Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Montaż systemu wentylacji awaryjnej i detekcji tlenku węgla z modernizacją systemu wentylacji bytowej w hali głównej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Poznaniu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ul. Głogowska 131/133 60-244 Poznań powiat: Poznań tel. 61 839 -6223 ,-6221; fax.61 839 6009 zamowienia_publiczne@mpk.poznan.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Poznań |
Wadium: | 15.000,00 zł |
Nr telefonu: | tel. 61 839 -6223 ,- |
Termin składania ofert: | 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest montaż systemu wentylacji awaryjnej i detekcji tlenku węgla z modernizacją systemu wentylacji bytowej w hali głównej (część A) (zajezdnia Warszawska). 2. Inwestycja polega na wykonaniu instalacji wentylacji bytowej i awaryjnej oraz ciepła technologicznego zasilania centrali wentylacyjnej przy Warszawskiej 142 w Poznaniu zgodnie ze Specyfikacją Techniczną i Projektem Wykonawczym, łącznie z przeprowadzeniem robót demontażowych, rozbiórkowych, usunięciem kolidującej zieleni (krzewów), pracami konstrukcyjno-budowlanymi i elektrycznymi. 3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia określony został w Załączniku nr 4 do WP. 4. Na podstawie Załączników nr 2 (Formularz Cenowy) oraz nr 4 (Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia) - zostaną przygotowane załączniki do umowy. Dokument nr: AL.0141.46.2024 Otwarcie ofert: Otwarcie złożonych ofert nastąpi dnia 22.04.2024 r. o godz. 10:15 Składanie ofert: Oferty należy składać do dnia 22.04.2024 r. do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego: tj. Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Poznaniu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Dział Zamówień Publicznych - pokój nr 150, ulica Głogowska 131/133, 60-244 Poznań. Miejsce i termin realizacji: VIII. TERMINY REALIZACJI ZAMÓWIENIA Termin realizacji zamówienia - 6 miesięcy od daty podpisania umowy. Wymagania: Zamawiający działając na podstawie art. 4c ustawy z dnia 8 marca 2013r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (tj. Dz. U. 2022 poz. 893) oświadcza, iż posiada status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art. 4 pkt 6) tej ustawy. III. INFORMACJE DODATKOWE Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na wybrane pozycje. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych ani w żaden inny sposób odbiegających technicznie, funkcjonalnie i jakościowo od przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza samodzielnego wprowadzania przez Wykonawców zmian zapisów określonych w niniejszych WP oraz jego załącznikach. Integralną część WP stanowi wzór umowy, który jest Załącznikiem nr 5 do WP wraz z załącznikami. Zamawiający w ramach podpisanej umowy będzie realizował dowolną ilość przedmiotu zamówienia według cen jednostkowych podanych w załączniku do umowy, łącznie do wartości umowy określonej w jej treści. Zamawiający przewiduje dokonanie jednej - wspólnej dla wszystkich potencjalnych Wykonawców - wizji lokalnej. Wszyscy zainteresowani, którzy chcą wziąć udział w wizji lokalnej, stawią się w zajezdni Głogowska w Poznaniu przy ul. Warszawskiej , w dniu 11.04.2024 r. o godz. 10.00 Po dokonaniu wizji lokalnej potencjalni Wykonawcy w celu uzyskania odpowiedzi na postawione podczas wizji pytania powinni je zredagować pisemnie i przesłać do Zamawiającego, który udzieli na nie pisemnej odpowiedzi, zgodnie z zasadami przewidzianymi w rozdz. XIV WP. Tylko zadane w formie pisemnej pytania i udzielone w tej formie odpowiedzi są wiążące dla stron. IV. PODMIOTY WYSTĘPUJĄCE WSPÓLNIE Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia (np. konsorcjum, s.c.) muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, zgodnie z zapisami zawartymi w rozdz. VII WP. