Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa magazynu do przechowywania, przetwarzania, przygotowywania i redystrybucji żywności

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa magazynu do przechowywania, przetwarzania, przygotowywania i redystrybucji żywności

Data zamieszczenia: 2024-04-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Caritas Diecezji Koszalińsko-Kołobrzeskiej
ul. bpa Cz. Domina 8
75-061 Koszalin
powiat: Koszalin
tel. +48 94 342 36 90, TeI. 501 546 767
sekretariat.koszalin@caritas.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Koszalin
Wadium: 60 000,00 zł
Nr telefonu: tel. +48 94 342 36 9
Termin składania ofert: 2024-04-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
na
budowę magazynu do przechowywania, przetwarzania, przygotowywania i redystrybucji żywności
na cele społeczne
Przedmiot zamówienia wchodzi w zakres projektu ,,Budowa magazynu wraz z zakupem urządzeń i wyposażenia do nieodpłatnego przechowywania, przygotowania i redystrybucji żywności na cele społeczne" finansowanego ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, w ramach części inwestycji Al.4.1 ,,Inwestycje na rzecz dywersyfikacji i skracania łańcucha dostaw produktów rolnych i spożywczych oraz budowy odporności podmiotów uczestniczących w łańcuchu" w zakresie wsparcia organizacji zajmujących się redystrybucją żywności na cele społeczne.
1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1) Przedmiotem zamówienia jest budowa hali magazynowej wraz z pomieszczeniami do przechowywania, przetwarzania, przygotowywania i redystrybucji żywności na cele społeczne oraz z pomieszczeniami socjalnymi.
2) Szczegółowy opis prac znajduje się w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Zamawiający zaznacza, iż w przypadku wskazania nazw i/lub producentów w zakresie lub/i zamówieniu (z uwagi na specyfikę elementu i w sytuacji braku możliwości opisania przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń), wykonawca ma możliwość realizacji przedmiotu zamówienia zawierającego produkty, elementy lub rozwiązania równoważne. Powyższe oznacza, iż produkty, elementy i/lub rozwiązania proponowane przez Wykonawcę muszą doprowadzić do uzyskania efektu założonego przez Zamawiającego. Ewentualna zmiana wymaga uzyskania zgody nadzoru budowlanego.
Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Za wykonanie Przedmiotu Umowy w terminie Zamawiający rozumie podpisanie protokołu odbioru końcowego robót oraz zgłoszenia zakończenia robót i uzyskania przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o udzieleniu pozwolenia na użytkowanie zgodnie z mającymi zastosowanie przepisami prawa, o ile taka decyzja będzie wymagana.

CPV: 45213220-1, 45400000-1, 45300000-0

Dokument nr: l/KPO/2024

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć w jednej z wymienionych form: pocztą tradycyjną, przez kuriera lub osobiście (liczy się data i godz. wpływu) do siedziby Zamawiającego: Caritas Diecezji Koszalińsko-Kołobrzeskiej, Ul. Ks. Bpa Czesława Domina 8, 75-061 Koszalin.
Ofertę należy złożyć za pośrednictwem: poczty tradycyjnej, za pośrednictwem kuriera lub też dostarczyć osobiście na adres Zamawiającego: Caritas Diecezji Koszalińsko-Kołobrzeskiej, Ul. Ks. Bpa Czesława Domina 8, 75-061 Koszalin, w nieprzekraczalnym terminie: do 24.04.2024 r. do godz. 10:00
Decyduje data i godz. wpływu do siedziby Zamawiającego.

Miejsce i termin realizacji:
Miejsce realizacji zamówienia:
Działka nr 4/11 obręb 5 , Ul. Mieszka I w Koszalinie
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dnia 31.03.2025r.

