Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5975z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

DOSTAWA I MONTAŻ INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

DOSTAWA I MONTAŻ INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ

Data zamieszczenia: 2024-04-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: DIAMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Budowlana 17
88-100 Inowrocław
powiat: inowrocławski
tkoszewski@diament.com.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/187647
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Inowrocław
Wadium: 20 000,00 PLN
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE NA DOSTAWĘ I MONTAŻ INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ
Powstaje w kontekście projektu
FENG.01.01-IP.02-O396/23 - Opracowanie innowacyjnych mieszanin ściernych w celu znaczącej poprawy parametrów pracy narzędzi do obróbki szkła

Część 1
DOSTAWA I MONTAŻ INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa instalacji fotowoltaicznej wraz
z opracowaniem dokumentacji technicznej, montażem i uruchomieniem w lokalizacji: Ul. Budowlana 17, 88-100 Inowrocław.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
a) wykonanie dokumentacji
b) Dostawę paneli
c) wykonanie konstrukcji nośnej
d) wykonanie okablowania, złącza, zabezpieczenia elektrycznego,
e) montaż paneli,
f) uruchomienie i odbiór techniczny.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
3.1 Moduły fotowoltaiczne
Minimalne wymagania:
- posiada certyfikaty IEC61215 lub IEC61730 lub równoważne;
- posiada wyłącznie dodatnią tolerancję mocy w przedziale 0+5;
- posiada zakres temperatur pracy nie mniejszy niż: -40 do 85 st. C;
- posiada stopień ochronny puszki przyłączeniowej nie mniejszy niż IP65;
- posiada moc maksymalną w przedziale 480-555 W;
- posiada sprawność nie mniejszą niż 20,1%;
- składa się z minimum 132 ogniw monokrystalicznych;
- posiada wagę maksymalną 27,0 kg;
- posiada maksymalne obciążenie przodu oraz tyłu modułu na poziomie 5400/2400 Pa;
- posiada maksymalne wymiary 2094x1334x30 mm;
- posiada maksymalne napięcie obwodu otwartego 45,8 V;
- posiada maksymalne napięcie zasilania Voc 38,6 V;
- posiada maksymalny prąd zwarciowy 14,1 A;
- posiada maksymalne natężenie prądu 13,2 A.
3.2 Inwerter
Minimalne wymagania:
Ilość: 6 szt. każdy o mocy 50kW (łącznie 300 kW)
Inwertery muszą spełniać poniższe wymagania:
- posiada zabezpieczenie przed pracą wyspową;
- posiada nastawy parametrów elektrycznych ,,granicznych" (poziomy napięć oraz częstotliwości);
- posiada odpowiednie nastawy/sterowanie generowaną mocą bierną;
- posiada deklarację zgodności wykazującą spełnienie wymagań NC RfG;
- są 3-fazowymi (400 VAC) przekształtnikami energoelektronicznymi wykonanymi w technologii beztransformatorowej;
- posiada stopień ochrony co najmniej IP66;
- wyposażone w moduł komunikacyjny RS485;
- umożliwia komunikację poprzez sieć Ethernet oraz Wi-Fi;
- brak przeciwskazań do współpracy z optymalizatorami mocy;
- posiada moc wyjściową AC na poziomie minimum 50 kW;
- posiada napięcie startu nie większe niż 250V;
- posiada sprawność maksymalną na poziomie minimum 98,5%;
- posiada sprawność europejską na poziomie minimum 98,3%;
