dolnośląskie (Wałbrzych)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego |
Data zamieszczenia: | 2024-04-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiat Bialski ul. Brzeska 41 21-500 Biała Podlaska powiat: Biała Podlaska zamowienia@powiatbialski.pl https://powiatbialski.ezamawiajacy.pl/pn/powiatbialski/demand/notice/public/126338/details |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Biała Podlaska |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 20 m x 40 m wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy LO im. Władysława Zawadzkiego w Wisznicach Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej, a następnie robót budowlanych polegających na budowie hali sportowej z zapleczem sanitarno-szatniowym oraz kompleksowe wyposażenie obiektu. Główną funkcją projektowanego budynku jest współpraca ze szkołą w zakresie realizacji zajęć sportowo-rekreacyjnych dla uczniów. Uzupełnieniem funkcji podstawowej jest takie zaprojektowanie obiektu hali sportowej, aby mógł on pełnić rolę miejsca rekreacji i czynnego wypoczynku również poza godz.mi funkcjonowania szkoły. Budynek musi być dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Celem niniejszego zamówienia publicznego jest budowa hali sportowej wraz z zapleczem szatniowo-sanitarnym oraz elementami zagospodarowania terenu, a także kompleksowe wyposażenie obiektu zgodnie z przedstawioną koncepcją stanowiącą załącznik do opracowania oraz wytycznymi Zamawiającego określonymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Budynek hali sportowej powstanie przy Zespole Szkół Technicznych im. Unitów Podlaskich w Międzyrzecu Podlaskim. Główną funkcją projektowanego budynku jest współpraca ze szkołą w zakresie realizacji zajęć sportowo-rekreacyjnych dla uczniów oraz udoskonalenie istniejącej bazy edukacyjnej. 2. Postępowanie prowadzone jest w formule zaprojektuj i wybuduj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz w Projektowanych Postanowieniach Umowy stanowiących załącznik nr 3 do SWZ CPV: 45000000-7, 45100000-8,71000000-8, 71220000-6,71240000-2, 71320000-7,71410000-5,71420000-8,71221000-3,45200000-9 Dokument nr: 2024/BZP 00274374, OA.272.9.2024.MRE Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-22 12:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://powiatbialski.ezamawiajacy.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywać się będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, na elektronicznej Platformie eZamawiający (dalej w skrócie: ,,Platforma") dostępnej pod adresem: https://powiatbialski.ezamawiajacy.pl Wymagania techniczne i organizacyjne, związane z wykorzystaniem Platformy, zostały przedstawione na stronie Platformy w zakładce Regulacje i procedury procesu zakupowego. Zamawiający dopuszcza komunikację z Wykonawcami, w tym przekazywanie postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji, za pomocą poczty elektronicznej na adres zamowienia@powiatbialski.pl Nie dotyczy to składania ofert, które realizowane jest wyłącznie na Platformie. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inne dokumenty sporządza się w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych. Ofertę, a także oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania i oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 2070, z późn. zm.) Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone powyżej, przekazywane w postępowaniu lub w konkursie, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy. Platforma jest narzędziem umożliwiającym realizację procesu związanego z udzielaniem zamówień publicznych przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, służącym w szczególności do przekazywania ofert i oświadczeń. 3. Za datę wpływu wezwań, oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji składanych poprzez Platformę przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, oraz informacji składanych w wiadomości email przyjmuje się datę ich odbioru na skrzynce email Zamawiającego. 4. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie tj.: a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; b) ,,Komputer klasy PC lub MAC - spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej", c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; d) Włączona obsługa JavaScript; e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. 5. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu. 6. Zamawiający wymaga, aby wszelka korespondencja związana z postępowaniem była opatrzona znakiem postępowania, tj. OA.272.9.2024.MRE 7. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platformy tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godz.ch 9.00-17.00) e mail: oneplace@marketplanet.pl 8. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: o administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Starosta Bialski z siedzibą przy Ul. Brzeskiej 41, 21-500 Biała Podlaska; email: starostwo@powiatbialski.pl, tel.: (83) 351-13-95. o inspektor ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Białej Podlaskiej jest dostępny pod adresem: 21-500 Biała Podlaska, Ul. Brzeska 41, email: iod@powiatbialski.pl, tel.: (83) 351-13-56. o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (znak sprawy: OA.272.9.2024.MRE) prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych; o odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy; o Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; o obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy; o w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; o posiada Pani/Pan: podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; awo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; o nie przysługuje Pani/Panu: związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; awo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy: - Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. - Na mocy art. 19 ust. 3 ustawy wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://powiatbialski.ezamawiajacy.pl/pn/powiatbialski/demand/notice/public/126338/details TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-22 10:00 Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć na Platformie dostępnej pod adresem: https://powiatbialski.ezamawiajacy.