Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
432z dziś
5288z ostatnich 7 dni
25244z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont systemu wentylacji mechanicznej i klimatyzacji przestrzeni wystaw

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont systemu wentylacji mechanicznej i klimatyzacji przestrzeni wystaw

Data zamieszczenia: 2024-04-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Centrum Nauki Kopernik
Wybrzeże Kościuszkowskie 20
00-390 Warszawa
powiat: Warszawa
przetargi@kopernik.org.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/911297
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Remont systemu wentylacji mechanicznej i klimatyzacji przestrzeni wystaw w budynku A i B oraz pomieszczeń biurowych w budynku Planetarium Centrum Nauki Kopernik (2)
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont systemu wentylacji mechanicznej i klimatyzacji przestrzeni wystaw w budynku A i B
oraz pomieszczeń biurowych w budynku Planetarium Centrum Nauki Kopernik.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w:
1) Załączniku nr 1 Opisie przedmiotu zamówienia wraz załącznikiem-Wykaz dokumentacji projektowej,
2) Załączniku nr 1a Dokumentacji projektowej (dostępnej pod linkiem na stronie prowadzonego postępowania),
3) Załączniku nr 2 Projektowanych postanowieniach umowy.

CPV: 42500000-1, 45310000-3,45331200-8,45332000-3,45223200-8,90511000-2

Dokument nr: 2024/BZP 00274311, DZP.260.28.2024.KZ

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-22 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/911297
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl/pn/kopernik
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej - adres: www.platformazakupowa.pl/pn/kopernik
Indywidualny adres niniejszego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/911297
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz.Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję że :
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Nauki Kopernik, Warszawa (00-390), Ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20, wpisane do Rejestru Instytucji Kultury prowadzonego przez Prezydenta m.st. Warszawy pod numerem 02/06. Z Administratorem danych można skontaktować się pisząc na powyższy adres siedziby lub wysyłając wiadomość na adres e-mail: informacja@kopernik.org.pl
1) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych (IOD) Z IOD można kontaktować się we wszystkich sprawach związanych z
przetwarzaniem danych. Kontakt do IOD: iod@kopernik.org.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego objętego niniejszym postępowaniem, oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w celu zawarcia umowy.
2) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i 74 ustawy Prawo zamówień publicznych,
3) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje cały czas trwania umowy,
4) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego, w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, (w tym w formie profilowania), mogący wywoływać wobec Pani/Pana skutki prawne lub w podobny sposób istotnie wpływać na Pani/Panasytuację.
5) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ,
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczania przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ,
- Powyżej wymienione prawa można spełnić pisząc na adres siedziby Administratora lub kontaktując się na adres e-mail:
informacja@kopernik.org.pl
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
6) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/911297
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-22 10:30
Miejsce składania ofert: www.platformazakupowa.pl/pn/kopernik

