Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4860z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie instalacji elektrycznych w budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie instalacji elektrycznych w budynku

Data zamieszczenia: 2024-04-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,INWESTOR" w Lubinie
ul. Leszczynowa 27A
59-300 Lubin
powiat: lubiński
tel./fax(76)846-12-66, tel.(76)846-12-69, tel. (76) 746-10- 82, tel. (76)746-10-83
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lubin
Wadium: ---
Nr telefonu: tel./fax(76)846-12-6
Termin składania ofert: 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
wykonanie
instalacji elektrycznych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym B18 -
ul. Brzeska 4A,4B, Lubin dz.nr 165/19, 165/45 obręb 8 miasta
Lubina.
2. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót oraz dokumentacja
projektowa.
3. Wykonawca na własny koszt zapewni nadzór nad realizacją prac,
stosownie do potrzeb budowy.
4. Odbiory robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiory częściowe,
końcowe należy dokonać przy udziale inspektora nadzoru ze strony
inwestora.
5. Wszystkie materiały niezbędne dla wykonania zadania przed
wbudowaniem należy uzgodnić w Dziale Inwestycji Spółdzielni
Mieszkaniowej ,,Inwestor".
6. Wykonawca na własny koszt sporządzi i przekaże do inwestora
dokumentację powykonawczą wykonanych prac ( atesty na materiały,
pomiary instalacji ).

Składanie ofert:
4.1.1. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej i trwale zamkniętej kopercie
lub opakowaniu i zaadresować następująco:
Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,INWESTOR"ul. Leszczynowa 27A
59-300 LUBIN
oraz oznaczyć napisem: ,,Przetarg nieograniczony na
wykonanie instalacji elektrycznych w budynku mieszkalnym
wielorodzinnym B18 - Ul. Brzeska 4A,4B Lubin".
4.2. Miejsce i termin składania ofert.
4.2.1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie
(pokój nr 2) od poniedziałku do piątku w godz. 700 - 1500.
4.2.2. TERMIN SKŁADANIA ofert - do dnia 22.04.2024 r. do godz. 1500.

Miejsce i termin realizacji:
3) wykonają przedmiot zamówienia: do dnia 31.10.2024 r.,

