dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Ruda Śląska)
śląskie (Katowice)
mazowieckie (Somianka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja infrastruktury drogowej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA HYŻNE Hyżne 103 36-024 Hyżne powiat: rzeszowski 0172304564, faks 0172304564 j.groszek@hyzne.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Hyżne |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 0172304564, faks 017 |
Termin składania ofert: | 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Hyżne. Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych dla zadania pn.: ,,Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Hyżne." Zadanie polegać będzie na przebudowie i modernizacji dróg wraz z infrastrukturą towarzyszącą (przepusty, umocnienie rowów, itp.) stanowiących własność Gminy Hyżne. Infrastruktura zostanie dostosowana w taki sposób, aby wytrzymała ekstremalne warunki atmosferyczne - np. intensywne opady deszczu, które często dotykają gminę. Trwałe nawierzchnie polepszą warunki dojazdu do osób chorych, starszych np. służbom ratunkowym w każdych warunkach atmosferycznych. Przedmiotowe drogi posiadają istniejące nawierzchnie bitumiczne, tłuczniowe i z elementów betonowych w złym stanie technicznym, które obecnie wykazują liczne deformacje, m.in. koleiny, ubytki oraz wyboje. Planowane prace zakładają wykonanie nowych nawierzchni, z wzmocnieniem podbudów, wymianą przepustów, odcinkowymi umocnieniami rowów, a także umocnieniem poboczy kruszywem oraz modernizacją istniejących zjazdów z dostosowaniem do nowych nawierzchni. Szczegółowy opis robót przedstawiono na załączonych dokumentacjach technicznych przedmiarach i kosztorysach ofertowych, które stanowią materiał pomocniczy. Uwaga: Zakres (długość) należy przyjąć do wyceny zgodnie z kilometrażem zgodnym z nazwą zadania poniżej. Zakładane zadania do realizacji w ramach inwestycji: 1. Przebudowa drogi wewnętrznej "Na Wygon" w m. Hyżne (Nieborów) w km 0+380 - 1 +215 2. Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 5426 w km 0+000 - 0+250 w m. Hyżne (Nieborów) 3. Przebudowa drogi wewnętrznej ,,Na Jeziorskich" w m. Dylągówka w km 0+025 - 0+060 4. Przebudowa drogi wewnętrznej Boczna Zaprzylasek w km 0+070 - 0+165 w m. Dylągówka dz. 2437/1 5. Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr 2422/1 w km 0+000 - 0+230 w m. Dylągówka 6. Przebudowa drogi wewnętrznej Łącznik na Kanadę w km 0+000 - 0+435 w m. Grzegorzówka dz. 663/1; 661/1; 660/1; 659/1; 653/8 7. Przebudowa drogi gminnej Grzegorzówka - Wólka Hyżneńska w m. Grzegorzówka km 0+010 - 0+280 8. Przebudowa drogi gminnej "na drugą Wólkę" w km 0+475 - 0+870 w m. Wólka Hyżneńska 9. Przebudowa drogi gminnej nr G 108458 R Wólka Hyżneńska - Remiza w m. Wólka Hyżneńska w km 0+000 - 0+449 10. Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 1123/2 w m. Szklary w km 0+000 - 0+120 11. Przebudowa drogi gminnej Szklary - Kopanina w m. Szklary w km 1+075 - 1+600 (od. dz. 803 do granicy gminy) 12. Przebudowa drogi wewnętrznej Na Bilicówkę w km 0 +000 - 0+080 w m. Szklary (od drogi wojewódzkiej) 13. Przebudowa drogi gminnej nr G 108460 R w m. Hyżne w km 0+000 - 0+055, 0+063 - 0+185, 0+225 - 0+285 14. Przebudowa drogi gminnej Brzezówka - Hyżne - Dylągówka w m. Hyżne w km 4+118 - 4+818 15. Przebudowa drogi wewnętrznej na Moszczanki w km 0+700 - 1+250 w m. Hyżne 16. Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 365 w m. Hyżne w km 0+000 - 0+110 17. Przebudowa drogi wewnętrznej "Na Majchrowskiego" w m. Brzezówka w km 0+145 - 0+190 18. Przebudowa drogi gminnej Hyżne - Brzezówka - Borek Stary w m. Brzezówka w km 1+230 - 1+500 wraz z remontem przepustu Podział dróg ze względu na nawierzchnię: Nawierzchnia z tłucznia 1. Przebudowa drogi wewnętrznej "Na Wygon" w m. Hyżne (Nieborów) w km 0+380 - 1+215 Nawierzchnia z płyt ażurowych 1. Przebudowa drogi wewnętrznej ,,Na Jeziorskich" w m. Dylągówka w km 0+025 - 0+060 2. Przebudowa drogi wewnętrznej Boczna Zaprzylasek w km 0+070 - 0+165 w m. Dylągówka dz. 2437/1 3. Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 1123/2 w m. Szklary w km 0+000 - 0+120 Nawierzchnia bitumiczna: 1. Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 5426 w km 0+000 - 0+250 w m. Hyżne (Nieborów) 2. Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr 2422/1 w km 0+000 - 0+230 w m. Dylągówka 3. Przebudowa drogi wewnętrznej Łącznik na Kanadę w km 0+000 - 0+435 w m. Grzegorzówka dz. 663/1; 661/1; 660/1; 659/1; 653/8 4. Przebudowa drogi gminnej Grzegorzówka - Wólka Hyżneńska w m. Grzegorzówka km 0+010 - 0+280 5. Przebudowa drogi gminnej "na drugą Wólkę" w km 0+475 - 0+870 w m. Wólka Hyżneńska 6. Przebudowa drogi gminnej nr G 108458 R Wólka Hyżneńska - Remiza w m. Wólka Hyżneńska w km 0+000 - 0+449 7. Przebudowa drogi gminnej Szklary - Kopanina w m. Szklary w km 1+075 - 1+600 (od. dz. 803 do granicy gminy) 8. Przebudowa drogi wewnętrznej Na Bilicówkę w km 0 +000 - 0+080 w m. Szklary (od drogi wojewódzkiej) 9. Przebudowa drogi gminnej nr G 108460 R w m. Hyżne w km 0+000 - 0+055, 0+063 - 0+185, 0+225 - 0+285 10. Przebudowa drogi gminnej Brzezówka - Hyżne - Dylągówka w m. Hyżne w km 4+118 - 4+818 11. Przebudowa drogi wewnętrznej na Moszczanki w km 0+700 - 1+250 w m. Hyżne 12. Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 365 w m. Hyżne w km 0+000 - 0+110 13. Przebudowa drogi wewnętrznej "Na Majchrowskiego" w m. Brzezówka w km 0+145 - 0+190 14. Przebudowa drogi gminnej Hyżne - Brzezówka - Borek Stary w m. Brzezówka w km 1+230 - 1+500 wraz z remontem przepustu 2. Integralną część w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią: SWZ dokumentacja techniczna, STWiORB, opis przedmiotu zamówienia, przedmiary robót oraz projekt umowy. Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych. CPV: 45233142-6, 45233140-2 Dokument nr: 2024/BZP 00273999, RIG5.271.02.2024.JG Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-23 12:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://pzp.hyzne.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Platforma Zamówień Publicznych ZETOPZP: https://pzp.hyzne.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się elektronicznie przy użyciu:1) Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP: https://pzp.hyzne.pl/2) poczty elektronicznej: adres e-mail Zamawiającego: zamowieniap@hyzne.pl2. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się nadanym przez Zamawiającego numerem sprawy: RIG5.271.3.2022.JG lub numerem ogłoszenia (TED) lub identyfikatorem postępowania wygenerowanym przez ZETOPZP: https://pzp.hyzne.pl/3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: 1) w zakresie procedury udzielenia zamówienia: Joanna Groszek2) w zakresie przedmiotu zamówienia: Paweł Fudali, 4. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta w Platformie Zamówień Publicznych ZETOPZP, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://pzp.hyzne.pl/ oraz uznaje go za wiążący. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:1) Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Hyżne, Hyżne 103, 36-024 Hyżne 2) Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: e-mail: iod@hyzne.pl3) Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie Pzp.4) Odbiorcami Państwa danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.5) Państwa dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną i przepisami prawa.6) Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp.7) W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.8) Posiadają Państwo:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych*;c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO;9) Nie przysługuje Państwu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-23 11:50 Miejsce składania ofert: z zachowaniem formy elektronicznej, przy użyciu systemu Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP: https://pzp.hyzne.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: RIG5.271.02.2024.JG 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych dla zadania pn.: ,,Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Hyżne." Zadanie polegać będzie na przebudowie i modernizacji dróg wraz z infrastrukturą towarzyszącą (przepusty, umocnienie rowów, itp.) stanowiących własność Gminy Hyżne. Infrastruktura zostanie dostosowana w taki sposób, aby wytrzymała ekstremalne warunki atmosferyczne - np. intensywne opady deszczu, które często dotykają gminę. Trwałe nawierzchnie polepszą warunki dojazdu do osób chorych, starszych np. służbom ratunkowym w każdych warunkach atmosferycznych. Przedmiotowe drogi posiadają istniejące nawierzchnie bitumiczne, tłuczniowe i z elementów betonowych w złym stanie technicznym, które obecnie wykazują liczne deformacje, m.in. koleiny, ubytki oraz wyboje. Planowane prace zakładają wykonanie nowych nawierzchni, z wzmocnieniem podbudów, wymianą przepustów, odcinkowymi umocnieniami rowów, a także umocnieniem poboczy kruszywem oraz modernizacją istniejących zjazdów z dostosowaniem do nowych nawierzchni. Szczegółowy opis robót przedstawiono na załączonych dokumentacjach technicznych przedmiarach i kosztorysach ofertowych, które stanowią materiał pomocniczy. Uwaga: Zakres (długość) należy przyjąć do wyceny zgodnie z kilometrażem zgodnym z nazwą zadania poniżej. Zakładane zadania do realizacji w ramach inwestycji: 1. Przebudowa drogi wewnętrznej "Na Wygon" w m. Hyżne (Nieborów) w km 0+380 - 1 +215 2. Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 5426 w km 0+000 - 0+250 w m. Hyżne (Nieborów) 3. Przebudowa drogi wewnętrznej ,,Na Jeziorskich" w m. Dylągówka w km 0+025 - 0+060 4. Przebudowa drogi wewnętrznej Boczna Zaprzylasek w km 0+070 - 0+165 w m. Dylągówka dz. 2437/1 5. Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr 2422/1 w km 0+000 - 0+230 w m. Dylągówka 6. Przebudowa drogi wewnętrznej Łącznik na Kanadę w km 0+000 - 0+435 w m. Grzegorzówka dz. 663/1; 661/1; 660/1; 659/1; 653/8 7. Przebudowa drogi gminnej Grzegorzówka - Wólka Hyżneńska w m. Grzegorzówka km 0+010 - 0+280 8. Przebudowa drogi gminnej "na drugą Wólkę" w km 0+475 - 0+870 w m. Wólka Hyżneńska 9. Przebudowa drogi gminnej nr G 108458 R Wólka Hyżneńska - Remiza w m. Wólka Hyżneńska w km 0+000 - 0+449 10. Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 1123/2 w m. Szklary w km 0+000 - 0+120 11. Przebudowa drogi gminnej Szklary - Kopanina w m. Szklary w km 1+075 - 1+600 (od. dz. 803 do granicy gminy) 12. Przebudowa drogi wewnętrznej Na Bilicówkę w km 0 +000 - 0+080 w m. Szklary (od drogi wojewódzkiej) 13. Przebudowa drogi gminnej nr G 108460 R w m. Hyżne w km 0+000 - 0+055, 0+063 - 0+185, 0+225 - 0+285 14. Przebudowa drogi gminnej Brzezówka - Hyżne - Dylągówka w m. Hyżne w km 4+118 - 4+818 15. Przebudowa drogi wewnętrznej na Moszczanki w km 0+700 - 1+250 w m. Hyżne 16. Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 365 w m. Hyżne w km 0+000 - 0+110 17. Przebudowa drogi wewnętrznej "Na Majchrowskiego" w m. Brzezówka w km 0+145 - 0+190 18. Przebudowa drogi gminnej Hyżne - Brzezówka - Borek Stary w m. Brzezówka w km 1+230 - 1+500 wraz z remontem przepustu Podział dróg ze względu na nawierzchnię: Nawierzchnia z tłucznia 1. Przebudowa drogi wewnętrznej "Na Wygon" w m. Hyżne (Nieborów) w km 0+380 - 1+215 Nawierzchnia z płyt ażurowych 1. Przebudowa drogi wewnętrznej ,,Na Jeziorskich" w m. Dylągówka w km 0+025 - 0+060 2. Przebudowa drogi wewnętrznej Boczna Zaprzylasek w km 0+070 - 0+165 w m. Dylągówka dz. 2437/1 3. Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 1123/2 w m. Szklary w km 0+000 - 0+120 Nawierzchnia bitumiczna: 1. Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 5426 w km 0+000 - 0+250 w m. Hyżne (Nieborów) 2. Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr 2422/1 w km 0+000 - 0+230 w m. Dylągówka 3. Przebudowa drogi wewnętrznej Łącznik na Kanadę w km 0+000 - 0+435 w m. Grzegorzówka dz. 663/1; 661/1; 660/1; 659/1; 653/8 4. Przebudowa drogi gminnej Grzegorzówka - Wólka Hyżneńska w m. Grzegorzówka km 0+010 - 0+280 5. Przebudowa drogi gminnej "na drugą Wólkę" w km 0+475 - 0+870 w m. Wólka Hyżneńska 6. Przebudowa drogi gminnej nr G 108458 R Wólka Hyżneńska - Remiza w m. Wólka Hyżneńska w km 0+000 - 0+449 7. Przebudowa drogi gminnej Szklary - Kopanina w m. Szklary w km 1+075 - 1+600 (od. dz. 803 do granicy gminy) 8. Przebudowa drogi wewnętrznej Na Bilicówkę w km 0 +000 - 0+080 w m. Szklary (od drogi wojewódzkiej) 9. Przebudowa drogi gminnej nr G 108460 R w m. Hyżne w km 0+000 - 0+055, 0+063 - 0+185, 0+225 - 0+285 10. Przebudowa drogi gminnej Brzezówka - Hyżne - Dylągówka w m. Hyżne w km 4+118 - 4+818 11. Przebudowa drogi wewnętrznej na Moszczanki w km 0+700 - 1+250 w m. Hyżne 12. Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 365 w m. Hyżne w km 0+000 - 0+110 13. Przebudowa drogi wewnętrznej "Na Majchrowskiego" w m. Brzezówka w km 0+145 - 0+190 14. Przebudowa drogi gminnej Hyżne - Brzezówka - Borek Stary w m. Brzezówka w km 1+230 - 1+500 wraz z remontem przepustu 2. Integralną część w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią: SWZ dokumentacja techniczna, STWiORB, opis przedmiotu zamówienia, przedmiary robót oraz projekt umowy. Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą kryteria: 1.