Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa i podstawowe wyposażenie Ośrodka Zdrowia

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa i podstawowe wyposażenie Ośrodka Zdrowia

Data zamieszczenia: 2024-04-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA CZERNIEJEWO
ul. Poznańska 8
62-250 Czerniejewo
powiat: gnieźnieński
+48 61 429 13 10
zp@czerniejewo.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Czerniejewo
Wadium: 80.000 zł
Nr telefonu: +48 61 429 13 10
Termin składania ofert: 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa i podstawowe wyposażenie Ośrodka Zdrowia w Czerniejewie
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem inwestycji jest budowa i podstawowe wyposażenie Ośrodka Zdrowia w Czerniejewie wraz z zagospodarowaniem terenu oraz infrastrukturą towarzyszącą na działkach o nr ewidencyjnym 252/2, 278/1, 279/1, 280/1, 252/2 obręb Czerniejewo.
2. Podstawowe informacje dotyczące zaprojektowanego budynku:
1) Budynek jednokondygnacyjny o funkcji usługowej. W obiekcie zaplanowano 5 lokali usług medycznych. W skład lokali wchodzą gabinety, poczekalnie oraz pomieszczenia socjalne i techniczne z węzłami sanitarnymi. Aby umożliwić maksymalnie elastyczne zaaranżowanie przestrzeni, zaproponowano układ konstrukcyjny trójnawowy. Pomieszczenia przeznaczone na stały pobyt ludzi, gdzie wymagane jest doświetlenie naturalne zostały zlokalizowane w dwóch zewnętrznych nawach. Środek budynku przewidziany został na pomieszczenia towarzyszące takie jak poczekalnie, magazyny i węzły sanitarne. W budynku zapewniono wysokość w świetle pomieszczeń min 3,0m. Lokale posiadają wspólną kotłownię zlokalizowaną w tylnej części budynku. W projekcie zastosowano czytelny układ przestrzenny oraz prosty język form architektonicznych o wyważonych proporcjach i kompozycji, wynikający z przyjętego układu funkcjonalnego budynku. Obiekt zaprojektowano na planie prostokąta. Podziały elewacji zostały zaakcentowane przez wejścia do lokali zaprojektowane w podcieniach. Wprowadzono boniowanie tynku w dominującym układzie horyzontalnym.
Projektowany budynek spełnia wymagania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dotyczących funkcji oraz dostosowania projektowanych budynków do istniejącego krajobrazu poprzez zastosowane materiały elewacyjne.
2) Budynek będzie wyposażony w instalację:
a) Wodociągową
b) Kanalizacji sanitarnej
c) Wentylacyjną
d) Klimatyzacyjną
e) Gazową
f) Podciśnieniową odwodnienia dachu
g) Zewnętrzną instalację cieplną do pompy ciepła
h) Deszczową
i) Centralnego ogrzewania zasilanego pompą ciepła oraz kotłownią gazową wraz ogrzewaniem podłogowym na całości obiektu.
j) Elektryczną w tym: instalacje siły i gniazd wtyczkowych, oświetlenia podstawowego, oświetlenia awaryjnego, ochrony przeciwprzepięciowej, ochrony od porażeń prądem elektrycznym, odgromową i uziemiającą, LAN, system przyzywowy, instalację fotowoltaiczną, przeciwpożarowy wyłącznik prądu, rozdzielnice AG, TG1, TG2, TK
k) Zewnętrzny hydrant p-poż.
3. Należy wykonać przyłącze wodociągowe, kanalizacji sanitarnej oraz modernizację przyłącza gazowego do budowanego budynku.
4. Budynek będzie dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
5. W ramach projektu zagospodarowania terenu należy wykonać:
a) Utwardzenie terenu poprzez realizację dróg manewrowych, miejsc postojowych oraz chodników stanowiących infrastrukturę komunikacyjną w otoczeniu budynku
b) Dostawę i montaż lamp oświetlenia zewnętrznego, ławek z oparciem, koszy stalowych oraz stojaka na rowery.
6. W ramach realizacji zamówienia należy wyposażyć pomieszczenia ośrodka zdrowia w poniższe elementy:wycieraczki, wieszaki, krzesła; w tym dziecięce, obrotowe, z regulacją głębokości siedziska, krzesła do poczekalni z tapicerowanymi siedziskami i oparciem, tabliczki semaforowe, pufy, stoły rehabilitacyjne, dozowniki mydła i płynów dezynfekcyjnych, pojemniki na ręczniki, kosze na odpady,stanowisko do pobrania krwi oraz iniekcji szczepień, taborety medyczne, kontenery metalowe, biurka, mobilne szafy lekarskie, stolik do badań niemowląt, stanowisko do przewijania niemowląt i małych dzieci, szczotki WC, lustra podświetlane i bez oświetlenia,kabiny sanitarne, suszarki do rąk, stoły do kawiarni, jadalni i stołówki, szafy ubraniowe, kuchnie biurowe ze zlewam i kranami, sofy modułowe 2-osobowe i 3-osobowe, metalowe szafy kartotekowe, szafy dwudrzwiowe z półkami, regały, drewniane leżanki z wycięciem na twarz, stoły do rehabilitacji i masażu, szafki na środki czystości, łóżka tapicerowane, materace piankowe, meble modułowe.
Zamówienie dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

