zachodniopomorskie (Świdwin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja placów zabaw i boisk trawiastych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
PREZYDENT MIASTA ZIELONA GÓRA ul. Podgórna 22 65-424 Zielona Góra powiat: Zielona Góra tel. 68 322 10 54 a.lewicka@um.zielona-gora.pl |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | Zielona Góra |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 68 322 10 54 |
Termin składania ofert: | 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM na modernizację placów zabaw i boisk trawiastych na terenach komunalnych 1. Przedmiot zamówienia: 1) nazwa nadana zamówieniu: Modernizacja placów zabaw i boisk trawiastych na terenach komunalnych 3) rodzaj zamówienia - usługa; 5) opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja placów zabaw i boisk trawiastych na terenach komunalnych, polegające na zakupie i montażu nowych urządzeni zabawowych (bez zmiany lokalizacji placów zabaw) na: Obowiązki Wykonawcy: 1. Plac zabaw przy Ul. Zamenhoffa 40-46, nieruchomość gruntowa 101/13 obręb 0016: a. wykonanie koncepcji zagospodarowania terenu modernizowanego placu zabaw z zachowaniem stref bezpieczeństwa wokół istniejących urządzeń zabawowych - 1 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF - wykonanych przez specjalistę z wymaganymi uprawnieniami a. wykonanie ogrodzenia wokół placu zabaw o długości 93 mb (ogrodzenie panelowe z dwoma furtkami i bramą): wymiary furtki 1,00 x 1,00m; wymiary przęsła 2,50 x 1,00 m; wymiar bramy 4,00 x 1,00 m; słupki ocynkowane, malowane proszkowo na kolor zielony, zaślepione kapturkami z tworzywa sztucznego b. dostawy i montażu nowej huśtawki typu bocianie gniazdo wykonanie pod nią strefy bezpieczeństwa z maty przyrostowej (z zachowaniem stref bezpieczeństwa) wraz z certyfikatami wydanymi przez jednostki certyfikujące posiadające akredytację PCA zgodnie zobowiązującymi normami serii PEN-EN 1176 i PN-EN 1177 o posadowienie nowego urządzenia w gruncie - w fundamencie betonowym - zgodnie ze sztuką budowlaną i wytycznymi Producenta d. demontaż istniejącej huśtawki i montaż jej w nowym miejscu wg wykonanej koncepcji zagospodarowania modernizowanego placu zabaw z zachowaniem stref bezpieczeństwa (należy zachować istniejącą matę przyrostową pod urządzeniem) e. demontaż istniejących 2 ławek, ich renowacja - montaż w nowym miejscu wg wykonanej koncepcji zagospodarowania modernizowanego placu zabaw z zachowaniem stref bezpieczeństwa f. uzyskanie braku sprzeciwu do zgłoszenia o zamiarze przystąpienia do wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę lub pozwolenie na budowę g. wydanie 3 letniej gwarancji na dostarczone i zamontowane wyposażenie i na wykonane prace h. wydanie powykonawczej deklaracji Wykonawcy o zgodności z normami wymienionymi w punkcie 1.b. dla każdego zamontowanego urządzenia 2. Plac zabaw przy Ul. Władysława IV16, nieruchomość gruntowa nr 347/1 obr. 0032: a. wykonanie koncepcji zagospodarowania terenu modernizowanego placu zabaw z zachowaniem stref bezpieczeństwa wokół istniejących urządzeń zabawowych - 1 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF - wykonanych przez specjalistę z wymaganymi uprawnieniami (naniesienie nowego zestawu zabawowego ze zjeżdżalnią, istniejącego bujaka na sprężynie w nowym miejscu, odgrodzenie studzienki) b. dostawy i montażu nowego zestawu zabawowego ze zjeżdżalnią (z zachowaniem stref bezpieczeństwa) wraz z certyfikatami wydanymi przez jednostki certyfikujące posiadające akredytację PCA zgodnie z obowiązującymi normami serii PEN-EN 1176 i PN-EN 1177 c. posadowienie nowego urządzenia w gruncie - w fundamencie betonowym - zgodnie ze sztuką budowlaną i wytycznymi Producenta d. wykonanie ogrodzenia istniejącej ,,studzienki" (w rogu placu zabaw); odgrodzenie ma być wykonane na wzór istniejącego ogrodzenia z materiałów: metalowe słupki, drewniane przęsła i furtki: deski mocowane do metalowych rygli, długość na 5 m (po skosie od przęsła do przęsła) e. demontaż istniejącego bujaka i posadowienie urządzenia w gruncie w nowym miejscu z zachowaniem stref bezpieczeństwa wg wykonanej koncepcji zagospodarowania modernizowanego placu zabaw f. uzyskanie braku sprzeciwu do zgłoszenia o zamiarze przystąpienia do wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę lub pozwolenie na budowę g. wydanie 3 letniej gwarancji na dostarczone i zamontowane wyposażenie i na wykonane prace h. wydanie powykonawczej deklaracji Wykonawcy o zgodności z normami wymienionymi w punkcie 1.b. dla każdego zamontowanego urządzenia 3. Plac zabaw przy Al. Niepodległości k/kina Nysa, nieruchomość gruntowa nr 155 obr. 0018: a. dostawy i montażu nowego bujaka na sprężynie i huśtawki ważki (w miejsce istniejących