(P1) - cena ofertowa (brutto) - 60% CMN P1 = --------------------- x 100 x 60% CB P1 - liczba punktów uzyskanych przez Ofertę badaną (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) w kryterium cena 60% CMIN - najniższa zaproponowana cena wśród Ofert niepodlegających odrzuceniu CB - zaproponowana cena Oferty badanej 2. ( P2) - Gwarancja - 40 % Kryterium gwarancja oceniane będzie następująco: Minimalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy, maksymalny punktowany okres gwarancji 84 miesiące. Zaoferowanie gwarancji na okres krótszy niż 60 m-cy skutkowało będzie odrzuceniem oferty. Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji w liczbie 60 miesięcy otrzyma 0 pkt. Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji w liczbie 84 miesiące i więcej otrzyma 40 pkt. Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji w liczbie od 61 do 83 miesięcy, otrzyma punkty obliczone wg następującego wzoru: G b - Rmin. P2 = --------------------- x 100 x 40% G max. - Rmin. gdzie: P2 - ilość punktów w ramach kryterium ,,gwarancja " Gb - okres gwarancji oferty badanej Gmin. - minimalny okres gwarancji (60 miesięcy) Gmax. - maksymalny okres gwarancji (84 miesiące) 100-wskaznik stały 40 % - znaczenie kryterium okresu gwarancji Punkty w kryterium gwarancja zostaną przyznane tylko w przypadku złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o oferowanym okresie gwarancji (w druku OFERTA). W przypadku nie złożenia takiego oświadczenia oferta otrzyma 0 punktów oraz Zamawiający uzna że Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji tj. 60 m-cy. Ilość punktów przyznanych badanej ofercie P to suma punktów z kryterium cena ofertowa P1(maksymalnie 60 pkt ) i kryterium gwarancji P2 (maksymalnie 40 pkt) P=P1+P2 Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów (maksymalnie 100). Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu. Obliczenie będzie dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 6 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 9 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: - 1 robotę budowlaną, której przedmiotem była budowa/ przebudowa/ remont lub modernizację drogi o wartości minimum 1 500 000,00 zł brutto (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100 brutto); UWAGA I: Za robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć robotę budowlaną zrealizowaną w ramach jednej umowy, o wartości minimum 1 500 000,00 zł brutto. UWAGA II: Nie dopuszcza się sumowania wartości robót budowlanych zrealizowanych w ramach kilku umów w celu uzyskania progu wartościowego wyznaczonego przez Zamawiającego b) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami do realizacji zamówienia posiadającymi uprawnienia budowlane. - 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w charakterze kierownika budowy/robót, w specjalności inżynieryjnej drogowej posiadającą uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U z 2023 r., poz. 682 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U z 2020 r., poz. 220). 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga żadnego podmiotowego środka dowodowego 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (określonych w Rozdziale VI pkt 1.4.1.a SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; 2 wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień, (określonych w Rozdziale VI pkt. 1.4.b SWZ , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Zamawiający nie wymaga żadnego przedmiotowego środka dowodowego 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1 Oferta musi spełniać następujące wymogi:1) musi być sporządzona w języku polskim w postaci elektronicznej w formacie danych zgodnym z formatami wyszczególnionymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie - zaleca się sporządzenie oferty w formatach .doc, .docx, .pdf . Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/y uprawnioną/e. Przez osobę/y uprawnioną/e należy rozumieć odpowiednio:a) osobę/y, która/e zgodnie z odpowiednimi przepisami jest/są uprawniona/e do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy;pełnomocnika/ów wykonawcy, którym pełnomocnictwa udzieliła/y osoba/y o której/ych mowa w lit. a);b) pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.2) dokumenty i/lub oświadczenia sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z ich tłumaczeniem na język polski.2. Wykonawca może zmienić formę graficzną wzorów załączników do SWZ oraz innych formularzy Zamawiającego jednakże treść zawarta we wzorach Zamawiającego nie może ulec zmianie.3. Musi zawierać (dokument/y potwierdzający/e umocowanie do reprezentowania Wykonawcy i/lub podmiotu udostepniającego zasoby ) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy i/lub podmiotu udostepniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania:a) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia w/w dokumentów jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca i/lub podmiot udostepniający zasoby wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (w druku oferta i/lub druku zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby) oraz z zastrzeżeniem ppkt. b) Jeżeli w imieniu wykonawcy i/lub podmiotu udostepniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt. a), zamawiający żąda od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy i/lub podmiotu udostepniającego zasoby. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do OFERTY tłumaczenie niniejszych dokumentów na język polski SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty i oświadczenia wskazane w rozdziale V pkt. 2.1., VI.2.1 i VI.2.2 SWZPozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do OFERTY należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. W formularzu OFERTA w miejscu ,,nazwa i adres wykonawcy" należy wpisać dane dotyczące wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie, a nie tylko pełnomocnika.W formularzu OFERTA należy wskazać, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań.Przed podpisaniem umowy od Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne, których oferta została wybrana Zamawiający będzie żądać umowy regulującej ich współpracę 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak 7.2.) Informacje na temat zaliczek: Zamawiający udzieli Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania umowy w wysokości 5% wynagrodzenia brutto Wykonawcy. Zaliczka zostanie wypłacona na podstawie prawidłowo wystawionej faktury zaliczkowej w terminie do 30 dni po wystawieniu faktury VAT przez Wykonawcę. Pozostała cześć wynagrodzenia zostanie wypłacona po zakończeniu realizacji zamówienia. 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Możliwość zmiany zawartej umowy oraz warunki tych zmian zostały określone w projekcie umowy 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą kryteria: 1.(P1) - cena ofertowa (brutto) - 60% CMN P1 = --------------------- x 100 x 60% CB P1 - liczba punktów uzyskanych przez Ofertę badaną (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) w kryterium cena 60% CMIN - najniższa zaproponowana cena wśród Ofert niepodlegających odrzuceniu CB - zaproponowana cena Oferty badanej 2. ( P2) - Gwarancja - 40 % Kryterium gwarancja oceniane będzie następująco: Minimalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy, maksymalny punktowany okres gwarancji 84 miesiące. Zaoferowanie gwarancji na okres krótszy niż 60 m-cy skutkowało będzie odrzuceniem oferty. Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji w liczbie 60 miesięcy otrzyma 0 pkt. Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji w liczbie 84 miesiące i więcej otrzyma 40 pkt. Oferta, w której zadeklarowany zostanie okres gwarancji w liczbie od 61 do 83 miesięcy, otrzyma punkty obliczone wg następującego wzoru: G b - Rmin. P2 = --------------------- x 100 x 40% G max. - Rmin. gdzie: P2 - ilość punktów w ramach kryterium ,,gwarancja " Gb - okres gwarancji oferty badanej Gmin. - minimalny okres gwarancji (60 miesięcy) Gmax. - maksymalny okres gwarancji (84 miesiące) 100-wskaznik stały 40 % - znaczenie kryterium okresu gwarancji Punkty w kryterium gwarancja zostaną przyznane tylko w przypadku złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o oferowanym okresie gwarancji (w druku OFERTA). W przypadku nie złożenia takiego oświadczenia oferta otrzyma 0 punktów oraz Zamawiający uzna że Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji tj. 60 m-cy. Ilość punktów przyznanych badanej ofercie P to suma punktów z kryterium cena ofertowa P1(maksymalnie 60 pkt ) i kryterium gwarancji P2 (maksymalnie 40 pkt) P=P1+P2 Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów (maksymalnie 100). Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu. Obliczenie będzie dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024