosprawnościami.
C. Sprzątanie toalety miejskiej na kąpielisku Rusałka przy Ul. Golęcińskiej
27 w Poznaniu. Świadczenie usługi obejmuje:- 2 kabiny toaletowe damskie,
- 3 kabiny toaletowe męskie,
- 4 pisuary,
- 4 umywalek (2 po stronie damskiej, 2 po stronie męskiej).
3.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych A, B lub C, każdy
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie lub trzy części zamówienia.
4.
Zamawiający może skorzystać w pełnym lub częściowym zakresie oferty A, B
lub C albo nie skorzystać z żadnej z nich.

Dokument nr: DGN.201.13.2024

Składanie ofert:
Miejsce i termin składania oferty cenowej:
w
formie
elektronicznej
należy
przesyłać
na
adres
e-mail:
j.pienkowska@posir.poznan.pl
Oferty w formie papierowej należy składać w sekretariacie Poznańskich Ośrodków
Sportu i Rekreacji przy Ul. Jana Spychalskiego 34, 61-553 Poznań.
Oferty uznaje się za złożone w terminie, gdy wpłyną na wskazany adres e-mail lub
zostaną złożone w sekretariacie do dnia 18 kwietnia 2024 r. do godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
Wymagany
termin
wykonania
zamówienia:
zgodnie
z
załączonym
harmonogramem dla każdej części A, B i C - od 1 maja 2024 r. do 15 września
2024 r.

Wymagania:
Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób weryfikacji:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:
a. dysponują wiedzą, doświadczeniem i zasobami niezbędnymi do prawidłowej
i terminowej realizacji przedmiotu zamówienia,
b. znajdują się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej
Spełnianie warunków udziału w postępowaniu zostanie zweryfikowane na podstawie
pisemnego oświadczenia Oferenta dołączonego do oferty. W oświadczeniu należy
odnieść się do każdego z warunków wskazanych wcześniej.
IV.Opis kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej: cena netto
V.Opis sposobu przygotowania oferty cenowej:
Oferta powinna zostać sporządzona w formie elektronicznej lub papierowej, zostać
opatrzona podpisem Oferenta (w przypadku sporządzenia oferty w formie
elektronicznej Zamawiający wymaga skanu oferty z podpisem Oferenta) i zawierać:
1. Dane Oferenta.2. Cenę netto i brutto dla każdej z części z podziałem za każdy miesiąc ujęty
w załączonym harmonogramie tj.
-za wykonanie przedmiotowej usługi w dniach 1-31.05.2024 r.,
-za wykonanie przedmiotowej usługi w dniach 1-30.06.2024 r.,
-za wykonanie przedmiotowej usługi w dniach 1-31.07.2024 r.,
-za wykonanie przedmiotowej usługi w dniach 1-31.08.2024 r.,
-za wykonanie przedmiotowej usługi w dniach 1-15.09.2024 r.
3. Pisemne
oświadczenie
oferenta
o
spełnianiu
warunków
udziału
w postępowaniu wskazanych w pkt III niniejszego zapytania.
Zamawiający ma prawo odrzucić oferty niekompletne.
Zamawiający ma prawo odrzucić oferty wpływające po wyznaczonym terminie.
Do zapytania dołączono projekt umowy - TAK załącznik nr 2
Zamawiający informuje, iż do wyboru oferty najkorzystniejszej nie mają zastosowania
przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie,
przed
upływem
terminu
składania
ofert,
zmodyfikować
treść
dokumentów
zawierających istotne warunki zamówienia.
Dokonane w ten sposób uzupełnienie umieszczone zostanie niezwłocznie na stronie
www Zamawiającego.W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia
przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności ani jakichkolwiek kosztów
związanych z przygotowaniem oferty przez Wykonawcę, a w szczególności
związanych z przystąpieniem do procesu ofertowego, przygotowaniem i złożeniem
oferty, negocjacji, przygotowaniami do zawarcia umowy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do dowolnego wyboru Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyłączenia z oceny, ofert o rażąco niskiej
cenie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania
w każdym czasie bez podania przyczyny
Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia zostanie zweryfikowany pod kątem
braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022
roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji
na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. z 2023
r., poz. 1497 ze zmianami).

