Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5975z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Odbiór i demontaż pojazdów usuniętych z terenu miasta

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Odbiór i demontaż pojazdów usuniętych z terenu miasta

Data zamieszczenia: 2024-04-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miejski w Bielsku-Białej
plac Ratuszowy 1
43-300 Bielsko-Biała
powiat: Bielsko-Biała
tel. 33 497 16 52 lub 33 497 16 54
Województwo: śląskie
Miasto: Bielsko-Biała
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 33 497 16 52 lu
Termin składania ofert: 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
zapraszamy do złożenia oferty cenowej na wykonanie usługi
odbiór i demontaż pojazdów usuniętych z terenu miasta Bielska-Białej w trybie art. 50a i art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r., poz. 1047 ze zm.) oraz pojazdów nabytych w drodze spadku przez gminę Bielsko-Biała
3. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest:
1. Odbiór pojazdów usuniętych z terenu miasta Bielska-Białej w trybie art. 50a i art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz pojazdów nabytych w drodze spadku przez gminę Bielsko-Biała, takich jak: rower, motorower, motocykl, pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5t, pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5t do 7,5t, pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5t do 16t, pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16t, hulajnoga
elektryczna lub urządzenie transportu osobistego. Pojazdy przechowywane są na parkingach strzeżonych na terenie miasta Bielska-Białej.
2. Demontaż pojazdów wycofanych z eksploatacji na podstawie ustawy z dnia 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 2056 ze zm).
3. Szacunkowa liczba pojazdów planowanych do demontażu od 1 czerwca 2024 r. do 31 maja 2025 r. to 50 szt. (w większości są to samochody osobowe). Ilość ta może jednak ulec zmianie w wyniku rzeczywistego zapotrzebowania.
Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji niepełnego zakresu zlecenia. Wykonawca nie będzie rościł z tego tytułu żadnych konsekwencji finansowych. Po dokonaniu demontażu pojazdu Wykonawca wyda Zamawiającemu zaświadczenie o demontażu pojazdu.
Zlecone prace powinny być wykonane w pełnym zakresie, z należytą starannością, fachowo, terminowo, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.

Dokument nr: KM-VI.7235.27.2024.MR

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17 kwietnia 2024 r., o godz. 9.30 w siedzibie Zamawiającego tj. Wydział Komunikacji Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, plac Ratuszowy 6, pokój nr 119 (I piętro).

Składanie ofert:
1. Sposób przygotowania i złożenia oferty cenowej:
Ofertę należy złożyć w jednej zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego na Dzienniku Podawczym Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, plac Ratuszowy 6:
2. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis:
,,Oferta cenowa na odbiór i demontaż pojazdów usuniętych z terenu miasta Bielska-Białej w trybie art. 50a i art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz pojazdów nabytych w drodze spadku przez gminę Bielsko-Biała, stanowiących własność miasta na prawach powiatu Bielska-Białej oraz gminy Bielsko-Biała. Nie otwierać przed: 17 kwietnia 2024 r. godz. 9.00. Znak sprawy: KM-VI.7235.27.2024.MR".
9. Termin złożenia oferty cenowej.
Ofertę należy złożyć na Dzienniku Podawczym Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, plac Ratuszowy 6 (parter - Biuro Obsługi Interesanta) w terminie do dnia 17 kwietnia 2024 r., do godz. 9.00 (decyduje data wpływu do Urzędu).

Miejsce i termin realizacji:
5. Termin realizacji zamówienia.
Od dnia 1 czerwca 2024 r. do dnia 31 maja 2025 r.

Wymagania:
4. Opis warunków udziału w zamówieniu.
Oferty mogą składać wyłącznie podmioty posiadające stosowne pozwolenie marszałka województwa (lub regionalnego dyrektora ochrony środowiska) w zakresie gospodarki odpadami, wydane na podstawie ustawy z dnia 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji.
6. Opis przygotowania oferty.
1. Każdy Wykonawca składa tylko jedną ofertę.
2. Ofertę należy sporządzić na ,,Formularzu ofertowym" stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
3. Do ,,Formularza ofertowego" należy dołączyć:
a) oświadczenie Wykonawcy o niekaralności (załącznik nr 1.1),
b) kopię pozwolenia marszałka województwa lub regionalnego dyrektora ochrony środowiska w zakresie gospodarki odpadami, wydane na podstawie ustawy z dnia 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji. W przypadku wybrania oferty oryginał ww. dokumentu należy przedstawić Zamawiającemu.
7. Kryteria wyboru oferty.
Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena. Należy podać cenę netto, którą Wykonawca zapłaci Zamawiającemu za 1 kg złomu z pojazdu plus 23% podatku VAT. Podana cena musi uwzględniać koszt transportu pojazdu
z parkingu strzeżonego wyznaczonego przez Zamawiającego do stacji demontażu. Wybrana zostanie oferta z najkorzystniejszą ceną. W przypadku zaoferowania takiej samej ceny przez co najmniej dwóch wykonawców, Zamawiający wezwie do złożenia ofert dodatkowych. Oferta dodatkowa nie może być niższa od złożonej wcześniej oferty.
8. Warunki płatności.
Rozliczenie z tytułu świadczonych usług będzie następowało na podstawie faktury wystawionej przez Zamawiającego płatnej przelewem w terminie 21 dni od dnia otrzymania faktury.
11. Informacje dotyczące zawierania umowy.
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej zmawiający zawiadomi wszystkich oferentów o wyniku wyboru. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest do zawarcia umowy.
12. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

Kontakt:
10. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:
Matylda Radomska, Barbara Hamerlak i Łukasz Adamek, Wydział Komunikacji, Urząd Miejski w Bielsku-Białej, plac Ratuszowy 6, 43-300 Bielsko-Biała, pok. nr 119, I piętro, tel. 33 497 16 52 lub 33 497 16 54.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.