śląskie (Tarnowskie Góry)
dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Katowice)
śląskie (Będzin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa foteli biurowych w oryginalnym opakowaniu wraz z rozładunkiem i wniesieniem do wyznaczonego pomieszczenia |
Data zamieszczenia: | 2024-04-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu Siemiradzkiego 5a 60-763 Poznań powiat: Poznań 61 866 88 21 gfercz@gddkia.gov.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Poznań |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 61 866 88 21 |
Termin składania ofert: | 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Dostawę 70 sztuk foteli biurowych w oryginalnym opakowaniu (karton) wraz z rozładunkiem i wniesieniem do wyznaczonego pomieszczenia - parter w siedzibie GDDKiA O/Poznań, przy Ul. Siemiradzkiego 5a, szczegółowo określonych w OPZ Przedmiot zamówienia (określenie rodzaju, ilości dostaw, usług, robót budowlanych oraz ich przeznaczenie): Dostawę 70 sztuk foteli biurowych w oryginalnym opakowaniu (karton) wraz z rozładunkiem i wniesieniem do wyznaczonego pomieszczenia - parter w siedzibie GDDKiA O/Poznań, przy Ul. Siemiradzkiego 5a, szczegółowo określonych w OPZ. Składanie ofert: Formularz ofertowy wraz z załącznikami stanowiącymi integralną część oferty: atestem proponowanego fotela, wizualizacją oraz gwarancją udzieloną przez Zleceniobiorcę należy przesyłać na adres: GDDKiA O/Poznań e-mail gfercz@gddkia.gov.pl do dnia 26.04.2024 r. godz. 10:00 TERMIN SKŁADANIA ofert 26.04.2024 godz. 10 :00 Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia: 20 dni od dnia podpisania ( przyjęcia do wykonania) Wymagania: o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy - Prawo zamówień publicznych Warunki płatności: Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w Zleceniu nastąpi w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Inne dane: Kryterium oceny oferty: 1)Cena 80 pkt 2)Czas realizacji zgłoszenia reklamacyjnego Zamawiającego, od dnia zgłoszenia do dnia dostarczenia przez Wykonawcę sprawnego fotela: a) do 10 dni roboczych 20 pkt b) do 15 dni roboczych 10 pkt c) więcej niż 15 dni roboczych lub brak deklaracji 0 pkt Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym. Kontakt: Osoba prowadząca sprawę: Grażyna Fercz tel. 61/8646-373. (imię i nazwisko, tel.) |
© eurobudowa.pl 2004-2024