wcześniej zdemontowanych) wraz z certyfikatami wydanymi przez jednostki certyfikujące posiadające akredytację PCA zgodnie z obowiązującymi normami serii PEN-EN 1176 i PN-EN 1177 b. uzyskanie braku sprzeciwu do zgłoszenia o zamiarze przystąpienia do wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę lub pozwolenie na budowę c. posadowienie nowych urządzeni w gruncie zgodnie ze sztuką budowlaną i wytycznymi Producenta d. wydanie 3 letniej gwarancji na dostarczone i zamontowane wyposażenie i na wykonane prace e. wydanie powykonawczej deklaracji Wykonawcy o zgodności z normami wymienionymi w punkcie 1,b. dla każdego zamontowanego urządzenia 4. Plac zabaw przy Ul. Monte Casino ftzw. Kaczym Dole), nieruchomość gruntowa nr 166 obr. 0027: a. dostawy i montażu nowego siedziska podwójnego typu deseczka i dwa siedziska kubełkowe lub produkt podobny odpowiadający istniejącemu (w miejsce istniejącej huśtawki podwójnej wahadłowej) wraz z certyfikatami wydanymi przez jednostki certyfikujące posiadające akredytację PCA zgodnie z obowiązującymi normami serii PEN-EN 1176 i PN-EN 1177 b. wykonanie nowej furtki wraz ze słupkami (wyjście w kierunku skateparku) 1,00 x 1,00 m (szer x wys), słupki ocynkowane, malowane proszkowo na kolor zielony, zaślepione kapturkami z tworzywa sztucznego b. wydanie 3 letniej gwarancji na dostarczone i zamontowane wyposażenie i na wykonane prace c. wydanie powykonawczej deklaracji Wykonawcy o zgodności z normami wymienionymi w punkcie Ib. dla każdego zamontowanego urządzenia 5. Plac zabaw przy Ul. Marii Skłodowskiei-Curie ftzw. Wagmostawie), nieruchomość gruntowa nr 61/13 obr. 0013: a. wykonanie demontażu istniejącej piaskownicy - utylizacja na koszt Wykonawcy b. dostawy i montażu nowej piaskownicy z domkiem (w miejsce istniejącej) wraz z certyfikatami wydanymi przez jednostki certyfikujące posiadające akredytację PCA zgodnie z obowiązującymi normami serii PEN-EN 1176 i PN-EN 1177 c. posadowienie nowego urządzenia w gruncie - w fundamencie betonowym - zgodnie ze sztuką budowlaną i wytycznymi Producenta d. wydanie 3 letniej gwarancji na dostarczone i zamontowane wyposażenie i na wykonane prace e. wydanie powykonawczej deklaracji Wykonawcy o zgodności z normami wymienionymi w punkcie 1.b. dla każdego zamontowanego urządzenia 6. Plac zabaw przy Ul. Strumykowej 17-19, nieruchomość gruntowa nr 97/19 obr. 0006: c. wykonanie ogrodzenia wokół istniejącego placu zabaw o długości 57,20mb (ogrodzenie panelowe z dwoma furtkami): wymiary furtki 1,00 x 1,00m; wymiary przęsła 2,50 x 1,00 m; słupki ocynkowane, malowane proszkowo na kolor zielony, zaślepione kapturkami z tworzywa sztucznego d. demontaż istniejących urządzeń (2 huśtawki wahadłowe, tablica edukacyjna, bujak na sprężynie) i posadowienie ich w gruncie w nowym miejscu wg wykonanej koncepcji z zachowaniem stref bezpieczeństwa e. demontaż istniejących ławek (2 z oparciem, 2 bez oparcia) ich renowacja i posadowienie w gruncie wg wykonanej koncepcji i z zachowaniem stref bezpieczeństwa f. wykonanie koncepcji zagospodarowania terenu modernizowanego placu zabaw - naniesienie ogrodzenia i w/w urządzeniami do przestawienia z zachowaniem stref bezpieczeństwa wokół istniejących urządzeń zabawowych - 1 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz, w wersji elektronicznej w formacie PDF -wykonanych przez specjalistę z wymaganymi uprawnieniami. g. uzyskanie braku sprzeciwu do zgłoszenia o zamiarze przystąpienia do wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę lub pozwolenie na budowę h. wydanie 3 letniej gwarancji na dostarczone i zamontowane wyposażenie i na wykonane prace i. wydanie powykonawczej deklaracji Wykonawcy o zgodności z normami wymienionymi w punkcie 1 .b. Dokument nr: DG-GK.7031.5.1.2024.AL Składanie ofert: 5.2. Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Miasta Zielona Góra, Departamencie Przedsiębiorczości i Gospodarki Komunalnej, Biuro Gospodarki Komunalnej Ul. Boh. Westerplatte 23, 65-078 Zielona Góra pokój 107, w terminie do dnia 19 kwietnia 2024 r.do godź. 10:00; Miejsce i termin realizacji: 2) miejsce realizacji zamówienia: Zielona Góra; 4) czas trwania lub termin wykonania zamówienia - ustala się na 10 tygodni od dnia podpisania Umowy; Wymagania: 2. Język i forma postępowania: postępowanie prowadzi się w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej 3. Sposób obliczenia ceny: 1} cena oferty, o której mowa powyżej, musi być wyrażona w złotych polskich, po zaokrągleniu do pełnych groszy - dwa miejsca po przecinku (końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza); 2) cena oferty podana przez Wykonawcę zawiera w sobie wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, jest stała przez cały okres trwania umowy i