Wymagania:
1.2. Wykonawcy.
1.2.1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy posiadają
wymagane uprawnienia do wykonania robót określonych w pkt.1.1.
1.2.2. Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia dostarczą:
1) ofertę sporządzoną według załączonego wzoru wraz
z załącznikami:
a) oświadczenie Wykonawcy, że wykonywał w okresie ostatnich
3 lat roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem
robotom stanowiący przedmiot zamówienia oraz
dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane
z należytą starannością (referencje, protokoły odbioru lub
inne od właściwych zamawiających) - doświadczenie
wykonawcy wg formularza nr 1,
b) informacje o kwalifikacjach podstawowego personelu
kierowniczego i technicznego proponowanego do zatrudnienia
na budowie w realizacji robót posiadającego uprawnienia do
pełnienia samodzielnych funkcji technicznych - forma wykazu
dowolna,
c) oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem
podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne
lub społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
2) dokumenty w formie oryginału lub kserokopii potwierdzające
spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
5
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne
zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert,
b) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień przez osoby,
które pełnić będą samodzielne funkcje techniczne w realizacji
przedmiotu zamówienia i aktualne zaświadczenia o
przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego
inżynierów,
c) referencje lub inne zgodnie z pkt 1.2.2. ppkt 1 lit.a.
1.2.3. Oferty przedstawione przez dwa lub więcej podmiotów
występujących wspólnie /konsorcja/, będą musiały spełniać
następujące wymagania:
a) oferta będzie zawierać informacje i dokumenty wymienione
w punkcie 1.2.2. ppkt.1 lit.c , ppkt 2 lit.a-c dotyczące każdego
partnera konsorcjum,
b) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną
za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia,
c) jeden z partnerów konsorcjum zostanie ustanowiony jako
pełnomocnik, upoważniony do reprezentowania wszystkich
uczestników konsorcjum w postępowaniu albo reprezentowania
wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu i zawarcia
umowy.
Do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające zakres
umocowania.
1.2.4. Warunki wymagane od wykonawców:
1) wykonawcy muszą spełniać warunki udziału określone w pkt. 1.2.1,
1.2.2.,
2) zapewniają co najmniej 5 lat gwarancji na wykonane roboty, licząc
od daty uzyskania prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie
4) posiadają kadrę z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych
funkcji technicznych w realizacji przedmiotu zamówienia,
1.2.5. Przy ocenie spełnienia warunków udziału, o których mowa
w pkt.1.2.4., ppkt. 4-5 przez wykonawców wspólnie ubiegających
ubiegających się o udzielenie zamówienia(konsorcja) wielkości
stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane.
Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie
oferty konsorcjum.
Doświadczenia podwykonawców nie będą brane pod uwagę przy
określeniu czy wykonawca spełnia warunki udziału.
6
1.3. Jedna oferta.
Każdy wykonawca przedłoży tylko jedną ofertę, sam lub jako partner
w konsorcjum. Wykonawca, który przedkłada lub partycypuje w więcej
niż jednej ofercie spowoduje, że wszystkie oferty z udziałem tego
wykonawcy zostaną odrzucone.
1.4. Koszty udziału w przetargu.
Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i
przedłożeniem oferty.
1.5. Wizja lokalna budowy.
Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej realizowanej budowy
a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie
dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania
oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia.
Koszt dokonania wizji lokalnej budowy poniesie wykonawca.
2. DOKUMENTY PRZETARGOWE.
2.1. Zestawienie materiałów przetargowych - wg spisu treści.
2.2. Wyjaśnienia treści materiałów przetargowych.
2.3. Poprawki dokonywane w Specyfikacji Istotnych Warunków
Zamówienia.
2.3.1. Przed ostatecznym terminem składania ofert Zamawiający
może modyfikować SWIZ.
2.3.2. Dokonana w ten sposób modyfikacja stanie się częścią SIWZ i
będzie przesłana w formie pisemnej do wszystkich uczestników
postępowania, którzy otrzymali materiały przetargowe.
2.3.3. W celu zapewnienia wykonawcom odpowiedniego czasu na
wzięcie pod uwagę modyfikacji podczas przygotowywania ofert,
Zamawiający przedłuży w miarę potrzeby termin składania ofert.
3. PRZYGOTOWANIE OFERT.
3.1. Język ofert.
Wszystkie dokumenty dotyczące oferty powinny być sporządzone
w języku polskim w formie pisemnej. W przypadku załączenia do
oferty dokumentów w innym języku niż polski Zamawiający
wymaga załączenia do oferty tłumaczenia na język polski przez
tłumacza przysięgłego.
3.2. Dokumenty składające się na ofertę.
Złożona przez wykonawcę oferta zawierać musi następujące
dokumenty:
7