Wymagania:
Podstawa prawna zamówienia:
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny.
Do niniejszego zaproszenia do składania ofert nie stosuje się Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych (tj. Dz. U. 2023 r., poz. 1605 ze zm.)
W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują obowiązujące przepisy prawa, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1610).
3. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia
Do udziału w postępowaniu uprawnieni są wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Powyższe kryterium będzie uznane za spełnione w przypadku dołączenia do oferty wykazu wraz z referencjami potwierdzającymi wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 (trzech) robót budowlanych polegających na budowie hali produkcyjno-magazynowej lub hali produkcyjnej lub hali magazynowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą niezbędną do funkcjonowania takich obiektów o łącznej wartości dla jednego zamówienia co najmniej 1.900.000,00 zł (słownie: jeden milion
dziewięćset tysięcy złotych 00/100) netto i o powierzchni użytkowej jednego obiektu minimum 550 m2.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2 000 000,00 zł
b) posiada ubezpieczenie OC prowadzonej działalności gospodarczej w związku z realizacją umowy w ramach niniejszego postępowania na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 3.500.000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia. Zabrania się stosowania klauzul ograniczających roszczenia np. poprzez określenia limitów (na jedno lub na wszystkie zdarzenia)
W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w niniejszym punkcie należy przedłożyć:
a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
b) kopię polisy ubezpieczeniowej oraz oryginały dowodów wpłat na powyższą polisę za cały okres obowiązywania umowy realizowanej w ramach niniejszego postępowania
4) nie wyrządzili szkody poprzez nie wykonanie zamówienia lub nienależyte wykonanie zamówienia oraz szkoda nie została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu, w okresie 3 lat od rozpoczęcia zapytania,
5) nie są w stanie likwidacji oraz nie ogłoszono wobec nich upadłości,
6) nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek ubezpieczenie społecznego lub zdrowotnego,
7) nie zostali prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,
8) nie posiadają wspólnika spółki jawnej, partnera lub członka zarządu spółki partnerskiej, komplementariusza spółki komandytowej oraz komandytowo-akcyjnej, członka organu zarządzającego osoby prawnej, który został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,
9) nie otrzymali sądowego zakazu ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary,
10) dopełniają obowiązku zarejestrowania w Centralnym Rejestrze Beneficjentów Rzeczywistych informacji o swoich beneficjentach rzeczywistych, w przypadku, gdy oferent znajduje się w katalogu wskazanym w art. 58 ustawy z dnia 01 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023r. poz. 1124)
11) Wpłacili wadium w wysokości 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
Dane do wpłaty wadium:
Caritas Diecezji Koszalińsko-Kołobrzeskiej
ul. Ks. Bpa Czesława Domina 8, 75-061 Koszalin
Nr konta: 82 1020 2791 0000 7102 0009 0639
Z dopiskiem: ,,Magazyn"
Wadium należy wpłacić do dnia 23.04.2024 (decyduje data wpłynięcia wadium na konto Zamawiającego)
Oprócz warunków wskazanych powyżej, w postępowaniu mogą wziąć udział jedynie oferenci, którzy nie podlegają wykluczeniu.
Warunki wykluczenia - informacje na temat zakresu wykluczenia oferentów ze względu na konieczność uniknięcia konfliktu interesów.
Oferent/Wykonawca nie może być powiązany osobowo lub/i kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestnictwu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związanie z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli,
e) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
Warunki wykluczenia - informacje na temat przedsiębiorstw objętych sankcjami przyjętymi przez kraje UE, w związku z agresją Federacji Rosyjskiej wobec Ukrainy oraz oferentów, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust.l ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2023 poz. 1497)
12) Oferent w związku z agresją Federacji Rosyjskiej na Ukrainę, nie może być podmiotem związanym z Federacją Rosyjską zgodnie z zasadami i ograniczeniami określonymi w Ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2023 poz. 1497)
Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: ,,spełnia-nie spełnia".
Zamawiający zastrzega możliwość sprawdzenia powyższych informacji.
4. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie ma dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający w celu potwierdzenia warunków określonych w punkcie 3 wymaga przedłożenia następujących dokumentów:
a) załącznik nr 3 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
b) załącznik nr 4 - oświadczenie o braku powiązań z zamawiającym
c) Załącznik nr 5 - oświadczenie o braku objęcia sankcjami z tytułu wpierania agresji na Ukrainę
d) Załącznik nr 6 - wykaz robót budowlanych wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane prace zostały wykonane należycie.
5. Opis sposobu przygotowywania oferty oraz forma złożenia oferty i jej zawartość
1) Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2) Oferty składane są w jednym egzemplarzu.
3) Oferta musi być sporządzona w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej.
4) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty,
5) Oferta i wszystkie załączniki oferty musza być podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy,
6) Wszelkie poprawki lub zmiany powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem wraz z pieczątką osoby uprawnionej i dodatkowo opatrzone datą dokonania poprawki,
7) Do oferty winny być załączone wszystkie informacje, zaświadczenia, oświadczenia i dokumenty wymienione w zapytaniu ofertowym,
8) Dokumenty wchodzące w skład oferty powinny być przedstawione w formie oryginałów lub poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii
9) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wówczas, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości.
10) Wykonawca przed upływem terminu składania oferto może dokonywać jej zmian, uzupełnień, wycofań
11) Termin związania z ofertą wynosi 60 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
13) Ofertę należy umieścić w zamkniętym, nieprzejrzystym opakowaniu/kopercie, w sposób gwarantujący poufność jej treści.
14) Kompletna oferta powinna zawierać:
e) Załącznik nr 2 - formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym
f) załącznik nr 3 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
g) załącznik nr 4 - oświadczenie o braku powiązań z zamawiającym
h) Załącznik nr 5 - oświadczenie o braku objęcia sankcjami z tytułu wpierania agresji na Ukrainę
i) Załącznik nr 6 - wykaz robót budowlanych wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane prace zostały wykonane należycie.
6. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
1) Wykonawca w toku postępowania może zwracać się z pytaniami o wyjaśnienie niniejszego zapytania. Odpowiedź zostanie wysłana wykonawcy zadającemu pytanie oraz zamieszczona na stronie internetowej, na której zamieszczone jest niniejsze zapytanie. Wyjaśnienia zamieszczone na stronie internetowej nie będą zdradzać, wskazywać ani identyfikować podmiotu zadającego pytanie. Zamawiający zastrzega możliwość pozostawienia pytania bez odpowiedzi w sytuacji jego złożenia w terminie krótszym niż 3 dni robocze przed terminem składania ofert.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zapytania do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych w postępowaniu ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania na warunkach określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
2) Za datę wpływu uznaje się datę faktycznego dostarczenia oferty Zamawiającemu.
3) Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie składania nie będą brane pod uwagę przy ocenie ofert.
8. Kryteria oceny ofert
1) Zamawiający oceni i porówna jedynie te kompletne oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego
2) Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie procentowe kryterium Maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta za dane kryterium (waga)
1 Cena brutto (C) 100% 100 pkt.
3) Do porównania i oceny ofert w kryterium cena brutto zostanie zastosowany następujący wzór:
A, = Cn/ Co x 100
gdzie:
Ai - ilość punktów danej oferty w kryterium cena Cn - cena brutto najtańszej oferty (PLN) C0 - cena brutto badanej oferty (PLN)
4) Maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać: 100 punktów.
5) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.
6) Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie wykonania zamówienia, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych
7) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą z pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.
9. Opis sposobu obliczenia ceny
1) W formularzu ofertowym należy wskazać cenę ofertową brutto.
2) Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3) Cena ofertowa musi uwzględniać wszelkie koszty (bezpośrednie i pośrednie) wykonania przedmiotu zamówienia, wszelkie opłaty i podatki, jak również inne koszty o jakimkolwiek charakterze, które mogą powstać w związku z realizacją przedmiotu zamówienia, niezależnie od miejsca ich powstania.
4) Waluta ceny ofertowej jest złoty polski i w tej walucie będzie dokonane rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
5) Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do oferenta o udzielenie, w określonym terminie, wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
10. Odrzucenie oferty
Oferta zostanie odrzucona z niniejszego postępowania:
a) w przypadku złożenia oferty po terminie składania ofert,
b) w przypadku złożenia oferty przez oferenta podlegającego wykluczeniu z postępowania lub niespełniającego warunków udziału w postępowaniu,
c) w przypadku złożenia oferty przez oferenta, który nie wniósł wadium,
d) w przypadku gdy oferta złożona jest w języku innym niż język polski,
e) w przypadku, gdy oferta nie jest podpisana przez osobę uprawnioną,
f) w przypadku, gdy oferta jest niezgodna z warunkami zamówienia
g) w przypadku, gdy oferent zastosował stawkę podatku VAT od towarów i usług niezgodną z przepisani ustawy od podatku od towarów i usług.
11. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:
Wszelkie pytania i odpowiedzi odnośnie zapytania ofertowego Zamawiający i Wykonawcy przekazują poprzez pocztę elektroniczną: apluta@caritas.pl
12. Unieważnienie postępowania
1. Zamawiający może unieważnić postępowanie w przypadku, gdy:
a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
b) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
d) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia.
e) nie zostały Zamawiającemu przyznane środki pieniężne z Banku Gospodarstwa Krajowego, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia
13. Informacje o udzielaniu zaliczek
Zamawiający nie przewiduje udzjelenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
14. Zapłata wynagrodzenia
Wynagrodzenie Wykonawcy rozliczane będzie na podstawie częściowych faktur VAT oraz faktury końcowej. Wykonawca ma obowiązek dołączyć do faktury częściowej odpowiedni/nie protokół/oły częściowego odbioru robót podpisane przez odpowiedniego/ich inspektora/ów nadzoru inwestorskiego. Łączna wartość faktur częściowych nie może przekroczyć 30% wynagrodzenia za Przedmiot Umowy. Rozliczenie końcowe za wykonanie Przedmiotu Umowy nastąpi na podstawie końcowej faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę w oparciu o protokół odbioru końcowego Przedmiotu Umowy, zatwierdzonego przez Zamawiającego. Faktura końcowa może zostać złożona nie wcześniej niż z dniem uzyskania ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie zgodnie z mającymi zastosowanie przepisami prawa, o ile taka decyzja będzie wymagana. Termin płatności faktur wynosi 30 dni.
15. Podwykonawcy
Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przez Podwykonawców, pod warunkiem zgłoszenia o tym Zamawiającemu. Za działania Podwykonawców bądź ich zaniechania Wykonawca odpowiada, jak za swoje własne. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców określa umowa stanowiąca załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
16. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
1) Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający upubliczni na swojej stronie internetowej.
2) Zamawiający będzie oceniał wyłącznie oferty spełniające wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym.
17. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług/robót budowlanych
Istnieje możliwość udzjelenia wykonawcy wyłonionemu w niniejszym postępowaniu, zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych w wysokości nieprzekraczających 50% wartości zamówienia określonej w umowie zawartej z wykonawcą, o ile te zamówienia są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. W takim przypadku nie jest konieczne ponowne rozpoczęcie postępowania.
18. Informacja o możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
19. Postanowienia końcowe.
Do spraw nieuregulowanych w niniejszym zapytaniu ofertowym mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

