Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5975z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie przeglądów stanu technicznego budynków

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie przeglądów stanu technicznego budynków

Data zamieszczenia: 2024-04-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli
ul. E. Kwiatkowskiego 1
37-450 Stalowa Wola
powiat: stalowowolski
tel. kontaktowy: 15 813 48 54, tel. 15 640 45 46
cezstalowawola@wp.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Stalowa Wola
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. kontaktowy: 15
Termin składania ofert: 2024-04-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaprasza do złożenia oferty na wykonanie przeglądów stanu technicznego budynków, przeglądów kominowych oraz sprawdzenia szczelności instalacji gazowych w Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli w 2024 roku, zgodnie ze szczegółowym opisem zamówienia i projektem umowy.

Przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest postępowaniem, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 zł netto (Ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze późn. zm.), wobec czego Zamawiający udziela zamówienia tylko po dokonaniu rozeznania cenowego, zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 130 000 zł netto dla Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli.

II. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów stanu technicznego budynków, przeglądów kominowych oraz sprawdzenia szczelności instalacji gazowych w Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli w 2024 roku.
2. Przeglądy powinny być wykonane zgodnie z art. 62 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.).
3. Zakres przeglądów obejmuje:
1) okresowy pięcioletni przegląd techniczny budynku trzykondygnacyjnego podpiwniczonego wraz z salą gimnastyczną, aulą i warsztatami Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli przy Ul. E. Kwiatkowskiego 1 (kontrola do 31.05.2024r.),
2) okresową półroczną kontrolę budynku trzykondygnacyjnego podpiwniczonego wraz z salą gimnastyczną aulą i warsztatami Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli przy Ul. E. Kwiatkowskiego 1 (kontrola do 30.11.2024r.),
3) okresową roczną kontrolę Lakierni usytuowanej na terenie Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli przy Ul. E. Kwiatkowskiego 1 (kontrola do 31.05.2024r.),
4) okresową roczną kontrolę boiska sportowego ORLIK usytuowanego na terenie Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli przy Ul. E. Kwiatkowskiego 1 (kontrola do 31.05.2024 r.),
5) okresową kontrolę stanu technicznego instalacji gazu i urządzeń Lakierni usytuowanej na terenie Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli przy Ul. E.Kwiatkowskiego 1 (kontrola do 31.05.2024 r.),
6) okresową kontrolę stanu technicznego instalacji gazu i urządzeń - budynek główny Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli przy Ul. E. Kwiatkowskiego 1 (I kontrola do 31.05.2024 r.; H kontrola do 30.11.2024r.),
7) okresową kontrolę stanu technicznego przewodów kominowych - budynek główny CEZ (I kontrola do 31.05.2024 r.; U kontrola do 30.11.2024 r.),
8) okresową kontrolę stanu technicznego przewodów kominowych Lakierni (kontrola do 31.05.2024 r.).
9) okresową kontrolę stanu technicznego przewodów kominowych ORLIK (kontrola do 31.05.2024 r.).

Dokument nr: ZP.26.10.2024

Składanie ofert:
6. Ofertę należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty do dnia 16.04.2024r. do godz. 10.00, w Sekretariacie Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli Ul. Kwiatkowskiego 1, pokój 3 (decyduje data wpływu do CEZ). Wskazane jest, aby Wykonawca złożył ofertę w zaklejonej kopercie podając swoje dane z dopiskiem: ,,Oferta na wykonanie przeglądów stanu technicznego budynków, przeglądów kominowych oraz sprawdzenia szczelności instalacji gazowych w Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli w 2024 roku. Nie otwierać przed: 16.04.2024 r. godz. 10.00".

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin wykonania zamówienia:
I tura kontroli - do 31 maja 2024 roku,
II tura kontroli - do dnia 30 listopada 2024 roku.

Wymagania:
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) W ramach przeglądów należy w szczególności dokonać:
a) sprawdzenia stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych, badania instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, odporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów;
b) sprawdzenie instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska,
c) sprawdzenie szczelności instalacji gazowych w budynku głównym CEZ i Lakierni,
d) przeglądu przewodów kominowych budynku głównego CEZ, Lakierni i ORLIKA (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych).
2) Wykonawca użyje do wykonania usługi własnego sprzętu i urządzeń oraz materiałów.
3) Wszystkie stosowane przyrządy pomiarowe muszą posiadać aktualne świadectwa legalizacji.
4) Wykonawca poinformuje Zamawiającego o wszelkich zauważonych podczas przeglądów
nieprawidłowościach, które mogłyby spowodować awarię, a w przypadku zauważenia dysfunkcji - wstępne oszacowanie kosztów naprawy.
5) Z przeprowadzonych przeglądów poszczególnych budynków należy sporządzić protokoły
w wersji papierowej, według wzorów PINB w Stalowej Woli (pinbsw.pl/dokumenty/druki-formularzy) i dokonać wpisu do książek obiektu budowlanego.
6) Zalecenia ujęte w protokołach sporządzonych w toku kontroli powinny być sformułowane
w układzie zhierarchizowanym określającym stopień pilności i rygor czasowy ich wykonania.
5. Miejsce przeprowadzenia przeglądów - Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli przy ul. E. Kwiatkowskiego 1.
6. Rozliczenie transakcji następować będzie w dwóch ratach, po przeprowadzeniu I i II tury kontroli, w ciągu 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę.
7. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) Wykonawca powinien posiadać wiedzę i doświadczenie. Zamawiający uzna powyższy
warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże w formie pisemnego oświadczenia, że w okresie 2 lat przed upływem składania ofert wykonał co najmniej 1 przegląd roczny stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych.
2) Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia.
IV. Sposób przygotowania oferty, miejsce i termin złożenia oferty.
1. Wykonawcy są zobowiązani do zapoznania się informacjami zawartymi w Zapytaniu ofertowym i przygotowania oferty zgodnie z wymaganiami zawartymi w Zapytaniu.
2. Ofertę należy sporządzić na załączonym druku ,,Formularz oferty", stanowiącym załącznik nr l do niniejszego Zapytania, do którego należy dołączyć:
1) Oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia, stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania
2) odpis KRS lub CEiDG (oryginał lub potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia), wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed datą złożenia oferty (w przypadku prowadzenia przez Wykonawcę działalności gospodarczej),
3) zaparafowany wzór umowy, stanowiący załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania.
3. Oferta musi być:
1) czytelna,
2) sporządzona w formie pisemnej, w języku polskim,
3) podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
4. Do oferty należy dołączyć (jeżeli dotyczy) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
5. Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty pocztą elektroniczną na adres: cezstalowawola@wp.pl. Obowiązkiem Wykonawcy jest upewnienie się, że Oferta została skutecznie dostarczona.
7. Oferent może przed upływem terminu przesyłania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
8. Oferta złożona po terminie nie będzie rozpatrywana.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
10. Zamawiający w toku badania i oceny ofert może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
11. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
1) jest niezgodna z zapytaniem ofertowym,
2) jej treść nie odpowiada treści wymaganiom postawionym Wykonawcom w Zapytaniu
ofertowym,
3) jest niekompletna, nie spełnia warunków opisanych w zapytaniu ofertowym i wzorze umowy,
4) Wykonawca, pomimo wezwania nie złożył lub nie uzupełnił lub nie udzielił wyjaśnień
dotyczących dokumentów lub nie złożył wymaganych pełnomocnictw, albo złożył wadliwe pełnomocnictwa.
12. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania z własnych uzasadnionych przyczyn. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków realizacji zamówienia po wyborze oferty oraz rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.
15. Zamawiający może zmienić treść zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert.
16. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
VI. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty.
Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana poinformujemy telefonicznie lub pocztą elektroniczną.