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-30

Wymagania:
1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium w następującej wysokości 19 000,00 PLN (słownie:
dziewiętnaście tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy:
o SWIFT: ALBPPLPW
o IBAN: 71 2490 0005 0000 4600 4363 5859
o Tytuł: wadium - znak sprawy: DZP.260.28.2024.KZ
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku O
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania wpłaty
na rachunku bankowym Zamawiającego.
5. Wadium winno być wniesione na cały okres związania ofertą.
6. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2)-4), musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z
tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, przy czym:
1) w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym
zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich;
2) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie.
3) dokumenty te zostaną złożone w oryginale w formie elektronicznej wraz z ofertą za pośrednictwem platformy dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kopernik
7. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 98 ust. 6 pkt 1) ustawy Pzp, Zamawiający jest obowiązany zatrzymać wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4, wystąpić odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3), co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
8. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 98 ust. 6 pkt 2) i 3) ustawy Pzp, Zamawiający jest zobowiązany zatrzymać wadium wraz z odsetkami a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4, wystąpić odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela
z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
9. Złożenie przez Wykonawcę wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust.2 ustawy Pzp, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.260.28.2024.KZ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont systemu wentylacji mechanicznej i klimatyzacji przestrzeni wystaw w budynku A i B
oraz pomieszczeń biurowych w budynku Planetarium Centrum Nauki Kopernik.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w:
1) Załączniku nr 1 Opisie przedmiotu zamówienia wraz załącznikiem-Wykaz dokumentacji projektowej,
2) Załączniku nr 1a Dokumentacji projektowej (dostępnej pod linkiem na stronie prowadzonego postępowania),
3) Załączniku nr 2 Projektowanych postanowieniach umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 42500000-1 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Suma punktów uzyskanych w kryteriach oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, dostarczone i wbudowane materiały oraz urządzenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w
Rozdziale VI SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada wpis do rejestru działalności regulowanej, czyli aktualny certyfikat dla
przedsiębiorców, uprawniający go do wykonywania, dla osób trzecich, czynności polegających na konserwacji,
serwisowaniu oraz naprawie stacjonarnych urządzeń klimatyzacyjnych, o którym mowa w art. 29 ustawy z 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (tekst jedn.: Dz.U. z 2020 r. poz. 2065).
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
a) Wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie:
a1) wykonał należycie co najmniej 2 roboty budowlane polegającą na budowie/instalacji lub remoncie/modernizacji systemu
wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w obiektach o kubaturze nie mniejszej niż 30 000 m3 (każda).
a2) wykonał należycie ( a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) co najmniej 2 usługi
polegające na czyszczeniu instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych o wartości nie niższej niż 130 000 złotych
brutto każda (a przypadku jeżeli wartość została wyrażona w walucie obcej Zamawiający dokona przeliczenia wg średniego
kursu NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie zamówień publicznych).
UWAGA:
(1) Przez jedną robotę budowlaną rozumie się robotę budowlaną wykonaną na podstawie odrębnej umowy, zlecenia na
rzecz podmiotu innego niż Wykonawca lub podmioty kapitałowo powiązane w Wykonawcą.
(2) Przez jedną usługę rozumie się usługę wykonaną/wykonywaną na podstawie odrębnej umowy, zlecenia na rzecz
podmiotu innego niż Wykonawca lub podmioty kapitałowo powiązane w Wykonawcą.
(3) W przypadku usług ciągłych, ich należyte wykonanie oceniane będzie pod względem wyłącznie zrealizowanej części
umowy i w odniesieniu do zakresu faktycznie zrealizowanej części, porównując jej wartość i zakres do ustanowionego w pkt. 2) ppkt. a2) warunku;
b) Skieruje do realizacji zamówienia:
b1) jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi związanymi z
obiektem budowlanym w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,
gazowych, wodociągowych
i kanalizacyjnych oraz będącą czynnym członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa;
b2) jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane3 bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz będącą czynnym członkiem
Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa;
b3) jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane3 bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
konstrukcyjno-budowlanej oraz będącą czynnym członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa;
b4) co najmniej jedną osobę posiadającą :
- świadectwo kwalifikacyjne wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia
28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadanych kwalifikacji przez osoby zajmujące się
eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. nr 89, poz. 828 z późn. zm,), uprawniające do zajmowania się
eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji, w zakresie:
o sieci i instalacji cieplnej wraz z urządzeniami pomocniczymi o przesyle ciepła powyżej 50 kW,
o urządzeń wentylacji, klimatyzacji i chłodniczych o mocy powyżej 50 kW,
o urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznej o napięciu nie wyższym niż 1 kV,
o aparatury kontrolno-pomiarowej i urządzeń automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji wyżej wymienionych punktach;
- świadectwo kwalifikacji w zakresie naprawy i obsługi technicznej urządzeń i instalacji chłodniczych zawierających
substancje kontrolowane oraz obrotu tymi substancjami uzyskane na mocy ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach
zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (tekst jedn.: Dz.U. z 2020 r. poz. 2065),
- kwalifikacje do lutowania twardego płomieniowego palnikiem gazowym
b5) co najmniej jedną osobę posiadającą:
- świadectwo kwalifikacyjne serii ,,D" uprawniające do dozoru nad eksploatacją instalacji i urządzeń elektrycznych o napięciu
do 1 kV,
- świadectwo kwalifikacyjne serii ,,E" uprawniające do eksploatacji instalacji i urządzeń elektrycznych o napięciu do 1 kV.
- co najmniej jedną osobę posiadającą zaświadczenia kwalifikacyjne do obsługi podestów ruchomych.
b6) co najmniej jedną osobą posiadającą orzeczenie lekarskie dopuszczające do pracy na wysokościach powyżej 3 m.
W zakresie wymagań określonych w pkt. 2) ppkt. b) Zamawiający dopuszcza pełnienie kliku funkcji (w różnych branżach)
przez jedną osobą pod warunkiem posiadania odpowiednich uprawnień oraz zapewnienia takiej liczby osób na etapie realizacji, która zagwarantuje należyte wykonanie przedmiotowego zamówienia zgodnie z treścią SWZ i warunkami zawartej
umowy. Przy czym osoba posiadająca uprawnienia określone w ppkt. b1) lub b2) powinna pełnić funkcję koordynatora
realizacji zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku O ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami i informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5a do SWZ,
2) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w
zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz podstaw wykluczenia z postępowania o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp:
a) art. 108 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie
konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp,
- wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5b do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny certyfikat dla przedsiębiorców, uprawniający go do wykonywania, dla osób trzecich, czynności polegających na
konserwacji, serwisowaniu oraz naprawie stacjonarnych urządzeń klimatyzacyjnych, o którym mowa w art. 29 ustawy z 15 maja
2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (tekst jedn.: Dz.U. z 2020 r. poz. 2065), o którym mowa w Rozdziale VII ust. 2 SWZ.
2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa
w Rozdziale VII ust. 1 pkt.4 ppkt. a1) SWZ, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na
rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5c1 do SWZ;
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami w ww. wykazie Wykonawca wykazuje roboty budowlane, w których wykonaniu bezpośrednio uczestniczył.
3) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt.4 ppkt a2) SWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5c2 do SWZ;
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami w ww. wykazie
Wykonawca wykazuje usługi, w których wykonaniu bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub
ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy;
4) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
kierowanie robotami budowlanymi, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt.4 ppkt. b) SWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresy wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5d do SWZ;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. W przypadku, gdy Wykonawca oświadczy w Formularzu oferty, że w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zastosuje
materiały lub urządzenia równoważne zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe:
1) wypełniony wykaz materiałów i urządzeń równoważnych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4c do SWZ;
2) karty katalogowe producenta dla materiałów i urządzeń wskazanych w wykazie, o którym mowa w pkt. 1 powyżej
potwierdzające, iż oferowane materiały i urządzenia (rozwiązania) równoważne spełniają wymagania określone przez
Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, aby zamiast kart katalogowych Wykonawca złożył wydruki stron internetowych
producenta oferowanego przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się złożenie oświadczenia producenta potwierdzającego spełnienie parametrów technicznych i funkcjonalnych nie wyszczególnionych w katalogach firmowych.
UWAGA: Wykonawca, który oświadczy w Formularzu oferty, że w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zastosuje
materiały lub urządzenia zgodne z dokumentacją przetargową nie jest zobowiązany do złożenia przedmiotowych środków
dowodowych.
2. Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki
dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym
terminie, chyba że pomimo ich złożenia oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
3. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
4. Przedmiotowe środki dowodowe należy złożyć w formie elektronicznej lub w kopii w postaci cyfrowego odwzorowania
dokumentu papierowego, której zgodność z oryginałem poświadczy Wykonawca lub notariusz podpisem kwalifikowanym,
zaufanym bądź osobistym.
Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentów przedmiotowych w języku angielskim wraz z tłumaczeniem na język polski.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. W przypadku, gdy Wykonawca oświadczy w Formularzu oferty, że w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zastosuje
materiały lub urządzenia równoważne zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe:
1) wypełniony wykaz materiałów i urządzeń równoważnych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4c do SWZ;
2) karty katalogowe producenta dla materiałów i urządzeń wskazanych w wykazie, o którym mowa w pkt. 1 powyżej
potwierdzające, iż oferowane materiały i urządzenia (rozwiązania) równoważne spełniają wymagania określone przez
Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, aby zamiast kart katalogowych Wykonawca złożył wydruki stron internetowych
producenta oferowanego przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się złożenie oświadczenia producenta potwierdzającego
spełnienie parametrów technicznych i funkcjonalnych nie wyszczególnionych w katalogach firmowych.
UWAGA: Wykonawca, który oświadczy w Formularzu oferty, że w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zastosuje materiały lub urządzenia zgodne z dokumentacją przetargową nie jest zobowiązany do złożenia przedmiotowych środków
dowodowych.
2. Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki
dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym
terminie, chyba że pomimo ich złożenia oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
3. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
4. Przedmiotowe środki dowodowe należy złożyć w formie elektronicznej lub w kopii w postaci cyfrowego odwzorowania
dokumentu papierowego, której zgodność z oryginałem poświadczy Wykonawca lub notariusz podpisem kwalifikowanym,
zaufanym bądź osobistym.
Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentów przedmiotowych w języku angielskim wraz z tłumaczeniem na język polski.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, w tym braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1
ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium w następującej wysokości 19 000,00 PLN (słownie:
dziewiętnaście tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy:
o SWIFT: ALBPPLPW
o IBAN: 71 2490 0005 0000 4600 4363 5859
o Tytuł: wadium - znak sprawy: DZP.260.28.2024.KZ
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku O
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania wpłaty
na rachunku bankowym Zamawiającego.
5. Wadium winno być wniesione na cały okres związania ofertą.
6. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2)-4), musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z
tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, przy czym:
1) w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym
zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich;
2) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie.
3) dokumenty te zostaną złożone w oryginale w formie elektronicznej wraz z ofertą za pośrednictwem platformy dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kopernik
7. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 98 ust. 6 pkt 1) ustawy Pzp, Zamawiający jest obowiązany zatrzymać wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4, wystąpić odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3), co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
8. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 98 ust. 6 pkt 2) i 3) ustawy Pzp, Zamawiający jest zobowiązany zatrzymać wadium wraz z odsetkami a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4, wystąpić odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela
z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
9. Złożenie przez Wykonawcę wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust.2 ustawy Pzp, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku gdy w postępowaniu o udzielenie zamówienia biorą udział Wykonawcy występujący wspólnie, warunek
dotyczący zdolności, o których mowa w:
1) ust. 1 pkt. 2) SWZ musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców posiadający uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te
uprawnienia są wymagane,
2) ust. 1 pkt. 4) ppkt. a1) SWZ musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców, który wykona roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane,
3) ust. 1 pkt. 4) ppkt. a2) SWZ musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców, który wykona usługi, do realizacji których te
zdolności są wymagane,
4) ust. 1 pkt. 4) ppkt. b) SWZ mogą spełniać łącznie Wykonawcy, którzy dysponują osobami, które zostaną skierowane do
realizacji zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego w rozumieniu art. 58 ust. 1 ustawy Pzp, są
zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania. Pełnomocnictwo musi zawierać umocowanie do
reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być
załączone do oferty w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego podpisem elektronicznym lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, przez osoby uprawnione do reprezentowania przez
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
3. Za przedsiębiorców uznaje się wspólników spółki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich działalności gospodarczej:
1) Oferta złożona przez spółkę cywilną jest traktowana jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia i wspólników w spółce dotyczą wszystkie ustalenia tego niniejszego Rozdziału SWZ.
2) Spółka cywilna dołącza pełnomocnictwo opisane w pkt. 2 lub dokument, z którego wynika pełnomocnictwo (np.
poświadczone za zgodność z oryginałem kopię umowy spółki cywilnej lub uchwałę).
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
5. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składa wraz z ofertą oświadczenie
potwierdzające brak podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełniania warunków udziału w
postępowaniu (wzór oświadczeń stanowią zał. nr 3 do SWZ).
6. W przypadkach o których mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą oświadczenie przewidziane w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 4b do SWZ).
7. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie najwyżej oceniona, każdy z nich złoży w
wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania do złożenia, oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak
podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
8. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia podpisuje (w sposób opisany w Rozdziale XV
SWZ): oświadczenie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełniania warunków
udziału w postępowaniu (wzór oświadczeń stanowią załączniki nr 3 do SWZ), oświadczenie przewidziane w art. 117 ust. 4
ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 4b do SWZ), oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw
wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - oświadczenie o aktualności (wzór oświadczenia stanowi
zał. nr 5b do SWZ), w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 5a do SWZ). Pozostałe dokumenty, w tym formularz oferty, podpisuje pełnomocnik lub
wszyscy Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w umowie, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych.
Charakter, rodzaj i zakres zmian oraz warunki wprowadzenia zmian umowy Zamawiający określił w treści projektu umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Suma punktów uzyskanych w kryteriach oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, dostarczone i wbudowane materiały oraz urządzenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-21

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.