Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
38z dziś
6013z ostatnich 7 dni
23580z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont komina żelbetowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont komina żelbetowego

Data zamieszczenia: 2024-04-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Biłgorajskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Biłgoraju
ul. Długa 96
23-400 Biłgoraj
powiat: biłgorajski
tel: 084 688 19 30, tel. 84 688 19 39, Tel. 84 686 73 98
sekretariat@bpec.bilgoraj.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Biłgoraj
Wadium: 5 500,00 zł
Nr telefonu: tel: 084 688 19 30,
Termin składania ofert: 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Biłgorajskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Biłgoraju niniejszym zaprasza Państwa do złożenia oferty cenowej na ,,Wykonanie remontu komina żelbetonowego H=83 m zlokalizowanego na terenie ciepłowni miejskiej w Biłgoraju - ETAP I".

Postępowanie niniejsze jest prowadzone zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień sektorowych na dostawy, usługi i roboty budowane w BPEC Sp. z o.o. Biłgoraju.
W postępowaniu nie obowiązują przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych zgodnie z art.364ust.1 pkt.1 ( Dz. U. z 2022r.poz.1710 z późn. zm.)

2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont komina żelbetowego H=83m należącego do Biłgorajskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej w Biłgoraju zlokalizowanego na terenie ciepłowni miejskiej przy Ul. Krzeszowskiej 59a - ETAP I.
ETAP I obejmuje zakres od wysokości komina poziom +50,0m do poziomu +83,0m.
W ramach prac wynikających z zaleceń zawartych w ekspertyzie technicznej komina żelbetowego należy wykonać:
1. Remont płaszcza zewnętrznego komina polegający na naprawie podłoża betonowego i renowacji powłoki ochronnej komina.
2. Remont galerii stalowej na poziomie +79,90m, polegający na czyszczeniu konstrukcji i odnowieniu powłoki malarskiej (ochronnej).
3. W ramach remontu wyposażenia zewnętrznego komina należy wymienić mocowania zwodu górnego, otok oraz iglice odgromowe instalacji odgromowej na zwężce komina.
4. Usunąć zbędne elementy w postaci drutów szalunkowych, śrub mocujących itp. z powierzchni płaszcza żelbetowego komina.
5. Naprawić uszkodzenia głowicy komina polegające na ubytkach i spękaniach obrzutki cementowej zwężki oraz uszkodzeniach jej powłok malarskich, a także uszkodzenia lica cegieł zwężki.

Składanie ofert:
10. Forma, miejsce i termin składania oferty.

1. Ofertę zawierającą cenę netto, stawkę oraz kwotę podatku VAT i cenę brutto, pełne dane wykonawcy (nazwa, siedziba, adres, telefon, NIP, REGON) należy przesłać drogą elektroniczną na adres sekretariat@bpec.bilgoraj.pl do dnia 18.04.2024 godz. 12:00.

Miejsce i termin realizacji:
3. Wymagany termin realizacji :
Termin realizacji do dnia 15.07.2024 r.

Wymagania:
Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z przepisami BHP, zasadami sztuki budowlanej i zaleceniami producenta materiałów oraz pod stałym uprawnionym nadzorem. Szczegółowy opis robót określa Obmiar (załącznik nr 1) oraz Ekspertyza techniczna (załącznik nr 2). Przedstawione w Obmiarze ilości mają jedynie charakter pomocniczy i mają jedynie na celu umożliwienie dokonania wyceny robót. Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej celem szczegółowego określenia zakresu i wielkości robót do wykonania, aby prawidłowo skalkulować ofertę.
Zamawiający zaznacza, iż ekspertyza wykonana została w roku 2021 i na dzień dzisiejszy rzeczywisty stan wymaganych prac może się różnić co Wykonawca winien przewidzieć składając ofertę.
Zamawiający wymaga zastosowania materiałów i technologii zgodnych z ekspertyzą techniczną.

