dolnośląskie (Wałbrzych)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługi oczyszczania przepustów |
Data zamieszczenia: | 2024-04-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Bohdana Dobrzańskiego 3 20-262 Lublin powiat: Lublin rdw.pulawy@zdw.lublin.pl https://zdw-lublin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Lublin |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
RDW w Puławach Usługi oczyszczania przepustów Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług oczyszczania przepustów Wykonanie zamówienia polegającego na oczyszczeniu i udrożnieniu przepustów zlokalizowanych w ciągu dróg wojewódzkich Nr 824 i 830 na terenie Obwodu Drogowego w Puławach, zgodnie z poniższym wykazem: 1) Parametry i lokalizacja przepustów w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 824: a) Przepust żelbetowy ramowy 4,0 x 1,0m w km 16+102 (m. Parchatka) b) Przepust żelbetowy ramowy 1,1 x 1,0m w km 17+844 (m. Parchatka) c) Przepust żelbetowy ramowy 2 x 1,1 x 1,0m w km 19+157 (m. Parchatka) d) Przepust żelbetowy rurowy fi 3 x 1,50m w km 22+770 (m. Bochotnica) e) Przepust żelbetowy rurowy fi 3 x 1,25m w km 27+578 (m. Uściąż) f) Przepust żelbetowy rurowy fi 0,8m w km 34+780 (m. Karczmiska) 2) Parametry i lokalizacja przepustów w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 830: a) Przepust żelbetowy rurowy fi 0,8m w km 38+510 (m. Las Stocki) b) Przepust żelbetowy rurowy fi 0,8m w km 41+152 (m. Bochotnica) c) Przepust żelbetowy rurowy fi 0,8m w km 41+614 (m. Bochotnica) d) Przepust żelbetowy ramowy 5,0 x 2,5m w km 41+900 (m. Bochotnica) 2. Zakres usług obejmuje: a) oznakowanie każdego miejsca wykonywania usług zgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu, b) udrożnienie każdego przepustu poprzez oczyszczenie z namułu oraz wszystkich innych nagromadzonych zanieczyszczeń zgodnie z przedmiarem usług, c) oczyszczenie i udrożnienie rowów od strony wlotu i wylotu przy każdym przepuście zgodnie z przedmiarem usług, d) uporządkowanie każdego miejsca wykonywania usługi. Namuł oraz inne zanieczyszczenia pochodzące z udrożnionych przepustów oraz urobek ziemny powstały po udrażnianiu rowów na wlotach i wylotach przepustów Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie poza pasami dróg wojewódzkich. CPV: 90513600-2, 71330000-0 Dokument nr: 2024/BZP 00273857, R6.ST.372.27.2024.sj Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-22 09:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://zdw-lublin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zdw-lublin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie: a) Dopuszczalne przeglądarki internetowe: Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. b) Pozostałe wymagania techniczne: dostęp do sieci Internet, obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax, włączona obsługa JavaScript, zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s, zainstalowany Acrobat Reader, zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy. c) Instrukcje składania ofert środkiem komunikacji elektronicznej w postępowaniach dostępne są na stronie https://zdw-lublin.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html w zakładce INSTRUKCJE. W razie problemów należy korzystać ze wsparcia technicznego dla Wykonawców: Helpdesk Logintrade +48 71 787 35 34, helpdesk@logintrade.net dostępnego w dniach poniedziałek-piątek, godz. 8:00-16:00. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z Platformy Przetargowej, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce ,,Korespondencja"). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://zdw-lublin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-22 09:00 Miejsce składania ofert: https://zdw-lublin.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: R6.ST.372.27.2024.sj 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług oczyszczania przepustów Wykonanie zamówienia polegającego na oczyszczeniu i udrożnieniu przepustów zlokalizowanych w ciągu dróg wojewódzkich Nr 824 i 830 na terenie Obwodu Drogowego w Puławach, zgodnie z poniższym wykazem: 1) Parametry i lokalizacja przepustów w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 824: a) Przepust żelbetowy ramowy 4,0 x 1,0m w km 16+102 (m. Parchatka) b) Przepust żelbetowy ramowy 1,1 x 1,0m w km 17+844 (m. Parchatka) c) Przepust żelbetowy ramowy 2 x 1,1 x 1,0m w km 19+157 (m. Parchatka) d) Przepust żelbetowy rurowy fi 3 x 1,50m w km 22+770 (m. Bochotnica) e) Przepust żelbetowy rurowy fi 3 x 1,25m w km 27+578 (m. Uściąż) f) Przepust żelbetowy rurowy fi 0,8m w km 34+780 (m. Karczmiska) 2) Parametry i lokalizacja przepustów w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 830: a) Przepust żelbetowy rurowy fi 0,8m w km 38+510 (m. Las Stocki) b) Przepust żelbetowy rurowy fi 0,8m w km 41+152 (m. Bochotnica) c) Przepust żelbetowy rurowy fi 0,8m w km 41+614 (m. Bochotnica) d) Przepust żelbetowy ramowy 5,0 x 2,5m w km 41+900 (m. Bochotnica) 2. Zakres usług obejmuje: a) oznakowanie każdego miejsca wykonywania usług zgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu, b) udrożnienie każdego przepustu poprzez oczyszczenie z namułu oraz wszystkich innych nagromadzonych zanieczyszczeń zgodnie z przedmiarem usług, c) oczyszczenie i udrożnienie rowów od strony wlotu i wylotu przy każdym przepuście zgodnie z przedmiarem usług, d) uporządkowanie każdego miejsca wykonywania usługi. Namuł oraz inne zanieczyszczenia pochodzące z udrożnionych przepustów oraz urobek ziemny powstały po udrażnianiu rowów na wlotach i wylotach przepustów Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie poza pasami dróg wojewódzkich. 4.2.6.) Główny kod CPV: 90513600-2 - Usługi usuwania osadów 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) Zdolności technicznej lub zawodowej 2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek: 1) Doświadczenie Wykonawcy Jeżeli wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 usługę polegającą na wykonaniu oczyszczania, udrażniania/odtworzenia przepustów/rowów drogowych o wartości zamówienia co najmniej 50 000,00 zł. 2) Dysponowania narzędziami, wyposażeniem zakładu lub urządzeniami technicznymi dostępnymi wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego: o Koparkę o poj. łyżki min 0,25 m3 - co najmniej 1 szt. o Środki transportu kołowego samowyładowcze o ładowności min 5 t - co najmniej 1 szt. 2. Spełnianie tych warunków Zamawiający oceni na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp wzór zał. B. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej. 2. Zamawiający zgodnie z art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024