Uwagi:
V. Kryteria oceny ofert.
1. Jedynym kryterium wyboru oferty będzie 100% cena.
2. Ocena zostanie dokonana po obliczeniu punktów wg wzoru: Kc = Cn/Cb x 100, gdzie poszczególne indeksy oznaczają: Kc - liczba punktów w kryterium cena, Cn - najniższa cena oferty, Cb - cena oferty badanej.
3. Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków (w tym podatek VAT zgodny ze stawką obowiązująca na dzień składania ofert, określoną w Ustawie o podatku od towarów i usług - dotyczy podmiotów będących płatnikiem podatku VAT).
4. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towaru i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj") towaru, którego dostawa będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując jego wartość bez kwoty podatku.
5. W przypadku ustawowej zmiany stawek podatku VAT, Zamawiający przewiduje zmianę umowy w formie aneksu do zawartej umowy.
6. W przypadku złożenia ofert o takiej samej cenie Zamawiający może prowadzić z Wykonawcami negocjacje w celu uzyskania najkorzystniejszych warunków realizacji zamówienia.
7. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów oraz spełniającą wszystkie wymogi formalne.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawiania omyłek rachunkowych w złożonych ofertach, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
VIII. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w związku z procedurą wyłonienia Wykonawcy w postępowaniach poniżej 130 000 zł netto:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust 2. rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119, s 1), dalej RODO, informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych j est Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli ul. Kwiatkowskiego 1, 37-450 Stalowa Wola e-mail: cez.ochronadanych@wp.pl. nr telefonu: 15 813 48 54.
2. Dane kontaktowe inspektora danych osobowych: e-mail: cez.ochronadanych@wp.pl. nr telefonu: 15 640 45 48.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z wyłonieniem Wykonawcy do realizacji zamówienia publicznego pn. wykonanie przeglądów stanu technicznego budynków, przeglądów kominowych oraz sprawdzenia szczelności instalacji gazowych w Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli w 2024 roku.
4. Pani/Pana dane zostaną pozyskane na podstawie złożonej oferty lub/oraz na podstawie zawartej umowy. Podanie danych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp. związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje nie podania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Zamawiającego oraz osoby lub podmioty, którym na wniosek udostępniona będzie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), dalej ustawa Pzp", na podstawie innych przepisów prawa lub umów powierzenia danych osobowych.
6. Pani/Pana dane osobowe będą udostępniane organom kontrolnym oraz innym podmiotom wyłącznie w przypadkach przewidzianych przepisami prawa.
7. Pani/Pana dane osobowe pozyskane w celu związanym z wyłonieniem Wykonawcy będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji wyżej określonych celów, przewidzianych przepisami prawa, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji lub innych przepisach prawa. Okres przetwarzania danych osobowych może zostać przedłużony jeżeli przetwarzanie danych osobowych przez Zamawiającego będzie niezbędne dla dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed roszczeniami.
8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
9. Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących - w szczególnych przypadkach Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji min. sprecyzowania nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych z zastrzeżeniem, iż skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO z zastrzeżeniem, iż prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
10. Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
11. Zamawiający nie przekazuje danych osobowych poza teren Polski ani żadnym organizacjom międzynarodowym.
12. Jednocześnie informujemy, że Wykonawca ubiegając się o zamówienie jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków związanych z udziałem w postępowaniu wynikających zRODOtj.:
- obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane Wykonawca bezpośrednio pozyskał (chyba, że dysponuje już tymi informacjami - art. 13 ust. 4 RODO),
- obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu (administratorowi danych osobowych) i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
13. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił wyżej wymienione obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.

Kontakt:
VIL Dodatkowe informacje:
Dodatkowych informacji na temat zamówienia udziela: Krystyna Tutak, tel. 15 640 45 46 lub, e-mail: cezstalowawola@wp.pl.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.