Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Ścinka poboczy w ciągu dróg wojewódzkich

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Ścinka poboczy w ciągu dróg wojewódzkich

Data zamieszczenia: 2024-04-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z up. Województwa Opolskiego
ul. Oleska 127
45-231 Opole
powiat: Opole
774591800, faks 774581352
przetargi@zdw.opole.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/908853
Województwo: opolskie
Miasto: Opole
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 774591800, faks 7745
Termin składania ofert: 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Ścinka poboczy w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu w podziale na zadania
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Ścinka poboczy w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu" OT GŁUBCZYCE - zgodnie z warunkami SWZ.
Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
45.23.31.41-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg.
2. Przedmiot zamówienia na ZADANIE NR 1 (OT Głubczyce) obejmuje:
DW 417:
Km 16+400 - 18+400
2000 mb * 1,2m *2 strony = 4800 m2
Km 25+100 - 25+800
700 mb * 1,2m * 2 strony = 1680 m2
DW 416
41+300 - 41+550 = 250 x 2 = 500 500 m2 (szer. 1,0)
44+600 - 46+000 = 1400 x 2 = 2800 4 200 m2 (szer. 1,5)
46+600 - 47+200 = 600 x 2 = 1200 1 800 m2 (szer. 1,5)
423 Rozwadza km 38+250 - 50 mb strona lewa szerokość pobocza 2,5 m; 50 x 2,5 = 125 m2
415 Rogów Opolski km 6+350 - 400 mb dwustronnie szerokość pobocza 1,5 m; 400 x 1,5 x 2 = 1 200 m2
414 okolice Chrzelic km 34+000 - 35+700 = 1700 x 1,5 x 2 = 5 100 m2
Łącznie : 19 405 m2
Szczegółowa lokalizacja oraz zakres prac zostaną przekazane przez właściwy Oddział Terenowy w dniu podpisania umowy.
1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Ścinka poboczy w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu" OT GRODKÓW- zgodnie z warunkami SWZ.
Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
45.23.31.41-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg.
2. Przedmiot zamówienia na ZADANIE NR 2 (OT Grodków) obejmuje:
DW 429 odc. Ochodze - Prószków dł. odc. 1330mb szerokość str. prawa 1,0 m2 str. lewa 2,0m powierzchnia 3990 m2,
DW 462 odc. Olszanka - Krzyżowice ,str. lewa 2000 m2, str. prawa 2000 m2,
DW 459 odc. Narok - Niewodniki, str. lewa 1000 m2, str. prawa 1000 m2,
DW 459 odc. Niewodniki - Żelazna, str. lewa 1000 m2, Str. prawa 1000 m2,
DW 407odc. Włodary - Rynarcice, str. lewa i prawa 5208 m2,
DW 407 odc. Rynarcice - Kuropas str. lewa i prawa 2706 m2
Łącznie: 19 904 m2
Szczegółowa lokalizacja oraz zakres prac zostaną przekazane przez właściwy Oddział Terenowy w dniu podpisania umowy.
1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Ścinka poboczy w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu" OT OLESNO- zgodnie z warunkami SWZ.
Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
45.23.31.41-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg.
2. Przedmiot zamówienia na ZADANIE NR 3 (OT Olesno) obejmuje:
DW 487 Boroszów - Olesno
32+000 - 32+500 str. p i l 500 mb x 2 = 1000mb x 2,0 m szerokości = 2000 m2
DW 487 m. Skrońsko
25++300 - 27+300 str. p i l 2000 mb x 2 = 4000mb x 2,0 m szerokości = 8000 m2
DW 487 Gorzów Śląski - Skrońsko
21+900 - 23+300 str. L i p 1400 mb x 2 = 2800mb x 1,5 m szerokości = 4200 m2
DW 409 Kalinów - Kalinowice
34+900 - 35+750 str. Lewa 850mb x 1,50m = 1275,0m2
34+550 - 35+750 str. Prawa 1200mb x 1,50m = 1800,0m2
DW 409 Ligota Dolna - Dąbrówka
28+350 - 29+600 str. Lewa i Prawa 1100mb x 2 x 1,50m = 3300,0m2
Łącznie : 20 575 m2
Szczegółowa lokalizacja oraz zakres prac zostaną przekazane przez właściwy Oddział Terenowy w dniu podpisania umowy.