a) oferta sporządzona wg załączonego wzoru,
b) kosztorys ofertowy sporządzony wg podziału na elementy zgodnie
z przedmiarem robót oraz stanowiący jego integralną część wykaz
materiałów w formie wydruku i na nośniku optycznym,
c) dokumenty określone w pkt. 1.2,
d) pełnomocnictwo określające zakres umocowania w przypadku
wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
3.3. Cena ofertowa.
3.3.1. Cena ofertowa powinna być podana cyfrowo i słownie tj:
cena netto+podatek VAT=cena brutto oraz powinna obejmować
wszelkie koszty, opłaty i należności płatne przez wykonawcę
niezbędne dla zrealizowania w całości przedmiotu zamówienia.
3.3.2. Pozycje w przedmiarze robót, przy których nie zostaną podane
ceny za ich wykonanie, nie będą dodatkowo opłacane przez
Zamawiającego po ich wykonaniu.
Zamawiający przyjmuje, że ich koszt został pokryty przez inne
ceny podane w przedmiarze robót.
3.3.3. Cena ofertowa jest ryczałtową formą wynagrodzenia wykonawcy.
3.4. Forma i podpisanie oferty.
3.4.1. Wykonawca przygotuje jeden komplet dokumentów, składający
się na ofertę zgodnie z załączonym wzorem oferty wraz
z załącznikami.
3.4.2. Oferta powinna być napisana na maszynie (komputerze) lub
inną trwałą, czytelną techniką oraz podpisana przez osobę lub
osoby prawnie upoważnione do reprezentowania wykonawcy.
Za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką.
3.4.3. Wszystkie zapisane strony oferty jak również kosztorysu
ofertowego powinny być ponumerowane.
Poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być naniesione
czytelnie oraz opatrzone datą oraz parafowane przez osobę lub
osoby podpisujące ofertę.
3.4.4. Wszystkie dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być
opatrzone klauzulą ,,za zgodność z oryginałem" i poświadczone
za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby prawnie
upoważnione do reprezentowania wykonawcy oraz opieczętowane
pieczątką imienną osoby podpisującej oraz pieczątką firmy.
Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie
potwierdzonej kserokopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy
przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest
nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a
Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.
8
4. SKŁADANIE OFERT.
4.1. Oznaczenie ofert.
4.1.2. Poza oznaczeniami podanymi powyżej, kopertę należy opisać
nazwą i adresem Wykonawcy, najlepiej pieczęcią firmy.
4.2.3. Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert ogłaszając
zmianę zgodnie z punktem 2.3.3. W tym przypadku wszelkie
prawa i obowiązki Zamawiającego i wykonawców, uprzednio
odnoszące się do wcześniejszego terminu składania ofert,
odnoszą się do nowego terminu składania ofert.
4.2.4. Oferty przesłane pocztą będą rozpatrzone, jeśli zostaną
dostarczone do siedziby Zamawiającego do dnia 22.04.2024 r.
do godz.1500.
4.3. Zmiana lub wycofanie ofert.
4.3.1. Wykonawcy mogą zmienić lub wycofać swoje oferty za pomocą
pisemnego zawiadomienia przekazanego przed terminem
składania ofert określonym w punkcie 4.2.
4.3.2. Zawiadomienie o zmianie lub wycofaniu oferty powinno być
dostarczone zgodnie z postanowieniami punktów 3.4. i 4.1.
a koperta powinna być dodatkowo oznaczona odpowiednio
określeniami ,,ZMIANA" lub ,,WYCOFANIE".
4.4. Wybór ofert.
4.4.1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które spełniają
warunki określone w SIWZ.
4.4.2. Zamawiający w terminie 7 dni od daty zatwierdzenia protokółu
z przetargu przez Zarząd Zamawiającego, powiadomi pisemnie
wykonawców biorących udział w przetargu o wyniku przetargu.
4.4.3. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od
zawarcia umowy, Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą
spośród pozostałych ofert.
9
5. Wymagania dotyczącego zabezpieczenie należytego wykonania
umowy.
5.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza,
zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania
umowy w wysokości 3% ceny ofertowej brutto.
5.2. Zabezpieczenie może być wniesione w jednej lub kilku następujących
formach
1) w pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych.
5.3. Wybrany Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania
umowy w uzgodnionym terminie.
5.4. Zabezpieczenie zostanie zwrócone lub zwolnione
w następujących terminach i wysokościach:
1) 70% wniesionego zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia
bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy,
2) 30% wniesionego zabezpieczenia nie później niż w 15 dniu
po upływie okresu gwarancji.
Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru ofert oraz odstąpienia od przetargu
bez podania przyczyn

Kontakt:
Osobami uprawnionymi do udzielenia informacji po stronie
Zamawiającego są:
- w zakresie przedmiotu zamówienia - Ryszard Nikończuk,
pokój nr 5, tel. (76) 746-10- 82,
- w zakresie przedmiotu zamówienia - Daniel Guty, pokój nr 5,
tel. (76)746-10-83, w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 700-1500.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.