Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przygotowanie do badań i przeprowadzenie prób cystern paliwowych, zbiorników do...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przygotowanie do badań i przeprowadzenie prób cystern paliwowych, zbiorników do magazynowania paliw

Data zamieszczenia: 2024-04-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: 1 Brygada Logistyczna
Powstańców Warszawy 2
85-915 Bydgoszcz
powiat: Bydgoszcz
tel. 261411601, fax. 261 411 234, 261 411 665
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Bydgoszcz
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 261411601, fax.
Termin składania ofert: 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
III. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem umowy jest przygotowanie do badań i przeprowadzenie prób cystern paliwowych, zbiorników do magazynowania paliw, a także pozostałego specjalistycznego sprzętu do dystrybucji paliw płynnych na zgodność z WDT oraz uzyskanie decyzji zezwalających na ich eksploatację od Wojskowego Dozoru Technicznego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej
z dnia 18 listopada 2014 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego odnoszących się do niektórych specjalistycznych urządzeń ciśnieniowych oraz rodzajów urządzeń, przy których obsłudze wymagane jest posiadanie szczególnych kwalifikacji (Dz. U. z 2014 r. poz. 1678) oraz § 5 Rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 9 listopada 2012 r. w sprawie warunków krajowego przewozu towarów niebezpiecznych środkami transportu należącymi do Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej lub środkami transportu, za które Siły Zbrojne Rzeczypospolitej Polskiej są odpowiedzialne
(Dz. U. z 2024 r. poz. 514).
4. Szczegółowy opis wykonania usługi:
1) Usługa wykonywana jest w miejscu stałego postoju lub lokalizacji sprzętu
na terenie jednostki wojskowej podlegającej Zamawiającemu zgodnie
z załącznikiem nr 1 do Ogólnych warunków umowy.
2) Szczegółowy zakres badań w każdej cysternie i zbiorniku wykazano
w załączniku nr 1 do Ogólnych warunków umowy i wynika on z warunków technicznych określonych przez Wojskowy Dozór Techniczny.
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia do 20 % w stosunku do sprzętu wykazanego w załączniku
nr 1 do Ogólnych warunków umowy. W takim przypadku Wykonawca nie może żądać odszkodowania od Zamawiającego.
4) Termin wykonania usługi powinien wyprzedzić termin ważności odpowiednich zezwoleń.
5) Wykonawca upoważni swojego przedstawiciela, który w imieniu zamawiającego ustali szczegółowe terminy badań sprzętu z Inspektorem Wojskowego Dozoru Technicznego w Olsztynie, Gdyni lub w Warszawie.
6) Rodzaj, sposób oraz technologię przeprowadzania prób szczelności
i ciśnieniowych Wykonawca uzgodni z WDT w Olsztynie, Gdyni
lub w Warszawie na podstawie upoważnienia (załącznik nr 3 do Ogólnych warunków umowy) wystawionego przez Zamawiającego.
7) Obowiązki Zamawiającego wynikające z dotrzymania terminów udostępnienia sprzętu do przeglądu oraz jego odbioru wykonuje w jego imieniu upoważniony do odbioru usługi przedstawiciel Zamawiającego zgodnie z załącznikiem nr 2 do Ogólnych warunków umowy.
8) W celu wykonania badań dozorowych Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dojeżdża do siedziby Zamawiającego, uzgodniwszy z Zamawiającym (upoważnionym przedstawicielem ) termin udostępnienia sprzętu z minimum siedmiodniowym wyprzedzeniem.
9) Sprzęt na czas prowadzonych badań i prób podlega protokólarnemu przekazaniu Wykonawcy przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.
10) Odbioru sprzętu po badaniach dokonuje upoważniony przedstawiciel Zamawiającego. Protokół odbioru (sporządzony w trzech egzemplarzach:
1 dla upoważnionego przedstawiciela zamawiającego, 2 dla Wykonawcy,) jest podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT (do faktury obowiązkowo dołączony protokół odbioru).
11) Po wykonanych badaniach dozorowych upoważniony do odbioru usługi przedstawiciel Zamawiającego powinien otrzymać od Wojskowego Dozoru Technicznego oraz Wykonawcy:
a) Protokoły z badania okresowego/doraźnego lub pośredniego na każdy egzemplarz sprzętu poddanego badaniu wydane przez Wojskowy Dozór Techniczny;
b) Decyzje zezwalające/nie zezwalające na eksploatację danego egzemplarza sprzętu wydane przez Wojskowy Dozór Techniczny;
c) Protokoły odbioru wystawione na każdy egzemplarz sprzętu poddanego badaniu zgodnie z załącznikiem 1 do Ogólnych warunków umowy, wydane przez Wykonawcę;
d) Wszystkie wymagane i uznane przez Wojskowy Dozór Techniczny poświadczenia wykonania badań wydane przez Wykonawcę.
12) W przypadku braku na zbiorniku transportowym/magazynowym, węźle dystrybucji lub wężach cech identyfikacyjnych: terminu ważności badań dozorowych - wymagane jest umieszczenie niezbędnych cech, opisów, tabliczek, a także uzupełnienie oznakowania zbiornika transportowego naklejkami informacyjno - ostrzegawczymi ,,materiał szkodliwy
dla środowiska" i ,,materiały ciekłe zapalne" zgodnymi z umową ADR
oraz Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 9 listopada 2012 r. w sprawie warunków krajowego przewozu towarów niebezpiecznych środkami transportu należącymi do Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej lub środkami transportu, za które Siły Zbrojne Rzeczypospolitej Polskiej są odpowiedzialne (Dz. U. z 2024 r. poz. 514).
13) Koszty materiałów użytych podczas przeprowadzania prób szczelności
i ciśnieniowych ponosi Wykonawca.
14) W przypadku konieczności wykonania dodatkowych prac przy sprzęcie nie przewidzianych w umowie np. pęknięcie płaszcza zbiornika lub braku dokumentacji technicznej węży Wykonawca dostarczy Zamawiającemu
na podstawie przeprowadzonych oględzin i prób, protokół oględzin wraz
z kalkulacją dodatkowych kosztów. Zamawiający w terminie do 7 dni roboczych od daty doręczenia podejmie decyzję co do realizacji dodatkowych prac.
4. Wykonawca oświadcza, że posiada wiedzę i doświadczenie oraz wykonuje usługi będące przedmiotem umowy w sposób profesjonalny. Wykonawca oświadcza, że posiada wszelkie uprawnienia niezbędne do realizacji niniejszej umowy.

