śląskie (Tarnowskie Góry)
dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Katowice)
śląskie (Będzin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Koszenie samosiewów |
Data zamieszczenia: | 2024-04-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA LIBIĄŻ URZĄD MIEJSKI W LIBIĄŻU ul. Działkowa 1 32-590 Libiąż powiat: chrzanowski +48 32 624 92 00 ezamowienia@libiaz.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Libiąż |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | +48 32 624 92 00 |
Termin składania ofert: | 2024-04-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
"Koszenie samosiewów na gruntach gminnych, w pasach drogowych, utrzymanie rowów melioracyjno - odwadniających na terenie Gminy Libiąż w 2024 roku." Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. ,,Koszenie samosiewów na gruntach gminnych, w pasach drogowych, utrzymanie rowów melioracyjno - odwadniających na terenie Gminy Libiąż w 2024 roku." 2. Zamówienie podzielono na dwie części: 1) Część I. - Koszenie samosiewów i utrzymanie rowów w pasach drogowych dróg gminnych. 2) Część II. - Koszenie samosiewów i utrzymanie rowów na gruntach gminnych. Część I. - Koszenie samosiewów i utrzymanie rowów w pasach drogowych dróg gminnych. Przedmiotem Części I. zamówienia jest wykonanie prac polegających na koszeniu samosiewów traw z wygrabieniem, koszeniu samosiewów traw bez wygrabienia, koszeniu rowów melioracyjno - odwadniających z wygrabieniem, koszeniu lub wycince samosiewów drzew i krzewów, odmulaniu rowów. 3. Planowane ilości (częstotliwość usługi) są szacunkowe i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w zależności od warunków pogodowych i wegetacji traw oraz rzeczywistych potrzeb wykonania przedmiotu zamówienia. Rozliczenie świadczonych usług odbywać się będzie na podstawie zaoferowanych cen jednostkowych zawartych w ofercie oraz faktycznie wykonanych usług do wysokości środków przeznaczonych na ten cel określonych w umowie. 4. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia z podziałem na części zostały opisane w załącznikach: - nr 7.1. do SWZ dla Części I. zamówienia, - nr 7.2. do SWZ dla Części II. zamówienia. 5. Wykonawca powinien dysponować odpowiednim potencjałem kadrowym i sprzętem w celu realizacji przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający informuje, że wymagania jakościowe dla usługi koszenie samosiewów na gruntach gminnych, w pasach drogowych, utrzymanie rowów melioracyjno - odwadniających na terenie Gminy Libiąż zostały przedstawione w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia, o których mowa w punkcie nr 4. 7. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp dla Części I., dla Części II. 1) Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu prac w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks prac (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465). Wymóg zatrudnienia dotyczy wyłącznie osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót objętych niniejszym zamówieniem, czyli tzw. pracowników fizycznych wykonujących m.in. prace polegające na: koszeniu samosiewów i utrzymaniu rowów melioracyjno - odwadniających, o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej. 2) Zatrudnianie pracowników na podstawie stosunku pracy powinno trwać przez cały okres realizacji usługi. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każdym etapie prac, Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub Podwykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzania spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzania spełniania w/w wymogów, c) przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania świadczenia. 4) Postanowienia dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia oraz kontroli spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz postanowienia dotyczące sankcji z tytułu niespełnienia wymagań o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp i w dokumentach zamówienia, zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy - wór umowy (załącznik nr 6.1 do SWZ dla Części I., nr 6.2 do SWZ dla Części II.). 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. ,,Koszenie samosiewów na gruntach gminnych, w pasach drogowych, utrzymanie rowów melioracyjno - odwadniających na terenie Gminy Libiąż w 2024 roku." 2. Zamówienie podzielono na dwie części: 1) Część I. - Koszenie samosiewów i utrzymanie rowów w pasach drogowych dróg gminnych. 2) Część II. - Koszenie samosiewów i utrzymanie rowów na gruntach gminnych. Część II. - Koszenie samosiewów i utrzymanie rowów na gruntach gminnych. Przedmiotem Części II. zamówienia jest wykonanie prac polegających na koszeniu samosiewów traw z wygrabieniem, koszeniu samosiewów traw bez wygrabienia, koszeniu rowów melioracyjno - odwadniających z wygrabieniem, koszeniu lub wycince samosiewów drzew i krzewów, odmulaniu rowów. 3. Planowane ilości (częstotliwość usługi) są szacunkowe i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w zależności od warunków pogodowych i wegetacji traw oraz rzeczywistych potrzeb wykonania przedmiotu zamówienia. Rozliczenie świadczonych usług odbywać się będzie na podstawie zaoferowanych cen jednostkowych zawartych w ofercie oraz faktycznie wykonanych usług do wysokości środków przeznaczonych na ten cel określonych w umowie. 4. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia z podziałem na części zostały opisane w załącznikach: - nr 7.1. do SWZ dla Części I. zamówienia, - nr 7.2. do SWZ dla Części II. zamówienia. 5. Wykonawca powinien dysponować odpowiednim potencjałem kadrowym i sprzętem w celu realizacji przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający informuje, że wymagania jakościowe dla usługi koszenie samosiewów na gruntach gminnych, w pasach drogowych, utrzymanie rowów melioracyjno - odwadniających na terenie Gminy Libiąż zostały przedstawione w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia, o których mowa w punkcie nr 4. 7. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp dla Części I., dla Części II. 1) Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu prac w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks prac (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465). Wymóg zatrudnienia dotyczy wyłącznie osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót objętych niniejszym zamówieniem, czyli tzw. pracowników fizycznych wykonujących m.in. prace polegające na: koszeniu samosiewów i utrzymaniu rowów melioracyjno - odwadniających, o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej. 2) Zatrudnianie pracowników na podstawie stosunku pracy powinno trwać przez cały okres realizacji usługi. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każdym etapie prac, Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub Podwykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzania spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzania spełniania w/w wymogów, c) przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania świadczenia. 4) Postanowienia dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia oraz kontroli spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz postanowienia dotyczące sankcji z tytułu niespełnienia wymagań o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp i w dokumentach zamówienia, zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy - wór umowy (załącznik nr 6.1 do SWZ dla Części I., nr 6.2 do SWZ dla Części II.). 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. CPV: 77314100-5, 77312100-1,45246400-7 Dokument nr: 2024/BZP 00272818, ZP.271.5.4.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-16 09:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2ab71bda-f315-11ee-ac52-ee29f86ffd4f 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim. 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym o Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl 3. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 4. Zamawiający w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dopuszcza komunikację pomiędzy Wykonawcami a Zamawiającym za pomocą poczty elektronicznej na adres email: ezamowienia@libiaz.pl (nie dotyczy składania ofert). 5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia , dostępny na stronie internetowej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozdziałem VII.SWZ. Identyfikator ID postępowania na platformie e-Zamówienia: ocds-148610-2ab71bda-f315-11ee-ac52-ee29f86ffd4f 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem XXIV.SWZ. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdziałem XXIV.SWZ. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-16 08:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024