Uwagi:
20. Wypełniając obowiązek informacyjny, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), Zamawiający przekazuje klauzulę informacyjną:
Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Caritas Diecezji Koszalińsko-Kołobrzeskiej, ul. Biskupa Czesława Domina 8, 75-061 Koszalin;
2) Z Inspektorem Ochrony Danych pełniącym obowiązki u Administratora można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej, adres e-mail: inspektor@koszalin.opoka.org.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. a i e RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia;
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania; Pani/Pana dane osobowe mogą zostać również powierzone do przetwarzania przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, a także podmiotom świadczącym usługi pocztowe.
5) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednkaże niezbędne do wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia;
6) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
7) Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji;
8) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu rozliczenia inwestycji oraz jej trwałości oraz zakończenia archiwizowania dokumentacji;
9) Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych i ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. (Dostęp, usunięcie lub ograniczenie przetwarzania Pani/Pana danych musi być zgodne z przepisami prawa, na podstawie których odbywa się przetwarzanie
oraz na podstawie przepisów prawa dotyczących np. archiwizacji. Podanie danych jest dobrowolne i może zostać w dowolnym momencie wycofane, jednak odmowa ich podania lub cofnięcie zgody w tym zakresie uniemożliwia dalszy udział w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia, zaś późniejsze wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych do czasy wycofania zgody).
10) W przypadku wniosków o udostępnienie danych, ich aktualizację czy żądanie usunięcia oraz jakichkolwiek skarg związanych z przetwarzaniem przez nas danych osobowych należy kontaktować się, wysyłając e-mail na adres: sekretariat.koszalin@caritas.pl lub list na adres: Caritas Diecezji Koszalińsko-Kołobrzeskiej, ul. Biskupa Czesława Domina 8, 75-061 Koszalin;
11) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
21. Wypełniając obowiązek informacyjny, zgodnie z art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), Zamawiający przekazuje klauzulę informacyjną dotycząca przetwarzania przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa danych osobowych osób fizycznych, które zostaną przekazane przez Zamawiającego:
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa danych osobowych osób fizycznych, które zostaną przekazane przez wnioskodawcę Zgodnie z treścią z art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U.UE.L 2016.119. z 04.05.2016 r., s. 1, Dz. Urz. UE L127 z 23.05.2018 r., s. 2 oraz Dz. Urz. UE L 74 z 04.03.2021 str. 35), zwane dalej ,,rozporządzeniem 2016/679", w odniesieniu do danych osób fizycznych, które zostały przekazane przez wnioskodawcę składającego wniosek o objęcie przedsięwzięcia wsparciem w ramach Inwestycji Al.4.1. Inwestycje na rzecz dywersyfikacji i skracania łańcucha dostaw produktów rolnych i spożywczych oraz budowy odporności podmiotów uczestniczących w łańcuchu objętej Krajowym Planem Odbudowy i Zwiększania Odporności (zatwierdzonym decyzją wykonawczą Rady (UE) z dnia 17 czerwca 2022 r.) Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych (zwany dalej ,,administratorem danych") pozyskanych w związku z realizacją zadań, o których mowa w pkt 3 poniżej, jest Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa z siedzibą w Warszawie, Al. Jana Pawła II 70, 00- 175 Warszawa. Z administratorem danych można kontaktować się poprzez e-mail: info@arimr.gov.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny Centrali Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa: ul. Poleczki 33, 02-822 Warszawa;
2) administrator danych wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można kontaktować się w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, poprzez adres e-mail: iod@arimr.gov.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny administratora danych, wskazany w pkt 1;
3) Pani/Pana dane osobowe zebrane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679, będą przetwarzane przez administratora danych w celu realizacji zadań wynikających z art. 14lzk ustawa z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz. U. z 2021 r. poz. 1057, z 2022 r. 1079) tj. w celu przyznania wsparcia w ramach Inwestycji Al.4.1. Inwestycje na rzecz dywersyfikacji i skracania łańcucha dostaw produktów rolnych i spożywczych oraz budowy odporności podmiotów uczestniczących w łańcuchu objętej Krajowym Planem Odbudowy i Zwiększania Odporności (zatwierdzonym decyzją wykonawczą Rady (UE) z dnia 17 czerwca 2022 r.)
4) administrator danych będzie przetwarzał następujące kategorie Pani/Pana danych: dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, dane zawarte w umowach (w szczególności najmu), dane związane z wykonywaniem zadań przez podmioty publiczne, dane zawarte w dokumentach księgowych, dane kontrahentów zawarte w składanych ofertach);
5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a) organy kontrolne;
b) osoby lub podmioty, którym administrator udzieli informacji publicznej zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2022 r. poz. 902);
c) podmioty uprawnione do przetwarzania danych osobowych na podstawie przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
d) podmioty przetwarzające w imieniu administratora na mocy zawartej umowy m.in. dostawcy IT;
6) Pani/Pana dane osobowe zebrane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679, będą przetwarzane przez okres realizacji zadań, o których mowa w pkt 3, związanych z przyznaniem wsparcia, w tym:
a) w przypadku przyznania wsparcia - przez okres 5 lat liczony od dnia przyznania wsparcia oraz okres 5 lat przewidziany na potrzeby archiwizacji, licząc od dnia 1 stycznia roku następującego po roku, w którym upłynie okres 5 lat liczony od dnia przyznania wsparcia,
b) w przypadku odmowy udzjelenia wsparcia przez okres jaki upłynie do wniesienia środka zaskarżenia lub do wyczerpania środków zaskarżenia oraz przez okres 5 lat przewidziany na potrzeby archiwizacji, licząc od dnia 1 stycznia roku następującego po roku, w którym rozstrzygnięcie zostało wydane. Okres przechowywania danych będzie każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych będzie niezbędne do dochodzenia roszczeń lub do obrony przed takimi roszczeniami przez administratora danych;
7) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych, prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania w przypadkach określonych w rozporządzeniu 2016/679;
8) w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy rozporządzenia 2016/679, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych

Kontakt:
3) Osobą upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami w zakresie dotyczącym niniejszego zapytania ofertowego jest:
Agnieszka Pluta
e-mail: apluta@caritas.pl
TeI. 501 546 767

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.