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: OA.272.9.2024.MRE 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej, a następnie robót budowlanych polegających na budowie hali sportowej z zapleczem sanitarno-szatniowym oraz kompleksowe wyposażenie obiektu. Główną funkcją projektowanego budynku jest współpraca ze szkołą w zakresie realizacji zajęć sportowo-rekreacyjnych dla uczniów. Uzupełnieniem funkcji podstawowej jest takie zaprojektowanie obiektu hali sportowej, aby mógł on pełnić rolę miejsca rekreacji i czynnego wypoczynku również poza godzinami funkcjonowania szkoły. Budynek musi być dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Celem niniejszego zamówienia publicznego jest budowa hali sportowej wraz z zapleczem szatniowo-sanitarnym oraz elementami zagospodarowania terenu, a także kompleksowe wyposażenie obiektu zgodnie z przedstawioną koncepcją stanowiącą załącznik do opracowania oraz wytycznymi Zamawiającego określonymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Budynek hali sportowej powstanie przy Zespole Szkół Technicznych im. Unitów Podlaskich w Międzyrzecu Podlaskim. Główną funkcją projektowanego budynku jest współpraca ze szkołą w zakresie realizacji zajęć sportowo-rekreacyjnych dla uczniów oraz udoskonalenie istniejącej bazy edukacyjnej. 2. Postępowanie prowadzone jest w formule zaprojektuj i wybuduj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz w Projektowanych Postanowieniach Umowy stanowiących załącznik nr 3 do SWZ 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego 71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego 71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu 71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45320000-6 - Roboty izolacyjne 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45410000-4 - Tynkowanie 45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45321000-3 - Izolacja cieplna 45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybrana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów. 2. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert z ustaloną punktacją do 100 pkt. (100%=100pkt). 3. Zamawiający dokona oceny złożonych w terminie ofert, które spełnią wymagania formalne na podstawie następującego zestawu kryteriów oceny: Lp. KRYTERIA OCENY OFERT WAGA (%) 1. Cena 60 % 2. Okres gwarancji 40 % 1) Cena - max 60 pkt Liczba punktów = Cena brutto oferty najtańszej Cena brutto oferty badanej x 60 pkt 2) Okres gwarancji- max 40 pkt W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż minimalny 3 - letni okres gwarancji, Zamawiający przyzna punkty w następujący sposób: a) 3 lata od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy - 0 pkt b) 4 lata od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy - 20 pkt c) 5 lat od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy - 40 pkt Jeżeli Wykonawca nie zaznaczy w Formularzu ofertowym - Załącznik nr 4 do SWZ oferowanego okresu gwarancji lub zaznaczy więcej niż jeden okres gwarancji, Zamawiający przyjmie 3 - letni okres gwarancji, tj. minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego, a Wykonawca nie otrzyma punktów w danym kryterium. Punkty w powyższych kryteriach zostaną przyznane na podstawie informacji uzyskanych z Formularzy ofertowych - Załącznik nr 2 do SWZ. Formularz ofertowy nie podlega uzupełnieniu. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną cyfrowo, a słownie jako właściwą zamawiający przyjmie cenę podaną słownie. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów po zsumowaniu punktów otrzymanych w poszczególnych kryteriach oceny. Maksymalnie oferta może uzyskać 100 pkt. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej i finansowej Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 4) zdolności technicznej lub zawodowej Określenie warunków w zakresie doświadczenia: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonał należycie co najmniej jedno zadanie polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub nadbudowie budynku o wartości robót co najmniej 2.000.000,00 zł brutto (słownie: dwa miliony zł). 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Wraz z ofertą wykonawca powinien złożyć: 1) zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) - według wzoru z załącznika nr 6 do SWZ; 2) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy); 3) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy (jeżeli dotyczy) - według wzoru z załącznika nr 7 do SWZ 4) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - według wzoru z załącznika nr 4 do SWZ 5) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie podmiotu trzeciego udostępniającego zasoby o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (jeżeli dotyczy) - według wzoru z załącznika nr 5 do SWZ SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Rodzaj i zakres dopuszczalnych zmian umowy wskazano szczegółowo w paragrafie 17. "Zmiany w umowie" projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ. Zamawiający nie mógł umieścić pełnego rodzaju i zakresu zmian umowy ze względu na określoną dopuszczalną ilość znaków. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybrana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów. 2. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert z ustaloną punktacją do 100 pkt. (100%=100pkt). 3. Zamawiający dokona oceny złożonych w terminie ofert, które spełnią wymagania formalne na podstawie następującego zestawu kryteriów oceny: Lp. KRYTERIA OCENY OFERT WAGA (%) 1. Cena 60 % 2. Okres gwarancji 40 % 1) Cena - max 60 pkt Liczba punktów = Cena brutto oferty najtańszej Cena brutto oferty badanej x 60 pkt 2) Okres gwarancji- max 40 pkt W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż minimalny 3 - letni okres gwarancji, Zamawiający przyzna punkty w następujący sposób: a) 3 lata od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy - 0 pkt b) 4 lata od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy - 20 pkt c) 5 lat od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy - 40 pkt Jeżeli Wykonawca nie zaznaczy w Formularzu ofertowym - Załącznik nr 4 do SWZ oferowanego okresu gwarancji lub zaznaczy więcej niż jeden okres gwarancji, Zamawiający przyjmie 3 - letni okres gwarancji, tj. minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego, a Wykonawca nie otrzyma punktów w danym kryterium. Punkty w powyższych kryteriach zostaną przyznane na podstawie informacji uzyskanych z Formularzy ofertowych - Załącznik nr 2 do SWZ. Formularz ofertowy nie podlega uzupełnieniu. W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną podaną cyfrowo, a słownie jako właściwą zamawiający przyjmie cenę podaną słownie. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów po zsumowaniu punktów otrzymanych w poszczególnych kryteriach oceny. Maksymalnie oferta może uzyskać 100 pkt. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-21 |
© eurobudowa.pl 2004-2024