Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa nowych obiektów infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa nowych obiektów infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej

Data zamieszczenia: 2024-04-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Miłakowo Urząd Miejski w Miłakowie
ul. Olsztyńska 16
14-310 Miłakowo
powiat: ostródzki
tel. 89 757 83 40, Tel. 89 757 83 41, fax: (89) 757 83 21 ,, tel: (89) 757 83 00 ,
sekretariat@milakowo.eu
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Miłakowo
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 89 757 83 40, T
Termin składania ofert: 2024-04-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa nowych obiektów infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej nad jeziorem
Mildzie w Miłakowie

II. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Miłakowa dwóch ławek solarnych.
2. Wymagania:
1) Konstrukcja - stal węglowa,
2) Siedzisko i oparcie - drewno europejskie, iglaste,
3) Sposób mocowania - możliwość przykręcenia,
4) Wybarwienie drewna - kolor "dąb"
5) Oświetlenie LED
6) Pojemność baterii - min 36Ah
7) Wyposażenie - min. 3 porty USB
Poniżej przykładowe zdjęcie ławki. Zdjęcie produktu ma charakter poglądowy.
3. Lokalizacja inwestycji - działki nr 195 i 358, obręb 0001 Miłakowo.
4. Wykonawca zapewnia dostawę zamawianych elementów.
Projekt pn.: ,, Budowa nowych obiektów infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej nad jeziorem Mildzie w Miłakowie"
realizowany w ramach poddziałania 19.2. "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego
kierowanego przez społeczność" objętego PROW na lata 2014-2020.5. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku
Zamówień:
Zapytanie ofertowe nr RGT.ZP.28.2024

CPV: 09332000-5 -, 09331000-8

Dokument nr: RGT.ZP.28.2024

Składanie ofert:
V.Termin i miejsce składania ofert:
1. TERMIN SKŁADANIA ofert: 16.04.2024 godz. 10:00
Projekt pn.: ,, Budowa nowych obiektów infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej nad jeziorem Mildzie w Miłakowie"
realizowany w ramach poddziałania 19.2. "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego
kierowanego przez społeczność" objętego PROW na lata 2014-2020.2. Ofertę należy złożyć:
a) w Urzędzie Miejskim w Miłakowie w zamkniętej kopercie. Na kopercie należy umieścić nazwę i
adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz napis: ,,Oferta złożona w odpowiedzi na
Zapytanie ofertowe nr RGT.ZP.28.2024"
lub
b) w postaci elektronicznej na adres email: sekretariat@milakowo.eu, w formacie danych .pdf, .doc,
.docx, .rtf, .xps, .odt w jednej z trzech form wymienionych poniżej:
- w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym,
- w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym dokonywanym za pomocą e-
dowodu, czyli dowodu osobistego z warstwą elektroniczną.
3. Oferty złożone po terminie lub zawierające braki (brak wymaganych załączników) nie będą
podlegać ocenie.

Miejsce i termin realizacji:
III.
Termin realizacji umowy:
Zamówienie będzie realizowane: w terminie do 15.06.2024 od dnia zawarcia umowy.

Wymagania:
Tryb udzielania zamówienia: Niniejsze postępowanie toczy się w oparciu o Regulaminu
udzielenia zamówień publicznych przez Gminę Miłakowo o wartości nieprzekraczającej
kwoty 130 000 złotych netto (Zarządzenie nr 1/2021 Burmistrza Miłakowa z dnia
04.01.2021r.)

6. Gwarancja jakości przez okres min. 2 lata.
VI.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy:
Na ofertę składają się następujące dokumenty i oświadczenia w wersji papierowej:
1. Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 1;
2. Pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, oryginał
udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści
pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności
związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności
do podpisania i złożenia oferty.
3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - zgodnie z załącznikiem nr 2
4. Oświadczenie RODO - zgodnie z załącznikiem nr 3.
VIII.
Wykluczenia - informacja na temat zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych:
1.
W postępowaniu nie mogą brać udziału podmioty, które powiązane są
z zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu
zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane
z przygotowaniem przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub
kapitałowo, w szczególności poprzez:
Projekt pn.: ,, Budowa nowych obiektów infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej nad jeziorem Mildzie w Miłakowie"
realizowany w ramach poddziałania 19.2. "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego
kierowanego przez społeczność" objętego PROW na lata 2014-2020.1) uczestnictwo w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2) posiadanie co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
3) pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta,
pełnomocnika;
4)
pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa
w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub
w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę
załącznika nr 2 do zapytania ofertowego.
IX.
Warunki istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania
o udzielenie zamówienia:
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obydwu stron wyrażoną
na piśmie, w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem
nieważności takiej zmiany.
2. Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność
wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty:
1)
wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć pomimo zachowania
należytej staranności.
2)
zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zawieszenia realizacji przedmiotu
zamówienia przez zamawiającego,
3)
zmiany terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia przestojów i opóźnień
zawinionych przez Zamawiającego,
4)
zamiany terminu realizacji umowy w przypadku działania siły wyższej (np. klęski
żywiołowe, strajki), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania przedmiotu
umowy,
5)
zmiany terminu na skutek działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które
spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji przedmiotu umowy,
6)
w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT strony zobowiązują się do zawarcia
aneksu do umowy regulującego wysokość VAT, tym samym zmiany wynagrodzenia
określonego w §4 ust.1 niniejszej umowy. Koszty związane ze wzrostem stawki VAT
pokrywa wykonawca,
7)
wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy,
Projekt pn.: ,, Budowa nowych obiektów infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej nad jeziorem Mildzie w Miłakowie"
realizowany w ramach poddziałania 19.2. "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego
kierowanego przez społeczność" objętego PROW na lata 2014-2020.3. W przypadkach wystąpienia okoliczności określonych w ust.1 pkt.2)-5) strony ustalą nowe
terminy realizacji, z tym, że minimalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie
okresowi przerwy lub postoju.

Uwagi:
IV.
Kryteria oceny oferty:
1.
Oceny ofert będzie dokonywał Zamawiający. Zamawiający może żądać udzielania
przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz dokonać poprawek
oczywistych pomyłek w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę.
2.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryteriami oceny ofert,
o których mowa w ust. 3.
3.
W odniesieniu do wykonawców, którzy spełnili przedstawione warunki, Zamawiający
dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:
1)
4.
Cena (C) - 100 %
Kryterium ,,Cena" (C) - (waga 100%) - liczba punktów, które można uzyskać
w przedmiotowym kryterium zostanie obliczona wg następującego wzoru: C=(C min : C oferty ) x
100 pkt, gdzie:
C - oznacza punkty za cenę brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia,
C min - oznacza najniższą cenę spośród złożonych ofert,
C oferty - oznacza cenę badanej oferty
Porównywaną ceną będzie cena brutto ogółem za realizację zamówienia obliczona przez
Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa i podana w ,,Formularzu Ofertowym" (załącznik nr
1).
5.
Zamawiający
Za najkorzystniejszą
może
zostanie
przyznać
uznana
wykonawcy
oferta
z
maksymalnie
największą
100 punktów.
liczbą punktów.

Kontakt:
VII.
Osoba prowadząca procedurę udzielania zamówienia i osoba do kontaktu w sprawie
ogłoszenia:
Aneta Gołębiewska - Kądziela, tel. 89 757 83 40, e-mail: promocja@milakowo.eu
Marta Gruszczyńska, Tel. 89 757 83 41, e-mail: zamowienia@milakowo.eu

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.