Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług kominiarskich ( okresowe kontrole i usuwanie...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług kominiarskich ( okresowe kontrole i usuwanie zanieczyszczeń )

Data zamieszczenia: 2024-04-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Podwale 31-33
50-040 Wrocław
powiat: Wrocław
47 8713978
malgorzata.rosolowicz@wr.policja.gov.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 47 8713978
Termin składania ofert: 2024-04-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług kominiarskich ( okresowe kontrole i usuwanie zanieczyszczeń ) dla obiektów KWP we Wrocławiu oraz jednostek jej podległych w latach 2024 - 2026.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - realizacja usług kominiarskich ( okresowe kontrole i usuwanie zanieczyszczeń przewodów kominowych) w KWP Wrocław i obiektach przypisanych terytorialnie ( tj. KMP Wrocław, KPP Góra, KPP Oleśnica, KPP Trzebnica, KPP Wołów, KPP Środa Śląska, KPP Milicz, KPP Oława, KPP Strzelin).
Adresy obiektów i zakres czynności opisano w załączniku nr 1A do SWZ pn. Wykaz obiektów Wrocław i obiekty przypisane terytorialnie , który stanowi także formularz służący do podania ceny oferty (należy załączyć do oferty).
Część 2 - realizacja usług kominiarskich ( okresowe kontrole i usuwanie zanieczyszczeń przewodów kominowych) w KMP Wałbrzych i obiektach przypisanych terytorialnie tj. KPP Dzierżoniów, KPP Świdnica, KPP Ząbkowice Śląskie, KPP Kłodzko, KPP Kamienna Góra.
Adresy obiektów i zakres czynności opisano w załączniku nr 1B do SWZ pn. Wykaz obiektów Wrocław i obiekty przypisane terytorialnie , który stanowi także formularz służący do podania ceny oferty (należy załączyć do oferty).
Część 3 - realizacja usług kominiarskich ( okresowe kontrole i usuwanie zanieczyszczeń przewodów kominowych) w KMP Legnica i obiektach przypisanych terytorialnie tj. KPP Lubin, KPP Polkowice, KPP Złotoryja, KPP Głogów, KPP Jawor.
Adresy obiektów i zakres czynności opisano w załączniku nr 1C do SWZ pn. Wykaz obiektów Wrocław i obiekty przypisane terytorialnie , który stanowi także formularz służący do podania ceny oferty (należy załączyć do oferty).
Część 4 - realizacja usług kominiarskich ( okresowe kontrole i usuwanie zanieczyszczeń przewodów kominowych) w KMP Jelenia Góra i obiektach przypisanych terytorialnie tj. KPP Bolesławiec, KPP Zgorzelec, KPP Lubań, KPP Lwówek Śląski.
Adresy obiektów i zakres czynności opisano w załączniku nr 1D do SWZ pn. Wykaz obiektów Wrocław i obiekty przypisane terytorialnie , który stanowi także formularz służący do podania ceny oferty (należy załączyć do oferty).

CPV: 71356100-9, 90915000-4

Dokument nr: 2024/BZP 00274902, PUZ-2380-033-068-033/2024/MR

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-16 09:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw
1.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w za pośrednictwem
platformazakupowa.pl (dalej jako ,,Platforma") pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy:
platformazakupowa.pl oraz poczty elektronicznej: malgorzata.rosolowicz@wr.policja.gov.pl
3.W zakresie pytań technicznych związanych z działaniem systemu (Platformy) Zamawiający prosi o kontakt z Centrum Wsparcia
Klienta platformazakupowa.pl pod numer 22 1010202, cwk@platformazakupowa.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne opisane zostały w Regulaminie platformazakupowa.pl (https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin )
2. Zamawiający, zgodnie § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
- komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
- zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, Uwaga - od dnia 17 sierpnia 2021 r., ze względu na zakończenie wspierania przeglądarki Internet Explorer przez firmę Microsoft, stosowanie przeglądarki Internet Explorer nie będzie dopuszczalne,
- włączona obsługa JavaScript,
- zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
- szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
- oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Zamawiający, zgodnie § 11 ust. 2 ww. Rozporządzenia dopuszcza formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości - złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB w formatach: .pdf, .xls, .xlsx, .doc, .docx, .txt, .rtf, .xps, .odt, .ods, .odp, .ppt, .pptx, .csv, .jpg, .jpeg, .tif, .tiff, .geotiff, .png, .svg, .wav, .mp3, .avi, .mpg, .mpeg, .mp4, .m4a, .mpeg4, .ogg, .ogv, .zip, .tar, .gz, .gzip, .7z, .html, .xhtml, .css, .xml, .xsd, .gml, .rng, .xsl, .xslt
3. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej platformazakupowa.pl w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej na stronie internetowej: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view
4. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego"). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy PZP.
5. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie
danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej: ,,rozporządzenie 2016/679") informujemy, że:
o Administratorem danych zbieranych i przetwarzanych w celu prowadzenia postępowania, zawarcia umowy oraz realizacji umowy
jest Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu z siedzibą we Wrocławiu przy Ul. Podwale 31-33
o Dane osobowe mogą zostać udostępnione właściwym organom (w tym np. odpowiednim organom Unii Europejskiej, Najwyższej
Izbie Kontroli, Krajowej Administracji Skarbowej) lub podmiotom współpracującym z Ministerstwem oraz wykonawcom i podmiotom,
o których mowa w Rozdziale XXIII pkt 1 SWZ, upoważnionym zgodnie z obowiązującym prawem.
o Osobom, które w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego podały swoje dane osobowe przysługuje prawo dostępu do
danych oraz ich sprostowania, a w odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit e rozporządzenia 2016/769 -
prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do
prowadzenia postępowania, zawarcia umowy oraz realizacji umowy.
o Osobom, które w postępowaniu podały swoje dane osobowe przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
o Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w zw. z przepisami ustawy z dnia 11
września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia 2016/679 - w odniesieniu do danych osobowych
osoby będącej stroną umowy oraz art. 6 ust. 1 lit. e rozporządzenia 2016/679 - w odniesieniu do pozostałych danych osobowych - w
celu i zakresie niezbędnym do zawarcia i realizacji umowy.
o Okres przetwarzania danych jest zgodny z kategorią archiwalną dokumentacji postępowania i wynosi odpowiednio:
- 4 lata od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
- jeżeli czas trwania i rozliczenia umowy przekracza 4 lata - przez cały czas trwania umowy i okresu jej rozliczania,
- w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres,
o którym mowa w art. 125 ust. 4 lit. d) w zw. z art. 140 rozporządzenia nr 1303/2013.
- w zakresie określonym w przepisach o archiwizacji - do czasu przeprowadzania archiwizacji dokumentacji.
Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych -iod.kwp@wr.policja.gov.pl, tel: 47 8713598
o Dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu
Szczegółowe informacje zawarto w Rozdziale I pkt.I SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o ograniczeniach stosowania przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych):
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, w tym w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania , o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego)

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-16 09:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem portalu platformazakupowa.pl. Sposób składania oferty został określony w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.