dolnośląskie (Legnica)
dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Katowice)
mazowieckie (Somianka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonywanie okresowych przeglądów i zabiegów konserwacyjnych central klimatyzacyjno - wentylacyjnych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Samodzielny Publiczny Zespól Zakładów Opieki Zdrowotnej w Staszowie Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia ul. 11 Listopada 78 28-200 Staszów powiat: staszowski tel. 15 864-85-04 przetargi@szpitalstaszow.pl |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Staszów |
Wadium: | nie dotyczy |
Nr telefonu: | tel. 15 864-85-04 |
Termin składania ofert: | 2024-04-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Staszowie zaprasza do składania ofert i udziału w postępowaniu dotyczącym zadania pn: Wykonywanie okresowych przeglądów i zabiegów konserwacyjnych central klimatyzacyjno - wentylacyjnych", na poniżej opisanych warunkach: 1) Opis przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest Wykonywanie okresowych przeglądów i zabiegów konserwacyjnych central klimatyzacyjno - wentylacyjnych. b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku numer 2 (Opis przedmiotu zamówienia) oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik numer 3. c) Zamawiający nie dopuszcza dokonywania przez Wykonawców jakichkolwiek podziałów przedmiotu zamówienia. d) Zamawiający wymaga aby realizacja przedmiotu zamówienia nastąpiła na warunkach i zasadach określonych we wzorze umowy oraz zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i innymi informacjami niezbędnymi do przygotowania oferty znajdującymi się w załącznikach do postępowania. e) Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia celem oszacowania na własną odpowiedzialność zakresu, kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne do przygotowania rzetelnej oferty z zastrzeżeniem, że sporządzenie oferty jest możliwe bez odbycia wizji lokalnej. Dokument nr: DZPiZ-381-11/2024 Składanie ofert: Oferty należy składać za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@szpitalstaszow.pl (dokument wydrukowany, podpisany i zeskanowany lub w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby/ę uprawnione/ą do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy), w terminie do dnia 16.04.2024 roku do godz. 13:00, z dopiskiem w tytule wiadomości - Oferta - Przeglądy central klimatyzacyjnych. Miejsce i termin realizacji: 2) Termin wykonania zamówienia / obowiązywania umowy: Realizacja przedmiotu zamówienia przedstawiona w załączniku ,,Opis przedmiotu zamówienia" oraz w załączniku ,,Projekt umowy" realizowana będzie w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy. Wymagania: 3) Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków / wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu / Opis sposobu przygotowywania ofert: Oferta winna zawierać następujące dokumenty: a) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz oferty - załącznik numer 1. b) Certyfikat (dla min. 1 osoby, która będzie realizować zadanie - personelu) zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonowa oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych; c) świadectwa kwalifikacyjne (dla min. 1 osoby, która będzie realizować zadanie - personelu) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji, w zakresie: 1) urządzeń wentylacji, klimatyzacji i chłodniczych, o mocy powyżej 50 kW; 2) aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji; sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji, 3) urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV. d) O ile nie wynika to z dokumentów rejestrowych dostępnych w odpowiednich bazach internetowych, Wykonawca musi złożyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę. e) W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do przedłożenia dodatkowych dokumentów w celu potwierdzenia, że zaoferowany asortyment odpowiada warunkom zawartym w zaproszeniu do składania ofert wraz z załącznikami. Zamawiający przewiduje możliwość uzupełnienia w/w dokumentów w toku badania i oceny ofert. 4) Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca, przekazują zgodnie z wyborem Zamawiającego, tj. za pomocą poczty elektronicznej e-mail: przetargi@szpitalstaszow.pl 5) Wykonawca może zadawać pytania dotyczące niniejszego postępowania. Zamawiający udzieli odpowiedzi na pytania wniesione w terminie do dnia 11.04.2024 roku do godz. 14:00. 6) Wymagania dotyczące wadium, jeżeli Zamawiający żąda wniesienia wadium: nie dotyczy. 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo prowadzenia negocjacji z maksymalnie dwoma Wykonawcami którzy złożyli najkorzystniejsze cenowo oferty. 9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia (unieważnienia) postępowania bez dokonania wyboru oferty i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych zarówno przed terminem składania ofert jak i po tym terminie. 10) Zamawiający wybierze ofertę, która spełni wszystkie warunki przetargu i oferuje najniższą cenę. Jeżeli uczestnicy przetargu zaoferują jednakowe ceny, Szpital ma prawo zażądać ofert dodatkowych po otwarciu ofert. Ogłoszenie o wynikach postępowania ukaże się na stronie internetowej o czym zostaną poinformowani wszyscy zainteresowani. 11) Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert: Najniższa zaoferowana cena. Ponadto Zamawiający informuje, że: o Cena przedmiotu zamówienia powinna uwzględniać wszystkie elementy związane z prawidłową realizacją niniejszego zamówienia, o Cena musi uwzględniać wymagania ogłoszenia oraz obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, o Cenę musi być wyrażona w polskich złotych, o Cena podana w ofercie powinna być ceną kompletną, jednoznaczną i ostateczną. 12) Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego. Zamawiający zawrze umowę według wzoru zawartego w Załączniku do Ogłoszenia z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę. 13) Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia: nie dotyczy. 14) Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach: Załącznik do Ogłoszenia - Projekt umowy. 15) Zastosowanie aspektów społecznych: nie dotyczy. Uwagi: 16) Informacja RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r, str. 1; zwanym dalej RODO) informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zespól Zakładów Opieki Zdrowotnej w Staszowie; 2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@szpitalstaszow.pl; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone zgodnie z postanowieniami Regulaminu udzielania zamówień publicznych SPZZOZ w Staszowie. |
© eurobudowa.pl 2004-2024