- posiada minimum 5 wejść MPPT.
3.3 Konstrukcja wsporcza modułów PV
Projektowane moduły fotowoltaiczne zostaną zamontowane za pomocą dedykowanych systemowych konstrukcji wsporczych dla rozwiązań fotowoltaicznych. Rodzaj konstrukcji wsporczej zależnie od miejsca montaż: dach lub grunt.
Zastosowana systemowa konstrukcja wsporcza powinna spełniać wymogiminimalne:
- możliwości montażu zadeklarowanej ilości modułów w opracowaniu lub założonej sumy mocy modułów PV, projektowanej instalacji - przy uwzględnieniu istniejącej przestrzeni montażowej oraz braku naruszenia szczelności pokrycia i walorów konstrukcyjnych;
- spełniać warunek dopuszczalnych obciążeń określonych w ekspertyzie możliwości sytuowania modułów fotowoltaicznych, dla poszczególnych rozwiązań konstrukcyjnych oraz połaci dachowych;
- być dedykowanymi systemowymi konstrukcjami wsporczymi dla zastosowań fotowoltaicznych;
- posiadać certyfikatu zgodności z normami PN-EN 1090-1, PN-EN 1090-2+A1 lub normami równoważnymi (dla elementów stalowych) oraz PN-EN 1090-3 lub równoważną (dla elementów aluminiowych);
- elementy nośne dla gruntowej konstrukcji wsporczej (podpory, belki/profile nośne, uchwyty montażowe) wykonane ze stali z powłoką antykorozyjną ZM430;
- elementy modułowe (profile montaże, klemy) wykonane z materiału aluminiowego (zgodnie z PN-EN 1090-3:2019-05 lub PN-EN 1999-1-1:2007+A1:2009 lub PN-EN 573-3+A1:2022-11 lub normami równoważnymi);
- elementy złączne (śruby, nakrętki, podkładki) wykonane ze stali nierdzewnej (zgodnie z PN-EN ISO 3506-1 lub równoważną) lub stali z powłokę antykorozyjną w postaci cynkowania metodą zanurzeniową o klasie korozyjności min. C3 (wg. PN-EN ISO 1461:2011 lub równoważną);
- dla elementów mających kontakt z poszyciem dachowym, stosować dedykowane podkłady EPDM. W miejscach kotwień konstrukcji stosować dedykowane uszczelnienia poszycia;
- odpowiedniego dopasowania względem obciążenia śniegiem i wiatrem - zgodnie z: PN-EN 1991-1-3:2005 oraz PN-EN 1991-1-4:2010 lub normami równoważnymi. Wartości obciążenia klimatycznego należy przyjmować dla miejscowości lokalizacji inwestycji tj. miasto Inowrocław;
- konstrukcja wsporcza dla instalacji gruntowej winna być wykonana z gatunku stali minimum S350GD.
3.4 Kryteria zielonych zamówień publicznych:
- Projektowana instalacja fotowoltaiczna musi spełnić wymóg Emisja CO2, której będzie się dało uniknąć dzięki instalacji PV minimum 80 000 kg / rok
- Proponowane moduły fotowoltaiczne muszą posiadać certyfikat ISO14001:2015 System Zarządzania Środowiskowego (lub równoważny).
3.5 Dokumentacja techniczna
- Wykonanie projektu budowlanego
- Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę
- Wykonanie projektu technicznego instalacji fotowoltaicznej wraz z uzgodnieniem z operatorem sieci dystrybucyjnej
- Wykonanie planu BIOZ
4. Oferowane urządzenia i komponenty składających się na kompletną instalację fotowoltaiczną muszą być fabrycznie nowe.
5. Dostarczane panele muszą posiadać certyfikat CE.
6. Wymagany czas reakcji serwisu (w okresie gwarancji) w przypadku awarii:
- do 24 godzin - zdiagnozowanie usterki on-line;
- do 5 dni roboczych - przyjazd serwisanta w przypadku braku możliwości zdalnej diagnozy.

