śląskie (Tarnowskie Góry)
dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Katowice)
mazowieckie (Somianka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa nowych obiektów infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Miłakowo Urząd Miejski w Miłakowie ul. Olsztyńska 16 14-310 Miłakowo powiat: ostródzki tel. 89 757 83 40, Tel. 89 757 83 41, fax: (89) 757 83 21 ,, tel: (89) 757 83 00 , sekretariat@milakowo.eu |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Miłakowo |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 89 757 83 40, T |
Termin składania ofert: | 2024-04-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa nowych obiektów infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej nad jeziorem Mildzie w Miłakowie II. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Miłakowa dwóch ławek solarnych. 2. Wymagania: 1) Konstrukcja - stal węglowa, 2) Siedzisko i oparcie - drewno europejskie, iglaste, 3) Sposób mocowania - możliwość przykręcenia, 4) Wybarwienie drewna - kolor "dąb" 5) Oświetlenie LED 6) Pojemność baterii - min 36Ah 7) Wyposażenie - min. 3 porty USB Poniżej przykładowe zdjęcie ławki. Zdjęcie produktu ma charakter poglądowy. 3. Lokalizacja inwestycji - działki nr 195 i 358, obręb 0001 Miłakowo. 4. Wykonawca zapewnia dostawę zamawianych elementów. Projekt pn.: ,, Budowa nowych obiektów infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej nad jeziorem Mildzie w Miłakowie" realizowany w ramach poddziałania 19.2. "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objętego PROW na lata 2014-2020.5. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: Zapytanie ofertowe nr RGT.ZP.28.2024 CPV: 09332000-5 -, 09331000-8 Dokument nr: RGT.ZP.28.2024 Składanie ofert: V.Termin i miejsce składania ofert: 1. TERMIN SKŁADANIA ofert: 16.04.2024 godz. 10:00 Projekt pn.: ,, Budowa nowych obiektów infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej nad jeziorem Mildzie w Miłakowie" realizowany w ramach poddziałania 19.2. "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objętego PROW na lata 2014-2020.2. Ofertę należy złożyć: a) w Urzędzie Miejskim w Miłakowie w zamkniętej kopercie. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis: ,,Oferta złożona w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe nr RGT.ZP.28.2024" lub b) w postaci elektronicznej na adres email: sekretariat@milakowo.eu, w formacie danych .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt w jednej z trzech form wymienionych poniżej: - w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, - w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, - w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym dokonywanym za pomocą e- dowodu, czyli dowodu osobistego z warstwą elektroniczną. 3. Oferty złożone po terminie lub zawierające braki (brak wymaganych załączników) nie będą podlegać ocenie. Miejsce i termin realizacji: III. Termin realizacji umowy: Zamówienie będzie realizowane: w terminie do 15.06.2024 od dnia zawarcia umowy. Wymagania: Tryb udzielania zamówienia: Niniejsze postępowanie toczy się w oparciu o Regulaminu udzielenia zamówień publicznych przez Gminę Miłakowo o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych netto (Zarządzenie nr 1/2021 Burmistrza Miłakowa z dnia 04.01.2021r.) 6. Gwarancja jakości przez okres min. 2 lata. VI. Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy: Na ofertę składają się następujące dokumenty i oświadczenia w wersji papierowej: 1. Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 1; 2. Pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. 3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - zgodnie z załącznikiem nr 2 4. Oświadczenie RODO - zgodnie z załącznikiem nr 3. VIII. Wykluczenia - informacja na temat zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych: 1. W postępowaniu nie mogą brać udziału podmioty, które powiązane są z zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez: Projekt pn.: ,, Budowa nowych obiektów infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej nad jeziorem Mildzie w Miłakowie" realizowany w ramach poddziałania 19.2. "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objętego PROW na lata 2014-2020.1) uczestnictwo w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; 2) posiadanie co najmniej 10 % udziałów lub akcji; 3) pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; 4) pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. 2. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę załącznika nr 2 do zapytania ofertowego. IX. Warunki istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia: 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obydwu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności. 2) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zawieszenia realizacji przedmiotu zamówienia przez zamawiającego, 3) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, 4) zamiany terminu realizacji umowy w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu umowy, 5) zmiany terminu na skutek działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji przedmiotu umowy, 6) w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT strony zobowiązują się do zawarcia aneksu do umowy regulującego wysokość VAT, tym samym zmiany wynagrodzenia określonego w §4 ust.1 niniejszej umowy. Koszty związane ze wzrostem stawki VAT pokrywa wykonawca, 7) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, Projekt pn.: ,, Budowa nowych obiektów infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej nad jeziorem Mildzie w Miłakowie" realizowany w ramach poddziałania 19.2. "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objętego PROW na lata 2014-2020.3. W przypadkach wystąpienia okoliczności określonych w ust.1 pkt.2)-5) strony ustalą nowe terminy realizacji, z tym, że minimalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju. Uwagi: IV. Kryteria oceny oferty: 1. Oceny ofert będzie dokonywał Zamawiający. Zamawiający może żądać udzielania przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz dokonać poprawek oczywistych pomyłek w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę. 2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryteriami oceny ofert, o których mowa w ust. 3. 3. W odniesieniu do wykonawców, którzy spełnili przedstawione warunki, Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów: 1) 4. Cena (C) - 100 % Kryterium ,,Cena" (C) - (waga 100%) - liczba punktów, które można uzyskać w przedmiotowym kryterium zostanie obliczona wg następującego wzoru: C=(C min : C oferty ) x 100 pkt, gdzie: C - oznacza punkty za cenę brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia, C min - oznacza najniższą cenę spośród złożonych ofert, C oferty - oznacza cenę badanej oferty Porównywaną ceną będzie cena brutto ogółem za realizację zamówienia obliczona przez Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa i podana w ,,Formularzu Ofertowym" (załącznik nr 1). 5. Zamawiający Za najkorzystniejszą może zostanie przyznać uznana wykonawcy oferta z maksymalnie największą 100 punktów. liczbą punktów. Kontakt: VII. Osoba prowadząca procedurę udzielania zamówienia i osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia: Aneta Gołębiewska - Kądziela, tel. 89 757 83 40, e-mail: promocja@milakowo.eu Marta Gruszczyńska, Tel. 89 757 83 41, e-mail: zamowienia@milakowo.eu |
© eurobudowa.pl 2004-2024