Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa instalacji fotowoltaicznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa instalacji fotowoltaicznej

Data zamieszczenia: 2024-04-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej w Czaplinku Sp. z o.o
ul. Grunwaldzka 2
78-550 Czaplinek
powiat: drawski
Tel./fax 94 375 50 11
zgkczaplinek@pro.onet.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Czaplinek
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel./fax 94 375 50 1
Termin składania ofert: 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
,,Budowa instalacji fotowoltaicznej na obiektach należących do ZGK w Czaplinku Sp. z o.o. na terenie miasta Czaplinek".
2. Przedmiot zamówienia
ZADANIE I - Budowa gruntowej instalacji fotowoltaicznej na oczyszczalni ścieków w Czaplinku dz. nr 536/2 obręb 0003 Czaplinek,
Zadanie II - Budowa gruntowej instalacji fotowoltaicznej na stacji uzdatniania wody w Czaplinku dz. nr 525/16 obręb 0003 Czaplinek.
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na każde z zadań osobno.
2.1. Niniejsze zamówienie ze wszystkimi do niego załącznikami stanowi komplet materiałów niezbędnych do przygotowania oferty.
2.2. Zamawiający informuje, że będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania, a w szczególności: dane osobowe ujawnione w ofertach i dokumentach oświadczeniach dołączonych do oferty oraz dane osobowe ujawnione w składanych dokumentach i oświadczeniach. Przetwarzanie danych osobowych przez Zamawiającego jest niezbędne dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Zamawiającego i wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
3. Opis Przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie instalacji fotowoltaicznej na obiektach należących do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Czaplinku Sp. z o.o. Instalacja będzie produkowała energię na potrzeby własne spółki ZGK. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej dla danego zadania oraz SOPZ.
3.2. Dany system fotowoltaiczny stanowi zespół prądotwórczy klasyfikowany jako mikro źródło (o mocy nie przekraczającej 50kWp@STC) wykorzystujące energię odnawialną (słoneczną). Podstawowym celem wytwarzania energii elektrycznej przez system są potrzeby własne obiektu, jednak wykonanie go w układzie połączenia równoległego z siecią wewnętrzną umożliwia oddawanie nadmiaru produkowanej energii w przypadku braku odbioru w tymże obiekcie - do sieci elektroenergetycznej operatora systemu dystrybucyjnego (OSD).
3.3. Zgodnie z art. 29 ust. 2 pkt 16 w zw. z art. 30 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. (Dz. U. z 2020r., poz. 1333 z późn. zm.) Prawo Budowlane roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia nie wymagają pozwolenia na budowę, ani zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę.
3.4. Przedmiot zamówienia podzielony został na poszczególne zadania:
ZADANIE I - Budowa gruntowej instalacji fotowoltaicznej na oczyszczalni ścieków w
Czaplinku dz. nr 536/2 obręb 0003 Czaplinek.
Zakres robót
Budowa instalacji fotowoltaicznej na gruncie składająca się z podsystemu PV o mocy 50 kWp podłączonego do PPE, w tym:
- dostawa i montaż modułów fotowoltaicznych wraz z montażem konstrukcji wsporczych;
- budowa kabla typu YKY 4x25 oraz kabla typu YKYżo 5x6,
- dostawa i montaż instalacji DC i AC z zastosowaniem zabezpieczeń: przetężeniowego i zwarciowego na instalacji AC, przeciwprzepięciowego na DC oraz rozłączników izolacyjnych po stronie DC i AC,
- montaż rozdzielnicy elektrycznej, inwerterów i aparatury kontrolno-pomiarowej, -wykonanie instalacji odgromowej, ochrony przeciwporażeniowej,
- wykonanie systemu sterowania, monitorowania i opomiarowanie pracy instalacji fotowoltaicznej,
- rozruch instalacji, pomiary,
- wykonanie dokumentów odbiorowych.
Pozostałe wymagania:
- wykonanie uzgodnień w zakresie zgodności z wymaganiami ochrony przeciwpożarowej w lokalnej jednostce Straży Pożarnej przed rozpoczęciem robót,
- wystąpienie z wnioskiem do Zamawiającego o zatwierdzenie materiałów i urządzeń. Wszelkie materiały i urządzenia mogą być wbudowane tylko po akceptacji Zamawiającego,
- dokonanie przez Wykonawcę wszelkich prób, sprawdzeń, pomiarów, badań, regulacji i rozruchu, pozwalających na eksploatację instalacji,
- opracowanie niezbędnych dokumentów, instrukcji, uzyskanie wymaganych pozwoleń i uzgodnień oraz dokonanie zgłoszeń właściwemu OSD w imieniu Zamawiającego. Instalacja w obiekcie musi zostać wykonana zgodnie z kryteriami oceny możliwości przyłączania oraz wymaganiami technicznymi dla instalacji przyłączanych do sieci dystrybucyjnej niskiego napięcia Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD),
- opracowanie instrukcji obsługi i eksploatacji urządzeń oraz instrukcji bezpieczeństwa pożarowego,
- przeszkolenie użytkowników końcowych w zakresie bieżącej obsługi,
- usunięcie po zakończonych robotach wszelkich zbędnych materiałów, urządzeń, odpadów oraz pozostawienie całego terenu robót uporządkowanego i nadającego się do użytkowania,
- wykonywanie przeglądów gwarancyjnych oraz bezpłatnych usług serwisowych w okresie obowiązywania gwarancji i rękojmi (60 miesięcy).
ZADANIE II - Budowa gruntowej instalacji fotowoltaicznej na ujęciu wody w Czaplinku dz. nr 525/16 obręb 0003 Czaplinek.
Zakres robót
Budowa instalacji fotowoltaicznej na gruncie składająca się z podsystemu PV o mocy 50 kWp podłączonego do PPE, w tym:
- dostawa 3 montaż modułów fotowoltaicznych wraz z montażem konstrukcji wsporczych;
- budowa kabla typu YKY 4x25 oraz kabla typu YKYżo 5x6,