CPV: 71631000-0

Dokument nr: 01/MPS/U/ZOF/24

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.04.2024 r. o godz. 10:15 w pomieszczeniu Szefa Służby MPS w siedzibie Zamawiającego.

Składanie ofert:
8. Ofertę wraz z dokumentami należy złożyć w nieprzejrzystej kopercie (opakowaniu) zabezpieczonej przed przypadkowym otwarciem

do dnia 17.04.2024 r. do godz. 10:00.
9. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w wybrany sposób:
1) osobiście/ pocztą/ kurierem na adres: 1 Brygada Logistyczna
w Bydgoszczy, Ul. Powstańców Warszawy 2, 85 - 915 Bydgoszcz.

Miejsce i termin realizacji:
V. Termin obowiązywania umowy: od dnia podpisania do dnia 30.11.2024 r.

Wymagania:
II. Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej równowartości 130 000,00 zł prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego zgodnie z poniższym regulaminem bez stosowania przepisów ustawy prawo zamówień publicznych i oznaczone jest znakiem: 01/MPS/U/ZOF/24. Wykonawcy
we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powinni powoływać się na ten znak.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania
bez podawania przyczyny.
3. Podstawowe akty prawne regulujące wykonanie usługi:
1) Ustawa z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1622);
2) Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 18 września 2001 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego, jakim powinny odpowiadać zbiorniki bezciśnieniowe i niskociśnieniowe przeznaczone do magazynowania materiałów ciekłych zapalnych (Dz.U. z 2001 nr 113, poz. 1211 z późn. zm.);
3) Ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych
(Dz. U. 2022 poz. 2147 z późn. zm.);
4) Rozporządzenie Ministra Obrony Narodowej z dnia 16 sierpnia 2023 r.
w sprawie określenia urządzeń technicznych podlegających Wojskowemu Dozorowi Technicznemu (Dz. U. poz. 1748);
5) Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 9 listopada 2012 r.
w sprawie warunków krajowego przewozu towarów niebezpiecznych środkami transportu należącymi do Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej lub środkami transportu, za które Siły Zbrojne Rzeczypospolitej Polskiej są odpowiedzialne (Dz. U. z 2024 r. poz. 514);
6) Rozporządzenie Ministra Obrony Narodowej z dnia 18 listopada 2014 r.
w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego odnoszących
się do niektórych specjalistycznych urządzeń ciśnieniowych oraz rodzajów urządzeń, przy których obsłudze wymagane jest posiadanie szczególnych kwalifikacji (Dz. U. z 2014 r. poz. 1678).
IV. Termin związania z ofertą: rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, aż do dnia zakończenia postepowania (nie dłużej niż 30 dni).
VI. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. Wykonawca jest zobowiązany wraz z ofertą przedstawić w oryginale oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z załącznikiem nr 3.
2. Wykonawca właściwie realizował przynajmniej jedną usługę w zakresie przedmiotu zamówienia w latach 2022-2023 w jednostkach organizacyjnych Ministerstwa Obrony Narodowej.
3. Posiada uprawnienia do wykonywania napraw oraz prób szczelności zbiorników przeznaczonych do magazynowania i przewozu materiałów ciekłych zapalnych oraz urządzeń do napełniania i opróżniania zbiorników transportowych lub sprzętu wojskowego przeznaczonych dla Sił Zbrojnych RP (na podstawie art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym).
VII. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy
w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz spełniania wymogów dotyczących przedmiotu zamówienia:
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu - załącznik nr 3;
2. Referencje w formie papierowej wystawioną przez jednostkę organizacyjną Ministerstwa Obrony Narodowej, w której wykonywał w latach 2022-2023 usługi w zakresie przedmiotu zamówienia.
3. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy
- wg załączonego wzoru formularza ofertowego - załącznik nr 2;
4. Decyzje wydane przez Szefa Wojskowego Dozoru Technicznego/Dyrektora UDT potwierdzające uprawnienie do wykonywania napraw oraz prób szczelności zbiorników przeznaczonych do magazynowania i przewozu materiałów ciekłych zapalnych oraz urządzeń do napełniania i opróżniania zbiorników transportowych lub sprzętu wojskowego przeznaczonych dla Sił Zbrojnych RP (na podstawie art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym);
5. Podmioty występujące wspólnie, każdy oddzielnie, przedstawią dokumenty wykazujące brak podstaw do wykluczenia z postępowania.
6. Wykonawca, który zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem na którego zdolności polega, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
