Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
12z dziś
5987z ostatnich 7 dni
23554z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Roboty budowlane, prace remontowe i modernizacje

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Roboty budowlane, prace remontowe i modernizacje

Data zamieszczenia: 2024-04-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: POLSKA FILHARMONIA BAŁTYCKA IM.FRYDERYKA CHOPINA W GDAŃSKU
ul. Ołowianka 1
80-751 Gdańsk
powiat: Gdańsk
zamowienia@pfb.gda.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Roboty budowalne, prace remontowe i modernizacje na rzecz PFB
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prace remontowo-malarskie w budynku PFB, zgodnie z załącznikiem do postępowania nr 2 (opis przedmiotu zamówienia), załącznikiem nr 3 - dokumentacją, załącznikiem 4(a i b) - STWOIRB oraz załącznikiem nr 5 - wzorem umowy. Vide DTE.271.113.2024 - Zal. 3 - Dokumentacja-przedmiary zad. 1-7, pozycje: 1-22 oraz 24-26 oraz 34-41.
Prace malarskie - drzwi wejściowe ,,A" do budynku PFB, zgodnie z załącznikiem do postępowania nr 2 (opis przedmiotu zamówienia), załącznikiem nr 3 - dokumentacją, załącznikiem 4(a i b) - STWOIRB oraz załącznikiem nr 5 - wzorem umowy. Vide DTE.271.113.2024 - Zal. 3 - Dokumentacja-przedmiary zad. 1-7, pozycja: 23.
Cyklinowanie posadzek, zgodnie z załącznikiem do postępowania nr 2 (opis przedmiotu zamówienia), załącznikiem nr 3 - dokumentacją, załącznikiem 4(a i b) - STWOIRB oraz załącznikiem nr 5 - wzorem umowy. Vide DTE.271.113.2024 - Zal. 3 - Dokumentacja-przedmiary zad. 1-7, strona pdf nr 7, pozycje 1-3.
Roboty malarsko-posadzkarskie deski barlineckiej w Sali Zielonej, zgodnie z załącznikiem do postępowania nr 2 (opis przedmiotu zamówienia), załącznikiem nr 3 - dokumentacją, załącznikiem 4(a i b) - STWOIRB oraz załącznikiem nr 5 - wzorem umowy. Vide DTE.271.113.2024 - Zal. 3 - Dokumentacja-przedmiary zad. 1-7, strona pdf nr 7, pozycje 4-5.
Wymiana wykładziny dywanowej z tworzywa sztucznego, zgodnie z załącznikiem do postępowania nr 2 (opis przedmiotu zamówienia), załącznikiem nr 3 - dokumentacją, załącznikiem 4(a i b) - STWOIRB oraz załącznikiem nr 5 - wzorem umowy. Vide DTE.271.113.2024 - Zal. 3 - Dokumentacja-przedmiary zad. 1-7, pozycje: 27 - 31.
Prace remontowe dekarskie, zgodnie z załącznikiem do postępowania nr 2 (opis przedmiotu zamówienia), załącznikiem nr 3 - dokumentacją, załącznikiem 4(a i b) - STWOIRB oraz załącznikiem nr 5 - wzorem umowy. Vide DTE.271.113.2024 - Zal. 3 - Dokumentacja-przedmiary zad. 1-7, strona pdf nr 9-10, pozycje 1-19.
DOSTAWA i montaż drzwi drewnianych, dwuskrzydłowych,zgodnie z załącznikiem do postępowania nr 2 (opis przedmiotu zamówienia), załącznikiem nr 3 - dokumentacją, załącznikiem 4(a i b) - STWOIRB oraz załącznikiem nr 5 - wzorem umowy. Vide DTE.271.113.2024 - Zal. 3 - Dokumentacja-przedmiary zad. 1-7, pozycje: 32-33.
Wymiana okładziny ściennej ze sklejki w Sali Białej, zgodnie z załącznikiem do postępowania nr 2 (opis przedmiotu zamówienia), załącznikiem nr 3 - dokumentacją, załącznikiem 4(a i b) - STWOIRB oraz załącznikiem nr 5 - wzorem umowy. Vide DTE.271.113.2024 - Zal. 3 - Dokumentacja-przedmiar zad. 8.
Budowa instalacji elektrycznej gniazd wtykowych 63A/ 32A, , zgodnie z załącznikiem do postępowania nr 2 (opis przedmiotu zamówienia), załącznikiem nr 3 - dokumentacją, załącznikiem 4(a i b) - STWOIRB oraz załącznikiem nr 5 - wzorem umowy. Vide DTE.271.113.2024 - Zal. 3 - Dokumentacja-przedmiary zad. 9.

CPV: 45442100-8, 45432114-6, 45000000-7, 44112200-0, 45260000-7, 45421000-4, 45311200-2

Dokument nr: 2024/BZP 00275902, DTE.271.113.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-24 09:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://filharmonia.gda.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://filharmonia-gda.ezamawiajacy.pl
Informacje o środkach komunikacji elektronicznej:
1. W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji
elektronicznej.
2. Pytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego przez link:
https://filharmoniagda.ezamawiajacy.pl. Instrukcja korzystania z systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem.
3. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, profilem zaufanym lub dowodem osobistym w systemie informatycznym dostępnym pod adresem
https://filharmoniagda.ezamawiajacy.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Rozdziałem 9 SWZ.
I. Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:
1. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: 1) Akceptuje warunki korzystania z Platformy zakupowej określone w Regulaminie zamieszczonym pod adresem: https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin
2) Zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert dostępnej pod adresem:
https://filharmoniagda.ezamawiajacy.pl
2. Ogólne zasady korzystania z Platformy zakupowej opisane w SWZ, w Rozdziale 9, ustęp III, punkt 2 i dalsze.
II. Informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji
elektronicznej:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje (aktualny system operacyjny wspierany przez
producenta);
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa wspierana przez producenta (MS Internet Explorer, FireFox, Google Chrome lub MS Edge) obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie *.pdf.
III. Zamawiający podaje dane dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu
przekazania i odbioru danych:
1) plik załączony przez Wykonawcę na Platformie zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany - format
kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert
2) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu
lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
IV. Zalecenia zamawiającego:
1) Dotyczące kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) dokumenty w formacie *.pdf zaleca się podpisywać formatem *.PAdES
b) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż *.pdf, wówczas będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W
związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
2) Formatu przesyłanej korespondencji: dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB w *.txt, *.rtf,
*.pdf, *.xps, *.odt, *.ods, *.odp, *.doc, *.xls, *.ppt, *.docx, *.xlsx, *.pptx, *.csv, *.jpg, *.jpeg, *.tif, *.tiff, *.geotiff, *.png, *.svg, *.wav,
*.mp3, *.avi, *.mpg, *.mpeg, *.mp4, *.m4a, *.mpeg4, *.ogg, *.ogv, *.zip, *.rar, *.tar, *.gz, *.gzip, *.7z, *.html, *.xhtml, *.css, *.xml, *.xsd,
*.gml, *.rng, *.xsl, *.xslt, *.TSL, *.XMLsig, *.XAdES, *.CAdES, *.ASIC, *.XMLenc.
V. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy zakupowej,
Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Polskiej Filharmonii
Bałtyckiej, tel. +48 22 257-22-23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godz.ch 9.00-17.00), e-mail: oneplace@marketplanet.pl.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-24 09:00
Miejsce składania ofert: https://filharmonia-gda.ezamawiajacy.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.