7. Wymagany termin gwarancji:
7.1 Gwarancja Wykonawcy
- min. 60 miesięcy na roboty budowlane i montażowe, na szczelność pokryć dachowych, uszkodzeń dachu, elewacji budynku będących wynikiem prowadzonych prac lub wykonanego systemu instalacji fotowoltaicznej
7.2 Gwarancja producenta:
- panele fotowoltaiczne - min. 144 miesiące
- inwertery - min. 120 miesięcy
- konstrukcja - min. 120 miesięcy
- gwarancja na liniowy spadek mocy do 84,80% wartości mocy początkowej po 25 latach.
- liczone od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbiorczego.

CPV: 09331200-0, 09332000-5, 31700000-3, 45223100-7, 45261215-4, 45300000-0, 45310000-3, 45311000-0, 45311100-1, 45315100-9

Dokument nr: 2024-66625-187647, 2/ZK/2024

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-04-19

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-04
Zamówienie musi być zrealizowane w terminie do 30 września 2024 r.
Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
kujawsko-pomorskie
Powiat
inowrocławski
Gmina
Inowrocław
Miejscowość
Inowrocław

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności w przypadkach określonych w Wytycznych dotyczące kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027 oraz w następujących przypadkach:
1.1 konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, w tym na skutek wystąpienia siły wyższej,
1.2 konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności niezależnych od wykonawcy lub okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności,
1.3 konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia z powodu wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację Przedmiotu umowy,
1.4 konieczności wprowadzenia zmian, w tym: przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek istotnych okoliczności leżących po stronie Zamawiającego,
1.5 konieczności dokonania zmian w przedmiocie umowy w następujących przypadkach:
a) wystąpienia robót zamiennych, zaniechanych lub dodatkowych z powodu: uzasadnionych zmian proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę w zakresie sposobu wykonania Przedmiotu umowy, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego,
b) aktualizacji materiałów/urządzeń których użycie przewidziano przy realizacji Przedmiotu umowy z uwagi na zmianę technologiczną,
c) zaprzestania produkcji materiałów/urządzeń, których użycie przewidziano przy realizacji Przedmiotu umowy,
d) zmiany przepisów prawa budowlanego w trakcie realizacji Przedmiotu umowy. Dopuszczalne są roboty zamienne w zakresie zamiany materiałów na materiały, spełniające parametry techniczne lub o wyższych parametrach niż określone w zapytaniu ofertowym;
1.6 w przypadku wystąpienia zdarzeń siły wyższej przez którą, na potrzeby niniejszej umowy rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej:
- charakterze niezależnym od Stron,
- którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem Umowy,
- którego nie można uniknąć, ani któremu Strony nie mogły zapobiec, przy zachowaniu należytej staranności,
przy czym za siłę wyższą warunkującą zmianę Umowy uważać się będzie w szczególności: okoliczności związane z wystąpieniem stanu pandemii lub epidemii, powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował w sposób należyty co najmniej 1 zamówienie obejmujące zaprojektowanie i wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy przekraczającej 50kW.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej:
- jedną osobą do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych z co najmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym jako kierownik budowy/robót;
- co najmniej jedną osobą z uprawnieniami elektrycznymi SEP powyżej 1 kV, typu D (dozór) oraz E (eksploatacja).
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane
z przygotowaniem oraz przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
Zamówienie nie może być udzielone podmiotom i osobom, które w bezpośredni lub pośredni sposób wspierają działania wojenne Federacji Rosyjskiej lub są za nie odpowiedzialne i podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie następujących przepisów:
- art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1), dalej: rozporządzenie 833/2014, w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1), dalej: rozporządzenie 2022/576.
- Ustawa z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835).
Z postępowania wyklucza się wykonawcę, który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. Oferta zostanie przygotowana zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
2. Wraz z ofertą Wykonawca złoży następujące dokumenty:
a) formularz parametrów technicznych, stanowiący Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego;
b) wykaz zrealizowanych zamówień, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego wraz z dowodami określającymi, czy te zamówienia zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego zamówienia zostały wykonane. Dopuszcza złożenie dowodów potwierdzających należyte wykonanie wykazywanych zamówień w języku polskim;
c) Wykaz osób, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego
d) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
e) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku
zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca
dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
UWAGA: Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. d) i e), gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków wskazanych w punktach d) i e), zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć.
3. Ofertę należy złożyć w postaci elektronicznej, za pośrednictwem Bazy konkurencyjności. Oferta i dokumenty o których mowa w pkt. VIII.2 winny zostać przesłane w formie skanu oryginału dokumentu podpisanego przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy bądź jako dokument elektroniczny opatrzony podpisem elektronicznym (podpis kwalifikowany, podpis zaufany, podpis osobisty).

8. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej.
Terminy, w których możliwe jest przeprowadzenie wizji lokalnej:
- 11.04.2024 r.
- 16.04.2024 r.
- w godzinach od 11:00 do 15:00
Z uwagi na brak możliwości porozumiewania się w tym zakresie za pośrednictwem Bazy konkurencyjności, zgłoszenia udziału w wizji lokalnej należy dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres e-mail wudarska@diament.com.pl podając dane Wykonawcy: nazwę firmy, adres, nr telefonu do kontaktu oraz wybrany przez Wykonawcę termin i godzinę wizyty.

10. Zasady rozliczania:
Wykonawca zobowiązany jest podać warunki w ofercie. Warunki graniczne:
- Dopuszcza się zaliczkę
- do wysokości 20% ceny oferty po podpisaniu umowy;
- do wysokości 30% ceny oferty po uzyskaniu pozwolenia na budowę,
- Pozostała część - po dostawie, montażu i uruchomieniu instalacji, przyłączeniu do sieci energetycznej, testach i wdrożeniu, potwierdzonych bezusterkowym protokołem odbioru, w terminie 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT.
Zaproponowane warunki płatności nie mogą być gorsze niż ww.
11. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 60 dni od upływu terminu składania ofert.
12. Wadium w niniejszym postępowaniu wynosi: 20 000,00 PLN.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-04-05
Data ostatniej zmiany
2024-04-05 17:00:11

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena: 75%
Liczba punktów = (cena najniższa / cena oferty ocenianej) x waga x 100
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Czas reakcji serwisu: 10%
Czas reakcji serwisu max do 5 dni roboczych - 0 pkt
Czas reakcji serwisu max do 4 dni roboczych - 2 pkt
Czas reakcji serwisu max do 3 dni roboczych - 5 pkt
Czas reakcji serwisu max do 2 dni roboczych - 8 pkt
Czas reakcji serwisu w następnym dniu roboczym - 10 pkt
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Parametry techniczne (jakość) 15%
Sprawność maksymalna falownika min. 98,6%
TAK - 5 pkt.
NIE - 0 pkt
Roczna degradacja modułu na poziomie nie wyższym niż 0,6% przez 25 lat
TAK - 5 pkt.
NIE - 0 pkt
Sprawność modułu powyżej 21,2 %
TAK - 5 pkt.
NIE - 0 pkt

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Tomasz Koszewski
tel.:
e-mail: tkoszewski@diament.com.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.