- dostawa i montaż instalacji DC i AC z zastosowaniem zabezpieczeń: przetężeniowego i zwarciowego na instalacji AC, przeciwprzepięciowego na DC oraz rozłączników izolacyjnych po stronie DC i AC,
- montaż rozdzielnicy elektrycznej, inwerterów i aparatury kontrolno-pomiarowej, -wykonanie instalacji odgromowej, ochrony przeciwporażeniowej,
- wykonanie systemu sterowania, monitorowania i opomiarowanie pracy instalacji fotowoltaicznej,
- rozruch instalacji, pomiary,
- wykonanie dokumentów odbiorowych.
Pozostałe wymagania:
- wykonanie uzgodnień w zakresie zgodności z wymaganiami ochrony przeciwpożarowej w
lokalnej jednostce Straży Pożarnej przed rozpoczęciem robót,
- wystąpienie z wnioskiem do Zamawiającego o zatwierdzenie materiałów i urządzeń. Wszelkie materiały i urządzenia mogą być wbudowane tylko po akceptacji Zamawiającego,
- dokonanie przez Wykonawcę wszelkich prób, sprawdzeń, pomiarów, badań, regulacji i rozruchu, pozwalających na eksploatację instalacji,
- opracowanie niezbędnych dokumentów, instrukcji, uzyskanie wymaganych pozwoleń i uzgodnień oraz dokonanie zgłoszeń właściwemu OSD w imieniu Zamawiającego. Instalacja w obiekcie musi zostać wykonana zgodnie z kryteriami oceny możliwości przyłączania oraz wymaganiami technicznymi dla instalacji przyłączanych do sieci dystrybucyjnej niskiego napięcia Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD),
- opracowanie instrukcji obsługi i eksploatacji urządzeń oraz instrukcji bezpieczeństwa pożarowego,
- przeszkolenie użytkowników końcowych w zakresie bieżącej obsługi,
-usunięcie po zakończonych robotach wszelkich zbędnych materiałów, urządzeń, odpadów oraz pozostawienie całego terenu robót uporządkowanego i nadającego się do użytkowania,
- wykonywanie przeglądów gwarancyjnych oraz bezpłatnych usług serwisowych w okresie obowiązywania gwarancji i rękojmi (60 miesięcy).
3.5. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej oraz SOPZ.
3.6. Wymagania dodatkowe:
1) Przed złożeniem oferty zalecane jest, aby Wykonawca przeprowadził wizytację terenu budowy oraz jego otoczenia w celu oceny, na własną odpowiedzialność, kosztu i ryzyka, wszystkich czynników koniecznych do przygotowania rzetelnej oferty, obejmującej wszelkie niezbędne prace przygotowawcze, zasadnicze i towarzyszące zarówno do prowadzenia robót budowlano - montażowych i instalacyjnych jak i uzyskania niezbędnych uzgodnień. Koszt wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
2) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i przedłożenia harmonogramu rzeczowo -finansowego w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy. Harmonogram podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Wraz z harmonogramem Wykonawca przedłoży kosztorys, który będzie miał znaczenie pomocnicze i informacyjne w celu uwiarygodnienia ceny i będzie wykorzystywany do sporządzenia w/w harmonogramu, dlatego pominięcie pozycji, dodanie innej pozycji (np. kalkulacji własnej) opisów, zawyżenia lub zaniżenia liczby jednostek przedmiarowych nie wpłynie na prawidłowość sporządzenia kosztorysu a Zamawiający uzna, że Wykonawca prawidłowo skalkulował wszystkie ilości niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, a cena ofertowa ryczałtowa jest ceną kompletną. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót zgodnie z tym harmonogramem.
3) Wykonawca będzie realizował zamówienie na czynnym obiekcie. Wykonawca zapewni ciągłość pracy przedmiotowych obiektów w całym okresie realizacji zamówienia.
4) Wykonawca zobowiązany jest do Wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym, ustawą z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (Dz, U. z 2021 r. poz. 610) obowiązującymi normami i sztuką budowlaną, przy pomocy osób posiadających odpowiednie kwalifikacje, przeszkolonych w zakresie BHP i PPOŻ oraz wyposażonych w odpowiedni sprzęt, narzędzia i odzież.
5) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem przez osoby posiadające kwalifikacje w branży elektrycznej.
6) Urządzenia stosowane w instalacjach muszą posiadać gwarancję producenta na okres nie krótszy
niż:
o Panele fotowoltaiczne, na moc - 25 lat (wydajność modułu w 25 roku eksploatacji nie może być niższa niż 80% wydajności początkowej),
o Konstrukcja wsporcza - 10 lat gwarancji obejmującej wady materiałowe oraz zabezpieczenie antykorozyjne,
o Inwertery solanie - 5 lat.
7) Wykonawca zobowiązany jest w okresie trwania gwarancji i rękojmi, na dane zadanie
przedmiotu zamówienia, do powtarzania co roku poniższych badań:
- badania rezystancji izolacji kabli zasilających AC,
- badania skuteczności ochrony przeciwporażeniowej,
- pomiaru impedancji pętli zwarcia,
- pomiaru rezystancji uziemienia,
- badania rezystancji izolacji kabli stałoprądowych DC,
- wykreślenie charakterystyk prądowo-napięciowych wszystkich szeregów modułów fotowoltaicznych,
- badania wydajności instalacji folowollaicznej.
8) Wykonawca udzieli gwarancji jakości i rękojmi na przedmiot zamówienia na okres 60 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia Zamawiającemu gwarancji producenta na poniżej wskazane elementy instalacji fotowoltaicznej na okres nie krótszy niż:
o Panele fotowoltaiczne, na moc - 25 lat (wydajność modułu w 25 roku eksploatacji nie może być niższa niż 80% wydajności początkowej),
o Konstrukcja wsporcza - 10 lat gwarancji obejmującej wady materiałowe oraz zabezpieczenie antykorozyjne,
o Inwertery solarne - 5 lat.
9) Wykonawca będzie sporządzał dokumentację fotograficzną z przebiegu robót (2 egz. płyt CD, przekazane wraz z dokumentami odbiorowymi).