CPV: 45215100-8, 45111200-0,45223500-1,45262500-6,45320000-6,45260000-7,45450000-6, 45421000-4,45330000-9-,45331100-7

Dokument nr: 2024/BZP 00273384, ZP.271.2.4.2024.SP

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-22 10:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a6298fac-f1ff-11ee-b016-82aaee56c84c
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu:
a) Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
b) Poczty elektronicznej - zp@czerniejewo.pl z zastrzeżeniem, iż oferta musi być złożona przy użyciu Platformy e-Zamówienia.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu >>Wykonawca<< na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa >>Regulamin Platformy e-Zamówienia<<, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce >>Centrum Pomocy<<.
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Możliwość korzystania w postępowaniu z >>Formularzy do komunikacji<< w pełnym zakresie wymaga posiadania konta >>Wykonawcy<< na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e- Zamówienia. Do korzystania z >>Formularzy do komunikacji<< służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia (dotyczy w szczególności SWZ) wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
4. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce >>Komunikacja<< (...)".
5. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; dalej jako: RODO) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Czerniejewo, Ul. Poznańska 8, 62-250 Czerniejewo, reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Czerniejewo, adres strony internetowej: www.czerniejewo.pl,e-mail: urzad@czerniejewo.pl
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail:iod@czerniejewo.pl, telefonicznie na numer: (0-61) 429 13 10, listownie na adres: Beata Brzezińska, Ul. Poznańska 8, 62-250Czerniejewo,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy p.z.p.,
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywaneprzez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących(w przypadku, gdyskorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronieadministratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lubkonkursualbo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniemokresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu orazprzypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-22 09:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę na Platformie e-Zamówienia, przy pomocy interaktywnego ,,Formularza ofertowego", zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce ,,Informacje podstawowe", za pośrednictwem zakładki ,,Oferty/wnioski". Po wybraniu przycisku ,,Złóż ofertę" system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.4.2024.SP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem inwestycji jest budowa i podstawowe wyposażenie Ośrodka Zdrowia w Czerniejewie wraz z zagospodarowaniem terenu oraz infrastrukturą towarzyszącą na działkach o nr ewidencyjnym 252/2, 278/1, 279/1, 280/1, 252/2 obręb Czerniejewo.
2. Podstawowe informacje dotyczące zaprojektowanego budynku:
1) Budynek jednokondygnacyjny o funkcji usługowej. W obiekcie zaplanowano 5 lokali usług medycznych. W skład lokali wchodzą gabinety, poczekalnie oraz pomieszczenia socjalne i techniczne z węzłami sanitarnymi. Aby umożliwić maksymalnie elastyczne zaaranżowanie przestrzeni, zaproponowano układ konstrukcyjny trójnawowy. Pomieszczenia przeznaczone na stały pobyt ludzi, gdzie wymagane jest doświetlenie naturalne zostały zlokalizowane w dwóch zewnętrznych nawach. Środek budynku przewidziany został na pomieszczenia towarzyszące takie jak poczekalnie, magazyny i węzły sanitarne. W budynku zapewniono wysokość w świetle pomieszczeń min 3,0m. Lokale posiadają wspólną kotłownię zlokalizowaną w tylnej części budynku. W projekcie zastosowano czytelny układ przestrzenny oraz prosty język form architektonicznych o wyważonych proporcjach i kompozycji, wynikający z przyjętego układu funkcjonalnego budynku. Obiekt zaprojektowano na planie prostokąta. Podziały elewacji zostały zaakcentowane przez wejścia do lokali zaprojektowane w podcieniach. Wprowadzono boniowanie tynku w dominującym układzie horyzontalnym.
Projektowany budynek spełnia wymagania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dotyczących funkcji oraz dostosowania projektowanych budynków do istniejącego krajobrazu poprzez zastosowane materiały elewacyjne.
2) Budynek będzie wyposażony w instalację:
a) Wodociągową
b) Kanalizacji sanitarnej
c) Wentylacyjną
d) Klimatyzacyjną
e) Gazową
f) Podciśnieniową odwodnienia dachu
g) Zewnętrzną instalację cieplną do pompy ciepła
h) Deszczową
i) Centralnego ogrzewania zasilanego pompą ciepła oraz kotłownią gazową wraz ogrzewaniem podłogowym na całości obiektu.
j) Elektryczną w tym: instalacje siły i gniazd wtyczkowych, oświetlenia podstawowego, oświetlenia awaryjnego, ochrony przeciwprzepięciowej, ochrony od porażeń prądem elektrycznym, odgromową i uziemiającą, LAN, system przyzywowy, instalację fotowoltaiczną, przeciwpożarowy wyłącznik prądu, rozdzielnice AG, TG1, TG2, TK
k) Zewnętrzny hydrant p-poż.
3. Należy wykonać przyłącze wodociągowe, kanalizacji sanitarnej oraz modernizację przyłącza gazowego do budowanego budynku.
4. Budynek będzie dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