7. Podpisane na każdej stronie Ogólne warunki umowy (załącznik nr 1).
8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają oświadczenia każdy oddzielnie.
9. Wszelkie dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz
z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
VIII. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się
z Wykonawcami.
1. Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej w języku polskim.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują faksem 261-411-234 lub na adres poczty Zamawiającego 1blog.kancelaria@ron.mil.pl. Każda ze stron
na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
2. Forma pisemna zastrzeżona jest dla złożenia oferty wraz z załącznikami,
w tym oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i potwierdzających brak podstaw do wykluczeniu
z postępowania oraz pełnomocnictwa.
3. Domniemywa się, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na numer faksowy podany przez Wykonawcę i potwierdzone raportem udanej transmisji zostało doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma.
IX. Miejsce, termin oraz sposób składania ofert
1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w języku polskim. Dopuszcza się odręczne, czytelne wypełnienie formularza ofertowego i załączników związanych z ofertą. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego
i spełniać wymogi w niej określone.
2. Pierwsza strona złożonych dokumentów powinna zawierać spis treści. Strony powinny być ponumerowane i trwale spięte.
3. Wraz z ofertą w rozumieniu art. 66 § 1 k.c., należy w kopercie złożyć:
1) wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzające brak podstaw
do wykluczenia Wykonawcy z postępowania oraz inne wymagane dokumenty;
2) ewentualne pełnomocnictwo do reprezentowania i ewentualnie
do zawarcia umowy.
4. Dokumenty muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Zamawiający żąda, aby Wykonawca do oferty dołączył dokument,
z którego będzie wynikać uprawnienie do składania oświadczeń woli (podpisywania oferty). Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby składającej oświadczenie woli nie wynika z załączonego dokumentu, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub
w postaci kopii poświadczonej notarialnie.
5. Poprawki, podkreślenia i podkolorowania powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania oferenta. Podpisy nieczytelne powinny dać się jednoznacznie zidentyfikować.
6. Na kopercie (opakowaniu), w której zawarto ofertę wraz z pozostałymi wymaganymi dokumentami, należy umieścić nazwę, adres Wykonawcy
i nr faksu. Taką kopertę (opakowanie) należy opisać: 01/MPS/U/ZOF/24 - BADANIA WDT SPRZĘTU MPS-2024. Nie otwierać bez zgody Szefa Służby MPS
przed 17.04.2024 r. godz. 10:00.
X. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert:
Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami :
L.p.
Nazwa kryterium
Punkty
Waga
1.
Wartość zamówienia brutto
max. 100
100%
Opis kryteriów:
Kryterium ,,Wartość zamówienia brutto" będzie ocenione wg poniższego wzoru:

QC -
liczba punktów przyznanych rozpatrywanej ofercie w kryterium wartość zamówienia brutto
Cmin
najniższa zaoferowana wartość zamówienia brutto;
Cn -
wartość zamówienia brutto rozpatrywanej oferty;
Wmax
waga kryterium - maksymalna liczba punktów, która może być przyznana w danym kryterium.
1. Na załączonym formularzu oferty (załącznik nr 2), należy wypełnić wszystkie wiersze w kolumnie ,,cena brutto". Wartość brutto oferty stanowi suma cen brutto ze wszystkich pozycji.
2. Podana w ofercie cena powinna zawierać wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca w związku z realizacją zamówienia w tym podatek VAT. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
4. Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie na podstawie przedstawionego wyżej kryterium. Oferty będą oceniane w skali 0-100 pkt. Najwyższą ilość punktów otrzyma oferta zawierająca najniższą wartość zamówienia brutto.
XI. Informacje o formalnościach
1. Zamawiający powiadomi wszystkich uczestników o wynikach postępowania poprzez zamieszczenie stosownej informacji na swojej stronie internetowej.
2. Zamawiający zawrze umowę pisemną z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny.
5. Do postępowania nie stosuje się przepisów Prawa zamówień publicznych.
6. Do oferty Wykonawca załączy oświadczenie wymagane w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (załącznik nr 4).

Kontakt:
4. W sprawie postępowania należy kontaktować się z Szefem Służby MPS
1 Brygady Logistycznej w Bydgoszczy lub osobą zastępującą, godziny kontaktu 07.30 - 14.00, pod numerem 261 411 665.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.