dolnośląskie (Wałbrzych)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Odbiór i demontaż pojazdów usuniętych z terenu miasta |
Data zamieszczenia: | 2024-04-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miejski w Bielsku-Białej plac Ratuszowy 1 43-300 Bielsko-Biała powiat: Bielsko-Biała tel. 33 497 16 52 lub 33 497 16 54 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Bielsko-Biała |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 33 497 16 52 lu |
Termin składania ofert: | 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ zapraszamy do złożenia oferty cenowej na wykonanie usługi odbiór i demontaż pojazdów usuniętych z terenu miasta Bielska-Białej w trybie art. 50a i art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r., poz. 1047 ze zm.) oraz pojazdów nabytych w drodze spadku przez gminę Bielsko-Biała 3. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Odbiór pojazdów usuniętych z terenu miasta Bielska-Białej w trybie art. 50a i art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz pojazdów nabytych w drodze spadku przez gminę Bielsko-Biała, takich jak: rower, motorower, motocykl, pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5t, pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5t do 7,5t, pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5t do 16t, pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16t, hulajnoga elektryczna lub urządzenie transportu osobistego. Pojazdy przechowywane są na parkingach strzeżonych na terenie miasta Bielska-Białej. 2. Demontaż pojazdów wycofanych z eksploatacji na podstawie ustawy z dnia 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 2056 ze zm). 3. Szacunkowa liczba pojazdów planowanych do demontażu od 1 czerwca 2024 r. do 31 maja 2025 r. to 50 szt. (w większości są to samochody osobowe). Ilość ta może jednak ulec zmianie w wyniku rzeczywistego zapotrzebowania. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji niepełnego zakresu zlecenia. Wykonawca nie będzie rościł z tego tytułu żadnych konsekwencji finansowych. Po dokonaniu demontażu pojazdu Wykonawca wyda Zamawiającemu zaświadczenie o demontażu pojazdu. Zlecone prace powinny być wykonane w pełnym zakresie, z należytą starannością, fachowo, terminowo, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Dokument nr: KM-VI.7235.27.2024.MR Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17 kwietnia 2024 r., o godz. 9.30 w siedzibie Zamawiającego tj. Wydział Komunikacji Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, plac Ratuszowy 6, pokój nr 119 (I piętro). Składanie ofert: 1. Sposób przygotowania i złożenia oferty cenowej: Ofertę należy złożyć w jednej zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego na Dzienniku Podawczym Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, plac Ratuszowy 6: 2. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis: ,,Oferta cenowa na odbiór i demontaż pojazdów usuniętych z terenu miasta Bielska-Białej w trybie art. 50a i art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz pojazdów nabytych w drodze spadku przez gminę Bielsko-Biała, stanowiących własność miasta na prawach powiatu Bielska-Białej oraz gminy Bielsko-Biała. Nie otwierać przed: 17 kwietnia 2024 r. godz. 9.00. Znak sprawy: KM-VI.7235.27.2024.MR". 9. Termin złożenia oferty cenowej. Ofertę należy złożyć na Dzienniku Podawczym Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, plac Ratuszowy 6 (parter - Biuro Obsługi Interesanta) w terminie do dnia 17 kwietnia 2024 r., do godz. 9.00 (decyduje data wpływu do Urzędu). Miejsce i termin realizacji: 5. Termin realizacji zamówienia. Od dnia 1 czerwca 2024 r. do dnia 31 maja 2025 r. Wymagania: 4. Opis warunków udziału w zamówieniu. Oferty mogą składać wyłącznie podmioty posiadające stosowne pozwolenie marszałka województwa (lub regionalnego dyrektora ochrony środowiska) w zakresie gospodarki odpadami, wydane na podstawie ustawy z dnia 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji. 6. Opis przygotowania oferty. 1. Każdy Wykonawca składa tylko jedną ofertę. 2. Ofertę należy sporządzić na ,,Formularzu ofertowym" stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia. 3. Do ,,Formularza ofertowego" należy dołączyć: a) oświadczenie Wykonawcy o niekaralności (załącznik nr 1.1), b) kopię pozwolenia marszałka województwa lub regionalnego dyrektora ochrony środowiska w zakresie gospodarki odpadami, wydane na podstawie ustawy z dnia 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji. W przypadku wybrania oferty oryginał ww. dokumentu należy przedstawić Zamawiającemu. 7. Kryteria wyboru oferty. Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena. Należy podać cenę netto, którą Wykonawca zapłaci Zamawiającemu za 1 kg złomu z pojazdu plus 23% podatku VAT. Podana cena musi uwzględniać koszt transportu pojazdu z parkingu strzeżonego wyznaczonego przez Zamawiającego do stacji demontażu. Wybrana zostanie oferta z najkorzystniejszą ceną. W przypadku zaoferowania takiej samej ceny przez co najmniej dwóch wykonawców, Zamawiający wezwie do złożenia ofert dodatkowych. Oferta dodatkowa nie może być niższa od złożonej wcześniej oferty. 8. Warunki płatności. Rozliczenie z tytułu świadczonych usług będzie następowało na podstawie faktury wystawionej przez Zamawiającego płatnej przelewem w terminie 21 dni od dnia otrzymania faktury. 11. Informacje dotyczące zawierania umowy. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej zmawiający zawiadomi wszystkich oferentów o wyniku wyboru. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest do zawarcia umowy. 12. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Kontakt: 10. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: Matylda Radomska, Barbara Hamerlak i Łukasz Adamek, Wydział Komunikacji, Urząd Miejski w Bielsku-Białej, plac Ratuszowy 6, 43-300 Bielsko-Biała, pok. nr 119, I piętro, tel. 33 497 16 52 lub 33 497 16 54. |
© eurobudowa.pl 2004-2024