Zakres remontowy komina zgodnie z ekspertyzą podzielony został na strefy zagrożenia - narażenia na działanie kwaśnego kondensatu, spalin i wpływu atmosfery przemysłowej.
strefa I - poziom od +80,0m do +83,0m,
strefa II - poziom od +60,0m do +80,0m,
strefa III - poziom od +0,0m do +60,0m
W zależności od strefy przyjęto inną technologię naprawy powłoki kominowej.

W zakresie remontu nie zostały ujęte ewentualne prace naprawcze na galeriach operatorów komórkowych. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu ewentualny zakres takich prac wraz z wyceną i dokumentacją fotograficzną. Decyzja dotycząca ich wykonania zostanie podjęta po ewentualnym podpisaniu porozumienia z właścicielem danej galerii i będzie objęta osobną umową.

4. Warunki realizacji zamówienia.
1. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy w tym także:
1.1. koszty robót zabezpieczających,
1.2. koszty uporządkowania placu po zakończeniu robót,
1.3. koszty związane z wpływem prowadzonych prac na urządzenia zainstalowane na kominie.
2. Oferta powinna odnosić się do pełnego zakresu opisanego w zapytaniu ofertowym. Cena ofertowa, poza zmianami podyktowanymi zmianą przepisów prawnych w zakresie podatku VAT, nie będzie podlegać waloryzacji ani zmianom w całym okresie obowiązywania umowy. Wykonawca i Zamawiający zgodnie postanawiają, iż kwota wynagrodzenia obejmuje wszelkie koszty Wykonawcy związane z niniejszą umową.
3. Wszystkie zabudowane i wykorzystane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty i dopuszczenia.
4. Wszystkie materiały konieczne do wykonania zadania zapewnia Wykonawca.
5. Wykonawca wygradza i zabezpiecza miejsce robót, a także opracowuje i przedstawia Zamawiającemu procedurę informowania przed możliwością uszkodzenia obiektów i pojazdów w rejonie prowadzonych prac.
6. Po zakończeniu remontu instalacji odgromowej Wykonawca wykona pomiary instalacji odgromowej i sporządzi metrykę urządzenia pioruchnochronnego.
7. Wykonawca zabezpiecza przed uszkodzeniem instalację i urządzenia zabudowane na kominie.
8. W razie powstania jakichkolwiek szkód z winy Wykonawcy, Wykonawca usuwa je we własnym zakresie i koszt własny.
9. Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.
10. Wykonawca opracuje i przekaże Zamawiającemu kompletną dokumentację powykonawczą : 2 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w formie elektronicznej.
11. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej oraz częściowej.
12. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa załączony ,,wzór umowy"

5. Wymagania dla Wykonawców.

1. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponować odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia.
2. Wykonawca ubiegający się o wykonanie zamówienia nie znajduję się w stanie otwartej likwidacji ani nie ogłoszonej upadłości, nie zalega w uiszczeniu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne.
3. Wykonawca nie wyrządził szkody w ostatnich 3 latach przed wszczęciem postępowania poprzez niewykonanie w umownym czasie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
4. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
5. Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia.
6. Wykonawca udzieli gwarancji na okres 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego na wykonane prace obejmujące cały płaszcz komina i galerie bez dodatkowych warunków.
7. Przed złożeniem oferty konieczna jest wizja lokalna na obiekcie przy udziale Zamawiającego. Podczas wizji lokalnej Zamawiający udostępni inne posiadane materiały dotyczące komina w tym dokumentację fotograficzną.
8. Wykonawca przed rozpoczęciem prac zawiadomi operatorów komórkowych o terminie ich realizacji i uzgodni z nimi sposób zabezpieczenia urządzeń sieci komórkowych.

6. Okres związania z ofertą .

Okres wartość związania z ofertą - 30 dni.