Składanie ofert:
Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy wysłać mailem na adres: zgkczaplinek@pro.onet.pl lub listownie na adres: Ul. Grunwaldzka 2, 78-550 Czaplinek, do dnia 19.04.2024 r. do godz. 12:00.

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji zamówienia
Przedmiot zamówienia należy zrealizować:
1) Rozpoczęcie wykonywania Przedmiotu Umowy nastąpi z dniem zawarcia Umowy,
2) Wykonanie Przedmiotu Umowy dla obu zadań do 12 tygodni od dnia zawarcia umowy;
3) Przedmiot Umowy realizowany będzie zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego szczegółowym harmonogramem rzeczowo - finansowym.

Wymagania:
4. Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej
ZADANIE I - Budowa gruntowej instalacji fotowoltaicznej na oczyszczalni ścieków_w
Czaplinku dz. nr 536/2 obręb 0003 Czaplinek
ZADANIE II - Budowa gruntowej instalacji fotowoltaicznej na ujęciu wody w Czaplinku dz. nr 525/16 obręb 0003 Czaplinek
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że;
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tyrn okresie, należycie wykonał:
- co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy co najmniej 40 kWp każda,
Przez ł robotę budowlaną należy rozumieć robotę budowlaną realizowaną w ramach jednej umowy.
b) dysponuje lub będzie dysponował do wykonania niniejszego zamówienia, co najmniej: -jedną osobą z uprawnieniami wydawanymi przez UDT potwierdzające kwalifikacje do instalowania systemów fotowoltaicznych PV,
-jedną osobę z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o
udzielenie zamówienia.
5. Termin związania z ofertą
Termin związania z ofertą ofertą wynosi 30 dni licząc od dnia składania ofert. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
7.2. Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane dokumenty.
8. Informacje dodatkowe
9.1. Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych, o których mowa w ustawie z dnia 9 listopada 2018r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2020r., poz. 1666 z p6z. zm.).

Uwagi:
7. Klauzula dotycząca RODO dla Wykonawców
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016r.,str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest:
Zakład Gospodarki Komunalnej w Czaplinku Sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 2, 78-550 Czaplinek Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Anna Kuchar, z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się telefonicznie pod numerem 530 132 819.
Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu zgodnie z zasadą konkurencyjności w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. Pozostałe zapisy zawarte są w Regulaminie RODO dostępnym na stronie internetowej Spółki.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.