mazowieckie (Warszawa)
małopolskie (Wadowice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa instalacji fotowoltaicznych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ZAKŁAD KARNY W CIESZYNIE ul. Bolesława Chrobrego 2 43-400 Cieszyn powiat: cieszyński zp_cieszyn@sw.gov.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Cieszyn |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa instalacji fotowoltaicznych w Zakładzie Karnym w Cieszynie oraz w Oddziale Zewnętrznym w Bielsku-Białej Zakładu Karnego w Cieszynie Krótki opis przedmiotu zamówienia 5. Część I - Zaprojektowanie i wykonanie instalacji fotowoltaicznej na terenie Zakładu Karnego w Cieszynie. 1) Przedmiotem zamówienia dla części I jest przeprowadzenia procesu budowlanego w celu wybudowania instalacji fotowoltaicznej o mocy 39,5 kWp-40,5 kWp, w zakresie którego przewiduje się: a) opracowanie dokumentacji projektowej składającej się z projektu budowlanego, wykonawczego oraz projektu technicznego (dalej zwanego dokumentacją). Dokumentacja wymaga: o Uzgodnienia i zatwierdzenia przez rzeczoznawcę d.s. p.poż, o Uzyskania pozwolenia na prowadzenie robót przy zabytku nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków przez Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. o Uzyskania pozwolenia na budowę oraz wszelkich związanych z pozwoleniem uzgodnień. b) Wykonanie robót budowlanych na podstawie uzgodnionej i zatwierdzonej dokumentacji dla części I zamówienia oraz uzyskanych decyzji administracyjnych. c) Uruchomienie i przeprowadzenie procedury zgłoszenia/włączenia instalacji fotowoltaicznych do Państwowej Straży Pożarnej oraz sieci Operatora Systemu Dystrybucyjnego. d) Przygotowanie dokumentacji powykonawczej w tym wykonanie elektrycznych pomiarów odbiorowych e) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w przypadku wykonania instalacji na terenie zewnętrznym z naniesieniem tychże instalacji do zasobu geodezyjnego i kartograficznego. f) Opracowanie instrukcji obsługi instalacji w języku polskim. g) Przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w danej placówce w zakresie obsługi oraz bezpiecznego użytkowania instalacji. h) Świadczenie usług konserwacyjnych, naprawczych oraz pomiarów okresowych w zakresie opisanym w pkt. e) w okresie udzielonej gwarancji jakości i rękojmi. Częstotliwość pomiarów okresowych zgodnie z dokumentacją producenta i obowiązującymi przepisami, jednak nie rzadziej niż co 5 lat. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy załączony do niniejszej specyfikacji. 3) Zamawiający informuje, że Obiekty Zakładu Karnego w Cieszynie położone w Cieszynie przy ulicy Bolesława Chrobrego 2 są wpisane do rejestru zabytków. Zaprojektowanie i wykonanie instalacji fotowoltaicznej na terenie Oddziału Zewnętrznego w Bielsku-Białej. 1) Przedmiotem zamówienia dla części II jest przeprowadzenia procesu budowlanego w celu wybudowania instalacji fotowoltaicznej o mocy 19,0 kWp- 20,0 kWp, w zakresie którego przewiduje się: a) opracowanie dokumentacji projektowej składającej się z projektu wykonawczego oraz projektu technicznego (dalej zwanego dokumentacją). Dokumentacja wymaga: o Uzgodnienia i zatwierdzenia przez rzeczoznawcę d.s. p.poż, b) Wykonanie robót budowlanych na podstawie uzgodnionej i zatwierdzonej dokumentacji dla części II zamówienia. c) Uruchomienie i przeprowadzenie procedury zgłoszenia/włączenia instalacji fotowoltaicznych do Państwowej Straży Pożarnej oraz sieci Operatora Systemu Dystrybucyjnego. d) Przygotowanie dokumentacji powykonawczej w tym wykonanie elektrycznych pomiarów odbiorowych. e) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w przypadku wykonania instalacji na terenie zewnętrznym z naniesieniem tychże instalacji do zasobu geodezyjnego i kartograficznego. f) Opracowanie instrukcji obsługi instalacji w języku polskim. g) Przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w danej placówce w zakresie obsługi oraz bezpiecznego użytkowania instalacji. h) Świadczenie usług konserwacyjnych, naprawczych oraz pomiarów okresowych w zakresie opisanym w pkt. e) w okresie udzielonej gwarancji jakości i rękojmi. Częstotliwość pomiarów okresowych zgodnie z dokumentacją producenta i obowiązującymi przepisami, jednak nie rzadziej niż co 5 lat. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy załączony do niniejszej specyfikacji. 7. Dla zamówienia przewiduje się zastosowanie obniżonej stawki podatku VAT. Szczegóły opisano w rozdziale XVI pn. Opis sposobu obliczania ceny. CPV: 45311200-2, 71320000-7,45000000-7,45200000-9 Dokument nr: 2024/BZP 00275893, D/Kw.2232.12.2024.KK Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-23 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b8884a05-f340-11ee-ac52-ee29f86ffd4f 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. 2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami: 1) Tomasz Chmiel - telefon 33 8513270 2) Krystian Kukuczka - telefon 33 8513273 3) Andrzej Brzeziński - telefon 33 8280530 4. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-b8884a05-f340-11ee-ac52-ee29f86ffd4f Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk ,,Przeglądaj postępowania/konkursy"). 5. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-b8884a05-f340-11ee-ac52-ee29f86ffd4f 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e- Zamówienia. 2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. 4. Dokumenty elektroniczne , o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. 5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty , inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznej. 6. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku ,,Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa". 7. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). 8. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia5 wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. 9. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja". 10. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 11. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. 12. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem". 13. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zp_cieszyn@sw.gov.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu). 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-23 10:00 Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki ,,Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy na Platformie e-Zamówienia. Po wybraniu przycisku ,,Złóż ofertę" system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola (,,przeciągnij" i ,,upuść") służące do dodawania plików Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024