CPV: 45233141-9

Dokument nr: 2024/BZP 00273800, WP.3211.37.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-22 09:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl, https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole, w tym dokumentacja dostępna do pobrania pod wskazanym adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/908853
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl, https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole, w tym dokumentacja dostępna do pobrania pod wskazanym adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/908853
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Korzystanie z platformy przez wyk. jest bezpłatne.
2. Za datę wpływu ośw., wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wczytania do platformy.
3. Instr. korzyst. z platformy:
a) w przypadku posiadania konta na platformie - zgłoszenie do post. wymaga zalogowania, b) w przypadku,gdy wykonawca nie posiada konta na platformie-należy wyszukać nin. post. bezp. na platformie lub poprzez profil nabywcy zamaw.(link z logo zamaw. a następnie zakładka ,,Postępowania"),wybrać post.
3.1. Zalecenia z odnośnie podpisu: a) dla dok. w form. pdf zaleca się podpis w form. PAdES, b) dok. w form. innym niż pdf zaleca się podpisywać form. XAdES.
3.2. Niezbędne wymagania sprzętowoaplikacyjne umoż. pracę na platformie: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepust. nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji:-pamięć min. 2 GB RAM,- procesor Intel IV 2 GHz lub jego nowsza
wersja,- jeden z systemów oper.:* MS Windows 7,* Mac OS x 10.4,* Linux,* lub ich nowsze wersje,c) zainst. dowolna przegl. internetowa,w przypadku Internet Explorer min. wersja 10.0,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainst. program Adobe Acrobat Reader lub inny obsł. pliki w form. pdf.
3.3. Zam. rekomenduje przesył. danych w form. dopuszczonych odpowiednimi przepisami
prawa tj. m.in.: kompresji danych zam. rekomenduje wykorz. jednego z form.: .zip; .7Z.
3.4. Zam. zaleca, aby nie wprow. jakichkolwiek zmian w plikach po ich podpisaniu. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym - dotyczy podpisów XAdES.
3.5. Inf. Na temat kodowania i oznacz. czasu przekaz. danych. Pliki oferty załączone przez wyk. na platformie, widoczne są jako zaszyfrowane. Możliwość otworzenia plików dostępna jest dopiero po
odszyfrowaniu przez zam. po upływie term. otwarcia ofert. Oznaczenie czasu przekazania danych przez platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektr. lub wiadomości datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss).
3.6. Dokum. nin. post. dostępna jest na platformie:https://platformazakupowa.pl, https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole, www.bip.zdw.opole.pl lub bezp. pod
wskazanym adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/908853 w dziale ,,Załączniki do postępowania". Pobranie dok. następuje po kliknięciu na wybrany zał..
3.7. Ofertę, ośw. wymagane post. pkt 5.1 SWZ-na zał.nr 3 do SWZ oraz na zał.nr 3a do SWZ (w
przypadku gdy wyk. polega na potencjale podm. udost. zasoby), zob., o którym mowa w punkcie 4.5. ppkt 2 SWZ, dok. i oświadczenia należy wczytać jako zał. na platformie, według instr. dla wyk., które znajdują się na platformie.
3.8. Zam. w zakr. pytań techn. zw. z działaniem systemu prosi o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod numer +48221010202, cwk@platformazakupowa.pl, która udziela wszelkich inf. zw. z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów techn.
platformy od pn do pt od 08:00 do 17:00.
3.9. Wym. techn. i org. opisane zostały w Regulaminie platformazakupowa.pl. Wyk. uczestniczący w przedmiotowym post. powinien zapoznać się z Regulaminem korzystania z platformy i wszelkimi instr., które znajdują się na platformie.
3.10. Występuje limit obj. plików lub spakow. folderów w zakr. całej oferty. Szczegółowe inf. w tym zakr. znajdują się w instrukcji zamieszcz. na platformie.
3.11. Przy dużych plikach kluczowe jest łącze intern. i dostępna przepustowość łącza po str. serwera platformazakupowa.pl oraz użytkownika.
3.12. Składając ofertę zaleca się zaplanowanie złożenia jej z wyprzedzeniem min. 24h, aby zdążyć w terminie przewidzianym na jej złożenie w przypadku siły wyższej, jak np. awaria platformazakupowa.pl, awaria Internetu, problemy techn. związane z brakiem np.
aktualnej przeglądarki, itp.
3.13. W przyp. większych plików zalecamy skorzystać z instr.i pakowania plików dzieląc je na mniejsze
paczki, zgodnie z instr. dla wyk. znajdującą się na platformie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, Ul. Oleska 127, 45-231 Opole, tel. 77 459 18 00,
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Opolu jest Pan Jacek Kaflowski, email: iod@zdw.opole.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na ,,Ścinkę poboczy w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu w podziale na zadania" prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji,
4) przetwarzane przez administratora danych dane osobowe mogą zostać ujawnione m.in. podmiotom prowadzącym działalność płatniczą, podmiotom prowadzącym działalność kurierską lub pocztową, dostawcom odpowiedzialnym za obsługę systemów informatycznych, podmiotom świadczącym usługi doradcze, pomoc prawną, podatkową, rachunkową, innym podmiotom, którym dane zostały lub zostaną udostępnione na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych lub upoważnienia do przetwarzania danych oraz podmiotom, którym administrator danych będzie zobowiązany udostępnić dane, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
5) dane osobowe wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie 5 lat, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania
umowy. Okres ten dotyczy również wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi wykonawcami umowy),
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy,
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ciąg dalszy sekcji 3.15).
8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących. Administrator informuje, że w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1- 3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, w odniesieniu do przetwarzaniem danych osobowych - na etapie przechowywania - zawartych w protokole oraz załącznikach, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia, b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych, a w odniesieniu do przetwarzania danych osobowych - na etapie przechowywania - zawartych w protokole oraz załącznikach, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego) z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, c) na podstawie art.
21RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10). Pozostałe informacje dotyczące RODO znajdują się w projekcie umowy.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/908853
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-22 09:00
Miejsce składania ofert: ofertę należy składać za pośrednictwem Platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl lub poprzez profil nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.