Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1063z dziś
7036z ostatnich 7 dni
24603z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Renowacja foteli kinowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Renowacja foteli kinowych

Data zamieszczenia: 2024-04-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto Obrzycko
Rynek 19
64-520 Obrzycko
powiat: szamotulski
61 2913187, faks 61 2913248
sekretariat@obrzycko.com
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Obrzycko
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 61 2913187, faks 61
Termin składania ofert: 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Renowacja foteli kinowych na potrzeby sali kinowo-widowiskowej wraz z projektem aranżacji wnętrz w Centrum Edukacyjno-Kulturalnym z podziałem na II cz. I Renowacja foteli , II Projekt aranżacji wnętrz
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie dot. Części I polegać będzie m.in. na odbiorze istniejących foteli z budynku przy Ul. Kruppika 5 w Obrzycku, kompleksowej ich renowacji, montażu foteli na sali kinowo-widowiskowej , w uzgodnieniu z Zamawiającym.
15. Zadanie dot. Części II polegać będzie na wykonaniu projektu aranżacji wnętrz i wyposażenia budynku przy Ul. Kruppika 5 w Obrzycku, które będzie stanowić Centrum Edukacyjno-Kulturalne.
16. Projekt aranżacji wnętrz obejmuje stworzenie kompleksowego planu aranżacji wnętrz remontowanego obiektu, który będzie uwzględniał estetykę, funkcjonalność, a także jego historyczny charakter, na który składać się będą:
- rysunki i rzuty tj. dokładne plany pomieszczeń, wskazujące rozmieszczenie foteli oraz innych elementów wyposażenia,
- widoki ścian tj. kłady ścian przedstawiające wygląd każdej ze ścian, z uwzględnieniem detali architektonicznych i dekoracyjnych oraz wymiarowanie
- zestawienie materiałowe tj. szczegółowy opis materiałów wykorzystanych w projekcie wraz z ich parametrami technicznymi
- wizualizacje tj. graficzne przedstawienie projektowanych przestrzeni, umożliwiające wizualną ocenę końcowego efektu aranżacji
- plan oświetlenia tj. projekt układu oświetleni, który będzie współgrał z aranżacją wnętrz, zapewniając odpowiedni nastrój i funkcjonalność.

CPV: 39113100-8, 39114100-5, 71220000-6, 79932000-6

Dokument nr: 2024/BZP 00274853, ZP.271.1.2.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-22 11:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fa11df9e-f578-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne
dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia
określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację
wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty
elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@obrzycko.com (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu) lub zamowienia@obrzycko.com.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Obrzycko
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego dot.
pn: ,,Renowacja foteli kinowych na potrzeby sali kinowo-widowiskowej wraz z projektem aranżacji wnętrz w Centrum Edukacyjno-Kulturalnym w Obrzycku z podziałem na II części : I część : Renowacja foteli kinowych, II część Projekt aranżacji wnętrz
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
podstawie obowiązujących przepisów, odnoszących się do jednostek samorządu terytorialnego
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
podstawie obowiązujących przepisów, odnoszących się do jednostek samorządu terytorialnego
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
posiada Pani/Pan
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO
nie przysługuje Pani/Panu
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-22 11:00
Miejsce składania ofert: http://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.