podlega zmianom wyłącznie w zakresie przewidzianym we wzorze umowy: 3) cena oferty obejmować będzie wyrażoną w jednostkach pieniężnych i podlegającą zapłacie przez Zamawiającego wartość wszystkich zobowiązań Wykonawcy związanych z wykonaniem zamówienia; 4} ceną w rozumieniu przepisów art. 3 ust, 1 i 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usiug (Dz. U. z 2023 r. poz. 168) jest wartość wyrażoną w jednostkach pieniężnych, którą kupujący jest obowiązany zapłacić przedsiębiorcy za towar lub usługę; w cenie uwzględnia się podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru (usługi) podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług lub podatkiem akcyzowym, z zastrzeżeniem pkt 3.7); 5} cena oferty podana przez wykonawcę w ofercie musi być podana cyfrą i słownie, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku; 6) prawidłowe ustalenie należnej stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r, o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2023 r. poz. 1570} a informację na temat jego wysokości lub zwolnienia należy podać w ofercie wg załączniku nr 1 do niniejszego ogłoszenia; 4. Kryteria oceny ofert: 4.1. Oferty oceniane będą według poniższych kryteriów i ich wag (znaczenia): 1) cena oferty ,,C"-waga 100% Przy ocenie oferty w kryterium cena (,,C") najwyżej będzie punktowana oferta proponująca najniższą cenę (brutto) za wykonanie przedmiotu zamówienia, pozostałe oferty uzyskają odpowiednio mniejszą liczbę punktów (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku - końcówki poniżej 0,005 pkt pomija się, a końcówki 0,005 pkt i wyższe zaokrągla się do 0,01 pkt) po przeliczeniu wg wzoru: Cmin nC = ........... x 100 pkt x 100% Cbad gdzie: Cr(TM) - cena oferty z najniższą ceną(zł); Cbad - cena oferty badanej (zł); 100 % - waga kryterium ,,C" Uwaga: maksymalna ilość punktów przyznanych w niniejszym kryterium to 100,00 pkt. 4.2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym ogłoszeniu i została oceniona jako najkorzystniejsza (uzyskała najwyższą liczbę punktów) w oparciu o podane w pkt 4.1. kryteria oceny ofert. 5. Złożenie oferty: 5.1. Wykonawca umieści ofertę w zamkniętej kopercie opatrzonej nazwą i adresem Wykonawcy, adresem Zamawiającego i nazwą zamówienia, o której mowa w pkt 1.1); 5.3. Oferta złożona po terminie określonym w pkt 5.2, i/lub niezgodna z przedmiotem zamówienia nie będzie rozpatrywana; 5.4. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, W sytuacji gdy Wykonawca złoży więcej niż jedną ofertę żadna z nich nie będzie rozpatrywana. 5.5. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie (składającego ofertę): 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do niniejszego ogłoszenia (przedstawiony w formie oryginału}; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne pfcepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej zapisanej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy); 3) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy (pełnomocnictwo zgodnie z rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2023 r. poz. 1610) winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie); 6. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami: 6.1. Wszelkie oświadczenia oraz informacje składane przez Zamawiającego i Wykonawców wymagają formy pisemnej - złożenia oryginału pisma lub dokumentów w formie określonej w pkt 5.5.; 6.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w przypadku zaistnienia jednej lub kilku okoliczności: braku ofert podlegających rozpatrzeniu; gdy cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą zamierzano przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; wystąpienia takiej zmiany okoliczności, która powoduje że wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego. 6.4. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przekazana wybranemu Oferentowi droga telefoniczną Zamawiający zastrzega sobie prawo niepowiadamiania Oferentów, których oferta nie została przyjęta do realizacji. 7. Waluta, w jakiej mogą być prowadzone rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą: Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. 8. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia. Jeżeli przewidziano możliwość zmiany zawartej umowy warunki tej zmiany określono w projekcie umowy. Kontakt: 6.2. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest Pani Aleksandra Lewicka w Urzędzie Miasta Zielona Góra, 65-078 Zielona Góra - Departamencie Przedsiębiorczości i Gospodarki Komunalnej, Biuro Gospodarki Komunalnej ul. Boh. Westerplatte 23, 65-078 Zielona Góra pokój 223, tel. 68 322 10 54; e-mail: a.lewicka@um.zielona-gora.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024