Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa sieci dróg |
Data zamieszczenia: | 2024-04-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Rachanie Dolna 1 22-640 Rachanie powiat: tomaszowski (lubelski) (84) 6471103 przetargi@rachanie.gmina.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Rachanie |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | (84) 6471103 |
Termin składania ofert: | 2024-04-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przebudowa sieci dróg na terenie Gminy Rachanie Krótki opis przedmiotu zamówienia W zakresie przedmiotu zamówienia wchodzi także: Część nr 1: Przebudowa dróg o nawierzchni asfaltowej. 1.1. Przebudowa drogi wewnętrznej od km 0+000 do km 0+240 o dł. 0,240 km w miejscowości Siemierz. 1.2. Przebudowa drogi gminnej nr 111601L na odcinku od km 0+147,50 do km 0+978,50 o dł. 0,831 w miejscowości Wożuczyn. 1.3. Przebudowa drogi gminnej nr 111607L od km 1+000 do km 1+848,00 o dł. 0,848 km w miejscowości Michalów. 1.4. Przebudowa drogi gminnej nr 111602L na odcinku od km 0+010,70 do km 0+878,00 o dł. 0,867 km w miejscowości Wożuczyn. Zakres prac obejmuje: o Roboty przygotowawcze; o Roboty ziemne; o Podbudowa poszerzeń jezdni; o Nawierzchnia; o Utwardzenie poboczy; o Umocnienie dna rowów i skarb; o Roboty wykończeniowe; o Oznakowanie i urządzena bezpieczeństwa ruchu; W zakresie przedmiotu zamówienia wchodzi także: Część nr 2: Przebudowa dróg o nawierzchni betonowej. 2.1. Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej od km 0+000 do km 0+097 o dł. 0,097 km w miejscowości Wożuczyn. 2.2. Przebudowa drogi gminnej nr 112096L o dł. 0,339 km w miejscowości Siemnice. 2.3. Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej od km 0+000 do km 0+562 o dł. 0,562 km w miejscowości Kozia Wola. 2.4. Przebudowa drogi wewnętrznej od 0+000 do 0+660 o dł. 0,660 w miejscowości Rachanie - Korea. 2.5. Przebudowa drogi gminnej od km 0+000 do km 0+816 o dł. 0,816 km w miejscowości Werechanie. 2.6. Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr 382, 385 i 380/2 o łącznej dł. 0,964 km w miejscowości Grodysławice. Zakres prac obejmuje: o Roboty przygotowawcze; o Roboty ziemne; o Zjazdy; o Podbudowa; o Nawierzchnia z płyt drogowych; o Utwardzenie podbudowy; o Umacnianie skarp; o Oznakowanie; o Roboty wykończeniowe; CPV: 45233220-7, 45111200-0,45233120-6 Dokument nr: 2024/BZP 00276645, GKB.271.5.2024.KT Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-24 10:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://www.zamowienia.rachanie.gmina.pl/ 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.zamowienia.rachanie.gmina.pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP: https://www.zamowienia.rachanie.gmina.pl 2. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415). 3. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp. Podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, odt. Ofertę, a także oświadczenia o których mowa w rozdziale VII SWZ składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 4. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. 5. Instrukcja Użytkownika - korzystania z Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP znajduje się na Portalu, w zakładce ,,Pomoc". 6. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta w Platformie Zamówień Publicznych ZETOPZP, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Rachanie, Ul. Dolna 1, 22-640 Rachanie, tel: (84)64711 03; 2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej ,,ustawa Pzp". 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 2. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-24 10:00 Miejsce składania ofert: www.zamowienia.rachanie.gmina.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024