mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
mazowieckie (Płock)
mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie instalacji elektrycznych w budynku |
Data zamieszczenia: | 2024-04-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,INWESTOR" w Lubinie ul. Leszczynowa 27A 59-300 Lubin powiat: lubiński tel./fax(76)846-12-66, tel.(76)846-12-69, tel. (76) 746-10- 82, tel. (76)746-10-83 |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Lubin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel./fax(76)846-12-6 |
Termin składania ofert: | 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
wykonanie instalacji elektrycznych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym B18 - ul. Brzeska 4A,4B, Lubin dz.nr 165/19, 165/45 obręb 8 miasta Lubina. 2. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót oraz dokumentacja projektowa. 3. Wykonawca na własny koszt zapewni nadzór nad realizacją prac, stosownie do potrzeb budowy. 4. Odbiory robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiory częściowe, końcowe należy dokonać przy udziale inspektora nadzoru ze strony inwestora. 5. Wszystkie materiały niezbędne dla wykonania zadania przed wbudowaniem należy uzgodnić w Dziale Inwestycji Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Inwestor". 6. Wykonawca na własny koszt sporządzi i przekaże do inwestora dokumentację powykonawczą wykonanych prac ( atesty na materiały, pomiary instalacji ). Składanie ofert: 4.1.1. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej i trwale zamkniętej kopercie lub opakowaniu i zaadresować następująco: Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,INWESTOR"ul. Leszczynowa 27A 59-300 LUBIN oraz oznaczyć napisem: ,,Przetarg nieograniczony na wykonanie instalacji elektrycznych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym B18 - Ul. Brzeska 4A,4B Lubin". 4.2. Miejsce i termin składania ofert. 4.2.1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie (pokój nr 2) od poniedziałku do piątku w godz. 700 - 1500. 4.2.2. TERMIN SKŁADANIA ofert - do dnia 22.04.2024 r. do godz. 1500. Miejsce i termin realizacji: 3) wykonają przedmiot zamówienia: do dnia 31.10.2024 r., Wymagania: 1.2. Wykonawcy. 1.2.1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy posiadają wymagane uprawnienia do wykonania robót określonych w pkt.1.1. 1.2.2. Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia dostarczą: 1) ofertę sporządzoną według załączonego wzoru wraz z załącznikami: a) oświadczenie Wykonawcy, że wykonywał w okresie ostatnich 3 lat roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiący przedmiot zamówienia oraz dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane z należytą starannością (referencje, protokoły odbioru lub inne od właściwych zamawiających) - doświadczenie wykonawcy wg formularza nr 1, b) informacje o kwalifikacjach podstawowego personelu kierowniczego i technicznego proponowanego do zatrudnienia na budowie w realizacji robót posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych - forma wykazu dowolna, c) oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) dokumenty w formie oryginału lub kserokopii potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 5 a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień przez osoby, które pełnić będą samodzielne funkcje techniczne w realizacji przedmiotu zamówienia i aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów, c) referencje lub inne zgodnie z pkt 1.2.2. ppkt 1 lit.a. 1.2.3. Oferty przedstawione przez dwa lub więcej podmiotów występujących wspólnie /konsorcja/, będą musiały spełniać następujące wymagania: a) oferta będzie zawierać informacje i dokumenty wymienione w punkcie 1.2.2. ppkt.1 lit.c , ppkt 2 lit.a-c dotyczące każdego partnera konsorcjum, b) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, c) jeden z partnerów konsorcjum zostanie ustanowiony jako pełnomocnik, upoważniony do reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu albo reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające zakres umocowania. 1.2.4. Warunki wymagane od wykonawców: 1) wykonawcy muszą spełniać warunki udziału określone w pkt. 1.2.1, 1.2.2., 2) zapewniają co najmniej 5 lat gwarancji na wykonane roboty, licząc od daty uzyskania prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie 4) posiadają kadrę z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w realizacji przedmiotu zamówienia, 1.2.5. Przy ocenie spełnienia warunków udziału, o których mowa w pkt.1.2.4., ppkt. 4-5 przez wykonawców wspólnie ubiegających ubiegających się o udzielenie zamówienia(konsorcja) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty konsorcjum. Doświadczenia podwykonawców nie będą brane pod uwagę przy określeniu czy wykonawca spełnia warunki udziału. 6 1.3. Jedna oferta. Każdy wykonawca przedłoży tylko jedną ofertę, sam lub jako partner w konsorcjum. Wykonawca, który przedkłada lub partycypuje w więcej niż jednej ofercie spowoduje, że wszystkie oferty z udziałem tego wykonawcy zostaną odrzucone. 1.4. Koszty udziału w przetargu. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty. 1.5. Wizja lokalna budowy. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej realizowanej budowy a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej budowy poniesie wykonawca. 2. DOKUMENTY PRZETARGOWE. 