Uwagi:
Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych dla osób
składających oferty w związku z zapytaniami ofertowymi.
1. Informacje dotyczące administratora danych oraz inspektora ochrony
danych
Administratorem Państwa danych osobowych są Poznańskie Ośrodki Sportu i
Rekreacji z siedzibą w Poznaniu przy ul. Spychalskiego 34, kod pocztowy 61-553
Poznań, tel. 61 835 79 01, e-mail: sekretariat@posir.poznan.pl (dalej: my).
Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować
pisemnie, kierując korespondencję na powyższy adres z dopiskiem ,,Inspektor
ochrony danych", telefonicznie pod numerem 61 835 79 17 lub mailowo na adres:
iod@posir.poznan.pl
2. Cel przetwarzania Państwa danych oraz podstawy prawne
Będziemy przetwarzali Państwa dane ponieważ złozyli nam Państwo ofertę wodpowiedzi na nasze zapytanie ofertowe.
Państwa dane osobowe zawarte w Państwa ofercie (w tym innych dokumentach
będących załącznikami do oferty) będą przetwarzane w celu analizy Państwa oferty i
ewentualnego zawarcia z Państwem umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO*
(przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której
dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed
zawarciem umowy) oraz art. 6 ust. 1 lit c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do
wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze).
3. Komu przekazujemy Państwa dane?
Państwa dane pozyskane w związku z zapytaniem ofertowym (w tym zawarte w nich
kwoty) będą po zakończonym postępowaniu publikowane na stronie internetowej
POSiR oraz przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom
(zwracającym się do nas w trybie dostępu do informacji publicznej) gdyż co do
zasady postępowanie o udzielenie zamówienia ze środków publicznych jest jawne.
W przypadku podpisania z Państwem umowy Państwa dane (nazwa firmy) zostaną
umieszczone w ogólnodostępnym rejestrze umów w Biuletynie Informacji Publicznej
Miasta Poznania.
W niektórych sytuacjach mamy prawo przekazywać Państwa dane dalej (jeśli jest to
konieczne) abyśmy mogli wykonywać nasze usługi.
Możemy przekazywać Państwa dane podmiotom przetwarzającym z którymi
zawarliśmy umowy w szczególności:
- na świadczenie usług serwisowych dla użytkowanych przez nas systemów
informatycznych,
- na korzystanie z serwerów poczty elektronicznej i jej archiwizacji (tzw. hosting
poczty elektronicznej). Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest
jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się się z tymi danymi w związku ze
świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii.
Odbiorcami Państwa danych może być także firma (podmiot przetwarzający) z którą
zawrzemy umowę na niszczenie dokumentów archiwalnych.
Odbiorców wymienionych powyżej obowiązuje klauzula poufności pozyskanych w
takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych.
Ponadto odbiorcą Państwa danych mogą być podmioty publiczne, które wykonują
zadania na podstawie obowiązujących przepisów prawa oraz bank przez którybędziemy Państwu przekazywać środki finansowe (w przypadku podpisania z
Państwem umowy).
4. Okres przechowywania danych
Państwa dane po zrealizowaniu celu pierwotnego, dla którego zostały zebrane, o
jakim była mowa wcześniej, będą przetwarzane dla celów archiwalnych przez okres
zgodny z obowiązującymi u nas przepisami archiwalnymi.
5. Przysługujące Państwu uprawnienia związane z przetwarzaniem danych
osobowych
Mają Państwo prawo zwrócić się do nas z żądaniem dostępu do swoich danych, ich
sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu
wobec przetwarzania, przenoszenia danych - zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Mają Państwo prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych
narusza przepisy RODO.
6. Obowiązek podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne. Nie jesteście Państwo
zobowiązani do ich podania, ale ich niepodanie będzie skutkowało brakiem
możliwości rozpatrzenia Państwa oferty w toczącym się postępowaniu.
*RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE.

Kontakt:
VIII. Osoba upoważniona przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami:
Justyna Pieńkowska tel. 509 841 095, e-mail: j.pienkowska@posir.poznan.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.