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania oraz wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem ze skutkiem dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, będą zobowiązani przekazać Zamawiającemu stosowną umowę regulującą ich współpracę, zawierającą w swojej treści następujące postanowienia: 1) sposób ich współdziałania, 2) zakres prac powierzonych do wykonania każdemu z nich, 3) solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, 4) zaleca się, aby umowa zawierała wskazanie, że jeden z Wykonawców jest upoważniony do zaciągania zobowiązań i do przyjmowania instrukcji na rzecz i w imieniu wszystkich Wykonawców razem i każdego z osobna oraz przyjmowania płatności od Zamawiającego. V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej, w języku polskim, pismem czytelnym, w jednym egzemplarzu. Oferta musi być podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania firmy w obrocie prawnym zgodnie z postanowieniami właściwego rejestru, zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej, umowy spółki lub posiadającą pełnomocnictwo załączone do oferty w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. Miejsca w ofercie, w których Wykonawca dokonał poprawek muszą być parafowane przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania firmy w obrocie prawnym, zgodnie z zapisem ust.2. Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym przetargu tylko jedną ofertę. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, trwale zamkniętej kopercie z dopiskiem: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Poznaniu Sp. z o.o., Dział Zamówień Publicznych, budynek B (parter) - pokój nr 150, ul. Głogowska 131/133, 60-244 Poznań. ,,Montaż systemu wentylacji awaryjnej i detekcji tlenku węgla z modernizacją systemu wentylacji bytowej w hali głównej zajezdnia Warszawska" - AL.0141.46.2024 (Nie otwierać do dnia 22.04.2024r. przed godz. 10:15). Koperta zawierająca ofertę powinna być zaadresowana do Zamawiającego na adres siedziby Zamawiającego i opatrzona nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za wcześniejsze otwarcie ofert nieoznaczonych wyraźnie i nie zaadresowanych zgodnie z wymaganiami, o których mowa w ust. 4 i 5 WP. Oferty te zostaną zwrócone do Wykonawcy bez rozpatrywania. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty spoczywają na Wykonawcy. VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy oświadczą, że: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie § 15 Regulaminu (...). VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW ŻĄDANYCH OD WYKONAWCÓW Przystępujący do przetargu Wykonawcy składają niżej wymienione dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentacji Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 1. 3. Wypełniony Formularz ofertowy (Załącznik nr 1). 4. Wykaz wykonanych robót (Załącznik nr 2), w okresie ostatnich 5 lat przed datą upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali 2 kpl. instalacji wentylacji hal przemysłowych o kubaturze pow. 10.000 m3, łącznie z doprowadzeniem zasilania elektrycznego, czynnika grzewczego do urządzeń wentylacyjnych i wykonaniem podkonstrukcji nośnych pod urządzenia wentylacyjne. Każda. 5. Dokumenty poświadczające należyte wykonanie robót, wymienionej w Wykazie robót, o których mowa w ust. 5, wystawione przez podmiot, który zlecał wykonanie tych robót. 6. Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia (Załącznik nr 3 do WP). Wykonawca przedstawi osoby przewidziane do pełnienia funkcji: 6.1. Kierownika budowy lub robót konstrukcyjno-budowlanych, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadający minimalne doświadczenie: minimum dwa zadania obejmujące budowę lub przebudowę obiektu kubaturowego przemysłowego o kubaturze minimum 10 000 m3, na stanowisku Kierownika Budowy 6.2. Kierownika robót energetycznych, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadający minimalne doświadczenie: 1 zadanie obejmujące budowę automatyki systemu detekcji tlenku węgla oraz doprowadzenie zasilania energią elektryczną do centrali wentylacyjnej 6.3. W zakresie Kierownika budowy lub robót instalacji sanitarnych, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadający minimalne doświadczenie: minimum dwa zadania obejmujące budowę lub przebudowę instalacji sanitarnych, w tym instalacji wentylacji w obiekcie kubaturowym przemysłowym, na stanowisku Kierownika robót instalacji sanitarnych. 7. Dokumenty potwierdzające przygotowanie zawodowe osoby przewidzianej do realizacji przedmiotu zamówienia, o której mowa w ust. 6. Dokumenty muszą potwierdzać odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zgodnie z wymogami przedstawionymi poniżej: 7.1. W zakresie Kierownik budowy lub robót konstrukcyjno-budowlanych: 7.1.1. Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń o specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 7.1.2. Zaświadczenie o przynależności Kierownika do odpowiedniej Izby Budownictwa. 7.2. W zakresie Kierownika robót energetycznych: 7.2.1. Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 7.2.2. Zaświadczenie o przynależności Kierownika do odpowiedniej Izby Budownictwa. 7.3. W zakresie Kierownika budowy lub robót instalacji sanitarnych: 7.3.1. Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 7.3.2. Zaświadczenie o przynależności Kierownika do odpowiedniej Izby Budownictwa. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji kierowników robót w przypadku gdy ta sama osoba posiada wymagane uprawnienia oraz doświadczenie zawodowe w więcej niż jednej specjalności 8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia należy złożyć pełnomocnictwo zgodnie z rozdz. IV WP. 9. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu - Wykonawca/Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składa oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5k Rozporządzenia 833/2014 oraz art. 7 ust. 1 w związku z ust. 9 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Załącznik nr 6 do WP). Dokumenty wymienione w ust. 2 i 8 winny być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Dokumenty sporządzone w języku obcym Wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. IX. SPOSÓB OBLICZENIA CENY I POPRAWIANIE OMYŁEK Sposób obliczenia ceny: 1) Obowiązkiem Wykonawcy jest dokonanie wyceny i wpisanie otrzymanej wartości w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do WP). Wartość netto oraz brutto oferty należy podać z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. 2) Cena oferty musi być podana w złotych polskich. 3) Cena powinna uwzględniać wszelkie koszty wpływające na realizację zamówienia. 4) Do ceny netto należy doliczyć podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zamawiający poprawia w ofercie omyłki zgodnie z § 60 ust.2 Regulaminu (...): 1) Pod pojęciem oczywistych omyłek rachunkowych należy rozumieć wszelkie błędy powstałe w wyniku działań matematycznych niezgodnych z zasadami arytmetyki. 2) Omyłkami pisarskimi będą wszelkie zmiany, których Wykonawca nie dokonał zgodnie z zapisem rozdz. V ust. 3 WP, a które odbiegają, co do jego treści określonej przez Zamawiającego. O poprawieniu omyłek rachunkowych w obliczeniu ceny Zamawiający informuje Wykonawców zgodnie z § 63 Regulaminu (...). X. KRYTERIA OCENY OFERT Ustala się następujące kryterium oceny ofert - cena 100%. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta z najniższą wartością netto. XI. WADIUM 1. Przystępujący do przetargu zobowiązani są do wniesienia wadium w wysokości: 15.000,00 zł (piętnaście tysięcy 00/100 złotych) 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w jednej lub kilku z poniższych form: a) w pieniądzu, w walucie złoty polski, b) w gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca zobowiązany jest wpłacić na rachunek: MPK Poznań Sp. z o.o. Santander SA 11109027340000000101027429 z dopiskiem ,,WADIUM - ,,Montaż systemu wentylacji awaryjnej i detekcji tlenku węgla z modernizacją systemu wentylacji bytowej zajezdnia Warszawska" - AL.0141.46.2024". zamówienia 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu na składania ofert (rozdz. XII ust.1 WP) nastąpi uznanie rachunku Zamawiającego. Wykonawca załącza dowód wniesienia wadium do oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium zamówienia w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w miejscu i przed upływem terminu określonego w rozdz. XII za ust. 1 WP oryginał dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego - wnosząc go w oddzielnej, trwale zamkniętej kopercie, z dopiskiem: ,,WADIUM - ,,Montaż systemu wentylacji awaryjnej i detekcji tlenku węgla z modernizacją systemu wentylacji bytowej zajezdnia Warszawska" - AL.0141.46.2024". za6. Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę Wykonawcy i jego siedzibę (adres), 2) nazwę Zamawiającego, 3) nazwę Gwaranta, 4) określać wierzytelność, która ma być zabezpieczona gwarancją, 5) sformułowanie zobowiązania Gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze żądanie zapłaty, w przypadku gdy Wykonawca: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy w terminie określonym przez Zamawiającego. Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. W przypadku przedłożenia gwarancji nie zawierającej wymienionych elementów, bądź posiadającej jakiekolwiek dodatkowe zastrzeżenia, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie wniósł wadium. 7. Wadium musi zachować ważność przez cały okres w którym Wykonawca jest związany ofertą. 8. Zasady przechowywania, zwrotu oraz przepadku wadium na rzecz Zamawiającego określone są w Regulaminie. Oferty, które dotrą do Zamawiającego po terminie składania ofert, będą traktowane jako OFERTY ZŁOŻONE PO TERMINIE. Oferty złożone po terminie, a oznakowane w sposób umożliwiający identyfikację Wykonawcy, będą zwrócone Wykonawcom bez otwierania. Uczestnicy postępowania otrzymają od Zamawiającego drogą e-mailową informację z otwarcia ofert zawierającą zestawienie złożonych ofert i ceny ofertowe. Wykonawcy, którzy nie złożyli ofert, mogą wystąpić do Zamawiającego o podanie informacji z otwarcia ofert. Zamawiający przekaże informacje drogą e-mailową." XIII. ZABEZPIECZENIEzamówienia NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY Zamawiający nie wymaga od wybranego Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. za XIV. WYJAŚNIENIA I ZMIANA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA Wykonawcy mogą zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienia WP zgodnie z § 23 Regulaminu (...). XV. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ Wykonawcy pozostają związani ofertą przez okres 60 dni od upływu terminu do składania ofert. XVI. INFORMACJE O SPOSOBIEzamówienia POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI 1. Oświadczenia, wnioski oraz zawiadomienia Wykonawcy przekazują pisemnie z zastrzeżeniem ust. 3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje związane z prowadzonym postępowaniem Zamawiający może przekazywać za pomocą faksu lub drogą elektroniczną na adres wskazany w formularzu ofertowym. Oświadczenia, wnioski oraz zawiadomienia, o których mowa w ust.1 przekazywane przez Wykonawcę za pomocą faksu lub drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pisemnie. Termin, o którym mowa w ust. 3 upływa w dniu roboczym o godz. 15:00. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują dokumenty lub informacje, o których mowa w ust.1 i 2, faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej potwierdza fakt ich otrzymania. XVIII. TRYB OGŁOSZENIA WYNIKÓW PRZETARGU Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który złoży ofertę najkorzystniejszą z punktu widzenia kryteriów przyjętych w WP. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty, wskazując nazwę firmy oraz adres, siedzibę oraz cenę tego Wykonawcy, którego ofertę wybrano. Wybrany Wykonawca zostanie poinformowany o terminie i miejscu podpisania umowy. XIX. PROTESTY zamówienia 1. Wykonawcy uczestniczący w postępowaniu, którzy złożyli oferty i którzy w toku postępowania nie zostali ostatecznie wykluczeni z postępowania ani też ich oferty nie zostały ostatecznie odrzucone mogą wnieść pisemny protest na następujące czynności Zamawiającego: - wybór oferty, zamówienia za- unieważnienie postępowania, - wykluczenie z postępowania wykonawcy składającego protest, - odrzucenie oferty złożonej przez wykonawcę składającego protest. 2. Protest wnosi się do Zamawiającego w terminie 5 dni od dnia, w którym Wykonawca powziął lub mógł powziąć wiadomość o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę wniesienia protestu. Protest uważa się za wniesiony z chwilą, gdy dotarł on do zaZamawiającego w taki sposób, że mógł zapoznać się z jego treścią. 3. Wniesienie protestu dopuszczalne jest tylko przed zawarciem umowy. 4. Zamawiający odrzuca protest wniesiony po terminie, wniesiony przez podmiot zamówienia nieuprawniony lub z innych przyczyn niedopuszczalny. 5. Protest Wykonawcy powinien wskazywać oprotestowaną czynność Zamawiającego, a także zawierać żądanie, zwięzłe przytoczenie zarzutów oraz okoliczności faktycznych i prawnych Wykonawców uzasadniających wniesienie protestu. 6. Zamawiający rozstrzyga protest nie później niż w terminie 14 dni od dnia jego wniesienia z zastrzeżeniem ust.7. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo przedłużyć termin rozstrzygnięcia protestu do 21 dni. Rozstrzygnięcie protestu jest ostateczne i nie przysługują od niego środki odwoławcze. W przypadku złożenia w postępowaniu jednej oferty i dokonaniu jej wyboru przez Zamawiającego, Wykonawcy nie przysługują środki odwoławcze. XX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE W przypadku oferty złożonej przez osobę fizyczną lub osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, Zamawiający wymaga, aby przed podpisaniem umowy Wykonawca podał nr PESEL. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga, aby przedłożyli oni przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia, umowę regulującą ich współpracę. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówień w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty. Zamawiający może zawrzeć umowę przed upływem terminu, o którym mowa w ust.3 w przypadku, jeśli złożono tylko jedną ofertę. Do spraw nie uregulowanych w niniejszych Warunkach Przetargu mają zastosowanie przepisy zawarte w Regulaminie (...). Uwagi: XXI. INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ MPK W POZNANIU zamówienia SP. Z O.O. W ZWIĄZKU Z PROWADZONYM POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Poznaniu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (dalej jako: ,,MPK" lub ,,Zamawiający") dba o prywatność osób, których dane uzyskuje w ramach organizowanych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. za Państwa dane są u nas bezpieczne i związku z tym, na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako: ,,RODO"), poniżej informujemy o przetwarzaniu danych osobowych w naszej spółce oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało. 1. Administrator danych, Inspektor ochrony danych. Administratorem danych osobowych osób, których dane zostają przekazane Zamawiającemu przez wykonawców w związku z ubieganiem się przez wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego jest Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Poznaniu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (MPK), ul. Głogowska 131/133, 60- 244 Poznań. MPK powołało Inspektorazamówienia ochrony danych osobowych, z którym można nawiązać kontakt pod w/w adresem lub mailowo: ido@mpk.poznan.pl. 2. Cel przetwarzania Dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 3. Podstawa prawna przetwarzania ZAMÓWIENIA zaDane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w związku z prawnie Tt uzasadnionym interesem realizowanym przez administratora, tj. zapewnienie prawidłowego przebiegu postępowania. 4. Odbiorcy danych Odbiorcami danych osobowych będą upoważnieni pracownicy MPK odpowiedzialni za przeprowadzenie postępowania oraz podmioty realizujące usługi na rzecz MPK (np. usługi IT, doradztwo prawne). Odbiorcami danych mogą być również osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o § 74 ust.3 Regulaminu udzielania zamówień w MPK Poznań Sp. z o.o. nieobjętych ustawą Prawo Zamówień Publicznych. 5. Okres przechowywania Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekroczy 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 6. Obowiązek podania danych osobowych Podanie danych osobowych jest obowiązkowe. 7. Uprawnienia Osobie, której dane są przetwarzane, przysługuje: prawo dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, a także prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych. Osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. W razie uznania, że doszło do naruszenia ochrony danych, osobie, której dane są przetwarzane, przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8. Kategorie przetwarzanych danych osobowych Administrator przetwarza następujące kategorie danych osobowych, których nie uzyskał bezpośrednio od osoby, której dane dotyczą (np. dane osoby skierowanej do realizacji zamówienia, podwykonawcy, pełnomocnika, członka organu), w zależności od potrzeb: imiona i nazwiska, imiona rodziców, miejsce i datę urodzenia, obywatelstwo, adres zamieszkania, adres korespondencyjny, PESEL, NIP, serię i numer dokumentu potwierdzającego tożsamość, datę jego wydania oraz datę ważności dokumentu, podmiot wydający dokument; numer telefonu komórkowego, adres poczty elektronicznej, miejsce pracy, stanowisko. 9. Źródło danych Zamawiający uzyskał dane osobowe bezpośrednio od wykonawcy lub z publicznie dostępnych rejestrów. Kontakt: Osoba uprawniona do kontaktu z Wykonawcami: Paweł Świdziński e-mail: zamowienia_publiczne@mpk.poznan.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024