mazowieckie (Warszawa)
małopolskie (Zakopane)
małopolskie (Wadowice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont drogi gminnej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Gminy w Jarocinie Jarocin 159 37-405 Jarocin powiat: niżański tel. 606202660 |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Jarocin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 606202660 |
Termin składania ofert: | 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
1. Przedmiot zamówienia; ,,Remont drogi gminnej w Zdziarach dz. Nr 312/4" Zamówienie obejmuje remont drogi gminnej w obrębie działki nr 312/4 w msc. Zdziary. Wykonanie nawierzchni z kruszywa Wykonanie poboczy gruntowych Wyrównanie i obsianie trawą pozostałego terenu w obrębie pasa drogowego Prace zostaną wykonane zgodnie z załączonym przedmiarem robót - załącznik nr 3 Otwarcie ofert: 5.4.Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 19.04.2024 r. godz. 9:30 Składanie ofert: 5. Miejsce i termin składania ofert: 5.1 Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie Urząd Gminy w Jarocinie (osobiście, listem) na załączonym do zaproszenia formularzu ofertowym do dnia 19.04.2024r. do godz. 09:00. Miejsce i termin realizacji: 2. Termin wykonania : - 30.06.2024 r. Wymagania: Rozpoznanie cenowe, bez zastosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), 3. Okres gwarancji: 36 miesięcy 4. Adres strony internetowej Zamawiającego www.jarocin.samorzad.pl Oferty, które wpłyną po terminie nie zostaną rozpatrzone. 5.2. Oferta powinna być opakowana w jedną kopertę, zaadresowana na adres Zamawiającego z dopiskiem: ,,Remont drogi gminnej w Zdziarach dz. Nr 312/4" 5.3. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu otwarcia ofert. 5.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu. 1. Warunki płatności: 14 dni od doręczenia faktury 3. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Sposób przygotowania oferty: 4.1. W ofercie należy wskazać cenę netto, brutto i VAT. 4.2. Oferta powinna zawierać: a) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do zaproszenia do składania ofert oraz kosztorys ofertowy załącznik nr 4 b) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 5. Kryterium oceny - cena 100% Cena oferty winna obejmować wszelkie koszty niezbędne do wykonania całościowego zakresu zamówienia. W cenie należy uwzględnić wszystkie opłaty i podatki, z uwzględnieniem wartości końcowej podatku od towarów i usług-VAT. 6. Sposób rozliczeń: wszelkie rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia dokonywane będą w PLN Uwagi: 7. Obowiązek informacyjny wynikający z art.13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: s Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Jarocin z siedzibą 37-405 Jarocin 159 13 Dane kontaktowe inspektora danych osobowych: tel. 15/8713141, e-mail: inspektordanych@gminajarocin.pl E Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego 0 Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art., 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 1 2018), dalej ,,ustawa Pzp"; 0 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 0 Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; S W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; S Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 13 Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych Kontakt: 2. Osoba upoważniona do kontaktów: Andrzej Kata (tel.606202660) |
© eurobudowa.pl 2004-2024