2.1. Zestawienie materiałów przetargowych - wg spisu treści. 2.2. Wyjaśnienia treści materiałów przetargowych. 2.3. Poprawki dokonywane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.3.1. Przed ostatecznym terminem składania ofert Zamawiający może modyfikować SWIZ. 2.3.2. Dokonana w ten sposób modyfikacja stanie się częścią SIWZ i będzie przesłana w formie pisemnej do wszystkich uczestników postępowania, którzy otrzymali materiały przetargowe. 2.3.3. W celu zapewnienia wykonawcom odpowiedniego czasu na wzięcie pod uwagę modyfikacji podczas przygotowywania ofert, Zamawiający przedłuży w miarę potrzeby termin składania ofert. 3. PRZYGOTOWANIE OFERT. 3.1. Język ofert. Wszystkie dokumenty dotyczące oferty powinny być sporządzone w języku polskim w formie pisemnej. W przypadku załączenia do oferty dokumentów w innym języku niż polski Zamawiający wymaga załączenia do oferty tłumaczenia na język polski przez tłumacza przysięgłego. 3.2. Dokumenty składające się na ofertę. Złożona przez wykonawcę oferta zawierać musi następujące dokumenty: 7 a) oferta sporządzona wg załączonego wzoru, b) kosztorys ofertowy sporządzony wg podziału na elementy zgodnie z przedmiarem robót oraz stanowiący jego integralną część wykaz materiałów w formie wydruku i na nośniku optycznym, c) dokumenty określone w pkt. 1.2, d) pełnomocnictwo określające zakres umocowania w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 3.3. Cena ofertowa. 3.3.1. Cena ofertowa powinna być podana cyfrowo i słownie tj: cena netto+podatek VAT=cena brutto oraz powinna obejmować wszelkie koszty, opłaty i należności płatne przez wykonawcę niezbędne dla zrealizowania w całości przedmiotu zamówienia. 3.3.2. Pozycje w przedmiarze robót, przy których nie zostaną podane ceny za ich wykonanie, nie będą dodatkowo opłacane przez Zamawiającego po ich wykonaniu. Zamawiający przyjmuje, że ich koszt został pokryty przez inne ceny podane w przedmiarze robót. 3.3.3. Cena ofertowa jest ryczałtową formą wynagrodzenia wykonawcy. 3.4. Forma i podpisanie oferty. 3.4.1. Wykonawca przygotuje jeden komplet dokumentów, składający się na ofertę zgodnie z załączonym wzorem oferty wraz z załącznikami. 3.4.2. Oferta powinna być napisana na maszynie (komputerze) lub inną trwałą, czytelną techniką oraz podpisana przez osobę lub osoby prawnie upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką. 3.4.3. Wszystkie zapisane strony oferty jak również kosztorysu ofertowego powinny być ponumerowane. Poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone datą oraz parafowane przez osobę lub osoby podpisujące ofertę. 3.4.4. Wszystkie dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą ,,za zgodność z oryginałem" i poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby prawnie upoważnione do reprezentowania wykonawcy oraz opieczętowane pieczątką imienną osoby podpisującej oraz pieczątką firmy. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kserokopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 8 4. SKŁADANIE OFERT. 4.1. Oznaczenie ofert. 4.1.2. Poza oznaczeniami podanymi powyżej, kopertę należy opisać nazwą i adresem Wykonawcy, najlepiej pieczęcią firmy. 4.2.3. Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert ogłaszając zmianę zgodnie z punktem 2.3.3. W tym przypadku wszelkie prawa i obowiązki Zamawiającego i wykonawców, uprzednio odnoszące się do wcześniejszego terminu składania ofert, odnoszą się do nowego terminu składania ofert. 4.2.4. Oferty przesłane pocztą będą rozpatrzone, jeśli zostaną dostarczone do siedziby Zamawiającego do dnia 22.04.2024 r. do godz.1500. 4.3. Zmiana lub wycofanie ofert. 4.3.1. Wykonawcy mogą zmienić lub wycofać swoje oferty za pomocą pisemnego zawiadomienia przekazanego przed terminem składania ofert określonym w punkcie 4.2. 4.3.2. Zawiadomienie o zmianie lub wycofaniu oferty powinno być dostarczone zgodnie z postanowieniami punktów 3.4. i 4.1. a koperta powinna być dodatkowo oznaczona odpowiednio określeniami ,,ZMIANA" lub ,,WYCOFANIE". 4.4. Wybór ofert. 4.4.1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które spełniają warunki określone w SIWZ. 4.4.2. Zamawiający w terminie 7 dni od daty zatwierdzenia protokółu z przetargu przez Zarząd Zamawiającego, powiadomi pisemnie wykonawców biorących udział w przetargu o wyniku przetargu. 4.4.3. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. 9 5. Wymagania dotyczącego zabezpieczenie należytego wykonania umowy. 5.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3% ceny ofertowej brutto. 5.2. Zabezpieczenie może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych. 5.3. Wybrany Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w uzgodnionym terminie. 5.4. Zabezpieczenie zostanie zwrócone lub zwolnione w następujących terminach i wysokościach: 1) 70% wniesionego zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy, 2) 30% wniesionego zabezpieczenia nie później niż w 15 dniu po upływie okresu gwarancji. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru ofert oraz odstąpienia od przetargu bez podania przyczyn Kontakt: Osobami uprawnionymi do udzielenia informacji po stronie Zamawiającego są: - w zakresie przedmiotu zamówienia - Ryszard Nikończuk, pokój nr 5, tel. (76) 746-10- 82, - w zakresie przedmiotu zamówienia - Daniel Guty, pokój nr 5, tel. (76)746-10-83, w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 700-1500. |
© eurobudowa.pl 2004-2024