5. W ramach projektu zagospodarowania terenu należy wykonać:
a) Utwardzenie terenu poprzez realizację dróg manewrowych, miejsc postojowych oraz chodników stanowiących infrastrukturę komunikacyjną w otoczeniu budynku
b) Dostawę i montaż lamp oświetlenia zewnętrznego, ławek z oparciem, koszy stalowych oraz stojaka na rowery.
6. W ramach realizacji zamówienia należy wyposażyć pomieszczenia ośrodka zdrowia w poniższe elementy:wycieraczki, wieszaki, krzesła; w tym dziecięce, obrotowe, z regulacją głębokości siedziska, krzesła do poczekalni z tapicerowanymi siedziskami i oparciem, tabliczki semaforowe, pufy, stoły rehabilitacyjne, dozowniki mydła i płynów dezynfekcyjnych, pojemniki na ręczniki, kosze na odpady,stanowisko do pobrania krwi oraz iniekcji szczepień, taborety medyczne, kontenery metalowe, biurka, mobilne szafy lekarskie, stolik do badań niemowląt, stanowisko do przewijania niemowląt i małych dzieci, szczotki WC, lustra podświetlane i bez oświetlenia,kabiny sanitarne, suszarki do rąk, stoły do kawiarni, jadalni i stołówki, szafy ubraniowe, kuchnie biurowe ze zlewam i kranami, sofy modułowe 2-osobowe i 3-osobowe, metalowe szafy kartotekowe, szafy dwudrzwiowe z półkami, regały, drewniane leżanki z wycięciem na twarz, stoły do rehabilitacji i masażu, szafki na środki czystości, łóżka tapicerowane, materace piankowe, meble modułowe.
Zamówienie dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
4.2.6.) Główny kod CPV: 45215100-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
39290000-1 - Wyposażenie różne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający kierował się będzie kryteriami przyjętymi w
postępowaniu. Punktacja zostanie przyznana na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w ofercie. Opis sposobu oceny
ofert określony został w pkt 21 SWZ - Kryteria oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużony okres udzielonej rękojmi i gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy:
a) w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie, wykonali - co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie, modernizacji, przebudowie obiektów budowlanych lub budowie nowych obiektów budowlanych o wartości minimum 4 000 000,00 zł brutto oraz - co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie, modernizacji, przebudowie obiektów budowlanych lub budowie nowych obiektów budowlanych służących ochronie zdrowia o wartości minimum 2 000 000,00 zł brutto.
b) dysponowali kierownikiem budowy i kierownikami robót, którzy posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej, drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający żąda przedłożenia przez Wykonawcę oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. - pkt 10.2.1) SWZ - w zakresie wymaganym przez Zamawiającego; wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda przedłożenia przez Wykonawcę wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
wzór wykazu robót budowlanych, o którym mowa powyżej, stanowi załącznik nr 7 do SWZ;
Zamawiający żąda przedłożenia przez Wykonawcę wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
wzór wykazu osób, o którym mowa powyżej, stanowi załącznik nr 8 do SWZ;
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wykonawca dołącza do oferty (wzór formularza ofertowego stanowi załącznik nr 1 do SWZ):
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw wykluczenia z postępowania - w zakresie wskazanym w SWZ - którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ;
oświadczenie, o którym mowa powyżej, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe;
w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa powyżej, składa każdy z Wykonawców; oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa powyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby; wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ;
2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia; zobowiązanie, o którym mowa powyżej stanowi jeden z elementów oferty, której wzór określa załącznik nr 4 do SWZ;
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedkładają wraz z ofertą:
a) dokument pełnomocnictwa, w zakresie określonym w pkt 7.2. SWZ,
b) oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy - wzór oświadczenia określa załącznik nr 5 do SWZ;
4) pełnomocnictwo do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy w imieniu Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie nie wynika z informacji z CEIDG lub KRS;
5) potwierdzenie wniesienia wadium, w zakresie opisanym w pkt 18 SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 80.000 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) na zasadach opisanych w pkt 18 SWZ
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z pkt 7 SWZ - Wspólne ubieganie się wykonawców o udzielenie zamówienia
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie na zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający kierował się będzie kryteriami przyjętymi w
postępowaniu. Punktacja zostanie przyznana na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w ofercie. Opis sposobu oceny
ofert określony został w pkt 21 SWZ - Kryteria oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużony okres udzielonej rękojmi i gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.