dolnośląskie (Wałbrzych)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja dachu hali sportowej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Szkoła Podstawowa nr 1 Stanisława Staszica 64-800 Chodzież powiat: chodzieski 67-282-04-61 szkola.podstawowa1@chodziez.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Chodzież |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 67-282-04-61 |
Termin składania ofert: | 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Modernizacja dachu hali sportowej na Ul. Paderewskiego 13 Krótki opis przedmiotu zamówienia Modernizacja dachu hali sportowej Szkoły Podstawowej Nr 1, przy Ul. I.J. Paderewskiego 13, 64-800 Chodzież, w tym min. wykonywania pokryć dachowych (naprawa)- pokrycie z papy termozgrzewalnej na podkładzie z płyty warstwowej, wykonywania opierzeń pokrycia dachu, rynien i rur spustowych CPV: 45210000-2 Dokument nr: 2024/BZP 00275586, SP1.333.1.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-25 10:10 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-76d622f4-f583-11ee-ac52-ee29f86ffd4f 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-76d622f4-f583-11eeac52-ee29f86ffd4f 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim. 2. Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu: Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl 4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". Interaktywne instrukcje dostępne są na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponentedukacyjny/ 5. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). 7. Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami musi być złożona za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, w formie dokumentu elektronicznego lub elektronicznej kopii dokumentu zgodnie z wymaganiami opisanymi w niniejszej specyfikacji. 8. Oferta winna być złożona, pod rygorem nieważności, w języku polskim, w formie elektronicznej podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO",: administratorem danych osobowych jest Szkoła Podstawowa nr 1 w Chodzieży, Ul. Staszica Nr 1, 64-800 Chodzież kontakt do inspektora ochrony danych w Szkole Podstawowej nr 1 w Chodzieży, Ul. Staszica nr 1, 64-800 Chodzież, adres e-mail: iod@sp1.chodziez.pl . dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na ,,Modernizację dachu hali sportowej na Ul. Paderewskiego 13", oznaczenie postępowania: SP1.333.1.2024, prowadzonym w trybie podstawowym; odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawcy/om nie przysługuje: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Pełna treść w SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-25 10:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-76d622f4-f583-11ee-ac52-ee29f86ffd4f Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-06-24 do 2024-08-14 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: SP1.333.1.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.5.) Wartość zamówienia: 301167,85 PLN 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Modernizacja dachu hali sportowej Szkoły Podstawowej Nr 1, przy ul. I.J. Paderewskiego 13, 64-800 Chodzież, w tym min. wykonywania pokryć dachowych (naprawa)- pokrycie z papy termozgrzewalnej na podkładzie z płyty warstwowej, wykonywania opierzeń pokrycia dachu, rynien i rur spustowych 4.2.6.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-06-24 do 2024-08-14 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: 1) cena 60% 2) gwarancja 40% W zakresie kryterium ,,CENA" maksymalną ilość punktów (60 pkt.) otrzyma oferta z najniższą ceną, pozostałym Wykonawcom przyznana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, określona na podstawie następującego wzoru: cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu Ocena punktowa badanej oferty = ------------------------------------------------------- x 100 x 60 % cena brutto oferty badanej b) W zakresie kryterium ,,OKRES GWARANCJI" maksymalną ilość punktów otrzyma oferta z najdłuższym okresem gwarancji. Zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 60 miesięcy. W przypadku nie wypełnienia tego punktu w Formularzu Ofertowym Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje okres gwarancji - 60 miesiące). Zamawiający dokona oceny tego kryterium w następujący sposób: - za zaoferowanie 60 m-cy gwarancji Zamawiający otrzyma 0 pkt.; - za zaoferowanie dodatkowych 12 m-cy gwarancji (razem 72 m-ce), Wykonawca otrzyma - 20 pkt.; - za zaoferowanie dodatkowych 24 m-cy gwarancji (razem 84 m-ce), Wykonawca otrzyma - 40 pkt.; 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa: Zamawiający wymaga od wykonawców posiadania polisy ubezpieczeniowej. Polisa powinna potwierdzać, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, suma ubezpieczenia powinna wynosić mim. 500.000 PLN. zdolności technicznej lub zawodowej: a) Zdolności techniczne: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną robotę budowlaną o podobnym charakterze o wartości brutto min. 300.000,00 zł. Za robotę budowlaną o podobnym charakterze Zamawiający uzna roboty polegające na wykonaniu pokryć dachowych papą termozgrzewalną oraz wykonanie opierzeni pokrycia dachu, wraz z niezbędnymi obróbkami blacharskimi, montażem rynien i rur spustowych. b) Doświadczenie zawodowe: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował min. 1 osobą posiadającą uprawnienia kierownika budowy, posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowywania zawodowego do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie, Dz. U. 2019 poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane Zamawiający wymaga żeby wskazane osoby posiadały doświadczenie zawodowe - minimum 3 lat od uzyskania uprawnień 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Wykaz robót budowlanych porównywalnych z dostawami stanowiącymi przedmiot zamówienia wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy . 2) Wykaz osób, wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował min. 1 osobą posiadającą uprawnienia kierownika budowy, posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowywania zawodowego do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie, Dz. U. 2019 poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane. Zamawiający wymaga żeby wskazane osoby posiadały doświadczenie zawodowe - minimum 3 lat od uzyskania uprawnień 3) Polisa OC potwierdzająca, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia mim. 500 000 zł. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, 2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Zamawiający nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1) Wypełniony Formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ. 2) Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 6 do SWZ. 4) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835), według załączonego wzoru - Załącznik nr 7 do SWZ. 5) Oświadczenie o ogólnounijnym zakazie udziału rosyjskich wykonawców w zamówieniach na podstawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str.1), według załączonego wzoru - Załącznik nr 8 do SWZ. 6) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 7) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku: 1) są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone wraz z ofertą. 2) Wykonawcy tworzący jeden podmiot przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo w postaci elektronicznej. 3) Oryginał pełnomocnictwa opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia lub kopia potwierdzona notarialnie, opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza, powinny być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: - postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczą, - wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, - ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia. 5) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne. 6) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców składających wspólną ofertę. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: 1) cena 60% 2) gwarancja 40% W zakresie kryterium ,,CENA" maksymalną ilość punktów (60 pkt.) otrzyma oferta z najniższą ceną, pozostałym Wykonawcom przyznana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, określona na podstawie następującego wzoru: cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu Ocena punktowa badanej oferty = ------------------------------------------------------- x 100 x 60 % cena brutto oferty badanej b) W zakresie kryterium ,,OKRES GWARANCJI" maksymalną ilość punktów otrzyma oferta z najdłuższym okresem gwarancji. Zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 60 miesięcy. W przypadku nie wypełnienia tego punktu w Formularzu Ofertowym Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje okres gwarancji - 60 miesiące). Zamawiający dokona oceny tego kryterium w następujący sposób: - za zaoferowanie 60 m-cy gwarancji Zamawiający otrzyma 0 pkt.; - za zaoferowanie dodatkowych 12 m-cy gwarancji (razem 72 m-ce), Wykonawca otrzyma - 20 pkt.; - za zaoferowanie dodatkowych 24 m-cy gwarancji (razem 84 m-ce), Wykonawca otrzyma - 40 pkt.; 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024