7. Wymagane dokumenty.

1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 3),
2. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wszystkie wymagania określone w punkcie 5 zapytania ofertowego (załącznik nr 4),
3. Wykaz min. 3 prac zrealizowanych przez Wykonawcę, w ostatnich 5 latach w zakresie tożsamym z przedmiotem zamówienia i w oferowanej technologii (załącznik nr 5) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że prace o których mowa zostały wykonane z należytą starannością (np. protokoły odbioru, referencje)
4. Kopia uprawnień kierownika budowy branży budowlanej oraz zaświadczenie o przynależności do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa.

8. Opis sposobu przygotowania oferty.

1. Cena oferty musi być wyrażona cyfrowo i słownie (w złotych polskich),
2. Cena oferty musi obejmować całość zamówienia (nie dopuszcza się dzielenia zamówienia), uwzględniać wszystkie niezbędne do poniesienia przez Wykonawcę koszty.
3. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną ze strony wykonawcy.
4. Ofertę w formie elektronicznej należy przesłać na sekretariat@bpec.bigoraj.pl
5. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Ofertę składa się w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania ofertowego. Ofertę należy składać na formularzu stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
6. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
7. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w sposób czytelny oraz podpisana przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania wykonawcy/ wykonawców w obrocie prawnym zgodnie z danymi ujawnionymi w KRS - rejestrze przedsiębiorców albo w ewidencji działalności gospodarczej lub działającego w ich imieniu Pełnomocnika.
12. Wadium.

1. Składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych).
2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wniesione: w pieniądzu, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych.
4. Wadium złożone w pieniądzu: przelew na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Oddział Biłgoraj 82 9602 0007 0001 5555 2000 0001. Kwota wadium wniesiona przelewem winna znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert.
5. Wadium w formach innych niż pieniądze jako dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty w oryginale. Gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe powinny obejmować warunki utraty wadium.
6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
7. Zamawiający zwróci Wykonawcy z którym zawarł umowę w terminie 7 dni po wykonaniu zadania i podpisaniu protokołu odbioru końcowego.
8. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert lub którego oferta została odrzucona. W tych przypadkach zwrot wadium jest jednoznaczny ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu.
9. Wykonawca traci wadium, gdy:
a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
14. Postanowienia końcowe.

1. Zamawiający zastrzega, że niniejsze zapytanie oraz określone w nim warunki wykonania mogą być zmienione lub w całości odwołane bez podawania przyczyny.
2. Zamawiający zawrze niezwłocznie umowę na realizację zamówienia z Wykonawcą którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Umowę przygotuje Zamawiający.
3. Ustala się wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023r. poz.1605).
5. W przypadku zapytań dotyczących treści i przedmiotu niniejszego postępowania, wnioski o wyjaśnienia należy kierować do Zamawiającego na adres e-mail: sekretariat@bpec.bilgoraj.pl.

Uwagi:
9. Kryteria wyboru oferty.

1. Kryterium wyboru ofert - cena 100 %.

13. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych.

Klauzula informacyjna z art. 13 RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego1)Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej,,RODO", informuje się, że:
? Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Biłgorajskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ul. Długa 96, 23-400 Biłgoraj, tel. 84 688 19 30.
? Kontakt do Inspektora Ochrony Danych Osobowych m.lasota@bpec.bilgoraj.pl
? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
? Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej z dnia 26 września 2001 r. ( Dz. U. t.j. z 2020 poz.2176) oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów ogólnych ??Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji.
? W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
? Posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
? Nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO.

Kontakt:
11. Dodatkowe informacje.
1. Osobami upoważnionymi do kontaktów z Oferentami są:
Adam Czarny - Główny Specjalista ds. technicznych i ciepłownictwa
Biurowiec BPEC ul. Długa 96 w godz. 730 - 1430
tel. 84 688 19 39
Stanisław Wnuk - Kierownik ciepłowni
Ciepłownia BPEC ul. Krzeszowska 59a w godz. 730 - 1430
Tel. 84 686 73 98

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.